Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz Döglött Róka #119 üzenetére

    Azért az a legendás tartosság amit sok toyota, vw, renault, fiat, bmw... motor tudott pl VW SDI, Toyota 1szfe... és sorolni lehet hogy 600.000km+ után még gyári a lánc! blokkhoz nem volt hozzányúlva! és ehez annyit kellett tenni, hogy cserélj olajat meg gyertyát! 2023ban kb nincs. DI magában hibás konstrukció. Turbo, pcv szelep, DPF... plusz alkatrész . btw elő van írva bármely DIs motornál, hogy ugyan 150.000km után meg kell tisztítani, PCVt cserélni, szórást ellenőrizni? 150.000kmnél már 99%ban a fentiekkel de legalább eggyel gond lesz. Pedig amúgy nem rossz lehet elmenne 500.000km+t de ha ez nincs megcsinálva akkor elöbb utobb komoly gond lesz. Az újakkal törődni kell. Már nem elég a cserélj "olajat/gyertyát". És nincs előírva.

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák