Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
válasz Wesder #10443 üzenetére
Ezzel az a problema, hogy mi az, hogy "xbox business". Erted, ebbe a konzolosokat erti, vagy mindent, ami MS es gaming? Amikor igy fogalmaz valami great leader, nalam azonnal bevillan a veszjelzo, hogy itt valami sunyulas van, mert ha nem lenne, akkor nem ilyen kodos baromsagokat mondana, hanem vilagga kurtolne a sikeruket ertheto, egyszeru, kezzel foghato modon es adatokkal.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #10443 üzenetére
Xbox 360 First Gaming System to Reach 10 Million in U.S. Console Sales This Generation (May 14, 2008)
"Microsoft Corp. today announced that the Xbox 360 video game and entertainment system has sold over 10 million units in the U.S., making it the first current-generation gaming console to break the 10 million mark in the U.S. The U.S. install base contributes to global sales of over 19 million."
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #10451 üzenetére
Inkább olyan 22-25 millió között lehet valahol (2008 júniusa alapján).
De amúgy a számok kicsit máskép működnek, hiszen akkoriban még bevet szokás volt az országonkénti eltérő launch. Ugye 2005. november 22-én indult el a 360 az USA-ban, és kb. fél éven belül a világ nagy részére is hivatalosan eljutott. A PS3 japánban 2006. nov. 11-én, USA 17-én, míg a világ többi részére számára csak 2007 márc. 23-án lett elérhető. Ezért is van az, hogy 2008 júniusa környékén még csak olyan 15-16 millió ment el (bár ekkora már az Eu-ban megelőzte a X360-as eladásokat).
De volt még a Wii is ami 2006 november-december környékén jött ki, és abból eddig olyan 30+ milliót adtak el,
Ott voltak a kézikonzolok:
- a 2005-ben megjelent PSP-ből elment addig olyan 41-43 millió
- 2004-2005-ben megjelent Nintendo DS konzolokból olyan 78 millióDe ugye volt még a 2000-ben megjelent PS2 is, amiből még a 2008 üzleti évben is elment vagy 13 millió (a X360 megjelenése óta meg olyan 50+ millió.
Úgyhogy szerintem a konzol piac nem volt sokkal kisebb, max sokkal kisebb bevételt termelt. Az átlag AAA játék $60/€60/£50, és bát mtx-ek nem voltak igazán, de DLC-k még elég szép számmal.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
opr
veterán
válasz Wesder #10459 üzenetére
"Imadom" ezeket a kitakart faszsagokat. Most akkor vagy kiadjuk az infot, vagy nem. Mert igy, ebben a formaban a kitakart cucc lehet az is, hogy menjenek le kavezni, vagy az is, hogy minden vagyonat oda akarja adni drogfuggok rehabilitasara, vagy lehet az is, hogy elmeseli, hogy thai ladyboyokat tart a pinceben lancon a kokainos malacpersely mellett, meg az is, hogy szerinte az AB meg a tobbi felvasarlas utan xy even belul akkora mammut lesznek, hogy ki tudjak csinalni a PS-t, vagy legalabbis szamukra irrelevans meretuve zsugoritani.
Szoval ez igy lofasz esti feny, nem jelent szart sem.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #10492 üzenetére
Illetve ott van a 2014 óta birtokolt Mojang, ott vannak a Bethesda játékok. Viszont a Sony érve valós, és ebben igazuk van. Más kérdés a körítés hozzá, amit a Sony mutat kifelé.
Ugyanis itt az van, hogy ha sikerül a felvásárlás, akkor CoD (és minden más cím, amit ki akarnak hozni) simán lesz anélkül is PS6-on, hogy az MS, vagy bármelyik stúdiója bármit is tudjon arról, hogy mi lesz konkrétan benne. Maximum a hivatalos bejelentés után kapják meg a Dev kit-et az adott fejlesztők. De ott van az lehetőség is talán, hogy olyan titoktartási szerződést kötnek, hogy az Xbox hardver divizó bár nem, csak a PS6-ra fejlesztő stúdiók láthatnak rá. De a legegyszerűbb megoldás, hogy akkor majd akkor a játékok csak BC-ben futnak futni addig amíg piacra nem kerül a következő konzol, és majd utána látnak neki az optimalizációnak.
De én is azon vagyok, hogy ha csak önmagában nézzük, akkor ebben a kijelentésben semmi olyan nincs, amin fel kéne háborodni. Csak ott vannak mellette a többi nyilatkozatuk! Vagyis igaza van a Sony-nak abban, hogy PS6-on akár rosszabbul nézhet ki és futhat majd a CoD, de ez főleg azért lesz mert az Activison nem kapta meg időben a fejlesztői eszközöket.
Bár általában egy fél-évvel a konzol megjelenés elött azért nyilvánossá teszik a konzolok tudását, és ennyi idő alatt, ha nem is tökéletes, de normális natív kiadást össze lehet hozni.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
opr
veterán
válasz Wesder #10492 üzenetére
Kizártnak tartom, hogy a leginkább titkolt specifikációk át lennének adva idő előtt.
Tegyük hozzá, MS oldalról teljesen felesleges is, mert winre megcsinálod, minimális melóval menni fog az boxon is. Aztán majd később patch-eled, belefér. Ps-nél nagyon más a helyzet általában, bár tény, hogy ilyen téren a ps5 gen más, mint az elődök, relative könnyű a ps4-pa5 port, nagyon magh része azonos az SDK-nak."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
NyMRooD
őstag
válasz Wesder #10505 üzenetére
Csak ne megint FPS legyen, bár Bethesda, szóval gondolom az lesz (bár már lehet van hivatalos infó is).
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
opr
veterán
válasz Wesder #10513 üzenetére
Ha jol tudom, ezt nem csak a boxal jatszottak el. Egyszeruen annyira nagyok es fontosak, hogy nincs valasztas, mindenki bepucsit nekik.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Moby
addikt
válasz Wesder #10529 üzenetére
Senki nem a konzolját akarja eladni. A konzol eladás a legrosszabb üzlet a gémingben, még akkor is, ha haszonnal adod el. Mindenki a tartalmat akarja eladni, ha lehet inkább másét, mert semmi nem jobb üzlet annál, hogy nem csinálsz semmit, más gyártja a tartalmat, más vállalja a rizikót, más csinálja a befektetést, Te meg leveszel 30%-ot a haszonból. A konzol ahhoz kell, hogy az áruházad le legyen választva a vörös óceában, ahol akkora cápák úszkálnak, akik megesznek reggelire.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz Wesder #10531 üzenetére
Ezen a kijelentésen a világ legtöbb játékát értékesítő Gabe Newell most rettenetesen röhög
Ja, hát aki hülye, az így csinálja. Az MS a világ barma volt akkor, amikor dedikált hardvert csinált ehhez, a legnagyobb platformját meg odadobta a pufisrácnak. Ezek meg azóta is küzdenek a másik barmokkal, mint malac a jégen, pedig ott volt a zsebükben az aranytojást tojó tyúk. Most meg már vissza se tudna szállni a saját hajójukba.[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz Wesder #10529 üzenetére
Túl becsülitek szerintem a Microt.
Mármint nem a pénzt, mert az van bőven.
Csak hogy az Xboxtol nem várnak semmit. Pont a pénz embereket fogja egyre jobban zavarni, hogyha idővel nem csordogál vissza valamennyi pénz és/vagy nem úgy növekednek a mindenféle számok pl előfizető szám és hasonló.
Nyilván ez nem most lesz a 70 milliárdos AB felvásárlása után, de 2-3 év múlva ha még mindig nem jók a számok lehet nem lesz következő nem tudom milyen nevű Xbox.
Mert ezt is megtehetik ha már van bőven pénz.
Elsőre nyilván csak a stúdiók kevesebb pénzt kapnak, majd be is zárják őket.
Most is voltak már nagy leépítések pedig volna min dolgozni. -
pzstm
titán
válasz Wesder #10539 üzenetére
most miért....megmondták anno sokan hogy a Minecraftot megvenni őrültség....
nem akarják itt egyes emberek tudni hány részvényes van Minecraftból kifizetve
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
Moby
addikt
válasz Wesder #10591 üzenetére
Ennek a piacnak független stúdiókra lenne szükség. Ezekre a technológiai cégekre addig volt szükség, amíg ők tették bele a technológiai fejlesztéseket, de ma már csak mások fejlesztéseit (hardver és szoftver) dobozolják be, rakják rá a plusz hasznukat, és zárják el a piac különböző szegmenseitől. Véleményem szerint a sony és az MS nélkül is ma egészségesebb viszonyok uralkodnának. Nem nagyon járulnak ezek hozzá semmihez, ami ma még jó, ellenben szinte mindenhez, ami felesleges, és rossz. Az, hogy továbbra is ott pöffeszkednek, mint valami talmi kompetenciacentrumok, csak tovább ássa azt az árkot, ami a nagyprojekteket elvágják a függetlenségtől, vagy a függetlenedéstől. A géming uzsorabankárai lettek, rosszabbak már, mint a kiadók.
-
ρσгτσ
őstag
válasz Wesder #10602 üzenetére
A Sony korábban lehetőséget kapott arra, hogy a Game Pass elérhető legyen PS -en. Szóval annyira nem is elborult ötlet. Bár azt nem igazán ismerjük, hogy milyen feltételek mellett.
Mondjuk a GT-FM (+FH?) ütközés már önmagában is fontos tényező lehetett a döntésnél.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bogyi007
veterán
válasz Wesder #10616 üzenetére
Kérdésem és felvetésem nem is neked szól de persze te is válaszolhatsz.
A Sony érvelése hogy a Codokból ki lennének zárva az instant nevetséges, a direkt minőségromlással lesz csak Playstationre kiadva nyilatkozatokkal együtt.Azért a Microsoftnál sem dilettánsok ülnek, hanem kőkemény üzletemberek,akik szintén szeretik a minél több pénzt. Egyetlen IP a válasz kapásból. Minecraft.
Én bottal se piszkálnám meg egyetlen részét sem, de tudom hogy brutálisan sok pénzt hoz. Ennek a kiadási joga is az Ms-nél van és és lám mégis ki van adva minden platformra és azóta is termeli a dellát ezerrel - gondolom Playstation konzolokon sem bukó az eladásuk és a minőség sem lehet rosszabb mint például Xbox konzolokon.[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
_drk
őstag
válasz Wesder #10631 üzenetére
Vagy 5x volt leírva, hogy bevannak szarva és ennek durvább változatai.
Muszáj volt már írni rá valamit.Kb annyi van, hogy azt hitték feltehetik a lábukat, már semmit nem kell csinálni csak jön a pénz.
Így muszáj lesz kiadni legalább 1 jó multis játékot.Hombre
Gamepass, azt már lassan mindenki tudja micsoda.[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
válasz Wesder #10653 üzenetére
Other publishers/studios Microsoft has considered acquiring:
-Remedy
-Crytek
-Playdead
-People Can Fly
-IO Interactive
-Larian Studios
-Supergiant Games
-Thunderful
-11 bit Studios
-Rebellion
-Paradox Interactive
-Bohemia Interactive
-Manticore GamesVia: FTC filings
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #10692 üzenetére
Így igaz, de az idézet email egyrészt a subscription gaming (Game Pass) és a cloud gaming esetében jött fel, másrészt meg ezt kb. úgy kell érteni, ahogyan szól feltételes módban. Tehát még tudnánk tenni, de nem áll érdekünkben.
Csak ugye a modernkori újságírás esetében ebből nem lenne hír, majd a hír cáfolta. Kb. mint a Starfield estében, ahol úgy fogalmazott, többek között az IGN is, hogy a népharag hatása miatt mégis lesz lemezes Series X kiadás a játék-ból (de sajnos Series S kiadás nem )! Közben a valóság meg az, hogy eleve lett volna.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
ρσгτσ
őstag
válasz Wesder #10698 üzenetére
Elég nagy túlzással élt a kijelentéseiben.
Egyébként nekem is ez jutott eszembe, hogy amúgy már egy ideje beindította a PS a saját előfizetését. Nyilván az az egyik nagy különbség, hogy a saját játékok első napon bekerülnek, de ez ebből a szempontból nem lényeges.
Vagyis egészen addig nem volt az, amíg be nem indult a felvásárlásokkal. Így azért ez a többiekre nézve lehet káros tényezőnek nevezni. Főleg, ha olyan stúdiókat vásárol fel, aminek vannak népszerű játékai. Ez a konzol és az adott játék konkurenciájára is hatással van.
Ezzel együtt, ha még mindent jól is csinálna a Microsoft és határozott felügyelet alatt tudná tartani a stúdiókat, akkor konkrétan kinyírna egy csomó céget. Vagy arra "kényszerítené" őket, hogy beálljanak a sorba, esetleg hasonló értékesítés modellt kezdjenek ők is.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
NyMRooD
őstag
válasz Wesder #10698 üzenetére
Az indie-k szerintem utálják mind a kettőt, biztos jól fizetnek annak akit beválasztanak, de nem minden indie játékot akar behúzni az MS és a Sony, a maradéknak meg úgy kell megélnie, hogy közben mind két vason az előfizetők el vannak árasztva indie címekkel.
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
NyMRooD
őstag
válasz Wesder #10713 üzenetére
Úgy értettem, hogy ha a Moby általánosítása igaz és a többség trükközik akkor semmi értelme az MS-nek 4k+-ért adni, mind1lenne ha annyiért adnák amennyi trükközve, de nem így van és most is emelnek rajta ami éppen az ellenkezőjét bizonyítja. Illetve ugyan ezen logika mentén eddig még valószínűleg azért nem lett kiiktatva a trükközés mert arányaiban kevesen csinálják.
[ Szerkesztve ]
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #10735 üzenetére
Mármint, hogy meg akarták őket venni, vagy azért mert nem vették őket még végül?
Anno az Xbox indulásakor voltak tárgyalások, de minden alkalommal amikor találkoztak akkor többet és többet követeltek (ha jól emlékszem akkor először $500 millió lett volna az ára, aztán a következő találkozókon már azt mondta a Square, hogy átbeszéltük és inkább $1 milliárdot kérünk, amibe még belement volna az MS, de az azt követőn azt mondták az MS-nek, hogy akkor inkább legyen $2 millárd... ebbe már nem ment bele az MS...
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #10739 üzenetére
A Square volt az. Állítólag a Sega esetében is voltak tárgyalások, de igazából velük a kezdettektől fogva együttműködtek. Eleve a Dreamcast-en egy Windows CE-n alapuló rendszer futott, és aztán amikor 2001-ben kiszállt a Sega a konzolos hardver piacról, akkor az egyik legfőbb partnerük az MS lett.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
ρσгτσ
őstag
válasz Wesder #10735 üzenetére
Microsoft's buyout consideration list included 100+ game devs: Bungie, CD Projekt, FromSoftware
Ez meg a néhány évvel későbbi terv, vagy elmélkedés volt.
ZX Spectrum - Commodore 64
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5 konzolok és tartozékaik javítása garanciával, üzletben!
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 FAT 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan működés
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- PlayStation konzolok és tartozékaik javítása garanciával, üzletben!
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan