Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz vaksi8 #10125 üzenetére

    Semmi értelme nem lenne a gyárinál 2 grammal nehezebb Dr. Pulley görgőnek:
    eleve a felépítése miatt kitolja az áttételt ameddig lehet, akkor is, ha könnyebb!
    Megjegyzem, ha túlságosan feltolná a szíjat, beleérhet a deklibe: kopik/szakad.
    (Persze, jó esetben erre nem képes, mert ki van hézagolva a varió gyárilag...:D)

    De mintha láttam volna külső kopásnyomot a szíjcserekor a Maja szíján, ezért
    csak óvatosan! Nehezebb volt a gyárinál (11,5 vs 14): szarabbul ment. Ennyi!:DDD
    A végsebesség érdemben nem változott. Pedig ha vmi, akkor ez segített volna:
    elfogy az áttétel. Túlforog a motor a teljesítménycsúcson. Győz a légellenállás.

    Az a Burgis videó amúgy tanulságos, és szerintem jól összerakta: a gyári 21gr
    görgővel a végsebességet már az is limitálja, hogy bőven pirosba forog a motor,
    ehhez képest az "extrémtuning" 17gr Dr. Pulley még növeli a végsebességet is!

    Ha nagyon a spórolásra akarsz menni, s nem zavar, ha lomhább lesz, akkor 21.
    Azzal persze jobb rajt se lesz, uis még hamarabb vált hosszú áttételre, viszont
    legalább tutira csökkenteni fogja a fogyasztást, mert még kevesebbet forog...:D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák