Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz opr #11401 üzenetére

    Csak ugye egy ilyen bejelentés, azok után, hogy miket mondtak erről a játékról (hogy nem valósítható meg csak a jelen generáción, meg az, hogy csak azért néz ki meg fut így PS5/X|S-en, mert elérték ezen generáció korlátait), kicsit hiteltelenné teszik azokat amik arról szolnak, hogy a Series S (de már lassan az X is) mennyire visszafogja a kreativitást a játékfejlesztésben. Miközben pedig csak a valóságban annyi történt, hogy még indie szinten is olyan nagyra nőttek a projectek, hogy a kis csapatoknak nem marad idejük, hogy megfelelően össze kalapálják a játékaikat a konzolokra.

    Ezért én el tudom képzelni, hogy az olyan csapatok mint a Larian (bár náluk a LinkedIn szerint 436-an dolgoznak), vagy a TeamKill az erőforrásaikat inkább a PS5-ös kiadásba ölik, pusztán amiatt, mert ott jobban meg fog térülni a játék. Főleg a kétszer nagyobb felhasználói bázis alapján, amiatt, hogy csak egy konzolra kell csinálni, a dev-barát SDK miatt... és még lehet amiatt is, hogy különféle támogatást is kapnak a Sony-tól.

    És még érdekes, hogy az is, hogy ezen két csapat esetében a publikus kommunikáció hogyan változott. Mert mindkettő úgy indította el a kommunikációját, hogy: "hát jönnek Xbox-ra is ezek a játékok, de mivel lassú az SSD, gyenge az S ezért azok kiadások késni fognak és lehet funkciókban is gyengébbek lesznek, mert az X|S konzol család tudása visszafogja azt az elképzelést, amit megálmodtak", és ami kommunikáció jelenleg ott tart, hogy: "félreérthetően fogalmaztunk, mert semmiben nem fogja vissza az fejlesztéseket az X|S, csak az Xbox esetében több időre van szükségünk"... gondolom mert nincs rá kapacitásuk (és nem azért mert a Sony azt mondta hogy: támogatunk titeket pénzzel és tudással, cserébe a PS5-ös kiadással foglalkozzatok a X|S kárárra).

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák