Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz ρσгτσ #6006 üzenetére

    Meg szegregált volt a piac és iszonyatos avulás jellemezte még a konzolokat is, nemhogy a PC-t. Minden konzol egyedi chipsetet kapott, abszolút máshogy kellett fejleszteni mindenre, és emiatt volt sokkal mélyebb az exkluzivitás is akkoriban, párhuzamosan futó projekteket kellett volna folytatnia a fejlesztőknek, ha több platformra is meg akarták jelentetni a játékaikat, annyira eltértek egymástól a hardverek.

    Erre jött a PC piacon az általad is említett folyamatos fejlődés szoftveres meg hardveres fronton is. Egyáltalán nem az volt jellemző, mint most, hogy akkor van a Win 10-11 meg hozzá a DirectX12 és ezt használja mindenki, volt MS-DOS, Win 3, Win 95-98-Millenium-XP, aztán hozzájuk DirectX 6-7-8-9. Az id Tech 4 motort meg a Doom 3-at tudom most példának hozni és az már bőven 2000-es évek közepe, ahol minimum DirectX8-as vga kellett hozzá, mikor a piac nagyrészét még DX6-7-es kártyák uralták és ugyanez volt az Unreal Engine-nel is akkoriban, teljesen fordítva működött a piac.

    Szóval na, drága időszak ez a mostani, de békebeli a régi szép időkhöz képest. :D Én úgy fogom fel, hogy sokkal kevesebb befektetéssel lehet sokkal nagyobb játékmennyiséget elérni, mint régen.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák