Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ant@

    senior tag

    Összegezném a NFS-el való tapasztalataimat:

    1: Nagyon nagyot szólt. ' 95-ben amikor megjelent még a 640x480-as felbontás is ritkaságszámba ment. Ilyen grafikát + fizikát pedig maximum játéktermi arcade gépeken lehetett látni.

    2: Nekem csalódás volt, többet vártam tőle. Ennek ellenére még ma is le tudnám rajzolni a pályák nyomvonalát.

    Hot Pursuit: Jót tett neki ,hogy visszahozták a rendőröket, sőt mi is beállhattunk fakabátnak. Ez a játékmód nagyon tetszett.

    High Stakes: Kinézetre és játékmenetre nagyon hasonlított a 3-ra. Ha jól emlékszem itt volt előszőr karier mód és optikai tuning (kezdetleges formában persze).

    Porsche 2000: Egyértelmű ,hogy ez volt a maga idejében a legjobb NFS. A többiek már leírták ,hogy miért is.

    Hot Pursuit 2: Ezzel játszottam talán a legkevesebbet. Grafikában hozott plusz az előző részhez képest, játékélményben már kevésbé.

    Underground: Az új irányvonal kezdete. Itt még mindeki örült mert még nem tudtuk a végét.

    Underground 2: Nem sok minden változott. A futópad jó dolog.

    Most Wanted: A rendőrök visszajövetele nagyon jót tett neki. Mai napig előveszem néha.

    Carbon: Eddig ez volt a legsz@rabb. Jobban zabálja a gépet mint a MW és ezzel együtt csúnyább. Két délután alatt nyomtam végig úgy hogy 90%-ig nem költöttem egy centet se. Aztán vettem egy Corvettet amivel széria állapotban vertem le a főgonosz agyontuningolt Mustangját. 0 kihívás + irtó gagyi történet.

    ProStreet: Az első és legfontosabb újdonság számomra ,hogy ezt a gémet már 2 éve (azaz kb. a MW megjelenése óta) fejlesztik. Ez sok mindent megmagyaráz a Carbonnal kapcsolatban. De inkább feledjük is a Carbont. Lesz futópad ismét. Lesz szélcsatorna, mivel az optikai tuning a fizikára is hatással lesz így befolyásolva a teljesítményt. (Gyors pálya => lapos spoiler; lassú pálya => szögletes spoiler) Lesz törésmodel ismét, ami kiváltságosok élménybeszámolója alapján nem is akár milyen. Az ,hogy a projectet nagyjából egy időben indították útjára a Carbonnal nekem már elég ok a bizakodásra ,de azért inkább várjuk ki a végét....

  • Ant@

    senior tag

    válasz Dj Sügi #387 üzenetére

    Igazad van tényleg Audi volt az nem Mustang. Ebből is látszik mennyire volt emlékezetes számomra a Carbon.

  • Ant@

    senior tag

    válasz joshua7 #415 üzenetére

    Ezt nem én mondom, hanem a készítők szóvivője. A hír szerint nem ugyanaz a gárda fejlesztette a Carbont és ProStreetet. Párhuzamosan vitték a két projectet. Ne hidd ha nem akarod. Én nem látok rá okot ,hogy kamuzzanak. Szerinted van ilyen, és ha igen akkor mi? Érdekelne.

    A törésmodell tényleg lehetne jobb is de legalább van. Arra azért nem érdemes számítani ,hogy reálisan fognak törni az autók, mivel ez alapvetően egy arcade játék lesz mint az összes eddigi NFS. Ha nem az lenne elég hamar feladná a játékkal való foglalatoskodást a felhasználok nagy része. (padlógáz=>200=>totalkár=>game over). Azért nem bánnám ha raknának bele egy realisztikus törésmodelt is választható opcióként, de ennek az esélye erőssen közelít a nullához.

  • Ant@

    senior tag

    válasz joshua7 #443 üzenetére

    A realisztikus törésmodellel szerintem két nagy gond van. Először is az már az előző részekből is kiderült ,hogy az autógyártók nem szívesen látják viszont a modeljeiket széttört állapotban ,ezért nemes egyszerűséggel nem adták meg a licencet vagy pedig csillagászati összeget kértek volna érte. Bár azt csak ők tudják ,mi is a valódi ok. A másik dolog ,hogy ha valóban olyan törésmodelt készítenének amilyet én elképzelek akkor ilyen grafika mellett nem lenne (földi halandó álltal megkaparíntható) PC amin a játék elszaladgál. Ettől függetlenül a remény hal meg utoljára.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák