Új hozzászólás Aktív témák
-
xcsabo
senior tag
válasz tarbela777 #818 üzenetére
Sajna manapság mindenhol ez a hozzáállás. Nem tanulságos az írás. Köszi. Pont a váltson gondolkodtam, de ezek után nem biztos, hogy ide jövök.
-
4Grider
nagyúr
válasz tarbela777 #818 üzenetére
Bizony, hangminőségben különbség van a VoLTE (4G) és a Netfone-nál elérhető 3G, de főleg 2G között. Autóban valószínűleg az utóbbit tapasztaltad, mert ugye az utak egy részén nincs 3G, csak 2G vagy 4G.
A pénteken leadott rendeléseddel maximum tegnapelőtt találkoztak, tegnap pedig már reklamáltál. Neked tényleg a Telekom és Vanda való, semelyik másik cég, mert azok emberekkel dolgoznak. A számhordozás bizony új előfizetés, nem meglévő megtartása. -
NFT2
junior tag
válasz tarbela777 #818 üzenetére
Szia, megtennéd, hogy magánban elküldöd a nevedet, meg szeretném nézni mi történt pontosan. Sajnos (illetve nem sajnos) a hétfő-kedd kemény időszak, mert a pénteki maradék és a hétvégi megrendelés feldolgozása miatt ilyenkor van csúszás. Igyekszünk ezt kezelni, örülnék, ha maradnál.
A hangminőségre tett megállapításod meglepő, gondolom ugyanabban a készülékben van a kártya. Telekom hálózaton megyünk, azonosnak kell lennie a Telekommal. Ez alól kivétel lehet az olyan eset, ahol a 4G hang kell mindenáron, de már csak 1-2 hónap és nekünk is lesz.