Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F-ECT$

    titán

    válasz Moby #7258 üzenetére

    Hát igen. Kellően távolról nézve a Pókember, GoW, TLoU, Horizon, GoT ugyanaz a TPS, kicsit más settinggel.

    [ Szerkesztve ]

    Dive ever, work never.

  • opr

    veterán

    válasz Moby #7258 üzenetére

    Kinek mi, en pont hogy a sztori alapu jatekokat szeretem. :)
    Amugy igen, gameplay kb ugyanaz, de... Nem igazan van jobb. Legalabbis nekem eddig nem sikerult talalni sztori alapu, jol megirt, erdekes, szep, single player jatekot, aminek jobb/nagyon mas lenne a gameplay. Mass Effect is a nagy szerelmem, de az is kb ugyanaz gameplay-ben. Engem nem zavar, ha ilyen teren nincs nagy buhera, szamomra a hangulat, kornyezet, tortenet, karakterek, zene, stb sokkal fontosabb.

    Vagy, ha az nem lehet, akkor legyen skill alapu kompetitiv jatek, de ujabban szvsz abbol se tudnak [szamomra] ertelmeset csinalni.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • _drk

    őstag

    válasz Moby #7258 üzenetére

    Nem értem a csalódásodat, mert a tavalyi évben pont a 2 legnagyobb folytatás jött ki. Amik nem is x+1 folytatás, hogy már uncsi legyen, hanem csak 2. részek.
    2. résznél meg azért még elvárás, hogy az elsőre hajazzon. Ráadásul se igény se igéret nem volt nagy változtatásokról.
    De én tovább is megyek: a Ragnarök az kb 1 játék a 18-as GoW-val.

    GT7-be belelehet rúgni, mert ott nulla újítás lett.

    Viszont tavaly előtt meg jött egy Returnal ami nagyon réteg és nagyon más játék mint jelenleg bármi is a piacon ilyen megvalósítással. De ebbe a kategóriába az R&C is belefér szerintem.

    A 10 éves filmekkel egyetértek. De ezt a játékipar nem fogja bírni. Fújják a lufit aztán majd jól kipukkan és rengeteg elkaszált projekt lesz és development hell be torkollik a másik fele, majd jönnek a Duke Nukem Forever-ök.