Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz D55 #104 üzenetére

    Hát, persze.

    A német ADAC minden évben kiad egy statisztikát a műszakivizsgán bukott és az úton meghibásodott járművekről Illetve a hibákról.
    Németországban a tulajdonos viheti a járművét vizsgára. Ha bukik, akkor 15-20 euró ráfizetéssel mehet a második körre. Ekkor már csak a hiba javítást ellenőrzik. Megéri, mert a vizsgára felkészítést címén nem kell extra dolgokat fizetni.
    A statisztika.

    A lényeg, ha valaki nem akar belemerülni.
    Kerekítve 9,6 millió vizsga került összesítésre.
    Tavaly került először elektromos jármű a statisztikába. A Renault Zoe Az első vizsgán 5,3%, a másodikon - harmadikon 10.6% bukást produkált. A vezetők alig használják a féket, a visszatáplálás miatt. Megeszi rozsda a féket.

    A legjobb statisztikát a német autók produkálták, de sikerrel csúszott a Suzuki Vitara egy dobogós helyre.

    Bennünket inkább a legrosszabbul szerepelt gyártók listája érdekel
    A kategória a koronázatlan királya a Dacia. Az első TÜV alkalmával minden tizedik, a tíz év körüli példányok esetében minden harmadik bukik egyet.

    Összességében minden ötödik jármű bukik a vizsgán. Ez növekedést jelent az előző évhez képest.
    Véglegesen 15 ezer autót vont ki a forgalomból a vizsga. Ezeket már nem lehet forgalomképes állapotba hozni.

    A fogalomban lévő autók átlagéletkora 10,1 volt tavaly. 2011-ben még csak 8,3 év volt.

    Ezek tények. A gyorsan széteső autók vízióját nem támasztják alá.
    Az ADAC segély hívásainak majdnem felét az akkumulátor állapota okozta. Itt lehet a típusonként segélyhívás statisztikákban nézelődni.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák