-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #22036 üzenetére
Valamennyire tuti fékerő szabályozós, hiszen az elsőt ugye nem blokkolhatja.
(Ha másképp nem, hát úgy, hogy hátul egy jóval nagyobb dugattyú mozog.)Nekem az első és egyetlen kombifékes motorom a Madison, és nagyon bejön
a városi forgalomban a funkció. De akárhányszor helyzet van, azaz erősebben
rámarkolok, bizony megcsúszik a hátulja. Lehet, hogy már kopott a gumi vagy
nagyon szar az aszfalt, nem tudhatom... (Persze mindkettő igaz is, sajnos.)Amelyiken nem volt kombifék, annál ugyanez, CSAK ott még fékhatás se volt!
Csak gumifüstölés. Egyszer még évekkel ezelőtt büntetőfékeztem egyet a kis
Majával, mert elborult az agyam: iszonyat büdös lett tök rövid csúszás miatt...
Ilyet a Madisonnal sosem tapasztaltam, kiéve egyszer, amikor szintén elborult
az agyam (tudom, olyankor minek motorozok!), és szinte lenyelezve löktem le
a sztenderről... Akkor elkapart. Jött a gumiszag. Én meg majdnem az árokban
végeztem. Egyéb közlekedési helyzetekben nincs az orromban a szag, szóval
vélhetőleg kikönnyül a hátulja annyira... de a csúszást garantálom, nem kamu!
Kis Majáról még videót is raktam fel, hogy egy elbambulás után mekkorát sikít
a hátsó: Madison ezt sem csinálja, de biztos, hogy tapadást veszít hátul.