Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz kardkovacsi #22628 üzenetére

    Azért ne hasonlítsunk már egy real time számlázást egy napelem adatgyűjtő rendszerhez.

    Imho nem realtime számlázás, a GSM core dumpol ki hivásadatokat meg adatkapcsolat adatokat, és ezt etetik meg egy rendszerrel, utólag, ami a számlát készíti, ez kb. a legegyszerűbb része az egésznek (és ez kb. pont egy adatgyűjtő rendszer). Itt magát az ügyviteli rendszert cserélték, amit a bemutatótermesek és a telefonos üfsz. nyomkod, ami a weboldal mögött van, ami nyilvántartja, hogy ki milyen csomagban van, milyen tarifával, és milyen szolgáltatásai vannak.

    Ott megértem, hogy bukdácsolnak és ha jól gondolom a Voda meg a UPC számlázását is próbálják egyesíteni.

    Nem, az még csak ezután jön. Most a mobilt rakták át az újra, utána rakják a KTV-t is, és aztán megy az egybeborítás.
    Ugyanakkor, hiába más kaliberű probléma, FÉL ÉVE kétvállon fekszenek. Ez pedig pont ugyanúgy megoldható lett volna, hogy partial db copy, convert, dummy terhelés stb., de itt valamelyik főokos egy pre pre alpha, totálisan nem működő vackot engedett ki élesbe. Meg is volt az eredménye, sajnos a hatóság töketlen, hogy szarrábüntesse őket, de az ügyfélelvándorlás és a kötbérezés jelentős, egyetlen probléma, hogy nem dobolják ki a felelősök nevét, hogy az életben el ne helyezkedhessenek a szakmának még csak a környékén sem.

    Huawei-nél meg nem értem a pár napos állás miatti fennakadást. Egyrészt ünnepek között csinálták, másrészt az ausztrálokon kívül kb. kutyát nem érdekel most a webes stats, harmadrészt pedig még magyar bankok is rendszeresen tartanak péntek estétől vasárnap estig tartó üzemszüneteket (nyilván nem minden áll, de a webes felület és az app igen, csak a 2FA megy és más nem). Ha utólag felmegy minden adat, akkor ez messze nem olyan horderejű dolog, hogy így fenn kelljen akadni rajta, a hogyanjával már voltak gondok, mert push üzenetetnek kellett volna jönnie előre, meg nem halott oldalra vinnie az appnak/weboldalnak, hanem egy piroskeretes maintenence landing page-re meg ilyesmik, és akkor nem pillázik a user, hogy nem megy, hanem tud róla, hogy karbantartás van és majd visszajön az év végi pezsgő után.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák