Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz xcsabo #621 üzenetére

    Azaz várhatunk-e marketing célú hívásokat a jövőben?
    Január közepe óta vagyok náluk, két előfizetéssel is. Eddig egy sem volt. Ebből az következik, hogy később sem lesz. Nem mlm cég a Netfone, hanem egy jó MVNO.

  • sifarr

    senior tag

    válasz onetwo #625 üzenetére

    Számlázásban a netfone kilistázza a hívások perceit/darabszámát vagy ugyanúgy "nem pazarolja a tintát" mint a telekom a korlátlanoknál?
    A hívásokat nem, az internetfogyasztást sem. Viszont az sms-t igen. Gondolom, azért, mert az 100 fölött fizetős. Biztos, hogy a nemzetközi hívás/sms-t és a nem EU-s roamingot is listázzák, mert az is fizetős. Bár lehet, higy az EU-st is.
    De a hívásrészletezőben megnézheted tételesen.

  • sifarr

    senior tag

    válasz llaszlo #628 üzenetére

    Több panaszt is olvastam itt a hangminőségre. Ez megoldódott már?
    Pont ugyanolyan a hangminőség mint az adott helyen a Telekom 2G/3G minősége. Ha az valamiért nem jó, akkor a Netfone sem lesz az.
    A 4G hanggal ez majd javulni fog, mint a Telekomnál is.

  • sifarr

    senior tag

    válasz xcsabo #651 üzenetére

    Mármint megkérdezni a netfone-nál is a költséget.
    Az átírás díja a Netfone-nál 6.985.- Ft.

  • sifarr

    senior tag

    válasz xcsabo #653 üzenetére

    Asszem átmegyek dominóra. Talán az ingyenes.
    Kártyacserével jár, ami 1990-be kerül. Kapsz vele netet és prc/sms-t, de azt nem nagyon tudod felhasználni. Viszont a csere után egy adategyeztetés a nevedre és kész, mehet a számhordozás.

  • sifarr

    senior tag

    válasz DrBubo77 #662 üzenetére

    De ha több számot hoznék át számhordozással, azt hogy tudom megoldani?
    Én nem úgy csinálnám, hogy többször, számonként a megrendelem opció után adnám meg az adataimat. Így akár különböző ügyintézőhöz is kerülhetnek a megrendelések. Nem ugyanazon az ügyfélszámonra kerünek az előfizetések, több számla is lesz.
    Inkább a honlap kapcsolat menüjében, alul tölteném ki a formot, s leírnám a megjegyzésbe, hogy több számot hordoznék. Vissza fognak hívni, és ügyintézőn keresztül egyben lezavarhatod a tobbszörös számhordozós megrendelést.

    [ Szerkesztve ]

  • sifarr

    senior tag

    válasz zzola #679 üzenetére

    Tegnap személyesen voltam Telekom irodában, elindítottam a számhordozást Telekom irányába.
    Nem töltöttél valami hosszú időt a Netfone-nál. Jöttél és mész is. :)

  • sifarr

    senior tag

    válasz DrBubo77 #684 üzenetére

    Itt van emelt díjas SMS vagy hasonló szolgáltatás?
    Van, de elvileg alapból tiltott, az emelt díjas fogadott is. A mobilvásárlás kerete is nulla. Az a legbiztosabb, amikor már aktív lesz a sim, akkor hívd fel őket és állíttass be mindent.

  • sifarr

    senior tag

    válasz feketedini #696 üzenetére

    ... tehát a telekomot ingyen hívom, akkor vajon a netfone-t is?
    Nem, azért fizetsz.

  • sifarr

    senior tag

    válasz #75114240 #735 üzenetére

    A magyarországi MVNO-k év végi 0,2%-os piaci részesedését a Netfone ezen év végére az új, "jóárasított" ajánlataival mennyire tervezi felhozni, mik a tervek?
    Ezt most komolyan kérdezed? :D
    Az biztos, hogy az MVNO-ok részesedése év végére is a statisztikai hibahatáron belül lesznek.
    A Netfone üzleti terve sem a piaci részesedés százalékos növelésére irányulhat. Inkább az szerepelhet benne, hogy január 1-én volt egy ügyfélszámuk, s a cél az, hogy hány tízezerrel növeljék ezt a számot.
    Fogalmam sincs, hogy mennyi lehet ez a kiinduló és a már elért ügyfélszám. Becsülni/tippelni csak abból lehet/tudok, hogy a Netfone-os számláim sorszámát nézem. Hogy mennyi számlát bocsátott ki az előfizetői felé.
    A növekedés a márciusiban 11825, az áprilisiban 12765 és a májusiban 14698 volt. Mivel egy számlán akár több előfizetés is lehet (nekem pl. 3), ezért az előfizetések számát 16-18 ezerre becsülöm. Van prepaid szolgáltatásuk is, ott nincs számla (illetve nem ebben a számlázási rendszeben jelenik meg), tehát ennek száma nekem tippelhetetlen.
    Szerintem 20-50 ezerrel akarják növelni az előfizetések számát. De ez a piaci részesedés százalékát nem növeli érzékelhetően.

  • sifarr

    senior tag

    Kicsit felhozom a topicot.
    Kedden vonják az aktuális számlám csopbeszedéssel. Előtte megnéztem a számlám, ahogy szoktam. Észrevettem egy furcsaságot/érdekességet.
    Áprilisban csomagot váltottam felfelé az egyik számomnál. A váltás pénzügyi elszámolásával minden rendben volt. Viszont észrevettem, hogy a csomagváltás jogilag szerződésváltással jár (új a szerződés száma, erre figyeltem fel). Azaz megszűnik a korábbi szerződés és egy új szerződés jön létre. Nincs ezzel semmi gond, bár a többi szolgáltatónál nem így szokott történni.
    Viszont az új szerződést nem küldték meg emailben. Elvileg így abban akármi más is lehet a díjszabás változása mellett, pl. 100 év hűség. Tudom, garantáltan nincs így!!! :N De akkor is illene az új szerződést megküldeni.
    Mindenesetre, aki csomagot vált, "félős" és ezért igényli a szerződés birtoklásának biztonságát, az kérje ki tőlük.
    Biztos jön, szól majd NFT2 is, és megnyugtatásul elmondja, hogy hol volt a hiba a mátrixban, s ez egyedi vagy rendszerszintű. ;)

  • sifarr

    senior tag

    válasz bkiky01 #770 üzenetére

    Mire eldöntöm, hogy áthozok 2 számot ide, arra jön egy ilyen hozzászólás és elbizonytalanodok..
    Nyugodtan hozhatod.
    Nem rosszabb az ügyfélszolgálatuk, mint a többié. :N Tapasztalatból beszélek, voltam már mindegyik nagynál.

  • sifarr

    senior tag

    válasz spartan44 #811 üzenetére

    Válasszuk ketté a kérdésed, igényed.
    1. A lassú vezetékes net helyett kénytelen vagy mobilos megoldást keresni.
    Erre a Netfone nem hiszem, hogy jó. A túlzottan nagy adatforgalom problémát fog okozni.
    Erre egy adatcsomag lehet a megoldás. Mivel olcsón akarod megúszni, ezért mindenképp valami flottás megoldás lehet a célravezető. Ebben a topicban érdemes érdeklődnöd.

    2. A korlátlan beszélgetésre jó a Netfone. Az okostelefonos adatigényed szerint választhatsz csomagot.

    Összefoglalva: két előfizetéssel tudod megoldani az igényed. Egyiket (adat) routerben, másikat a mobilban használva.

  • sifarr

    senior tag

    válasz MadMancs #830 üzenetére

    VoLTE hiányában pedig 2G beszéd.. borzalom.
    Azért ez erős túlzás. :)
    Az előbb direkt csináltam egy teszthívást fix 2G-re állítva a hálózatot, a hívott szám butalelefonban szintén 2G-én. Teljesen OK volt mindkét oldalon a hangminőség.
    Pár hete a nyugati határszélen nyaraltam. A telekomos hálózat csak 4G vagy 2G volt. Mobilomon nincs VoLTE. 2G-én ott sem volt problémám a hívásokkal. Autóvezetés, kihangosítás közben sem. Egyébként is a Telekom 2G-je legjobb minőségű a 3 mobilcég közül.
    Nem vitatom, hogy a VoLTE sokakat elkényeztetett, nőtt az igényszint. Dehogy borzalmas lenne a Telekom 2G-je, az nem igaz. Így a Netfone 2G-je sem az.

  • sifarr

    senior tag

    válasz zala005 #864 üzenetére

    ...nem találtam egységes árakat az adatbővítőkre, ezekben tudnátok segíteni?
    Ha szerződsz, akkor az egyedi szerződésedben szerepelnek majd az eseti bővítők díjai. Ez lesz az érvényes, nem az ÁSzF-ben szereplő díjak.
    +1 GB 1.090.-
    +2 GB 1.490.-
    +4 GB 2.890.-
    +8 GB 4.490.-
    +12 GB 4.990.-

  • sifarr

    senior tag

    válasz Pulsar #913 üzenetére

    Hát én fizetnék, nehogy ...
    Az ügyfélkapuban a hívásrészletező már napok óta elérhető. Ott az új, az aktuális számla száma is szerepel. Ha utalva fizetsz, akkor az ottani adattokból megteheted a számla elkészülte előtt is.

  • sifarr

    senior tag

    válasz Bathorypeter #916 üzenetére

    -Van valami aplikáció,ahol nyomon tudom követni a net fogasztásomat?
    Még nincs, ígérik.

    -Tényleg korlátlanul lehet beszélgetni bárkivel?
    Igen.

    -mennyi idő a szamhordozás?
    Szerződéskötés indításától 1 héten belül. Beleeső hétvége hosszabbíthat.

    -nincs túlszámlázás?
    Nincs, én nem tapasztaltam. Ha mégis, akkor reklamálsz és jóváírják a következő számlában.

  • sifarr

    senior tag

    válasz MadMancs #928 üzenetére

    De mivel a host szolgáltató Telekom, valószínűleg a 30as-ra.
    Igen, arra.
    Egyébként megy a LOTTO is.

  • sifarr

    senior tag

    válasz MadMancs #932 üzenetére

    Nekem ezt írja: ...
    Én csopbeszedéssel fizetek. Az első számla levonása után felhívtam őket mobilvásárlás ügyében. Kértem, hogy kapcsolják be, és elmondtam, hogy parkolást és lottót akarok fizetni.
    Bekapcsolták, és mindkét ügytípusban volt más vásárlásom. Számlával is tudom igazolni.
    Hívd fel a 1250-et és állíttass be mindent rendesen!
    Utána menni fog a lottó és a parkolás is, nem csak az e-matrica.

  • sifarr

    senior tag

    válasz MadMancs #934 üzenetére

    6 hónap után engedélyezett csak, előtte csak úgy ha utalok kauciót, közleményben jelezve mire szeretném felhasználni.
    Nálam nem volt 6 hónapos múlt a bekapcsolás előtt, kauciót sem fizettem. Rögtön, már a szerződéskötéskor csopbeszedést választottam fizetési módnak. Szerintem ez bizalmat kelthetett, és ezért kapcsolhatták be korábban.

  • sifarr

    senior tag

    válasz 4Grider #988 üzenetére

    Azzal gondod lesz a Telekomnál is.
    Nincs vele (Xperia 10 II) gond, megbízhatóan működik a VoLTE-n a Telekomnál. Több hónapja tapasztalat.

  • sifarr

    senior tag

    válasz #98572800 #1023 üzenetére

    ÚJ díjcsomagok vannak:
    Igen. A Telekomhoz hasonlóan összeállíthatók az előfizetői csomagok. Ez jó.
    Viszont drágult, legalábbis az új előfizetőknek.
    Az ingyen sms-ek megszűntek. Egy szó utalás nincs rájuk, tehát - szerintem - meg is szűnhettek. (Ez jogos, az sms önköltsége magas.)
    A legkisebb választható korlátlan csomag drágult egy ezressel.
    Bejött egy új hangcsomag, 100 perc (200-as nettel) 1990.-, utána 19.- Ft./perc. Hát?
    Ennél egy Domino jobb Most opcióval (190.-), mert a percdíj abban is max. 19, de hálón belül csak 9. Itt a Netfone-nak a 100 perc után inkább 9-es díj lenne versenyképes.
    Valamint eltűnt a társkártya csomag is. Ezért nem kár, biztos nem volt népszerű.
    Első blikkre ennyi.

    Azt viszont nem értem, hogy a Rockmobilnál az eredeti, a legelső, az olcsó csomagok továbbra is elérhetők. Pedig abból még szponzorál is a Netfone. Hol ebben a logika? :F

    [ Szerkesztve ]

  • sifarr

    senior tag

    válasz 4Grider #1026 üzenetére

    Az ÁSZF alapján kellene működniük, csakhogy abban pont azok a csomagok nincsenek benne, amik a weboldalukon szerepelnek, és olyanok vannak benne, amiket pedig nem hirdetnek.
    Látom, továbbra is ezen rugózol.
    Én is kérdezek. Ez a telekomos díjcsomag melyik Telekom ÁSzF-ben van benne? És az összes flottás díjcsomagok? Mindketten tudjuk, semelyikben. Mégsem törvénytelen, hogy nincsenek benne.
    A Netfone ÁSzF-jében ott vannak a díjcsomagok. Válassz ki egyet, és kötnek veled arra is szerződést, ha nem lezárt a csomag. Ha ragaszkodsz a drágához, akkor miért ne tennék? Nekik jó, ha neked jó.
    A Netfone-nak - mint minden más szolgáltatónak - vannak publikus díjcsomagjai. Benne vannak az ÁSzF-ben. Ezekre készek és kötelesek szerződni.
    És neki is vannak - mint a többinek - "nem publikus", akciós díjcsomagjai. Ezeket kínálja a neten. Az ügyfél egyedi árra szerződik - ahogy a flottáknál, vállalati csomagoknál is.
    A többi szolgáltató "nem publikus" flottás csomagjai is publikusak. Bárkinek elérhetők a neten, és lehet rájuk szerződni bizonyos feltételek mellett. A Netfone abban különbözik, hogy speciális feltételek nélkül kínálja mindenkinek.
    Minden szerződés az árra nézve egyedi, mégha ugyanazt a díjcsomagot többezren is megkapták. A díjat minden szerződésre egyedileg lehet szerződésmódosítás alapján megváltoztatni. Nem elég egy ÁSzF módosítás.
    Ez így teljesen jogszerű, felesleges NMHH-val riogatni.

    [ Szerkesztve ]

  • sifarr

    senior tag

    válasz NFT2 #1107 üzenetére

    Szia!
    Amiről múltkor írtam neked priviben az még mindig fenn van. Abban a formában, amelynek értelmezésében igazat adtál nekem. :K
    Egyre nő bennem az inger, hogy rendeljek egy ötezres csomagot számhordozással. Aztán rögtön reklamálnék a kiküldött szerződés miatt, mert nem az lenne benne, aminek kell. Csak neked írtam. Nem hiszem, hogy átment a rendszereteken, s minden ügyintéző tud róla.
    Korrekt, de kemény ügyfél vagyok. Nem félek egy kis vitától. :N
    Mi legyen?

  • sifarr

    senior tag

    válasz 4Grider #1109 üzenetére

    és onetwo és juve600
    Mielőtt nyílt színen megköveznétek :O ;) engeddessék meg pár szó.

    A Netfone-hoz való jóindulatomról.
    2 számon van nálunk, nincs gondom velük.
    Valamint olvassátok el a topicot az elejétől a korábbi hsz-eimmel. Többen, mások írták többször, hogy a Netfone nem rendes, nincsenek benne a csomagok az ÁSzF-ben, ez nem jogszerű, támadható, stb. Én írtam mindig, hogy de. Teljesen jogszerű, hogy az egyedi szerződésben olyan díjak szerepelnek, amelyeket nem találni az ÁSzF-ben. Mindig védtem őket. Ellenőrizhető.

    Nemrég felfedeztem náluk egy "csomagot", többet is. Értelmeztem a tájékoztatást. Nem hittem el, hogy komolyan gondolják. Írtam egy privit NFT2-nek. Megkérdeztem, hogy jól értem-e. Nem idézem szó szerint a válaszát, mert nem illik. De annyit elmondhatok, hogy elismerte, igen, jól értem. És hogy nem egészen ezt akarták. Változtatnak. Én segíteni akartam nekik.
    Ennek maholnap 2 hete. Ma is úgy van, mint volt.

    Pár napja Bathorypeter kérdezett egy üzletkötői ajánlatról, ami nincs fenn a honlapon, hogy létezik-e. NFT2 válasza, igen. Valóban jogszerű, hogy lehessen akár üzletkötői csomag is.
    Viszont én kicsit felhúztam magam, hogy én jeleztem egy "hibát", amelynek léte akár jogszerűtlen ügyletet is eredményezhet, és erre nem történt semmi. Nem tudom, hogy NFT2 milyen szintű alkalmazott a cégnél. Hogy tett-e, tehetett-e a javításért többet.

    A jószándékú privi eredménytelen volt. Az általatok megkifogásolt hsz-ben - mondjuk így - emeltem a tétet. Nevezhetitek nyomásgyakorlásnak. Nem írtam le semmi konkrétumot. De gondolkodom azon, hogy ha így marad, akkor pl. itt publikálom a részleteket. Nem örülne neki a cég.

    4GRider!
    Nem akarok jogászkodni, csak az 1. pontodhoz szólnék. Nem a Netfone-ról, általában.
    1. Weboldal bemutatja a választékot (felhívás ajánlattételre)
    Te flottaüzemeltető vagy. Időnként megkeresed a szolgáltatókat, elmondod az igényeidet és ajánlatot kérsz. Ők adnak, azután te tehetsz ellenajánlatot, hogy pl. ez és ez legyen olcsóbb és megegyeztek. Te cég vagy, én viszont fogyasztó.
    Én nem kereshetem meg a szolgáltatót, hogy ezt szeretném ennyiért. A szolgáltató határozza meg a kínálatot, a feltételeket, a díjcsomagokat, mindent, azaz ő tesz ajánlatot nekem. Én csak elfogadhatom az ajánlatot. Alkudni legfeljebb a piaci kofánál tudok.
    Viszont fogyasztóként a távollévők között kötött szerződésre (pl. online) vonatkozó szabályok alapján engem fogyasztóként megillet a világos és közérthető (=félremagyarázhatatlan) tájékoztatás minden lényeges elemről, feltételről, stb. Mobilszolgáltatás esetén ez történik a honlap tájékoztatásán keresztül, valamint a honlapon elérhető ÁSzF-ben és mellékleteiben.
    A fogyasztó az online megrendelés elindításával azt jelzi, hogy elfogadja a cég ajánlatát, feltételeit, és szerződéskötést indít el. Ennek során megjelenhet plusz feltétel, pl. kaució fizetése készülékvásárlás esetén vagy anélkül is. De erről a fogyasztót még a záró klikk előtt tájékoztatni kell, hogy eldönthesse, elfogadja-e. Ha lezárja a megrendelés folyamatát a fogyasztó, akkor részéről a szerződés "alá van írva". Minden ráháruló kötelezettséget vállalt. Ne menjünk bele, hogy már ekkor létrejött-e a szerződés a felek között. Az biztos, hogy a cég nem küldhet eltérő tartalmú szerződést, mint amiről a fogyasztó előzetes tájékoztatást kapott és elfogadott. Szolgáltatás esetében nem szerepelhet benne mondjuk más díjrendszer. Ez nem lenne jogszerű.

    Esetemben erről szól az egész. Hiszitek, nem hiszitek, ilyen helyzettől kialakulásától akartam megóvni a Netfone-t. Akkor is, ha tudom, hogy rajtam kívül ezt senki sem vette és venné észre. Már írta volna, ha lenne ilyen valaki. :K

    Egyébként a csomag nagyon jó - ahogy igazoltan jól értelmezem. :K
    De én nem kötöttem ilyet. El se kezdtem. Nem használnám ki. Elvagyok egy Dimonoval havi 3 ezer alatt. Korlátlannál se nőne fogyasztásom 10-15 %-nál többet, vagy annyit se. Csak annyi előnye lenne, hogy nem kellene a feltöltésre figyelni, az adategyeztetéssel bajlódni. Ez a kényelem havi 2 ezret akár meg is érhet. De nekem nem ez a fontos.

  • sifarr

    senior tag

    válasz 4Grider #1115 üzenetére

    Írtam, hogy nem akarok jogászkodni, de te másképp gondolod.

    A kérdést a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozza. Ebből idézek egy lényeges részt.
    9. § (1) Üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződéstől eltérő szerződés esetén a vállalkozás köteles világosan és közérthető módon a fogyasztó szerződési nyilatkozatának megtétele előtt tájékoztatni a fogyasztót
    a) a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás lényeges tulajdonságairól, az adathordozónak és a terméknek vagy szolgáltatásnak megfelelő mértékben;
    (A bekezdésnek vannak b)-j) alpontjai is, azokat is érdemes elolvasni.)
    Ebből kiderül,
    - a fogyasztó nem ajánlatot tesz a(z ajánlatot tevő) vállalkozásnak, hanem nyilatkozatot a szerződéskötésre,
    - az előzetes tájékoztatás kötelezettségének tekintetében nincs különbség termékértékesítés és szolgáltatás nyújtása között.
    A többi részletbe ne menjünk bele.
    A jogszabály a vállalkozás számára a kötelezettségeket határozza meg, de nem írja elő, hogy a vállalkozás hogyan "programozza le" a megrendelés és ahhoz kapcsolódva a szerződéskötés folyamatát. Ez vállalkozásonként lehet eltérő. A folyamatnak viszont meg kell felelnie a jogszabályi előírásoknak - a fogyasztó jogai érvényesülése érdekében.

    A webáruházas példádról.
    A webáruház köteles előzetesen tájékoztatást adni a termék elérhetőségéről, azaz közölni, hogy van-e raktáron, ha nincs, akkor milyen határidőre vállalja a beszerzést, ha erre a határidőre nem tud garanciát vállalni, akkor azt. Ha egy későbbi beszerzés és a "napi beszerzési ár miatt" nem tud árgaranciát vállalni, akkor ez is közölni kell. Ha van raktáron vagy a beérkezés vállalt határidejéhez képest, a kiszállítási módhoz igazodva szállítási határidőt is meg kell adnia (pl. 2-4 munkanap). Ezek mind lényeges elemi az vásárlási szerződésnek a termék tulajdonságain túl. A fogyasztó ezek alapján tudja eldönteni, hogy megteszi-e nyilatkozatát, rendel-e vagy sem.
    A megrendelés visszaigazolásában nem szerepelhet más, mint ami az előzetes tájékoztatásban szerepel.
    Szolgáltatás esetében sincs másképp.

  • sifarr

    senior tag

    válasz 4Grider #1117 üzenetére

    Gondolom a minisztérium ezzel foglalkozó részénél valamit félre érthetnek:
    Hol ellentétes ez azzal, amit írtam vagy az idézett jogszabállyal? :F

    Csak pár idézet az általad linkelt tájékoztatóból:

    1. Az előzetes tájékoztatásról ez van:
    a szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről, a terméknek, illetve szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket is magában foglaló áráról (díjáról) és az összes járulékos költségről, (pld: a fuvardíjról, szállítási vagy postaköltségről), továbbá a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről,
    Miben tér el ez attól, amit írtam?

    2. A vállalkozó visszaigazolásáról ezt írják:
    A kereskedő köteles a fogyasztó online megrendelését haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikusan visszaigazolni, ami a gyakorlatban egy automatikus válasz e-mail megküldését jelenti. Ez az e-mail jellemzően a megrendelés feltételeit (termék neve, ár, szállítási feltételek stb.) erősíti meg.
    A visszaigazolás a gyakorlatban egy automatikus e-mail. Te először ezt írtad: "amíg élő embertől a vásárlási ajánlatoddal kapcsolatban visszajelzés nem érkezik". Ez vagy telefonos, vagy közvetlen személyes megkeresést jelent. Úgy tudom, nem ez az általános gyakorlat.
    Az e-mail-es visszaigazolás tartalmára pont azt írja példálózvam amit én írtam. Csak hogy egyértelmű legyen. A visszaigazolásban a "megrendelés feltételeinek megerősítése" az előzetes tájékoztatásban foglaltak megerősítését, érvényességét jelenti.
    Akkor? :F

    A linkelt általános tájékoztatást (nem jogszabály és nem terjed ki minden részletre) értelmezhetem úgy is, hogy ti kötelesek vagytok pl. szállítási és árgaranciát vállalni. De ez a jogszabály alapján nem igaz! Az sokkal rugalmasabb, és lehetőséget ad a mai mizéria ésszerű kezelésére.
    Kicsit sarkítok. Te nyugodtan ajánlhatod, hogy a terméket leszállítom, amikor tudom, és annyiért, amennyiért tudom.
    Ha a fogyasztó ennek ismerétében rendel, akkor ő ezt is vállalta, lelke rajta. :)
    De mindenről előzetesen világos, érthető tájékoztatást kell adni!

    Azért én ezt a szálat nem vinném tovább. Ha továbbra sem értesz velem egyet, akkor azt tiszteletben tartom. Engedelmeddel nem folytatnám.

  • sifarr

    senior tag

    válasz jose999 #1120 üzenetére

    Van itt olyan, aki nem olyan egyedi előfizetői szerződést kapott, mint amire akart szerződni? Nem hinném...
    Akkor tudnék érdemben válaszolni, ha minden részletet elmondanék. Ezt nem akarom. Lehet, hogy később igen, de most nem.
    Így csak azt mondhatom, hogy két lehetőség van.
    1) Megtörténhetett, hogy valaki nem azt kapta szerződésileg, amit valójában megrendelt. De ezt nem vette észre. Az "ördög mindig a részletekben rejtőzik". :)
    Nem tudom, hogy ténylegesen megtörtént-e, csak eshetőségről beszélek.
    2) Vagy én nem hibát fedeztem fel, hanem az ajánlat a cég üzletpolitikájába illik, valid ajánlat. Akkor viszont jelenlegi szerződöttek vagy megkaphatják ugyanazt a szolgáltatást olcsóbban, vagy ugyanazért az árért kaphatnak többet. Ez vonatkozik a később szerződőkre is, alaposan kellene megvizsgálniuk a kínálatot, hogy valóban a nekik legkedvezőbbet választhassák.

    Ha te azt kaptad, amit kértél, akkor minden rendben van. Én is a 2 szerződésben azt kaptam, amit kértem. Csak, ha korábban tudtam volna "valamiről", akkor mást kértem volna.
    Tudom, ködösen fogalmazok, de részletek nélkül nem lehet másképp.

  • sifarr

    senior tag

    válasz SzgT19 #1143 üzenetére

    Azért több kérdésben nem vagy egészen tájékozott.

    ... amit visszatartanak 6 hónapig így van hűség idő mert ha nem akarod elveszíteni a pénzed akkor maradsz 6 hónapig.
    Ez így nem igaz. Nincs hűségidő. Akár 2 hét után a szerződést felmondhatod. Ebben az esetben el kell számolnotok a szolgáltatóval. Te kifizeted amit használtál. A szolgáltató pedig kifizeti, amivel tartozik. Ha még nem írta jóvá a kauciót, akkor azt is kifizeti.

    Nem értem, hogyha a hónapforduló 7-edikén van akkor miért nem számláznak mondjuk 10-edikén, hogy ne legyenek ezek az elkeveredések.
    A számlázási időszak megegyezik a naptári hónappal. Tehát mindig hónap 1-én kezdődik.
    Amikor szerződsz, akkor "azonnal" kapsz számlát. Pl. ha március 13-án indul a szolgáltatás, akkor a március 13-31-ig tartó időszakra. Mivel a havi díjat előre számlázzák, ezért ezen az áprilisi havi díj is szerepel.
    A csomagváltásról.
    A Netfonnál ez másképp van, mint a több szolgáltatónál. A csomagok nem szerepelnek az ÁSzF-ben, azt az egyedi szerződés tartalmazza (jogszerű). Ezért - a többi szolgáltatóval ellentétben, ahol publikus csomagról váltasz publikus csomagra - a csomaváltás a Netfonnál egyben új egyedi szerződést is jelent az új csomag paramétereivel. Csomagváltásnál a régi szerződés megszűnik, egy új lép a helyébe, új lesz a szerződésszám is. Az újat megküldik neked. Ezért kikerülhetetlenül kissé bonyolultabb az eljárás.
    Csomagváltásnál - mivel előrefizetsz - elszámolás is történik. A következő számla pl. egy decemberi váltás esetén (legyen 15-e) nagyjából ezeket fogja tartalmazni.
    - Leszámlázzák a dec. 1-14-ig a díjat a régi csomag szerint.
    - Leszámlázzák az erre az időszakra vonatkozó esetleges díjakat (pl. nemzetközi hívás).
    - Jóváírják a havi decemberi régi csomag havi díját, mert azt az előző számlában kifizetted.
    Ezek a régi szerződésszámodhoz lesznek kapcsolva.
    AZ új szerződésszámhoz kapcsolódva:
    - leszámlázzák a dec 15-31-ig szóló havi díjat az új csomag szerint.
    - leszámlázák az erre az időszakra szóló esetleges plusz díjakat.
    - leszámlázzák a januári havi díjat új csomag szerint.
    Ebben nincsenek elkeveredések.
    A csomagváltást a többi szolgáltató is lényegében ugyanígy számlázza.

    Habár azt írja a hónlapon, hogy könnyedén válthatsz csomagot azt mondták az ügyfélszolgálaton sajnos ez nem megtehető a hónlapon.
    A honlapon a tájékoztatás, hogy "könnyedén válthatsz", nem jelenti azt (szövegszerűen sem jelenti), hogy a honlapon lehet váltani. Azt sem, hogy az ügyfélkapun keresztül lehetne.
    Hogy miért nem lehet, azt az előzőkben leírtam.

    [ Szerkesztve ]

  • sifarr

    senior tag

    válasz csibor #1144 üzenetére

    Pedig nagyon nézegetem Kedvező üzletit -1300 ft, +3gb net. Lassan pedig itt is emelni kéne a net mennyiséget, változatlan áron
    Azért az almát az almával, körtét a körtével illik összehasonlítani. :K
    Az KÜF valóban jobb csomagokat kínál, mint a Netfone. De a kettő között jelentősek a különbségek.
    A KÜF esetében mindent a Telenor csinál, a költségeket is egyedül viseli. Ő szolgáltat, számláz, behajt, ha kell, stb. Mivel a Telenor ügyfélszáma 3 millió, így az általános (ügyviteli, műszaki) költségek 1 előfizetésre eső összege jóval kisebb, mint a százezres (kevesebb?) ügyfélkörrel rendelkező Netfone esetében. A KÜF esetében az sem biztos, hogy az a Telenornak (az összes KÜF előfizetésre nézve) profitja van. A Netfone esetében normális cél, hogy a cég profitot is termeljen. Szóval nem összehasonlítható a kettő.
    Ügyféloldalról pedig mérlegelendő az is, hogy a KÜF esetében a háttérben ott van a flottaszerződés valamilyen lejárati határidővel. (A flottaszerződést nem hinném, hogy megküldik az ügyfeleknek) Az ügyfél ha velük szerződik, akkor 1 év hűséget aláír, ezalatt a díjcsomag garantáltált. De, hogy utána mi lesz, az bizonytalan. Meghosszabíthatják a flottaszerződést. Vagy lesz egy új más tarifákkal (jobb vagy rosszabb). Vagy a Telenor nem köt újat, és az ügyfeleket áttereli egy publikus csomagba (vagy felmondásba). Bármi lehet, előre nem tudni.
    A Netfone esetében egyedi díjas szerződés van, határozatlan idejű. Ez korlátozottan (infláció) évente akár emelhető is. Ha a Netfone jelentősebb áremelést akarna, akkor azt csak egyedi (ügyfelenkénti) szerződésbontás "belengetésével" tudná kikényszeríteni. A közeljövőben (minimum 2-3 év) kizárni nem lehet, de nem hinném, hogy ettől tartani kellene.

    Ettől még a Netfone emelheti a csomagokban a net mennyiségét áremelés nélkül is. Megteszi, nem tesz, nem tudjuk. Ez üzletpolitikai kérdés.

  • sifarr

    senior tag

    válasz NFT2 #1147 üzenetére

    Én se írhattam volna jobban:-) Köszönöm a segítséged,
    Értékelem, hogy értékelsz! :) Csak nehogy túlértékelj! :N
    Meg fogom védeni a Netfone-t, ha nem megalapozott kritikával illetik.
    De én is meg fogom kritizálni, ha valami nem stimmel. Ahogy a privát üzenetben is jeleztem a hibát. (Bár az újabb fejlemények alapján egyre inkább úgy vélem, hogy az nem is hiba, hanem valid ajánlat.)
    Most például nem tetszik, ami kiderült, a "műhelytitok".
    A Rockmobil oldalon az szerepel, hogy a szolgáltatás a Telekom hálózatán megy. Ennek viszont részben ellentmond, ez a hsz-ed, miszerint díjcsomagonként változhat a hálózat. Ezt megerősíti ez a hsz-ed.
    A Netfone honlapon már korrekten az szerepel, hogy két szolgáltatóval (Telekom, Voda) is szerződtetek. Viszont az ügyfél ebből még nem tudhatja, hogy melyik hálózaton kapja a szolgáltatást. Arról sincs infó, hogy lehet-e, mely esetekben lehet hálózatváltást kérnie. Ráadásul a Netfone honlapon a lefedettségi oldalon a Telekom szerepel, mint hálózati szolgáltató, és a lefedettségi térkép bizonnyal a Telekomét mutatja. Lehet, valaki a térkép alapján is választ, és utána vodás hálót kapja. Ez így nem egészen kerek. Ezt sürgősen ki kellene javítani, az ügyfél számára egyértelművé kell tenni.
    Ha pl. csomagonként más lehet a hálózat, akkor ezt csomagonként illene megjeleníteni. Vagy az ügyfél választási lehetőségére utalni, vagy ... Mindegy a megoldás, csak egyértelmű legyen. És az ügyfél tudjon előre - még a döntése előtt -, hogy melyik hálózatra (minőségre) szerződik.
    És ez nem csak azért fontos, amit MadMancs írt! Jövőre elkezdik lekapcsolni a 3G-t. Egyik szolgáltató sem garantálja, hogy a hálózatán minden készülék esetén működni fog a VoLTE. A Netfone-nál ez még nincs is. Ebből következik, hogy a hálózati szolgáltatók esetében jelentősen nőni fog a 2G minőségének fontossága a mobilhívásokkal kapcsolatban. Ebben a tekintetben pedig a Telekom messze jobb, mint akár a Voda, akár a Telenor. Szóval ez is döntő szempont lehet egy ügyfél számára.
    Jó szolgáltatónak tartom a Netfone-t. Nekem nem hiányzik az app se, nem létkérdés a VoLTE se (ha a Telekomon szolgáltat ;) ). De azért kiderülnek olyan "hibák", amelyek feleslegesen rontják a hitelességet.
    A tájékoztatás pontossága, egyértelműsége pedig a cég érdeke is, mert nemcsak elkerül ezzel ügyfélpanaszokat, hanem mert más esetleges negatív következményt is.
    A Telekomot épp most büntették meg párszáz millióra. Nem teljes körű reklám, tájékoztatás miatt. Egy honlap is tájékozatatás, reklám is bizonyos mértékben.

    érik valami ajándék neked:-)
    Ezek után is? :F ;)
    Ha mégis, akkor nem lesz könnyű valami ajándékot találnotok. A korom miatt egy Rockmobil-os póló (ha van egyáltalán?) szóba se jöhet. :))

  • sifarr

    senior tag

    válasz NFT2 #1156 üzenetére

    Kiindulópontom: érted haragszom, nem ellened! :K

    Teljesen megértem amit leírtál, mint ügyfél nézőpont, ... A mi nézőpontunk
    Nincs két nézőpont, mert közösek az érdekeink. Ti szolgáltatni akartok, ügyfélszámot és bevételt növelni, profitot termelni. Ezt pedig csak úgy lehet tartósan, ha az ügyfelek nézőpontját meszemenően figyelembe veszitek: jó ár-értékarányú, megbízható, korrekt szolgáltatás. És még egy, ami nagyon fontos: magas ügyfélelégedettség. Ha ez csökken, akkor jó ár-értékarány ellenére is akár jelentős ügyfélkört el lehet veszíteni. Lásd Vodafone mizériát hosszú hónapok óta. Van/lesz lemorzsolódás náluk, hiába nem változott a tarifarendszer, a hálózat minősége. Ők ezt könnyebben átvészelik a nagyobb ügyfélszám miatt.

    Netfone szolgáltatást árulunk, nem a hoszt szolgáltatók brandjére akarunk felülni.
    Nem a brandről van szó. A hoszt szolgáltató hálózatának minőségén, lokális és országos jellemzőin "rajta ültök". Korábban a Tesconak volt virtuális mobilszolgáltatása, de mindenki tudta, hogy a Voda hálóját használja. A hálózat az ügyfél számára lényeges elem, akár döntő is lehet. Én pl. a Netfone-on keresztül, közvetlenül szerződtem. Ha tudtam volna, hogy Voda hálót (is) kaphatok, akkor nem szerződöm. Épp a Vodától vittem át az egyik számom. Nálam pont fordított a helyzet, mint AtHoSnál. A Voda 4Gjénél még a DIGI is nagyságrenddel jobb. Eszembe nem jutott, hogy a szerződés után megnézzem, hogy melyik hálózatot használja a kártyám. Könnyen le lehet ezt ellenőrizni, elég kikapcsolni az automatikus hálózatválasztást, és kiderül. Most leellenőriztem: Telekomos. Ha vodás lett volna, szinte biztos, hogy számhordozás jönne. Ügyfélelégedettség.

    A "Netfone szolgáltatás" értékesítése miatt nem tervezünk a hoszt szolgáltatóról információt adni a honlapon, ez a szerződésben sem szerepel, erre amúgy kötelezettségünk sincs.
    Kötelezettség valóban nincs. De én komolyan venném, amit korábban már írtam. A 3G lekapcsolásával a 900-as frekin 2G-s hanghívások száma azért érzékelhetően nőni fog. VoLTE mellett is, mivel nem garantált sok készülékek hálózati kompatibilitása, valamit a 4G-ről azért térerő miatt lesznek átváltások 2G-re. Minden szolgáltatónál nőni fog a hanghívásokra az ügyfélpanasz. De nem egyformán! Ezért jó, kellene - az ügyfélelégedettség érdekében is -, hogy az ügyfél tudja, melyik hálózatot kapja, és vállalja-e. Lásd DIGI! Minden ügyfél tudja, hogy a jó ár mellé milyen hálózati minőséget kap.

    akinek fontos a hálózat, az a szerződéskötés során rákérdez, és ott ezt tudjuk egyeztetni.
    Ez jó! Az, hogy a két hálózat helyi térerőkülönbsége miatt az ügyfél akár választhat is, nagyon jó!!! Csak az lenne az ideális, ha ti előre felhívnátok erre a figyelmet. Már a megrendelés online folyamatában akár. Arról nem beszélve, ha ez a lehetőség mondjuk a Netfone "brandnél" van, akkor ez pozitív marketingre is felhasználható lehetne. Én ezt kihasználnám. Melyik szolgáltató tudja azt megtenni, hogy az ügyfél helyi viszonyaihoz igazítja a hálózatot? Akinek ez fontos, örömmel választ, a gesztus miatt elkötelezett lesz a cég felé. Aki nem tudja vagy neki mindegy, az is pozitív élményként éli meg a felkínált lehetőséget.
    Egy ilyen változtatás nem borítaná fel az üzletpolitikai szempontokat. Viszont nagy lenne a hozadéka.

  • sifarr

    senior tag

    válasz juve600 #1199 üzenetére

    ... csak azután derül ki mikor már megkötötte a szerződést, hűségidő-stb ,aztán szembesül a dologgal hogy ez meg ez nem működik....
    Ugye milyen jó, hogy 4Griderhez irányítottalak! :K
    Egyébként, ahogy már többször olvashattad, ez bizonytalanság a VoLTE sajátossága, negatívuma. Nem tudsz ellene tenni semmit, garancia nincs.
    Azt kipróbálhatod, amit z67 javasolt úgy, hogy veszel egy telenoros prepaid sim-et, megpróbálod bekapcsoltatni. Utána meg a gyakorlatban kiderül, hogy működik-e a VoLTE és később leveszik-e róla. Ha működik pár hétig, akkor mehetsz a KÜF-be.

    Még valami eszembe jutott. Az kiderült, hogy a Netfone vodás és telekomos hálót is használ, csomagtól függően.
    A Telekomnál nem hallottam még ilyen hibáról, hogy nem jön be a hívás, csak sms értesítés jön. Náluk a hívás miatti 4G-ről 3G-re vagy 2G-re leváltás stabilan működik.
    Mi van, ha te a Netfone-nál vodás csomagot kaptál? Téten, ahol laksz, ott a Voda 3G/HSPA lefedettsége a település egy részén csak kültéri. Ha hívásnál erre akart 4G-ről leváltani, akkor lehet, hogy ez nem sikerült, és ezért nem jött be a hívás. Nem értek a műszaki kérdésekhez, ez csak egy felvetés.
    Jó lenne megtudni, hogy a Netfone-nál milyen hálózatot használtál. Esetleg ez is okozhatta náluk a problémát, ami miatt otthagytad őket.
    Viszont, ha telekomos csomagot rendelsz, akkor valószínű VoLTE nélkül sem lenne hívásfogadási problémád.

  • sifarr

    senior tag

    válasz juve600 #1204 üzenetére

    ... és nekem a korlátlan +4GB volt ,pont amire azt írta NFT2 kolléga hogy Vodafone-s
    ... feleségemnek szintén korlátlan+4gb csomag és nála nagyon-nagyon ritkán jön elő a hiba,ő most is NETFONO-os
    Egyre erősebb a gyanúm, hogy itt lesz a kutya elásva.
    Feleséged pont ugyanolyan készüléket használ mint te?

    Téten a Voda honlapja szerint 2G, 4G lefedettsége beltéri. A sima 3G (gondolom 900-as frekin) szintén full beltéri. Viszont a 3G/HSPA a település jelentős részén csak kültéri. Ez valamelyik magasabb frekin működhet.
    Amikor 4G-én vagy és jön egy bejövő hívás, akkor a Netfone esetében mivel VoLTE nincs, váltani kell. 2G-re, sima 3G-re vagy 3G/HSPA-ra. Ezt a váltást a Voda hálója kezeli. Itt lehet valami gubanc nálatok. Lehet, hogy a házatokban - bár a 3G/HSPA elvileg csak kültéri lehetne - mégis billeg a hálózat sima 3G és 3G/HSPA között, és ezért fut a folyamat sikertelen hívásra. Ha a feleséged készüléke más, akkor az ő készülékének akár jobb is lehet a vételkészsége, és ezért jelentkezik nála ritkábban a hiba. Meglehet, nem lenne ez a probléma, ha a háló a 900-as 2G-re kapcsolna át. De ott meg rosszabb a hangminőség, a kapacitás is kisebb. Tippem szerint a háló a magasabb frekire váltásra van konfigurálva, sikertelenség esetén pedig nem vált tovább 2G-re.

    az volt benne az érdekes hogy januártól -augusztusig nem volt gond vele csak utánna
    Erre lehet magyarázat. A szolgáltatók már elkezdték a szolgáltatásokat átpakolgatni a különböző frekik között, a nagy adatkapacitás elérése céljából. Tehát lehet, hogy a Voda akkor, augusztus tájékán csinált ilyen pakolgatást. Ez sokmindent megváltoztathat.

    Mindez csak az én feltételezésem. Szakszerű műszaki ismeretek hiányában a totális tévedés jogát fenntartom. :))

    Amit én tennék a helyedben. Mivel NFT2 szerint esetlegesen lehet hálót is váltani (itt Vodáról Telekomra), megkeresném őt, hogy segítsen. A Rockmobil csak Telekom hálót használ. A feleséged előfizetését kérd át Telekomra. Ha megy Netfone csomag esetében is, akkor úgy. Ha nem, akkor kérjetek "brand-váltást" Rockmobilra. Persze mindkét esetben a jelenlegi tarifátok megtartása mellett. Tesztelje a feleséged, hogy az időnkénti hiba így megszűnik-e. Mivel a Telekomnak nálatok nincs 3G-je és a 2G és a 4G is full beltéri, így ott ez a hiba nem hinném, hogy megjelenne. A Telekom 2G-je pedig hívásra jó minőséget ad.
    Ha a feleségednél a teszt sikeres, akkor akár vissza is mehetsz a Netfone/Rockmobilhoz. Persze, rosszabb tarifával mint a KÜF.

  • sifarr

    senior tag

    válasz #76055552 #1208 üzenetére

    Inkább óvatosan az ilyen kijelentéssel, ...
    Igen, a te kérdésedre derült ki az anomália. Viszont azóta javították a Netfone és a Rockmobil honlapját, tájékoztatását is. (Bár a Rockmobil honlapján van egy nagyon durva és több kisebb helyesírási hiba is.) Azóta egyértelműbb a helyzet. Valamint juve600 olvassa a topicot, és tudja, hogy rá is lehet/kell kérdezni a hálózatra.

    Fel kell rakni egy cellmappert a telefonra, és ott látszódni fog a CID-ből, hogy melyik szolgáltató toronyrára csatlakozik a SIM.
    Ha már nálad van a sim, akkor nem kell a cellmapper. A beállításoknál átállsz manuális hálóválasztásra, és rögtön kiderül, melyik hálón van a készüléked.

    Lecseréltem a TMH-t XEH-ra, és utána szépen bejöttek a VoLTE hívások, vagy leváltott 3G-re a telefon.
    Ezt a váltást nem biztos, hogy minden felhasználó meg tudja csinálni. Én sem. Ha juve600-nak ez lehet a megoldás, akkor ebben kell neki tanácsot adni. Persze, ha vállalja a buherálást.

  • sifarr

    senior tag

    válasz juve600 #1209 üzenetére

    mivel a Telekomnak nálunk nincs 3G -je csak 2 vagy 4 ezért kellene a Netfonos 4Ghang ,akkor biztos jó lenne
    Látom, hogy nem voltam elég világos.
    Telekom háló esetén VoLTE nélkül sem lenne hívásfogadási problémád. A 900-as 2G hívás pedig bár némileg lassabban épülne fel, de a minősége nem lenne sokkal rosszabb mint a VoLTE.

  • sifarr

    senior tag

    válasz NFT2 #1301 üzenetére

    ...miért mész?
    Én is megyek, elviszem mindkét számom. Hogy miért? A díjemelés miatt!!! :W
    A magán előfizetéseknél emeltetek, az üzleti előfizetéseknél csökkentettetek. Miért is? Az üzleti előfizető pénzt keres vele, a magán nem. A magán előfizetéseknél ráadásul kisebb a költség! Elég, ha csak a telekomadó jelentős különbségére utalok.
    Akkor miért is volt ez az egész emelés? Infláció miatt. Persze ...

    Az egyik számom már a KÜF-nél van, magán előfizetőnek az már sokkal olcsóbb, mint ti.
    A másik hordozásomat elutasítottátok. Holnap hívom az ügyfélszolgálatotokat, hogy miért is, ha a másikkal nem volt gond. Ha nem megy simán, panasz -> NMHH lesz a vége.
    Elvégre a díjemelés is megérne egy misét. Még gondolkozom, hogy kipakolok ide mindent.

    Eddig a pártotokat fogtam, többszörösen is. De most berágtam. :W

  • sifarr

    senior tag

    válasz NFT2 #1304 üzenetére

    üzletinél most nem csökkentettünk...
    Azt nem írtam, hogy most.
    Régebben néztem az üzleti csomagokat. Az új honlap, az összeválogatós csomagok megjelenéséig az üzleti csomagok lényegében így néztek ki: bruttó lakossági csomafdíj +ÁFA (27 %). A különbség a nagyobb forgalom, a nagyobb telekomadó miatt indokolt. Most alig van különbség a a lakossági és az üzleti között (kb. 10-15 %). Azaz az elmúlt évben az üzleti csökkent, a lakossági 2 kisebb csomag 1-1 ezressel nőtt, korlátlan netesnél a korlátlanság lecsökkent (ez is a drágulás egy formája).
    De a legjobban a lakossági emelés "lebonyolítása" a bosszantó.
    Necces lesz az jogszabályilag ...! De ti tudjátok ...

  • sifarr

    senior tag

    válasz qnadam #1412 üzenetére

    ... összekattinthatok ... de miért nincs sehol leírva, hogy a 100 perc után mibe kerül egy perc?
    Hmmm.
    Rákattintottál a 100 perces csomagra. Na, ahol kattintottál, ott van leírva, hogy "100 perc a havidíjban, utána minden perc és sms 19 Ft". A legalsó sor a keretben. :K

  • sifarr

    senior tag

    válasz MadMancs #1742 üzenetére

    Feltöltőkártyás számhordozásnál minden esetben van kaució, 1 vagy 2 havi díj ...
    És azt honnan tudja a Netfone, hogy feltöltőset akarok átvinni? Persze, megkérdezi és én megmondom. De mi van akkor, ha a feltöltőssre azt mondom, hogy előfizetéses? Hogy ellenőrzi le?
    A számhordozási nyilatkozattal én csak arra adok felhatalmazást, hogy a Netfone az adataimat az átadó szolgáltatóval egyeztesse és az egykapus számhordozást lebonyolítsa. De hogy milyen típusú szerződésem van az átadó szolgáltatónál, ahhoz semmi köze. Arról az átadó szolgáltató sem jogosult adatot szolgáltatni 3. félnek - kivéve jogszabályi eseteket, de ez nem az és nem az átvevő szolgáltató.
    Ahogy, ha az átadónál előfizetésem van és lejárt tartozásom, akkor nem az átvevő szolgáltató tagadja meg a számhordozást, hanem az átadó szolgáltató. A jogcímet (lejárt tartozás) közölheti.

    Persze van feketelistája a mobilszolgáltatóknak. De abban pont az adós előfizetéses (!) ügyfelek szerepelnek és nem a feltöltősök, akiknél a tartozás fogalmilag kizárt.
    Tehát ha valaki egy előfizetést feltöltősre vált és nincs lejárt tartozása, nem tudja meg a Netfone, hogy feltöltősre vonatkozik a számhordozás.

  • sifarr

    senior tag

    válasz MadMancs #1785 üzenetére

    A csomagokra árgarancia van, azaz a 10 hónapos hűség alatt garantáltan ezt fizeted, ha 10.honap előtt hosszabbítasz, akkor utána is.
    Na, na! Vagy re tudod rosszul, vagy a honlapon megtévesztő a szöveg.

    A honlapon az árgaranciánál ez szerepel:
    "Mi is hűséget fogadunk neked és biztosítunk téged arról, hogy az ár nem változik a hűségidő alatt sem és utána sem. "
    Ez a mondat azt jelenti, hogy a hűség lejárta után és újabb hűség vállalása nélkül sem változik az ár. Ennek a mondatnak nincs más értelmezési lehetősége. :N
    Szóval: ki mondja rosszul, te vagy a honlap?

  • sifarr

    senior tag

    válasz MadMancs #5380 üzenetére

    ... Ennyit írok, se többet se kevesebbet. ;)
    Ne rejtélyeskedj! :N
    Talán van valami infód, hogy a magánszemélyeket jogszabályilag kitiltják a flottákból? :F Mert más módját nem nagyon tudom elképzelni a magánszemélyek flottatgságának megszüntetését.
    Ha van valami infód, akkor beszélj! :K

Új hozzászólás Aktív témák