Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz Alaaf Pi #53 üzenetére

    Fejezzük már be a baromságot...

    "Fordnál már nem kapni nem SUV kisautót"
    Jó tudni, hogy a Ka 2023 egy SUV... :U

    [ Szerkesztve ]

  • D55

    aktív tag

    válasz Alaaf Pi #53 üzenetére

    - A CO2 flottaátlag rendszer úgy kompletten. A tömegkompenzáció amit emlegetek (amíg a távolkeleten nem igazán divat a menetdinamikai szempontból veszélyesen nagy tömeg, addig az itteni elborult SUV őrületnek pont ez az egyik alappillére), meg még az üzleti alapon történő cserebere lehetőség hozzá gyártók között.

    - CO2 semleges benzin ötlete, amit a németek próbálnak átnyomni. Az lesz, hogy megvehetsz majd bármit amit a VAG sima benzinmotorral fillérekért lenyom a szalagról és saját hatáskörében lenyilatkozza a megfelelőségét, majd legfeljebb garanciavesztés terhére (a gyártót terheli amúgy a bizonyítás jótállási időn belül) tankolsz bele jó kis százhalombattai 95-öst, aztán jónapot. Viszont közben ki lesz ez úgy találva, hogy pl. egy Honda majd ha fejen is áll csak tisztán elektromos modellt árusíthasson itt nálunk, amiért otthon a Japánok amúgy kiröhögnék, vagy ki is átkoznák akár (társadalmilag ott nagyon elítélik a hálózatról töltögetést Fukusima miatt), tehát nem is nagyon biztos majd, hogy meg fogja érni nekik külön a mi piacunkra dolgozniuk teljesen külön és eltérő alapokra épülő modellpalettával. És persze nagyon nem lepődnék meg, ha mindeközben a németeknél meg valahogy még a TDI vonalat is sikerülne átmenteniük azok után amennyit annak idején beletoltak a dieselek fejlesztésébe :C

  • vicze

    félisten

    válasz Alaaf Pi #62 üzenetére

    Elnézést néha elfejtem hogy UK már nem európa. :P (A szabályozás amúgy még minding ugyanaz.)
    De akkor marad a Fiesta.
    Stellantis-on kívül is ott az Aygo/Yaris, i10, Mazda 2, stb. Van még bőven.

    Az igazság az, hogy a legkisebb autókon a legkisebb a haszon és a gyártók inkább ezeket cserélik elektromosra a nagyobb haszonért, mert a felhasználásukba amúgy is az elektromos hajtás jobban passzol, és kevésbé problémás. Tehát megintcsak inkább a nagyobb haszon miatt kerülnek ki és nem az EU. Ürügy lehet, de ezek a szabályozások a gyártóknak jönnek jól leginkább, és meglovagolják, ahol csak lehet.

Új hozzászólás Aktív témák