Új hozzászólás Aktív témák
-
Hát, persze.
A német ADAC minden évben kiad egy statisztikát a műszakivizsgán bukott és az úton meghibásodott járművekről Illetve a hibákról.
Németországban a tulajdonos viheti a járművét vizsgára. Ha bukik, akkor 15-20 euró ráfizetéssel mehet a második körre. Ekkor már csak a hiba javítást ellenőrzik. Megéri, mert a vizsgára felkészítést címén nem kell extra dolgokat fizetni.
A statisztika.A lényeg, ha valaki nem akar belemerülni.
Kerekítve 9,6 millió vizsga került összesítésre.
Tavaly került először elektromos jármű a statisztikába. A Renault Zoe Az első vizsgán 5,3%, a másodikon - harmadikon 10.6% bukást produkált. A vezetők alig használják a féket, a visszatáplálás miatt. Megeszi rozsda a féket.A legjobb statisztikát a német autók produkálták, de sikerrel csúszott a Suzuki Vitara egy dobogós helyre.
Bennünket inkább a legrosszabbul szerepelt gyártók listája érdekel
A kategória a koronázatlan királya a Dacia. Az első TÜV alkalmával minden tizedik, a tíz év körüli példányok esetében minden harmadik bukik egyet.Összességében minden ötödik jármű bukik a vizsgán. Ez növekedést jelent az előző évhez képest.
Véglegesen 15 ezer autót vont ki a forgalomból a vizsga. Ezeket már nem lehet forgalomképes állapotba hozni.A fogalomban lévő autók átlagéletkora 10,1 volt tavaly. 2011-ben még csak 8,3 év volt.
Ezek tények. A gyorsan széteső autók vízióját nem támasztják alá.
Az ADAC segély hívásainak majdnem felét az akkumulátor állapota okozta. Itt lehet a típusonként segélyhívás statisztikákban nézelődni.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Linux kezdőknek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
- MotoGP & WSBK
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...