Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #7136 üzenetére
Nah basszus a lenyeg hogy nincs nagy bajod.
A szine pedig metalic grej es en nem talatam szin kodot, csak ezt a megnezvezest. Talan egy szin kod olvasoval ki lehet olvasni a hatso lampa melletti idombol, vagy az elso sarvedobol de az sem lesz az igazi, de apro nyomok eltuntetesehez ecsetelessel jo lehet.
A diszlecet lehet foliazni, csak jo folia kell hozza, mert nem mindegyik birja ki az ekkora el toreseket. -
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7144 üzenetére
Ismerem a környéket. A sztoriban az a durva, hogy kvázi vakon fordultál be.
Nehéz amúgy a Mazdást azért hibáztatni, ha csak annyit tett, hogy a saját
sávjában jött ki az utcából, ráadásul nem száguldva, hanem 20 km/h-val.Mai felvételből vágva:
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #7144 üzenetére
Figyelj.
Két motoros létezik,az egyik aki elesett a másik aki elfog.
Szerintem ne bosszankodj. Tanulni kell az esetből, én is tanutam.
A következtetésem, a motoros megítélése autós szemszögből háát nah....
Előre kell gondolkozni, a várható közlekedései szituációban a másik szemszögéből is kell látni.
Rohadt nehéz, és fárasztó . -
polimorf
tag
válasz Hauptmann #7156 üzenetére
Egy fóliát már csak fel tudsz rá ragasztani.
Csak a fólia alá szépen elő kell készíteni a felületet, de azt a forrasztáskor ha megkéred rá biztosan előkészíti fóliázáshoz.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #7156 üzenetére
A festéket javító stiftel ki lehet javítani, ha nem totálisan találják el az árnyalatot, akkor sincs gond, nem a színe miatt lesz elütő, hanem a festék felülete miatt.
Díszléc: Műanyag, hátul lehet hegeszteni. Elöl pedig kétkomponensű ragasztóval kitöltöd a mélyedést, és kicsiszolod. De mielőtt fóliázol, mutasd meg annak akitől a fólát veszed, nem inden 3D fólia bírja el ezeket a törési szögeket. Ha meg te teszed fel, akkor legyen egy jó hajszárítód mert rá kell nyújtani, ezt garantálom.
Én személy szerint, vennék egy hegesztő pálcát, mivel van hőlégfúfóm
Ezt repedést házilag is meghegeszteném, és kicsiszolnám. A fóliázást pedig egy dekorossal csináltatnám meg, és meg is várnám, így nem lenne képe elkérni túl sokat de tudom mit lehet egerészni és szívni hogy valóban szépen fent legyen. Majd a végén fóliától függően lehet adnék neki egy magas fényű 1komponensű lakkréteget.
Nah ehhez nem volt kedvem, pont ezért, mert ha csak eldől egy közép álványra húzásnál megint kezdődik elölről . Lehet hatékonyabb lenne ha egy borulási pontnak alakítanád ki. -
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7162 üzenetére
A vicc az volt, hogy belül világított: ~10"-os tabletet véltem látni a vezető oldalán.
De amúgy nem értem: kötelezővé kellett volna tenni MINDENHOL MINDENKOR!
*Mert most a városban nappal nem kell: miért nem? Ott nem kell "látszódni"?)A nappali menetfény meg rátesz erre egy lapáttal: a sok barom állat meg megy
a városban a sötétben, vakító DRL-lel, de tompítottat kapcsolni az már luxus.
(Vakít, de legalább ő sem lát: "win-win".)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #7206 üzenetére
Igen nem az, de nekem igy motorzhatobb volt a lassu korforgalmaknal, nem kellett tartani a tul hirtelen gyorsitastol. Nekem igy a kigyorsitas egyenletesebb, viszont nincs kirobbano gyorsulas.
A kisvcsovet nem tudom, megnezem milehet az
Mosqi: Tulsokat nem modositottam, + 2gramos a gorgo ha jol emlekszem, es a hezgalot vettem ki a tarcsa kozul. A kulung ferodolozasnal vastagabb lett picit mint a gyari, ezert hamarabb nyithat, igy alacsonyabb fordulaton mar megindult. Lehet a kovetkezo szij cserenel egy kulung rugo csere megejheto. Aahogy volvastam a forumon volt aki 18k ment egy szijjal. Egy biztos, hosszu tavokon hasznalva szerintem sem lehetetlen, amit levettem regi szijat csak azert kellett cserelnem mert a szelessege limithez ert, de ezen kivul semmi mas. Az en motorozasi stilusomban meg 6k elment volna
Es a gyorsulasi erzetbe benne volt az is, hogy a kicsin nincs plexi Nah ez sokat jelent. -
-Mosquito-
őstag
válasz Hauptmann #7212 üzenetére
Gyári varió: 6 görgős ~28-29g , Malossi variónál a hozzá kapható görgő 20-21g
Gyári varió: 8 görgős ~20-21g , Malossi variónál 15-16gSzeretnél dinamikusabban gyorsulni/közlekedni akkor a gyári súlyhoz képest - 2g-os görgőket tegyél be.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7220 üzenetére
Tévedés: a variótárcsák közötti hézagoló végáttételnél játszik csőgázon.
Az induláshoz nincs köze, csak ha csongi máshova pakolta át, akkor...Szerk: először én is félreértettem a szerepét, de runner felhomályosított!
Azóta Hitler is tudja, hogy extra kiemeléssel csökkentette a fogyasztást.
Mellékhatása volt persze, hogy végsebességen beleért a szíj a deklibe...
Persze Husziék "kiruccanása" után nem sokat kellett várni a nagy bajra:
a kevlárszíj 6000 km után feladta + a szabadonfutót "szétverte" közben.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-Mosquito-
őstag
válasz Hauptmann #7220 üzenetére
Nem hiszem,nálunk is és más Aprilia fórum van fent ez a hibakód. Kábeleket,biztiket,csatikat érdemes megnézni.
Ha a gyári áttételt variálod pl több a hézagoló teszel akkor beljebb kerül a szíj, jobb gyorsulás-kisebb végsebesség. Ha csökkented a hézagolót akkor nagyobb végsebesség lesz,mert közelebb kerül a két tárcsa jobban kifut a szíj.Itt vigyázni kell nehogy a hajtás ház deklijébe beleérjen. Lehet még a görgővel,kuplunggal,kontraszt rugóval is játszani.
#7224.
NEM jó az elgondolásod. Ha megnézed a gyári hézagolóval akkor látni fogod a variátoron,hogy a tengelytől kb 2-3cm-től indul a játék és a variátor tetején kb 5-8mm beljebb fut csak ki a szíj.
Módosítod 1. úgy,hogy több hézagoló. Akkor beljebb kerül a szíj és nem fog kifutni a szélére mint a gyári hézagoló állásnál.
2. Kevesebb hézagoló,feljebb indul a szíj és ki is futhat a varió széléig. Itt nagyon el kell találni a hézagolást mert beleérhet a házba a szíj.
3. Nincs hézagolás. Ne próbáld ki. A variátor összeér és szíj kifut teljesen.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #7223 üzenetére
Mosqito leirta, az attetel lenyeget. A hezagolo a tarcsa perselyes tengely vegen van. Vagyis a kulso oldali fix tarcsa tavolsagat tudod novelni vagy csokkenteni a belso mozog tarcsahoz. Minel kisebb az alap helyzetben a tavolsag a veg sebsebesseg no, de vigyazni kell hogy a tacsabol ne fusson ki a szij. Ennek az elonye az, hogy tartos 100 as utazonal kisebb a motor fordulat, jobb a fogyasztas. Viszont kicsivel lassabban gyorsul.
Akkumlatoros. Lehet felre ertettem , de ne oldaltamasszal meg veszleallitoval allitsd le a motort. A gyujtas kapcsolo erre van kitalalva.Az akksi mellett talasz ket biztositekot. Azokat huzd le majd vissza. Nincs bizti hazban azt az elozo tulaj elintezte
A fekete kis gombbal bal kez felol tudod valtani a copmouter menujet. Egyik menu a toltes jelzo. Ha 14, 2 fole nem megy, akkor az akksi melleti bizti es ablampa alatti csokit fujd be wd 40el es egy evig megint nincs gond. Ez 2db feher csati. A csatlakozok le vannak forrasztva, az erintkezo feluletnel lehet oxidacio, ami jelentkezik a toltes meronel. Ha nincs oxidacios gond, 0,2 V pontossagon belul mer.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #7227 üzenetére
Alapjaraton nem lesz tobb toltes vilagitassal . Gyari ertek 5000rpm 13.5-14,5V. Egy kis fordulat es meg is van
3500 felett tolt 14V al siman. Most 14,6V ot tud a feszab kb de a feszultseg vesztasegek miatt sosem lesz annyi a muszerfalon. Akksin merve meg van. Muszerfalon, 14,2- 14,3 korul szokott lenni vilagitassal.A refi megeszi rendesen, de akkor is meg marad 13,8 muszerfelon, Az akksin 14 V -
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7229 üzenetére
Hm. Mondjuk elméletben a nehezebb görgők pont nagyobb erőt fejtenek ki:
hamarabb fog felváltani a motor, a tárcsa jobban összezár, a végsebesség nő,
persze a gyorsulás rovására. Nyilván a fogyasztást csökkenti ez a megoldás.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7274 üzenetére
Passz. Halódik az akku, így többször nullázta magát a fedkomp indítózás közben.
Persze az össztávot nem törölte, csak a napit, de én már nem tudom. Elég benzin
szaga is szokott lenni a gépnek, lehet, hogy ez is ereszti a naftát? Mint a Madison
a tanksapkából. Belsőégésű motorból így lesz külső égésű. (Gyufa fölé parkolva.)Ha szemét g.ci akarnék lenni, azt mondanám, hogy lehet, hogy ugyanannyit eszik
a Bálna, csak ezzel még be lehet fordulni a Csíkihegyek utcába borulás nélkül...
(Egyszer majdnem felvettem egy tutorial videót erről a kockázatos manőverről.)De mivel nem vagyok olyan, nem tettem, és nem mondok ilyet. Széles utat.
Mosquito34: hát ez az. Megszarad. Lassan 6 éves kabát, már alig bírja a vizet.
Jó, hogy alapvetően a szellőzők cipzárjainál ázik be, de a karom csurom víz, stb.
Esetleg tudtok ajánlani vmi fasza kabátot/protektoros téli kesztyűt?! (Cserélhető
protektoros kabát lenne jó, mert ebben is dobtam a gyári szivacsot: csere FF-re.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #7322 üzenetére
Megsértődött az új szerzeményre...
Sok okból mehet el a kompót, Tacton egy hengerfej tömítés volt a ludas anno. Érdemes azért ránézni mielőtt eladod.
Mennyit gondoltál érte? (Egyik ismerős szokott 50-es beteg gépeket vásárolni, javítás céljából... Megkérdezhetem).
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7392 üzenetére
a kölcsön 50-es is megállt alattam
Neked se adom kölcsön a vasat.Mondjuk nincs is mit: reggel kíváncsiságból ráindítóztam a Madisonra,
csak a relé kattogása fogadott: akkufesz a béka segge alatt (~11V).Amúgy nem értem, ha motorolaj csöpög, miért nincs olajszaga.
Érik már, hogy el kéne tolni szerelőhöz, aki rendbe tesz rajta ezt-azt...
Csak nem tudom, melyikre költsek.Inkább veszek egy PC-s gépházat.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7394 üzenetére
Pedig én nem gyilkolom a motorokat. Csak használom őket rendesen.
Mintha magamat hallanám.Valakinek volt ilyen Lead-je a másik topikban. (Talán rendszám nélkül?)
Az viszont biztos, hogy jó jel, hogy Honda: egy darabig talán kibírja...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7423 üzenetére
Zsír! Bocsi a feltételezésért! Csak 100-110-est nem szoktak,
és a futármotor előélet sem pont arra utal. Mondjuk pont parkol
a mélygarázsban - pár napja - a "priuszos" Maja. Rendszámos!Most már. Mondjuk azt nem tudom, hogy miért engedték be, hiszen nem
itt dolgozik, és már napok óta elfoglal egy dolgozói helyet...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
lehella
senior tag
válasz Hauptmann #7431 üzenetére
Szerintem igen, de ez már legalább tíz éves dolog (hú de öreg vagyok ), mert mikor csináltam a kocsi jogsit akkor is kellett hoznom vizsgára meg azóta is nálam van. Motorral dettó, legalábbis robogóban tudom hova rakni.
Szerk: Nekem 01.01 kód van = 01. 01. szemüveg[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #7478 üzenetére
Tekintély... Mint amikor a swiftes bézbó'sapkás menő arcok fixen csikorgó gumival próbálnak ellépni tőlem lámpánál. Ilyenkor szoktam hagyni, és amikor beáll a következő lámpánál a sor végére, akkor vidáman integetek amikor elmegyek mellette
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7481 üzenetére
Ja, bocs, autósra gondoltam. Amíg az 1-est szúrja, te már 30-cal mész.
Egy T-max az megesz, tiszta sor. Főleg ha van benne valami sportvarió.
Meg mondjuk tetszőleges nagymotor is otthagy, mint a sz*rt, ha odahúz...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #7491 üzenetére
Faterom ma egy 1400-es Dragstarral keresett meg... Annyi, hogy hónaljszárítós kormány, meg 1-2 ilyen apróság van rajta, amit vissza kell alakítani. De azt mondja, a tulajt ismeri a munkatársa, és szabadulni akar a géptől... Csak az átalakítás miatt nem volt neki szimpatikus.
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #7512 üzenetére
Érdekes, mifelénk vidéken gyakorlatilag minden motoros vissza köszön, pedig "csak" 125-ösön ülök. Akik szinte soha, azok a nagyrobogósok (10-ből 9 nem).
(#7513) kcsa: nekem mennem kell vagy 10km-t, hogy bemelegítsem a gépet, a délutáni program kompressziómérés lesz saját műszerrel.
Szopóroller! Szopóroller! Szopóroller! Szopóroller! [ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen