-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22265 üzenetére
Mehetünk együtt tesztkarikát (bár nekem minden változatlan ). Holnap meló és "kikapcsolódás" között (kb. fél5 - fél8) ráérek és itt leszek a 11. kerületben. A meló fél5-ös vége rugalmas. Neked mikor lenne jó?
Ha szeretnénk, hogy motoros túra jellege legyen, felmehetünk a Hármashatár-hegy-re a városon keresztül (Szépvölgyi út).[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Na, egy totalcar-os írónak lett madison 400-asa. Ez a cold felirat és a hópehely nem csak a külső hőmérsékletre vonatkozik?
Most ahogy olvasom a fékről szóló részt... tegnap, amikor mentem haza a tádéval Biatorbágy és Páty között, gyorsítottam a Zöld lakópark kereszteződése után, van egy kis jobb kanyar, kicsit kiforgattam a 3-ast, kb. 140-re felgyorsult, erre a kanyar végén pont kibukkan a busz mögül egy autó, sikerült megint elöl-hátul abs-ezve fékezni. Az autós amikor meglátott (kanyarban akart előzni ), visszament a busz mögé, így megúsztam. Az a vicc, hogy robogóval nagyon sokszor megyek itt és sosincs ilyen helyzet, valahogy motorral többen akarnak megölni. Reggel is kifordult majdnem elém egy autó az országúton, pedig akkor 90-nel mentem, szabályosan, itt simán lehet, hogy akkor szívom meg, ha csak 90-nel megyek, mert akkor kb. 1-2 másodperccel később érek oda és az autós már nem tud visszaállni a busz mögé.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22270 üzenetére
Azért a hajtásod se fogyasztásbarát. Arra gondolok, hogy nagy gázra először csak felvált és utána indul meg, ezek a nagyobb gázfröccsök is növelik a fogyasztást, főleg ha nagyon változó a sebességed, ami városban elég gyakori. Plusz alapból magasabb fordulaton van a motor, ami kisebb terhelést jelent adott esetben, ott pedig rosszabb egy belső égésű motor hatásfoka.
A mai TB-os cikkben a Bertalan 4,5-5 literes fogyasztásról számolt be 100 km-en a 400-asával. Persze lehet, hogy hízlalja a saját jószágát a szeme, főleg amikor olyanokat ír, hogy a túramotorokat megfogja vele a szerpentinen.
Durva, hogy egy 400-as is ilyen sokat forog: "5800-6000 nagyjából a 85-90 km/h", jó a sok ccm, a tádé 3-asban 6000-nél 100-zal megy, 6-osban pedig 3100 körül forog 90-nél, ott meg már nem is illik gyorsítani.
Ha még ma szólsz, hogy megyünk-e holnap egy karikát, akkor biztos az SH-val jövök, amúgy lehet, hogy motorral (persze ha esni fog reggel, akkor robi ). -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22297 üzenetére
Kinek mi a nagypapper, illetve van-e értelme így kiélezni a hajtást...
Az sh300nál még így, elállított karburátorral (szűk egy másodperccel gyorsul most lassabban a motorod 100ra mint régebben?!) is gyorsabb volt a madison (mondjuk nem sokkal, egy métert se vert rá másodpercenként).
Ki merem jelenteni, hogy mindenre elég Budapesten a robogóm, sőt, az biztos, hogy egy sh125tel ugyanilyen gyorsan és biztonságosan tudnék a városban közlekedni, mert még könnyebb és az alsó sebességtartományban ez jobban számít (autópályára jó ez a 300as, de kibírnám 90nel is ezt a 10 km-t most, eddig még ez se volt).
Teljes mértékben megértem, hogy egy burgmann 400 kényelmesre van hangolva, kevesebbet forog, kevesebbet fogyaszt, nyugis túrázásra való. Egy túramotorral úgyse tudja felvenni egyik se a versenyt.
Ilyenkor mindig oda jutunk, hogy ez a műfaj neked a hobbit, "szerelmed", mások mást keresnek egy kanapérobogóban, ami persze nem baj. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22340 üzenetére
El is felejtettem, hogy mindig 100as benzint tankolsz, az azért komoly.
Az sh-val nem tudok példálózni, mindig ugyanúgy megyek, így 3,3 és 3,5 liter/100km között van az átlag rátankolással.
A tdm viszont más tészta, amikor szinte szabályosan mentem vele, mert tdm-es gurulás volt, akkor 4,5-et fogyasztott (ráadásul ennek az egyik fele tempósabb menet volt: 120-130).
Motoros tempóban, túrázva 5,2-es átlag jött ki már sokadjára (ilyenkor is sok a nyelezés és a kanyar, 4000 alá nem engedem a fordulatot).
Városi használatban 6-6,5 a fogyasztása, persze ilyenkor azért nagyokat gyorsítok álló helyzetből, ilyet az sh amúgy se tud (nem a konkrét számokat akarom összehasonlítani, csak a különbséget mutatom). -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22350 üzenetére
És érződik a különbség a 95-öshöz képest? 95-ösből a sima vagy prémium megy?
Nekem most, nyáron, a kisebb forgalom mellett visszatért a 3,3l/100km, szóval az időpont is számít.
Nehéz összehasonlítani, én pl. spórolósnak tartom magam, vagyis figyelek a közlekedőkre, a lámpákra, feleslegesen nem adok gázt, ismerem a lámpaprogramot, úgy futtatom ki a motort, hogy ne kelljen fékezni, nagyot gyorsítani feleslegesen. De persze a reggeli csúcsban a rossz út és a forgalom miatt muszáj néha erősen fékezni stb. Meg hát ha 120-szal vagy gyorsabban megyek tartósan, akkor nincs mivel spórolni, persze nem fékezek a kanyarok előtt, de ott már van fogyasztás. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22379 üzenetére
Most értem haza, ha itt ragadtál volna a környéken, eddig eltoltad volna hozzám.
Én a robogós túrázást azért nem erőltetem, mert nekem fél óra után elkezd sajogni a hátsóm rajta a kis felfekvő felület miatt, bár ez részben a 2 méter feletti magasságom "hibája". A tdm-mel múltkor az egynapi, kanyargós (nincs nagy átlagsebesség) 680 km sem volt vészes, jóformán nem fájt semmim.Az sh most, hogy a nyár miatt kisebb a forgalom (plusz esetleg még az is bejátszhat, hogy kevesebb hidegmenet van így, hogy nincs fixen edzés 5 km-re a melóhelytől) ijesztő 3,28l/100km-es fogyasztást tudott a mai tankolásnál, de az előzőek is átlag (3,44 liter/100km) alatti értékek lettek, pedig nem megyek lassabban, sőt, több az autópálya, ahol óra szerint 120 alatt nem nagyon megyek, inkább felette.
Azért a 12 nap alatt megtett 700 km nem kevés, napi 58...
Most viszont kiadós szabadság lesz, kicsit szögre akasztom a masinát.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz dellfanboy #22690 üzenetére
Esélytelen itthon egy ilyen 300as vespa... ja, mégis, értem. Azért kell a plusz erő, hogy fel tudj gyorsulni két kátyú között. Nekem még a 16os kerekekkel is kínzás a környék, pedig minden úthibát ismerek. Olyan szarok az utak, hogy az sh-val is el kell venni a gázt egy-két kanyarban az úton maradás érdekében.
A legviccesebb, hogy hangos kipufogóval veszik még a 125öst is. Ekkora hanggal 40nel gurulni nagy művészet. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22736 üzenetére
A hosszabb tengelytávval általában jön a laposabb villaszög, azt meg a legtöbbször követi a kisebb kormányszög. Az álló sorok között így már nehéz sávot váltani. Az sh meg olyan, mint egy bicikli.
A legfontosabb a kis tömeg a városban.
Országúton meg apám gs adventure-je kezesebb a tdm-nél, szóval ott már tényleg vannak fontosabb szempontok a tömegnél. 😃 -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22743 üzenetére
Azért az Egér út nagyon más kategória, mint a beljebb lévő utcák. Lehet, hogy végigjönnél velünk, de sokkal jobban kell küzdeni a nagyobb tömeggel. A budakeszi úton meg egyenesen életveszélyes lenne az a kis kerék a felező körüli rossz úton.
Ha nem fér el nekem a kormány, gyorsan lerakom a lábamat, megdöntöm a robit, átmegyek az akadályon és megyek tovább. Ehhez jól jön a budis póz, a lábam szinte alattam van.Ha elfogadnám, hogy mindegy a tömeg városban, akkor simán járhattam volna a tdm-mel nyáron, mert hideg nem volt és igazából az se szélesebb jelentősen, amúgy is magasabban van a kormánya, mint a tükrök.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22748 üzenetére
Kb. 20 km/h felett már nem érződött a plusz tömeg a madison-nál, de lépésben haladásnál igen. Csak azért írtam a tdm-et példának, mert ismerem a városban és 220 kg. A tádé kormányszöge annyival kisebb, hogy nehéz vele sávot váltani két kocsisor között (láb lerak, akár még y-ozni is kell), míg az sh-val alig kell lelassítanom, mert maga alá forgatom a kormányt. Ezt nem érezhetted, amikor próbáltad, mert nem volt annyira nagy forgalom és a Rákóczi hídon simán lehet középen menni.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22753 üzenetére
Én nem érzek megtorpanást, tök egyenletesen húz, csak a gázra rögtön megindul, mert nem tud annyit visszaváltani, szerintem ezért kezelhetőbb is. Most rakattam kopóréteget a kuplungra, nincs változás. Jut eszembe, 54 ezres szervizhez lenne kedved esetleg kb. november elején? (Szíj, motorolaj).
-
Burt1793
veterán
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22762 üzenetére
Ez ilyen, már megszoktam, a gyári az olasz ebay-en 40 ezer körül lett volna (de a szállítás kérdéses volt és annak is lett volna ára), mást úgyse vettem volna.
Szíjat biztosan kell cserélni 54 ezernél, a görgőkre nincs kötelező periódus előírva, vannak minimum méretek a szervizkönyvben és kész. Légszűrőt elvileg csak 18 ezrenként kell cserélni (48nál volt), olajszűrőt meg 12 ezrenként (48nál volt). Fékfolyadékra van még írva egy csere... megnézem az mikor volt korábban.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #22801 üzenetére
Egy-két enyhébb nyári napon én is azt képzelem, hogy motorral sokkal jobb ingázni, van benne élvezet, de ez az időjárás elenyésző százalékban van jelen.
Amúgy meg természetesen akkor ér a pirosnál (M1-M7-ről az Egérrel leérve) utol egy nem gyári kipufogós, üvöltő 650-es burgman, amikor a tdm-mel vagyok... és persze le is gyorsult. Az sh-val kismilliószor jártam már ott, sose ment el mellettem senki. Most hárman is álltunk, ez a burgi ért oda legkésőbb, adtam neki helyet, beállt a jobb sávra, mi meg a baloldalin álltunk. Raktam az egyest még éppen sárga előtt, indultam is sárgára, neki már üvöltött a motorja. Mivel jobbról ráfordultak az Egérre, így neki át kellett sorolnia a kereszteződés végére a bal sávra (szóval lehet, hogy nem is "versenyezni" akart, csak bejönni elém). Szóval próbáltam nagy gázzal indulni, de elég hamar elemelkedett az első kerék (ez robogónál ugye nem annyira játszik), ezért kicsit visszavettem és láttam, hogy be kell jönnie elém, így nem is erőltettem, de nem kis gázzal mentem, bőven a kanyar előtt ment 120-at a suzukis, én meg maradtam szépen mögötte... a következő lámpa is úgy vált, hogy kb. 110-zel érdemes menni, mert úgy vált zöldre.
Szóval ennyi, hiába megyek motorral, még akkor is letörik a szarvamat. -
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #22974 üzenetére
Erre azt szokták mondani, hogy előírás van arra, hogy hány litert kell beletölteni, nem a nívópálcát nézegetik.
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #22980 üzenetére
Uhh, a dream-nél egy ilyen kb. 30 ezer (talán kicsivel kevesebb), viszont az 6 ezer km-enként van.
Szerintem 3 deci olaj még elfér pluszban, de ez csak tipp, egy idő után elcsipegeti. Az enyém biztosan. -
Burt1793
veterán
válasz #50433536 #23070 üzenetére
Teljesen bedöntve húzol nyélgázt, hogy elforgatja a kereket, vagy esetleg esőben a felfestésen? 😃 Normál aszfalton szerintem "nincs az a kopott gumi", amit elforgat egy robogó. Mentem DigitXT Madisonjával, ott se kellett aggódni. Nekem a motor is inkább az elejét emeli, gyorsításkor nagy a nyomóerő a hátsó keréken, ahhoz, hogy csak úgy elpörögjön.
-
Burt1793
veterán
válasz #50433536 #23106 üzenetére
A laposabb gumi jobban tapad, amíg nem melegszik túl (de jobban is kopik).
Nekem az sh-n a pirelli angel scooter 37 ezernél került fel, most meg 53,5 ezer van a motorban, érzésre még bőven jó.
A TDM-mel idén 9 ezer km-t mentem, elvileg egész új michelin road 3 gumival vettem márciusban, még mindig tapad, ha jó az aszfalt, könnyedén végigjárható a teljes felülete a kanyarokban, de most már 160 felett kicsit remeg tőle a motor. Persze ott jóval nagyobb az igénybevétel, mint a robogónál... -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #23125 üzenetére
Na, ilyenkor mondja valaki, hogy hülyeség az abs. Kézzel lábbal féket taposva lehet ezt csak kikerülni, miközben dolgozik az elektronika, mert 100zal nem fogod ezt kikerülni és visszatérni, csak ha Rossi vagy. Az mondjuk elég amatőr dolog, hogy nem vesz vissza motorral, amikor látja, hogy vannak a kereszteződésben.
-
-
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #23263 üzenetére
Ne is mondd, én már tűkön ülök (éppen ezért néztem yt videókat is, van aki multivarba rakta, sőt ahhoz feltétlenül ajánlotta).
Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz. Mióta megvan a motor a 30 és 80 közötti gyorsulást kicsit kevésnek érzem, tehát "hallom" (tudom ezt szereted ), hogy nem teljesítmény maximumon pörög a motor. Reméljük ez tényleg segít majd. -
Burt1793
veterán
válasz #50433536 #23265 üzenetére
[Innen], van táblázat, hogy mekkora tömegű ajánlott.
A képen a bal oldali a Madisoné. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #23286 üzenetére
Gondolom azért, mert a 17.8g helyett a 16g lenne a 10%kal könnyebb, te meg 15g-osat gondolsz optimálisnak (persze neked már van tapasztalatod). Pont ezért nem mertem az sh-hoz a 16g-osat megvenni a 19g-os gyári helyére, megelégszem a 17g-ossal, aztán majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Ma jártam DigitXT-nél (köszönöm még egyszer!), megejtettük az 54 ezer km-es inspekciót az SH300-on. A 18 ezret futott szíj már tényleg elég kopott volt, lett helyette mitsuboshi, kicseréltük a véghajtás és a motor olaját és kapott [dr. Pulley] FR2318/6-17 görgőket. A gyári görgők még nem voltak vészesen szarok 18 ezer km után.
A görgőcsere előtt gyorsultunk egyet, 0ról nagyjából 100ig. Ott már nagyjából 15 métert vert a madison az sh300-ra. Görgőcsere után ez a távolság nem volt több egy motorhossznál, ráadásul gurulórajt esetén elég sokáig szinte fej-fej mellett ment a két robesz. Szóval a görgők tényleg javítottak a gyorsuláson, simábban vált a varió. Fordulatszámmérő híján nem tudom megmondani, hogy sima gurulásnál alacsonyabban jár-e vagy sem (talán nem) és a végsebesség se javult, pont ugyanannyi, amennyit ezzel a nagy plexivel tudott. 30-80 közötti rugalmasság sokat javult, ezt most sokszor ki is élveztem, szóval félő, hogy a fogyasztás felugrik, a hideg miatt még a 4-gyel kezdődő értékektől se lepődnék meg...
A tesztszakaszomon, ahol 0-ról gyorsulok egy tábláig, ott idáig 95-öt értem el óra szerint. Most ugyaneddig 105-ig gyorsul a kicsike, ami nem kis javulás.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #23313 üzenetére
Ez a techpulley (Flying Roll) elvileg a borulás ellen és a még nagyobb áttétel módosítás miatt jött létre, a simát a hivatalos oldalon már nem is árulják ehhez a mérethez. Nagyon remélem, hogy nem fog felborulni, mert ahhoz sokat használom a robit, szükség van a megbízhatóságára (bár DigitXT azt mondta, ha felborul, akkor csak nem vált rendesen a varió, de még használható).
Amúgy őszintén szólva nekem semmi bajom nem volt a gyári, 19 grammos kerek görgőkkel, sőt, ugye a szűk 40k km alatt meg is szoktam. Ezzel a csúszógörgővel eddig mentem 30 km-t, jó móka, meg minden, de nem feltétlen hiányzik (főleg országúton, autópályán). Azt tudom mondani (de majd még lesz tapasztalat ), hogy városban sokat dob az élvezeten (de tényleg, ahogy az sh tesztekben írják, ezzel alapból is jó móka a város).
Fordulatszámmérő híján csak a fülemre tudok támaszkodni, 30-nál is kipörög annyira a motor, mint 120nál, sima görgővel messze nem pörgött fel ennyire, max annyira, mint 90-nél.
Olyan, mintha mondjuk egy automata váltót (hagyományos vagy dsg) S fokozatba raknál, érezhetően jobban veszi a lapot, ezért is jó városban, országúton meg autópályán sima görgővel is van annyi fordulat, hogy eltűnjön a különbség.
A fogyasztási adatokkal majd még jövök.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #23336 üzenetére
Ja, hát tényleg elég gatya az az útszakasz. 😃
Engem nem győzött meg teljesen a doktorék pulija.
Azért azt alá kell írni, hogy a gyári beállítás nagyon jó, de persze annyira nem lehetett nehéz dolguk, van erő, nem 125ös a gép. Most viszont úgy felbőg egy kicsit nagyobb gyorsításra (amit gyári gögőkkel is tudott abszolválni), mint egy 125ös. Nekem ez már túlzás és még nem sikerült megszokni. 😃
0tól 50ig minden szempontból jobb a doktori görgő, finomabb a működés, jobban megy, nem is bőg fix sebességen se, de kb. 60tól 90ig nagyobb a fordulatszám és a motorhang tartott sebességnél, ráadásul nagyrészt itt használom (kivéve az autópályát).
Ami érdekes, hogy érzésre 100 felett ugyanúgy viselkedik, mint a gyári görgő (így legalább nem bőg jobban és nem vesztett a vmaxból).
Örülök, hogy nem a 16g-ost vettem meg... kicsit olyan érzésem van, hogy ez most nem a mindennapi, kényelmes igásló szett, hanem a néha elővevős, "élvezkedős", viszont ma hoztam el a tdm-et a lánccseréről. A köbcentit és a rendes váltót nem lehet helyettesíteni, jó volt vele menni a robogó után, na... 😃
De persze nem rossz a robi,egyszer tankoltam azóta, 3,9liter/100km lett (ennyi még sose volt 😃), nem vészes kolönbség, csak így 220nál nem megy el többet egy tankkal, eddig meg tudott simán 240eket (persze most hideg van, ilyenkor 3,7eket fogyasztana a gyári görgővel is).
Összességében ki kellett próbálni, érdekelt a dolog és nem is bántam meg (teljesen ). -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #23339 üzenetére
Ja, nem azt mondom, hogy 60-90 között rosszabbul megy, mert tuti, hogy gyorsabb, csaj fix sebességen nem olyan nyugodt.
Városban tényleg sokkal élvezetesebb és némileg gyorsabb, de őszintén szólva eddig se kellett hosszabb ideig nyélgázt húzni neki.
Még egy hátrány, hogy gyengébb lett a motorfék, jobban visszaejti a fordulatot gurulás közben (mondjuk ezt tudtam, valszeg ezért merik ráírni, hogy képes csökkenteni a fogyasztást, ha az ember lassan gyorsít és sokat vitorlázik még igaz is lehet). -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #23342 üzenetére
Városban sokkal jobb a doki, ezt aláírom, ma este is élvezetes volt vele a félig üres városban. Bár kicsit ijesztő, amikor egy nagyobb gyorsításnál egy rovátkával lejjebb ugrik a tankszintmérő. 😃
A fokozatberagadás, amiről meséltem (120nál) az teljesen megszűnt, szóval valszeg csak a kopott szíj miatt volt. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #23344 üzenetére
Az biztos, hogy így jobban hasonlít a tiédre, nem csoda, hogy neked ez jobban tetszik, ilyen viselkedést vársz el tőle.
Minden sebességtartományban finomabb a működése, selymesebb, ez jó. A gyorsulás is komolyabb mindenhol (kivéve a vmax környékét, de hát csodák nincsenek).
Ez az egyetlen furcsa érzés. Teszem azt, a 70km/h tartásához kell 5 kW. Ezt érzésre alacsonyabb fordulaton és így nagyobb nyomatékleadással (ha úgy tetszik terheléssel) préselte ki magából eddig. A belső égésű motoroknak viszonylag nagy terhelésen jó a hatásfoka. Na érzésre most a nagy terhelés helyett feljebb vált a varió. Az elvárt és leadott teljesítmény így nagyobb fordulaton és kisebb motorterheléssel jön ki. Ez adja a nagyobb fogyasztást.
A széngyűrűket meg ki kell cserélnem, mert nagyon rezonálnak pörgetve a kipufogócsövek. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #23346 üzenetére
Amit szürkével írtál, arra gondoltam. Tehát 70-80 tartásához kicsit mindenképpen feljebb vált, mint a gyári görgővel. A gyáfival se haldoklott itt, volt már fordulat és egészséges terhelés, de fülre valamennyivel kevesebbet pörgött. Mindegy, ez belefér.
Még szokom, de amúgy se rossz itt se, csak más. -
Burt1793
veterán
válasz csongi #23350 üzenetére
Írták, hogy kell egy 100 km neki és még jobban fog működni. Most mintha jobban visszaejtené a fordulatot fix sebességnél. Viszont a közepes gyorsításoknál mindenképpen jobban forgatja a motort valamennyivel, ez hallatszik. Eddig eldörmögött (miközben így is bőven lehagytam minden közlekedőt), most meg feljebb váltva csinálja ezeket a gyorsításokat is. Ez a két deci fogyasztáskülönbség nincs 5% se, de azért hatótávból ennyivel kevesebb jut, ami jobban zavar, de ez se gáz. Városban nagyon adja.
-
Burt1793
veterán
válasz Burt1793 #23351 üzenetére
Most érzek még javulást (kb. 300 km-t mentem a dr. Pulleyval).
Egyrészt ma reggel az autópályán elérte a mutató a 150kph-t, azaz óra szerint 10zel gyorsabban ment, mint eddig (ne felejtsük el, hogya legbagyobb plexi van rajta, szóval ez a régi, kisebb plexis 145höz képest is jóval jobb.
Plusz most drasztikusabbnak hallatszik a fordulatszám visszaejtés, ha elveszem a gázt és még a gyorsulás is jobbnak tűnik. Úgy szalad a mutató, hogy öröm nézni. 😃
Pedig szélcsend van, nem is lejtőn mentem. Lehet, hogy a szombat esti szarrá ázás is segített. Ha ez kell hozzá, akkor ahogy az előrejelzést nézem, jövő héten eléri a 200 kph-t.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Háztartási gépek
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen