-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
Amennyiben a 180is oda tartozik en is jelentkeznek. Alairom amit a tobbiek mondtak, de eljatszottuk ugyanezt 50vs 125nel is. Ennek ellenere en sem ulnek at mar 50re de tovabbra is tartom, hogy hasznalhato (nyilvan nem napi foutra). Kamionok kozt eleg a 125is ha ugy van, elozni nehez, de lehet.
www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
-
Burt1793
veterán
Egy ekkora motort általában hosszabb napi távra vesznek, szóval a 30 ezer km 5-6 év alatt belemegy (minimum).
A kötényt én már levettem, kicsit megpróbálom átszabatni (vagyis belülre még egy anyagot, ami a motor homlokfala mögött függőlegesen lemegy a cipőmig, így nem tud majd befújni a szél). Kicsit csalódtam a tucano-ban, bár hozzá kell tenni, hogy múlthéten voltak napok, amikor aláöltöző+farmerben fáztam 5-6 fokban, ilyen a köténnyel nem volt.Arról van statisztika, hogy egy ilyen egyhengeres, sokat pörgő motor, előírásnak megfelelően szervizelve mennyit bír nagyjából?
Kíváncsi vagyok mennyit fogyaszt majd a tiéd.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Valószínűleg akkor most egy újabb 30+X km-re jó vagy. Bizony nem rossz!
Azon gondolkodom, hogy mennyit csalhat az órája. Az, hogy lassul a mutató
100-nál magában semmit nem jelent, egyszerűen dolgozik a közegellenállás:
csak nem annyira harmatos, mint a nagy Maja, ami 80-ra ~11 mp, de utána... -
DigitXT
félisten
Gondoltam, hogy valami ilyesmi van a dologban. A macskazabálók miatt
léteznek a 150-es motorok is, ami persze röhejes a 125-öshöz képest, de...Amúgy a "GPS-szel összemérni az órát" teljesen jó! A kérdés: melyikkel?
A HTC One Max GPS vevője botrányosan pontatlan, azzal nem érdemes...
De mondjuk a Sony AS200V már elég jó, de ott sem mindegy milyen a log,
szóval a pontos méréshez másodpercekig kell az adott sebességet tartani:
egy éppen megfutott "Top Speed" sajnos abszolút nem mérvadó, szerintem.
Legalábbis az alábbi ábrák alapján biztos, hogy egy mérés nem mérés...VS.
Jelmagyarázat:
GPS_OLD: a régi (sisakon rögzített) AS200
GPS_NEW: az új (kormányon lógó) AS200
GPS_HTC: az említett (bődületesen) pontatlan GPS vevőjű telefon
UTCOMP: a lengyel csoda, ami tök pontosan mér, ha jó napja van
0.2 s: a gyorsulásmérésnél kijelzett sebességértékek kamerával leolvasva
DIGITAL: a Madison fedélzeti (digitális) órája, ~2,5% felfelé csalássalBurt: oda állítom az UTCOMP-ot, ahova akarom. Alapbeállítás volt a 0-100,
60-100 és a 400 méter, utóbbit már időközben csökkentettem 200-ra, mivel
az még megfutható rövidebb szakaszokon, nem őrült tempóval (0-100 <180
méteren megvan, azaz 200-nál még nem száguldasz "autópályatempóval").
A fenti ábrákról akár le is olvasható. Mondjuk 2 tizedes pontossággal tudok
neked más adatokat mondani a mai mérésekből, kicsit "kehes" hajtással...Az első egy lejtővel indul, majd emelkedik (nem igazán jó), a másik kb. sík:
0-50: 3,0 s / 3,1 s
0-60: 3,4 s / 3,6 s
0-70: 4,6 s / 4,9 s
0-80: 5,6 s / 6,0 s
0-90: 7,1 s / 7,5 s
0-100: 8,8 s / 9 s
0-110: 12,4 s / 11,6 s
(50-90: 4,2 s / 4,4 s)
60-100: 5,4 s / 5,4 s
200 m: 10,2 s / 10,5 s
400 m: 15,5 s? (122 km/h?)csongi: teljesen igazad van, de ANNYIRA sose érdekelt, hogy CSAK ezért
kivonuljak valahova a főútra, félreálljak, aztán uccu neki. Pedig a 400 méter
csak úgy lehet jó, mert tényleg mindig bele kellett fékezni: úgy volt 16-17 s.Szerk: nyélgázas indulásról annyit, hogy tényleg nem sok értelme van. Az,
hogy nem tartod fel az autósokat, már kisebb gyorsulásnál is sikerülhet.
Mondjuk kivéve annak a papper csopperesnek, aki előrement a pirosnál, jól
nekilendült, besorolt, majd visszalassult 40-45-re: egy villantással jeleztem,
hogy lehetne haladni is (mivel mindjárt vált a lámpa, jól ismerem), erre még
inkább lassított, és látván, hogy kint van jobbra az indexem, még jól rám is
húzta, mintha ő is be akarna kanyarodni jobbra, majd ment tovább.
Gondolom azt hiszi, hogy jól megijesztett + nagyon ügyes volt. De rúgnám
le a csopperéről, ha egyszer előrepofátlankodik, aztán meg feltart. Gyökér!Izé amúgy ez csak ilyen "szakkifejezés", valójában nem rugdosok le senkit
a motorról (másnak sem jött be), de nem tudtam értékelni a produkcióját.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Röhögni fogtok, de ezek után, ma lehet, hogy lelőttek 80-nal a 60-as táblánál.
Természetesen nem a bulirendszámmal, hanem az igazival. Na, meglátjuk.
Nem tudtam mérni egyet sem, túl nagy volt a forgalom. De érzésre jó.
(Gyári varió + 16 gr Dr.Pulley + Polini kontrasztrugó: 1 óra se volt bedobni.) -
Burt1793
veterán
Hagyd fent légyszi.
Nálam sincs semmi érdekes, a műszaki fog lejárni.
A te fogyasztásod még mindig több az enyémnél? Nekem 3,4 liter/100km-nél sose több.A mutató jó szar, nekem simán a legaljára megy már 225 km felett, pedig akkor se megy bele 8 liter se. Amikor 230 fölé megyek, akkor épphogy belecsurog a 8 liter.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Az érdekes, mert kompót nélkül elvileg gyengébb kellett volna legyen,
tehát ha ugyanúgy/ugyanolyan tempóban jársz vele, kevesebbet kéne
ennie most, hogy fel lett újítva. Na mindegy. (Nekem 4.9 volt legutóbb,
ami városban abszolút rekord lenne, de nem hiszek egy tankolásnak.)Már csak azért sem, mert amikor meg tökig tankoltam, kifolyt, és 6.1!
Abban sem hittem: jól tettem, főleg, hogy semmi nem változott azóta.
Ha egy tankolás miatt elkezdem csereberélni a kontrasztrugót...Az a vicc, hogy ha az első csattanás ~6.5L rátankolásánál van, akkor
nem fog belemenni 9L: ha beleerőlteted garantáltan kifolyik utána.
Na, erre most direkt előredöntve nyomtam. Elcsattant vmi 5.9-nél, lol.
Hátradöntöttem, hogy ez nem járja: úgy elment 6.7-ig, szóval a végén
9L körül kellett volna megállnia... ehhez képest karcsú lett az a 8.35L.Sebaj: áthekkeltem a könyvelést, múltkoriból fél liter le, ehhez hozzá!
6.1 - 4.9 helyett így ad 5.8 - 5.2-t, ami sokkal "realisztikusabb"...
De amúgy van rész(l)eges tankolás funkciója is. (Szépen kiátlagolja.)
Majd a következőnél megnézem mi jön ki. De mondjuk 3.6 sosenem!Kérdés, mennyi benzint fogok elpacsmagolni a szivattyúcserekor....Amúgy az nem is medvesajt:
[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
Hauptman biztos forrás csak az amit a szalonból én hozok ki, a többi az lutri. De a használt közt is van jó.
A cikket elolvasva tényleg egy költséges játékszer. De talán a 3 év alatt ebbe is bele tudok tenni 3000 km-t
Kicserélek mindent, ami esetleg rossz rajta, aztán eladom. A Beverlynek a formája fogott meg annak idején, de nem mondható stabil motornak. Talán ez majd az lesz.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
huszi.gyb
senior tag
Pedig azért a többi motoroddal is szoptál te is.
Amúgy ez a 250-es, Majesty blokkos verzió.
Hibalista:
Füstöl (olajat eszi szerintem)
Csörög a vario
Gumik kopottak
Nívópálca füle letört.Előnyei:
Egyedi, szépen vart ülés
Pöccre indul, jól húz
Hátsó gátlók minőségiek, cserélve voltakBeszéljen az állapotáról néhány kép (jobb oldalán van sérülés, az látszik.
MÁS:
Maja ma járt Marcellnél, ténylegesen hengerfejes volt, szerencsére a tömítés csere megoldotta a parát, de elég durva volt, ahogy az acél tömítés szétnyílt...www.dongosofor.hu
-
nyogo83
senior tag
-
lehella
senior tag
Sokakkal vívtam én is szélmalomharcot (meglepő, hogy ennyire sötétek, alap szerelést elvégző emberek is az autós világban) ebben a témában, nem lehet mit kezdeni velük. Volt aki szerint akkor felrobbanna a motor, ha nem kapna üzemanyagot tolóüzemben Sokan nem tudják, de már a kocka Ladákon is volt ilyen elektronika, ami elzárta a nyál útját motorféken.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
balazs1011
aktív tag
-
Burt1793
veterán
Ilyen kereszteződések mindenhol vannak. Sajnos előfordul az ilyesmi még akkor is, ha nagyon óvatos az ember. Szomorú.
Más: megvolt az összes, azaz egy alkalom az A2-ről A-ra rutin gyakorlatom, Yamaha Fazer 600-assal (naked, régebbi verzió). Elég élvezetes volt a lassan menés is, kíváncsi vagyok, hogy menni fog-e így a rutin vizsga.
-
-
huszi.gyb
senior tag
Szerelésnek én mindig úgy állok neki, hogy ne legyen gond, ha két nap.* Végre vettem ütvecsavarozót, már hosszabbítóm is van, lassan összeáll a műhely felszerelés. Már csak egy garázs kéne, hogy ne az 1. emeletről cipeljem le az összes szerszámot minden egyes alkalommal... Majd idővel lesz az is.
*Jó alibi, a több motor tartására...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Naja, inkább a lustaság játszott "majd holnap veszek". Aztán mindig hamarabb kellett. De már megvan, Kraftech, csak bírni fogja egy darabig (Lesz melója, egy People125 már megy is bontásra)
Ha nem indul be a Majesty, megveszem.Leálltam, egyelőre nem kell több sz.rwww.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
-
Burt1793
veterán
Nálam most hibátlan. Furcsa amúgy ez a dolog, mert áprilisban, amikor sokszor mentem esőben, elkezdte - minimálisan - ezt a remegős indulást, de azóta magától megjavult. Most újra csúcsban járok, a fogyasztás 3,5 liter környékére nőtt, megint túl gyorsan megyek, sok a dolog.
32 ezer km-nél járok, 36-nál jön a "nagy szerviz", szezon végére biztosan összejön ennyi. Az olajszintet a héten megnézem, múltkor is után kellett tölteni 4 ezernél, hátha most 2 ezernél is kér már valamit (még maradt a flakonban bőven).
Nagyon jól be van kopva a hajtás, jól csúszik a kuplung, kicsit persze pöröghetne többet 90 alatt nyélgázon, de csak a 600as yamaha után érzem a menés hiányát. Érzésre elérkeztem a fürdőkád görbe vízszintes részére, most éli az aranykorát a kicsike!
Örülök, hogy a tiéd is jó, most már akkor talán élvezettel jársz vele.
A motorhang is szebb? Egyszer találkoznunk kéne.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Synology NAS
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Gumi és felni topik
- iPhone topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs