Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Vicces egy játék. Legalább egy órán át játszottam vele megállás nélkül úgy, hogy végig azt éreztem halvány fogalmam sincs arról, mit is csinálok épp (se story ügyileg, se játékmechanikailag, mert utóbbi folyton változott) -- bár ezt még viszonylag élveztem egy pontig -- de nem jöttem rá hol/hogy lehet menteni, ezért "nem hagyhattam abba" (+ még valahogy azt is nagyon jól megéreztem, hogy nagyon nem szabadna meghalni), míg végül meghaltam a kétkarú bányagép karmai közt (rögtön az első gyár után), és elnevethettem magam azon, hogy máris totál game over, 2 másodpernyi stáblista és főmenü. :)).

    Az mennyire normális, hogy GTX1070-el 2160p60-ban, kb. mindenféle beállítástól függetlenül (High-Low) 30-40 körül mászkál az fps, miközben ehhez elférne a stabil 60, és látványban semmi nem látszik számomra indokolni ezt a gépigényt (pontosabban csak GPU igényt, mert a CPU feltűnően unatkozik)? Egyedül az Anti-Aliasing számít, hogy hova teszem, de le is vettem OFF-ra (úgyse csinál kb. semmit, de akkor 30 alá megy az fps), illetve kikapcsoltam a Blur-t (mint mindig minden játékban), mégis elég blur-os nekem a kép. :U screenshot
    Lehet, hogy "kötelező" lenne hozzá feltenni egy újabb VGA driver-t? A 378.92-es van fent, mert ez az utolsó, amivel működik friss Win10-en az NVAPI HDR (illetve néhány más játékban durva "microstutter" szerű gondom volt az összes 388.xx-el, amit kipróbáltam).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Kösz a sok részletes válaszért. Pont ez a mély érzelmi kötődés, amit ti is mutattok a játék felé, vonzott, hogy kipróbáljam. (Mikor megjelent, ránézésre nem igazán tűnt úgy, mint ami engem érdekelhet, csak aztán hallottam valakit áradozni róla.)

    Bár ez még nem jelenti azt, hogy "mindenkinek való". Tetszik, amit ígér, de a H&S nem az én stílusom még akkor se, ha némileg változatos. Majd emésztgetem még kicsit, aztán kiderül.

    Ma második nekifutásra eljutottam az első mentési lehetőségig (aztán félretettem). Most már értem miért haltam meg tegnap nem sokkal ezelőtt a pont előtt: mindig problémám szokott lenni az ilyen játékszituációkkal, ahol lehetetlen konvencionális értelemben "győzni" (vagy tágabb értelemben közvetlen módon elérni a látszólagos célt) csak "szenvedni", akár kvázi veszíteni kell, míg közben/végül beüt valami "trigger" és továbbgördül az esemény (ami viszont alapvetően abszolút váratlan dolog, nem utal erre előre semmi).
    Nem vagyok benne biztos, de most így tűnt, hogy itt is ez volt a lényeg: nem lehet "megölni" a gépet, mielőtt kimászik a vízből, csak túl kell élni a kapálózását, míg továbblép a játék, de elsőre az alapján lőttem be a stratégiát, hogy megpróbálom lezúzni, "élet-halál, vagy te vagy én", nem "táncolok a túlélésért, míg történik valami" (amire előre senki nem kért, sőt...).
    Ha sok ilyen lesz, meg fogom utálni. :P

    A FAR-t megtaláltam, de még nem próbáltam ki, mert a leírásából még nem értem mit csinál pontosan és nem szeretem vakon "szétmoddolni" a játékokat (de majd talán egyszer megnézem).

    (#150) NandorHUN - Na az érdekes, mert ez a játék eleve Borderles Window módban fut, mikor Fullscreen-re állítom (nem "igazi" Exclusive Fullscreen módban, mint amit általában jelent játéknál a Fullscreen).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz drachoHUN #152 üzenetére

    De melyiket? A kijelzőfelbontást nem is piszkálja, hisz nem exclusive fullscreen a fullscreen mód se. Dinamikusan változik a motorban a render felbontás (resolution scale)? Vagy a textúrák felbontása, vagy...? :U

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz NandorHUN #154 üzenetére

    "ReShade az ami javít a felbontáson , kép élesebb konturosabb lesz és texturák is szebbek."

    Ismerem a ReShade-et, mert valami teljesen másra használom néha, de pont ez a jellegű alkalmazás, amit te itt ecsetelsz (sharpen filter és hasonlók rázúdítása játékokra, avagy "sweetfx" és társai: minden még élesebb, még színesebb, még .... hurráá Vérpistike bekólázva és betépve :P) az, amit nagyon messziről kerülök, és ami miatt viszolygok is mindenféle cuccok telepítésétől. :))

    Normal-on játszom, és összességében nem volt ez nehéz. Már részleteztem, miért haltam meg egyszer első nekifutásra a bevezető vége felé: ott az a valódi cél, hogy őrizd a HP-d és várd ki az időt, nem az hogy sebzést vigyél be: nem kell szétverni a karokat, csak túlélni, míg továbbgördül a cselekmény. Szóval avatatlan játékosnak szerintem ez olyan 50/50, hogy mi fog ott vele történni. Azon kívül az a jellegű "nehézség", hogy gyakran változott a játékmód, az tetszett: mint ha egymás után több különbözőn játékkal is játszottam volna, nem vált monotonná, motorikussá, kellemesen változatos.

    (#155) drachoHUN

    Kicsit szögletes és maszatos minden, de ennek ezer oka lehet, nem csak a felbontás-skálázás (de persze az is, manapság divat ezt áthozni PC-re konzolról). Ez alapján a screenshot alapján nálam mi a helyzet?
    A távoli lépcsők és rácsok alapján tippre nem alacsony felbontásból jön.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák