-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
-
-
DigitXT
félisten
válasz Pete55555 #10012 üzenetére
Ismerem a jeges funkciót, decemberben volt szerencsém hozzá. Ez lehet egy
filléres tétel (kábel/hőmérő csere), lehet egy drágább (fedkomp csere, 10K), de
azt hozzátenném, hogy olyankor a km állás a cserélt értékről indul. (Veszel egy
zsír újat 15K-ért, és van egy 0 km-es motorod.) Nekem pl. az (időt mérő) óra jár
rosszul, de minden más funkciója a fedkompnak működik, ezt kibírom: messze
nem ez a legköltségesebb része egy öreg motornak. A vezérlés a nagy mumus!
Elég régen nem gyártják már a 400-as Madisont, hogy az 5700 km esti mese.
(Én raktam az enyémbe 10K-t kevesebb, mint két év alatt, több hónap állással!)Gondolom érezhető, hogy mennyire hittem el a 28K-s óraállást. De megvettem.
A többit már sokszor írtam. Szerintem nagyon jó gép, ha össze van rakva!
(Értsd, új hátsó, és felújított első telókkal élmény vezetni a sok ladikozás után.)Szerk: egyébként hirdetés/képek vannak esetleg hozzá? Magyarországi motor?
Rendszám, állítólagos évjárat? (Ha valós lenne a futás, még origi féktárcsákkal,
meg mindennel, akár "korabeli" nem nagyon kopott gumival, nem adná 280-ért.)
Ahogy írod "túl szép, hogy igaz legyen": aki szarkasztikusan írja, ugyanezt írja.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Pete55555 #10018 üzenetére
Ne az ICE felirat miatt hagyjátok ki: a sok kamu miatt, amitől roller lehet.
Amúgy ha már Maja és ennyiért, akkor fiatalabb: az enyém is elvihető.
(Csak lejárt az egy hét kiemelés, így már nem látszik, hogy akciósan 300.)Szerk: viszont após nem nagyon tudja, mit akar, annyira más a két gép...
Az elsö szembejövő olcsót megvenni, az örökös topiktagság garanciája.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Pete55555 #10020 üzenetére
Nem csak a 250/400-ra gondoltam. Más világ. De mindkettő szerethető:
komótos, alacsonypadlós fotel, vagy robbanékony magasabb, sportosabb,
gép: 13" kerekek, jobb úttartás, nagyobb fogyasztás, kisebb csomagtartó...
Esetleg a kettő között valami: Burgman 400 (Minden bokorban kapható.)
Nem hátrány, ha elterjedt típus - ha esetleg bontott alkatrész kellene hozzá.
Szerk: és egy-két borulás, vagy nagyjavítás során bármi előfordulhat.Szerk2: mihez van messze? Próbakörhöz talán... Vásárláshoz nem hinném.
(Lábon legurul a gép akármeddig, 3,5-es fogyiból/alatta, ha csak országút.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10034 üzenetére
Én meg azon mosolygok, hogy a Vara azért lenne jó, mert Honda.
Véletlen sem azért, mert másfél-két milkáért, alig futással vetted:
ha a széthullott, legózandó gép beszarik, nem mindegy a márka?
Biztos vagyok benne, hogy Varából is van lef*sott példány. (Vagy
lesz, ha még nincs öreg belőle a piacon: oké nem kell megvenni.) -
DigitXT
félisten
A pálya 1014 m hosszú. A leggyorsabb kör 1:11.160, szóval 51,3 km/h átlag.
Azon az egy körön! A többiek jóval lassabbak. Bőven 1200 km alatt lesznek,
szóval valóban nem kéne, hogy megártson. Max. a sok nyelezés és a meleg.
(Nem mindegy, azt az 1000-1200 km-t milyen körülmények közt teszik meg.)Azért éjszaka kíváncsi leszek, mennyit lassulnak a látási viszonyok miatt.
Persze kompenzálhat a hidegebb levegő. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10072 üzenetére
Nem csoda, a kompót is tuti elfogyott volna a Varából (24H-alatt)!
Amúgy egészen hihetetlen, hogy vki az átlagsebesség (!) fogalmát se
érti, de megpróbálja 4 tizedesig kiszámolni. Közben motorversenyzők
köridejének megdöntéséről álmodik - olyan pályán, ami csupa kanyar,
és ő közismerten nem mer/tud dönteni, így kanyarokban a 20 km/h is
csoda tőle. De ha indult volna, biztos megnyeri 23H alatt: Xado Team![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én egy fél órásat sem. Elég rossz a monitonitás tűrésem, nem tudnék
körökön át "ideálisan" vezetni (ha egyáltalán "megtanulnám" a pályát):
gokartnál is ez volt, egy idő után nemhogy javulni nem tudtam, de már
a jó időket se tudtam tartani. (És az csak 12 kör volt menetenként egy
fél perces pályán, amiben több az egyenes, mint ezen - ott pihenhetsz,
sőt, a menetek közt is volt kb. 10 perc szünet. Kegyetlen fárasztó, na!) -
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Ha ennyire fasza a 2T, akkor miért építetek 4T Simsonokat?
Valahogy nagyrobogóból sem szaladgál sok nagyköbcentis
2T motorral, talán a Runner 180, ami a legnagyobb. Wankel?
Nincs, nem kell! Még ritkább. És ha holnap kitalálja valaki,
hogy az ő fülének a dízelek "traktor-hangja" a legkedvesebb,
akkor sem lenne AZ a jellemző a motorkerékpárok között.Remek flém alap ilyenekről markáns véleményt nyilvánítani.
Pl. akárhányszor hallok motorféken 2T-t, elfog a röhögés.
Továbbá a tyuning50 erőlködése is inkább szánalmas, mint
lelkes. Jahogy 15000-en van már ereje is? Utcán ki forgatja
addig? Átlagember közlekedési stílusába nem fér bele ez a
szétforgatás, ebből következőleg nem is erre gerjednek, lol.Tudom, behangolt rezós 2T Liberty úgy kilő, hogy 0:52 alatt
meg se áll a(z inkriminált) gokartpályán, és csak azért nem
indult a troll, mert annyira nem érdekli "mindenki lealázása".De ha tényleg erről fog szólni a topik, hogy adjuk a lovat az
idézett troll alá, akkor én mentem. Azért hívtam ide, hogy a
nagyrobogókról beszélgessünk, de jött vele a baromság is:
kár érte! (Szánalmas ahogy nyal neked: mentem hányni!) -
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #10118 üzenetére
Így. Kisimítja az áttételt. Utazóban csökkenti a fordulatot (nagyobbat emel),
indulásnál viszont virgoncabb, ha könnyebb, mint a gyári súly... 10-15%-kal
érdemes alálőni. Szóval összességében nagyon ésszerű tuning: ajánlott.Szerk: Madisonon a gyári súly volt 17gr, én csak 16-ra mentem le, az nem
sokat hozott "erőben", viszont a jótékony hatásai megvannak. 15-ös kellett
volna, ha még jobban ki akarok lőni. 21-ről 17-re az kemény tuning.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #10125 üzenetére
Semmi értelme nem lenne a gyárinál 2 grammal nehezebb Dr. Pulley görgőnek:
eleve a felépítése miatt kitolja az áttételt ameddig lehet, akkor is, ha könnyebb!
Megjegyzem, ha túlságosan feltolná a szíjat, beleérhet a deklibe: kopik/szakad.
(Persze, jó esetben erre nem képes, mert ki van hézagolva a varió gyárilag...)De mintha láttam volna külső kopásnyomot a szíjcserekor a Maja szíján, ezért
csak óvatosan! Nehezebb volt a gyárinál (11,5 vs 14): szarabbul ment. Ennyi!
A végsebesség érdemben nem változott. Pedig ha vmi, akkor ez segített volna:
elfogy az áttétel. Túlforog a motor a teljesítménycsúcson. Győz a légellenállás.Az a Burgis videó amúgy tanulságos, és szerintem jól összerakta: a gyári 21gr
görgővel a végsebességet már az is limitálja, hogy bőven pirosba forog a motor,
ehhez képest az "extrémtuning" 17gr Dr. Pulley még növeli a végsebességet is!Ha nagyon a spórolásra akarsz menni, s nem zavar, ha lomhább lesz, akkor 21.
Azzal persze jobb rajt se lesz, uis még hamarabb vált hosszú áttételre, viszont
legalább tutira csökkenteni fogja a fogyasztást, mert még kevesebbet forog...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Szétoffoljátok ezzel a topikot, a kis Liberty-s troll, akit nem nevezünk nevén,
meg helyesel, mint valami pincsikutya, hogy háperszehogy ő is erre gondolt.
Meg legyen a motornak Liberty kinézete!!! Persze vélemény, én meg hányok
nem probléma... Neked probléma? És hogy jön ide? Olvasd vissza, mekkora
"okosságokat" írt Visontáról is. Persze copy-paste a másik topikba is: flood.Jobb lett volna, ha inkább nem írsz nekem vissza semmit... Te is adod alá a
lovat, nem látod? Összeb*ssza az összes topikot, ahol megjelenik. Mit nem
lehet azon érteni, hogy ebből NEM kérünk? Modi írta, hogy az ilyen off: OFF!Lehet engem is moderáltatni. Tudod, mint alapító tag: majd himnuszolok.
Szerk: videókat nem néztem meg mobilról, bár úgyis totál off, nem is baj.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #10151 üzenetére
Azért kicsit kéne még reszelni rajta, hogy jobban hasonlítson a Liberty-re!
Amúgy azt sem tudod, mire mondják, hogy olyan, mint egy bicikli. Amikor
két hónap Madisonozás után előtoltam(!) a Maját, én is pont ezt éreztem:
köze nincs ahhoz, hogy milyen a motorerő! Könnyű, és "érzetre" túl pici.Ahogy a Nexushoz képest biciklis könnyedséggel terelgethető a Madison,
mert van köztük jó pár kg különbség, és más a súlyeloszlásuk is, a Nexus
nagyobb motorereje nagyjából el is megy a nagyobb önsúly mozgatására.Ja és kcsa alatt nem csoda, hogy eltörpül a Maja. Nem egy "súlycsoport"
huszival. Viszont egy Dio/Jog-hoz képest meg hatalmas batár a Maja is.
És még mindig nem a kinézetéről, vagy a gyorsulásáról van szó. Azt már
meg sem kérdezem, hogy ültél-e valaha is másik motoron: véleményedet
esetleg alá is tudnád bármivel támasztani, amit nem csak a YT-on láttál?Megpróbálsz úgy csinálni, mintha már a "nagyrobogósok" közé tartoznál,
de az nem tűnik fel, hogy mi az életről beszélgetünk, te meg az álmaidról.
Hol van a nagy Madison szerelem? "Jött", elmúlt... (Hál' istennek!) Mindig
más baromság kell, akkor foglalkoznak veled? Mindenhez hozzáböfögsz:
érdemben semmihez nem tudsz hozzátenni, mert se tapasztalatod nincs,
se annyi eszed, hogy belásd, mikor kell befogni... Senki nem kíváncsi rád!
Bár már a motoros topikban osztanád az észt! (Ugye nem fogsz megállni
egy szaros GP800-nál, ha már váltasz? Busa Turbo-t ajánlok neked.)Érdekes, más topikban moderátorok el tudták érni, hogy a közösség által
elviselhetetlennek tartott személy NE írhasson oda, még ON topikban se!
Zéró toleranciát érdemelt ki: ha beír, törlik, és kap egy bant is, sima ügy... -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10162 üzenetére
De feltűnhet, csak az az álláspontjuk, hogy ignoráljuk, sajna nem moderálható:
az, hogy irritál 50 embert nem baj, ignorálja mind az 50 ember az 1 deviánst!
Azért mikor elszalad vele a paci, akkor meg tudják törölni a gusztustalanságait.ON: a termosztát remekül szuperál, szinte rögtön vissza tudom tolni a szívatót,
már km-ekkel korábban, ahogy eddig tudtam, s addig a helyig már 60+ fok van:
gázreakció tökéletes... Az átmosás sokat nem jelentett, dugulás nem volt: alig
jött ki szmötyi. Mire beérek megint ~85 fok a víz, ill. a sorompó nyitásakor már
beindul a venti. (Ez mondjuk normális, mert ott már végképp nincs menetszél.)
Jövő héten talán meglesz az első fogyasztási adat is: csurig tankoltam tegnap.
Egy kicsit ki is folyt, garantáltan tele ment: a 6,1-es fogyasztás könnyű leverni.Ma aláztam egy Hayabusát. De ilyen negyed gázon. 60-ig. Úgy indult, mint az
átlagautós: szerintem nem tudta, hogy verseny van. (Talán mert nem is volt.)
Szóval szép nyugodtan felgyorsultam 60-ra. És azt tartottam. Jó sokat vártam,
mire elgurult mellettem 80-nal. Következő lámpánál ugyanez: komótos indulás
s csak semmi extra gyorshajtás.Nem is kéne nekem Hayabusa: nem lő ki!
Lágymányosin se előzött jobbról, inkább letolta az előtte haladót. Max. 100-ig
gyorsult, nagyon eltűnt a tükörben, aztán tök meglepődtem, mikor a lámpánál
hallom a morgást, hogy ez tuti a Busa, de hol a fenében áll? (A holtteremben.)Na, ezt hívják közlekedésnek. Kuplungkímélősen, utaskímélősen*, kulturáltan.
*: utas is volt/mindketten full bőrben/oldaldobozok: nem eszetlen száguldozók.
Tudom, a 100-as tempó már gyorshajtás a hídon, de legalább keresztforgalom
nem várható ott, gyalogos sem nagyon, és hát a forgalom tempója inkább 80+.ludsimon: van több mondás a véleményről... Talán azért nem vagyunk itt rád
kíváncsiak, mert semmi közöd a topikhoz. Főleg ha állandóan OFF-olsz meg
YT-ra hivatkozva próbálod megcáfolni más személyes tapasztalatát: röhej!lehella: sajnos tényleg ez van. Lenne egy karakán topikgazdánk, akkor...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz SirKero #10174 üzenetére
YT videót, különben nem hiszünk neked!!!
HGabor89: gondolom nézegetett a tükörben, hogy haha, legyorsult
egy 600RR-t! Esetleg a következő lámpánál "visszavágót" akart?Ui: amúgy pont az jó a Ferrariban... azzal nem kell gyorsan menni.
Sőt, még jobban megnézik, ahogy méltóságteljesen gördül. Kivéve![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én ilyenkor azért el szoktam gurulni a lehúzódó mellett, ha már töri magát!
Sokszor még akkor is, ha amúgy nem volt szándékomban. Csak hogy úgy
érezze, hogy milyen ügyesen elengedte a motorost! (Soha nem tolakodok:
ha nagyon akarok menni és van rá hely, akkor elhúzok. Ha nincs, megyek
a sorban, mint bárki más. Ha mondjuk szabálytalanul, folyamatosan halad
valaki a belsőben, akkor néha nem átallok szabálytalanul jobbról előzni.)Ui: azt se szoktam szeretni, amikor megállok a zebránál egy gyalogosnak,
az meg integet, hogy menjek el előtte! Ha már megálltam, akkor menjen ő:
neki van elsőbbsége, nyilván azért álltam meg, hogy át is engedjem, nem?
Ha nem akartam volna átengedni (mert messze van), akkor nem állok meg. -
DigitXT
félisten
Ja, én nem járok ilyen helyekre. (Általában velem csak párhuzamos
közlekedésre alkalmas úton történik az elengedés: nem kell 110.)Nem is szoktam mostanában nagyon csapatni, mert ahogy írod, ez
jelentősen rontja a komfortérzetet. Akár menetszél formájában is.
A kisplexi a Madisonon pont a pofámba tolja a szelet, így a résnyire
nyitva hagyott sisakplexi sem nyerő, pedig a Maján tökéletes volt.
Igaz, 30 fokban becsukva sem párásodik (pinlock nélkül sem). De a
megszokás nagy úr. És 100 fölött el akart repülni az óra kormányról:
azzal is kezdenem kell valamit. Furcsa légáramlatok vannak arrafelé. -
DigitXT
félisten
Nekem a kesztyűtartóban piheg a füldugóm már jó ideje: városban ugye
"felesleges", bár Egér úton már 70-80-nál is van szélzaj rendesen, tehát
fene tudja. Ha nagyon tépked a menetszél, na az nem kellemes! Ebben
a túraplexi nagyságrendekkel jobb volt. Azzal a 120-at se éreztem meg!Csak az meg sokkal hangosabb volt. Annak meg tényleg nincs értelme,
hogy azért rakjam fel a túraplexit, s főjek meg mögötte, meg használjak
füldugót, hogy 120-szal döntögessem az egéren, amikor a lámpák úgyis
75-re vannak belőve. (Ez az a tempó, amit egy tuning Liberty is tud...)Persze, fiatalság, bolondság. Kipróbálja az ember, aztán csak megunja!
(Jó esetben még azelőtt, hogy komolyabb bajba sodorná magát vele.)SirKero: volt 2006 utáni Burgid? Gyanús vagy!
Szerk: azért a hajtásomat fel fogom újítani, mert a kuplung magasan fog,
a torpanás meg zavaró, még ha nem is száguldozol, akkor is. Sajnos.
(De most nem akarom szétszedni, hogy megnézzem, kell-e a harang is.)Majd ha szakad a szíj.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #10194 üzenetére
No problem.
ON: edzőteremnél jó két óra alatt csak 40 fokra hűlt vissza a blokk,
nosza szívató nélkül pöcc... és röff, ahogy kell: egyre jobb a gép.
(Már csak azon aggódom, hogy tavaly ősszel "nem üzemmelegen"
tekergetve a karbit nem lett-e elállítva az alapjárati keverék?!)Az alapjárat rendben van (1500), de a kipu vége kormosodik. Picit.
(Nem vészes: amikor 8,6-okat evett, 120-nál kormolt kövér gázra!)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na, nekem semmilyen értelemben vett automata szívatóm nincs.
Ezért kell a precíz hőmérő, hogy ránézésre tudjam, mennyit dúsítsak.Már kitanultam, hogy túl sok nem kell. Tocsogott a karbi a benyában,
azért kellett mellé gázt húzni, hogy kapjon még levegőt melegben lol.
(De azért a Dream-ben csutka szívatóval indították. Lett is "burnout".)Szerk: mondjuk 2013-ban az alapjárat sem volt normális: "dohogott",
mint egy chopper/alacsony is volt. Valaki iszonyat eltekergette talán
pont azért, mert a termosztátot kivette, és sosem lesz üzemmeleg...
(Törném le a kis luddita kezét!) Szög egyszerű, hát persze. (Hehe.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ma volt egy kis gyorsulási verseny. Burgman 650 vs. Madison 400
2:0 lett a Burginak. Talán Costával lett volna esélyem tartani, de
gyanítom, hogy akkor ő meg odanyom a Power Mode-nak, és...Mindenesetre (ha olvassa a topikot, akkor előre is bocs, de) igazi
állat volt: eleve pirosban jött elém az Egérre, majd eltűnt az autók
közt. Mindezt disznóetető papucsban (!!!), és rövidgatya+pólóban.Gondoltam megnézem, ki ez a marha, és mivel megy, de szépen
lassan: 65-tel gurultam (szoktak mérni ott, 70-re már tuti lelőnek),
így alig értem utol a lámpánál: lendületből nem is emberkedtem...Szerémire is állat módra fordult - volt benne kockázat. Viszont ott
a pirosnál head-2-head felálltunk, és sárgára ami a csövön kifér.
Szép lassan nyúlt el... 100-ig már volt 15-20 m előnye. Következő
lámpánál ugyanez, majd a harmadiknál már volt zavaró forgalom...
Viszont Lágymányosira rákanyarodva akkorát döntött, hogy "öröm
volt nézni": azt nem néztem volna szívesen, ha dob egy lowside-ot.
Én sokkal lassabban kanyarodtam (megjegyzem, "30-as" kanyar),
s csak valahol a híd közepén értem utol, és csak a forgalom miatt.
Szerintem, ha nem mennek előtte ez kiló ötvenig meg sem áll...Szerk: mielőtt megszóltok, nyilván tisztában volt a tapadásával, s
nem érezte kockázatosnak azt a tempót a kanyarban: lehet![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10202 üzenetére
Ez tőlem nem eszeveszetten nyúlt el 180 méteren. Mondjuk 20 méterre.
Gyanítom, hogy Power Mode-ot nem használt, azért is fogalmaztam így.
Viszont az is biztos, hogy "tudott a versenyről", együtt indultunk nyélen.Nem fehér volt, hanem matt szürke... Gondolom, hogy stabil lehet!
Elég lazán küldte, néha egy kézzel. Nyilván 100 km/h fölött már nagyon
számít az extra erő, addig tippeltem, hogy jobban tudtam volna "tartani".Ahogy a Nexus 500 is H2H volt 140-ig. Hiába a Malossi varió... Elég volt
egy gyengébb légszűrő és már nem ment úgy. Viszont ott is a torpanás
pillanata volt, amikor (már a jobb légszűrővel) el tudott nyúlni. Ezért is
mondom, hogy a JCostával nálam nem csak 3LE jönne ott, hanem több.Most az megint más kérdés, hogy Kakucson nem tudnék befordulni.
Ez most tisztán csak állórajtos gyorsulás volt: semmi más nem játszik.
(És abból sem a kihegyezett fajta, amikor már elégeted a kuplungot.)Ui: nagyjából úgy nyúlt el, mint a 400-as Burgi a Costa videóban, LOL...
(Már amennyire emlékszem rá. De inkább mint: a gyári varióval, hehe...)Burt1793: gondolni természetesen bármit lehet: szemmel láthatólag laza
volt, de óvatos nem. Én annak idején, amikor hasonló felszerelésben (bár
papucs helyett sportcipő, s a pólón felül a gerincvédő) gurultam, kevésbé
hajtottam a gépet, mint amikor rendesen fel vagyok öltözve (egy kis kocc
is fáj, pláne, ha esetleg elcsúszol). Lehetsz Te Talmácsi is, ha vki elüt.
Szerk: vagy esetleg egy homokszem kerül a gépezetbe, és kis tempónál.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #10204 üzenetére
Bogyó válaszát azzal egészíteném ki, hogy ez a pilótától függ:
nagyrobogón csak megcsavarod a gázt, aztán megy. Váltós
motoron, meg te kezeled a kuplungot, és néha váltani sem árt.
(Bár ha 100-ig elmész 1-esben, akkor nem feltétlenül kell...)De amúgy biztos... Nagyon gyík pilótának kell lenni, hogy egy
100 lovas 200 kg körüli motor ne verjen oda egy 275 kg-os, és
"csak" 60 lovas robogót. CVT ide, vagy oda: ez nem működne. -
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #10209 üzenetére
Az hideg aszfalton is beleég: a súrlódás a lényeg. Egyébként meg el lehet
ezeken gondolkodni, meg poénkodni, de nem úgy írtam, hogy hű de elítélem:
mindenki úgy öltözik fel a motorra, ahogy ő maga biztonságosnak érzi. Nem
biztos, hogy fullbőrben az izzadságában úszva jobban vezette volna a motort,
márpedig a védőfelszerelés onnantól kezd érdekes lenni, hogy valaki hibázott. -
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #10216 üzenetére
Én meg lámpától mentem AndrewTdi szintén Malossi variós Nexusa mellett
fej-fej mellett pontosan 0-140 km/h között kifelé a városból. Most akkor vagy
Andrew Nexusa (volt!) ennyire gyenge, vagy a Kakucson az a Burgi.Amúgy tény, hogy volt valami légszűrőgondja, utána már egy "picit" el tudott
nyúlni. De messze nem annyira, mint ez a Burgi (ami amúgy nagyon nem is
nyúlt el). Nekem azóta tovább kopott a hajtásom. Tehát akkor feltételezzem,
hogy aljas mód sport módot is használt a délelőtti száguldozó simlis sámlis?Mondom, hogy a JCosta feldobná a Madisont is. Két héten belül rendelem.
Ui: sőt, mintha valami kuplunggondja is lett volna, így nem lőtt ki annyira.
Az amúgy van nekem is - el van kopva, magas fordulaton fog, sokat csúszik."Attis a Jcosta-s, PC-s Nexus-szal viszont elment a Burgmann-tól"
VS.
"Burgi lenyomta mindet." Gondolom régen volt. Persze, a pilóta súlya játszik!
Azért a Nexushoz hasonlítom a Madisont, mert Andrew hasonló súlycsoport.
(Mégsem mondhatom azt, hogy megeszi a Kymco 500-ast is... amikor kcsa
testesebb és a motorja is nehezebb. És nem is teszteltük le persze.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #10226 üzenetére
Jajj már! Semmit nem "látok bele": mindketten sima robogós faszik voltunk,
akik A-ból B-be igyekeztünk. Viszont kétszer a pirostól nyomtunk egy laza
gyorsulási versenyt... Amit a nagyburgi megnyert, ahogy az várható volt, és
ment mindenki a dolgára... Arról beszélgetünk, hogy mennyivel kellett volna
megvernie: első körben feltételeztem, hogy nem használt Power Mode-ot.De runner leírása alapján már nem vagyok biztos benne. Nekem nincs ilyen
"módváltó" kapcsolóm + csak 16-os Dr. Pulley görgőim vannak. Szóval még
csak nem is teljesítménymaximumon dolgozik a motor. És a hajtásom is el
van már kicsit kopva - vélelmezem, hogy ha fel lesz újítva, jobban fog menni.
Erről szólt a csevej. (Persze bármi lehet. Nem látok bele a papucsos fejébe,
és nem beszéltük meg, hogy akkor most nézzük, mit bír a masina/sárgára.)De ha nem tudsz hozzászólni a beszélgetéshez, akkor miért kötekszel?
Ha az ironikus fogalmazás* felismerése nehéz, akkor én kérek elnézést!
Valahogy úgy érzem, hogy te látsz bele túl sokat az én hozzászólásaimba.
(Múltkor is, hogy miért morgok azon, hogy elengednek... Mintha csináltam
volna olyat... Maradjunk abban, hogy nem ismersz: akikkel itt beszélgetek,
azok jobbára igen. A fórumon is beszélgettünk sokat. Többekkel élőben is.)*: aljas mód sport módot is használt a délelőtti száguldozó simlis sámlis?
Szerk: mondjuk nem is biztos, hogy az ironikus az ideillő szó... Inkább
mókás. Ahogy az "aljas mód" is inkább mosolygós mondás részemről,
mint ahogy te feltételezed, hogy morgás. Nézzél inkább rajzfilmet. Gru[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #10235 üzenetére
Azóta lefolyt már némi víz a Dunán: EVO3-at fogok venni, az jobban bírja.
Még nem rendeltem meg: németektől pikk-pakk itt van, de 70K az 70K.
Egyelőre a "termosztátos" fogyasztásra vagyok kíváncsi, a régi hajtással.Szerk: mondjuk nem tisztán város lesz, ma pl. voltam kint Budakeszin.
Azért, hogy ezt kompenzáljam, küldtem picit 7000 fölött is... Sebességet
nem mondok hozzá, mert nem magánút. És nem is német autópálya, lol![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na igen, ezért is mondom, hogy városi közlekedésben (egy szint fölött!)
a kilövés inkább hátrány, mint előny. Szerencse, hogy erősebb motorral
van az embernek lehetősége, hogy kis gázon is dinamikusan elinduljon.
SMKP-nál ez nem opció, úgyhogy rossz beidegződésekhez vezethet.Egéren az átlagsebességet () akkor is a lámpák adják ki, ha forgalom
nuku, és valaki Hayabusának megküldi: többet áll a következő pirosnál.
Ha meg még az előző zöldet akarja elérni, abból lehetnek gondok, pl. a
Balatoni útra felhajtónál rendszeresen csattannak. (Valszeg egyikük az
érett sárgán akar átslisszolni, a másik meg a piros-sárgán, lendületből.)Ui: azt már akartam korábban is mondani, hogy ha gyorsításnál elkapar
a motor, nem feltétlen a hatalmas motorerő erénye, lásd fehér aszfalt...
És ha nem szándékos, nem feltétlen életbiztosítás. (Ezért jobb a kisebb
motor tanulni, nem "büntet". De rossz is, mert megszokod a nyélgázt.)OFF, én beszéltem... Unatkozom a körzeti orvos várójában: ráérek, LOL.
ludsimon: neked tökmindegy, hogy 30-ig gyorsulva, vagy üveghangon,
lendületből elhaladva, lényeg, hogy mindenkit "be tudsz alázni".
(Xado Powa'!) Esetleg gondolkodj el a fenti példán, hogy jó-e 60-nal...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #10244 üzenetére
Ne is mondd: ma egy bringás átment 3 piroson, de mindig visszaelőztem.
Morogtam magamban (), hogy k.tsög, erre mit látok a következő pirosnál?
SMKP-s pizzafutár lelassít (veszélyes zöld?), majd picike lábhajtással előre
csorog, és amikor úgy látja, hogy már senki, kövér gázzal át a piroson: faja!
Szóval a leggyengébb láncszem az ember, aki az adott járművön ül, sajnos!
Múltkor írtam, hogy az Aprilia SRV 850-nel hasonlót követett el a pilótája.Az ilyenek nem tudom, mit gondolnak... Mondjuk én is szabálytalankodtam
ma eleget (előzés a zárón/haladósan, koccoltam is egy furgon tükrét), de
annyira NEM sietek, hogy a piros lámpát "felülbíráljam" (nem viszek pizzát).Ahogy előttem már írták a Madison 250 tuti lenyomja a Liberty-t kilövésben,
és utána végsebességben is, nem beszélve arról, hogy azon jobban elférnél,
és még csomagtartója is van. (Összességében biztonságosabb egy ilyesmi
kaliberű gép, mint egy SMKP - a fenntartási költségei persze magasabbak!)Az adó, meg a műszaki amúgy kismiska, igazából az alkatrészárak durvák.
Még csak nem is a nagy fogyasztás: írod, hogy 3,8 a 250-es Maja meg 3,9.
És azért jobban megy. 125 4T tényleg übertakarékos lehet, meg mondjuk
"elég" is a városban, de ha lesz nagymotoros jogsid, min. 250-est vennék...
(Tegyük fel, hogy egyszer az ingázás mellé jön egy kis túra is, na oda kell.) -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #10251 üzenetére
majd leelőzhetsz a lámpáknál
Nincsenek ilyen ambícióim, de néha szoktam arra járni.
Amúgy csak annyit tudok, hogy fehér SH: nagy vicc.mi az ismertetőjele?
A Madisonomat azt hiszem nem kell bemutatni: egyedi.Ha éppen nem lenne benne a tompító, akkor: hangról is.Erre mondta anno Andrew, hogy minek takarom ki fotón
a rendszámot, úgysem arról fog megismerni senki - aki
meg akar verni -, hanem a motor kinézetéről.
Mondjuk ezt még a Majára mondta... Igaz abból se sok
szaladgált 4Road kipuffal meg xenonnal, felműszerezve. -
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #10254 üzenetére
Semmi keménykedés nem volt a videóban, és nem is most töltöttem fel:
a 4Road tompító nélküli hangját mutatja, ami a felüljáró alatt kegyetlenül
szólt, így a madarak és a járókelők érdekében NEM csináltam 10-15 mp
"burnout"-ot. Perszehogy nem kopott volna: porban mi koptatná?
Ennél jóval többet kapott, amikor a Dream-ben szívatón pörgött: füstölt...
(Mint írtam anno, még fel is hívott a csávó másnap, hogy jó-e a gumi.)Ui: a szerkre: ha majd keménykedős videót töltök fel, akkor lesz benne.
-
DigitXT
félisten
OFF: na ezzel el lehet érni még a kettővel korábbi zöldet is.
0-100 km/h: 1,776 s
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs