-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Hát a kecskével mi lesz? Sikerült beröffenteni? Nekem kicsit szív(at)ós volt,
mert ~2 hétig állt a gép... Szerencsére a manuális szívató rendesen dolgozott.
(Az akkufesze sem volt toppon, 12,2V-ot írt a mérő, az meg már kevés elvileg,
de azzal nyugtatom magam, hogy nem közvetlen az akkun méri: talán több...)A miheztartás végett, nekem is szívja rendesen a dupla xenon. Mikor csak az
egyik ment (fél trafóm volt csak tesztre pár napig!), majdnem megvolt a 14,4V.
Viszont a második 35W-os teher mellett 14V-ra is lassan kúszik/töltikézik fel,
ellenben ha lekapcsolom a teljes világítást 14,5V+ is mérhető. Még jó, hogy
soha nem megyek világítás nélkül. Meg legalább ez is figyelmeztet, ha mégis.---
Jöttem be melóba, s úgy éreztem, "hazaértem". Na nem a céghez, dehogy!
Csak a motoron ülve volt más érzés: nekem egy ilyen Madison méretű + erejű
motor kell. Ezen elférek kényelmesen, kövér gázra meg elindul, mint a disznó!Alig várom, hogy az első telót + kormánycsapágyat rendbe rakják a hódok! És
akkor már csak egy zselés betét kell a seggem alá, és GO! (Qrvajó motor ez.)
Nem is tudom, hogy kell-e nekem rá a 4Road, de most már mindegy: jön az is.
Max. hangtompítóval használom, talán karakteresebb lesz, de nem hangosabb.Végülis csak ugyanazokat játszottam, mint a Majával: kisplexi, 4Road, xenon...
Sajnos árban is ugyanaz, szóval lassan már a Madisonnal is a misi környékébe
csapok, pláne, hogy a fordulatszámmérőt+hőmérőt átkönyveltem a Majáról neki. -
DigitXT
félisten
Délután merre? Ha kell egy segítő kéz (meg egy segítő láb), szívesen odagurulok. Szerk: közben rájöttem, hogy nem fél trafóm volt. Az egyik átalakító kábelem égett el... Tahiban. (A történeti hűség kedvéért javítom, ha később visszakeresném a dolgot, uis végül nem próbáltam a Maja megmaradt trafóját a Madisonban...)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Multiméterem van, legközelebb rámérhetünk.
De amúgy próbálni egyszerűbb: pipacsere, röff?
Neadjisten a kábelt is cserélném. 60K meg vicc.Szerk: meg is van. Itt 7K cakk-pakk, ha ez kell...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Filmek visszafelé: MacGyver jól működő gépekről leszedi a PowerTape-et, ezzel
totál elrontja őket. Neo egyre gyengébb lesz, és végül informatikussá silányul.
+1: Hitler teljesen megnyugszik, mert mindegyik motorkája magától megjavul.
Csak úgy dől a lé a pénztárcájába! Örömében kiárusítja a szerszámkészletét, és
leveszi a rendszámot a járműről, visszaadja a jogosítványát -> az élet császára. -
DigitXT
félisten
Nézd meg eBayen: 10K alatt itt van (postával) UK-ből, vacsiúj,
komplett tekercs+kábel+pipa. Ez a 60-100K annyira RÖHEJ!
De ha kivárod a futárokat, ott van 7K-ért. (Ha polcról, nyert.)
Mondjuk ha újra tudod kábelezni, s úgy ad szikrát, nem is kell.De németektől még jobb: 8,65€. 2700 pénz? Szállítás még kb.
ugyanennyi, de egy 5-ösből megvan az egész. Igaz várni kell.
(Bocs, hogy nem linkelek, de a mobilos appban nézegettem.)Szerk: bocs, a németen nincs pipa. Az +880HUF: nagyvas.hu
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Közben bealudtam (hosszú volt ez a nap, hehe!) de:
- ignition coil
- Zündspule
- bobina
az új legjobb barátaid. Gondolom a HT a baj, ami
talán a "high tension"-re utal. Nagyfesz. Mind ilyen.Szerk: a 18 kOhm leginkább mérési hiba, esetleg a
saját tested ellenállása, ha fogtad a mérce végét.
(Elvileg szakadásnak kéne lennie, "végtelen" Ohm.)Az ide vágó favicc (fájdalmas a linkelése, de): [link]
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Lehet, hogy az évjáratot/verziót elcsesztem, mert ez picit másképp
néz ki, de ez a 20€ szvsz a reális ára. Minden más rablás kategória.Szerk: ugyanitt a pipáért +20-ast nem kicsit sokallom. Ez van.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Szerintem vedd meg a futároknál. Nem lehet mérni, mert AC? Wut?
Betolod hozzá, áll nála napokat, megállapítja, hogy szar+lehúz pár
forinttal, és még mindig nincs kész a motor... 7K-s vásárlásnál azt
kockáztatod, hogy ha mondjuk* gyújtásalaplap hibád van, lesz 2 jó
trafód (és még mindig nincs kész a motor). Viszont: a 18 kOhm az
ott, ahol szakadásnak kellene lennie gáz. (Sanszos: a trafó nyekk.)Amúgy ilyenkor jól jönne egy márkatárs, kölcsön alkatrésszel.
*: csak példa. Ne legyen. Az macera. Annál a CDI hiba is olcsóbb!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Szerintem ez a csávó küldött nekem 180-as Maja helyett, régi,
125-ösre valót ami nem kompatibilis. De az is lehet, hogy nem.
Majd visszaolvasom. Lehet, hogy pont ez küldte a jót.Mármint világításkapcsolót. Mindegy. A jó is full retek volt, meg
enyhén kontaktos, de aztán bejáratódott, azóta rendben van.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Tápot próbáltál mérni? A +12V-on valószínűleg 12V-nak kéne lennie.
Közel sem biztos ez a 24VAC duma: lehet a földet szaggatja a vezérlés.
De persze nem akarom szakinál jobban tudni, de mérnék, mint az őrült!Mint az őrült, ki letépte láncát,
vágtatott a Grillo az utcán át...
Zúgva, bőgve rúgta be motorját,
mintha tesztelni akarná trafóját.Szerk: a másik szerelő, aki vállalta visszamondta? Vagy szívás odatolni?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nekem egy ilyen "full alap" mércém van: nem "ezredes pontosságú", de arra,
hogy megmondja, hogy a 12V az 12V-e, vagy mondjuk tök süket, teljesen jó.
Évek óta hibátlanul üzemel: főleg a feszmérő () részét használom, de pl. a
műszerekhez az ellenállás mérés jött jól (benzinszint jeladó/mutató, hőmérő). -
DigitXT
félisten
Lehet gyújtáselektronika hiba, valóban. Anno egy Madisonnál az volt a gond.
-
DigitXT
félisten
Nem a méret a lényeg... A One X-em tökéletesen passzolt bele,
csak a bekapcsológombja máshol van, így kezelhetetlen sajna.Nem autó miatt... Egy pillanatra kihagyott az agyam, hogy új a
gumi és vizes az út... Épp elértem az elérhetetlen lámpát, majd
rácsodálkoztam, hogy de közel a kereszteződés, ahol be kéne
fordulni jobbra: olyan féktávot vettem (volna) a bambulás és a
gyorshajtás miatt, ami száraz úton, jó gumival is necc. (Ebben
a gumiban meg ez volt a 15. km, most rakták fel a hódoknál...)Mondom, elqrtam, pedig hódoktól nagyon óvatosan indultunk!
Hűdenagyon nem is siettem. És majdnem oda is értem. 500 m
se volt hátra. Nagyon hirtelen ment el az eleje. Jártam már így
a Majával, csak ott kapcsoltam, fék vissza: megfogtam. (Ott is
a tempóval volt baj meg akkor is vizes volt az út: mákom volt.)Ami aggaszt motorikusan (hogy nem gyertya): a fordulatszám
is ugrál olyankor. Márpedig ha csak a gyertya hagyott volna ki,
akkor a gyújtótrafó másik oldala erről nem tudna. Szopóroller! -
balazs1011
aktív tag
Ez a himba hol található?
Vagy milyen himbáról beszélünk?
Tudsz képet feltölteni?---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
félisten
Az, hogy pontosan mi volt a baja és miket csináltak meg végül, public?
Ui: vészleállítóval szoktam lelőni, ha még kell a világítás. Meg rászoktam.
(Volt rá példa, hogy még akartam ráröffenteni egyet, és majdnem a falnak
mentem a motorkával, szóval jó, hogy kéznél volt a vészleállító. Muhaha.) -
csongi
Topikgazda
A veszleallito a neveben is jelzi.Veszleallito
Ovatosan mert ha be eg a kapcsolo akkor aztan tenyleg szivas. Van gyujtas kulcs hasznald ugy is el kell forditani mert kivenni maskepp nem tudod
Egyszer sem hasznaltam , csak a tesom, en meg szivtam mint te, hogy mert nem indul..? -
AndrewTdi
addikt
Már meg ne haragudj, de én ebből simán azt szűröm le, hogy neki vagy haverjának volt egy szar sapkája amit kicseréltek a tiedre.
1. Korábban nem volt ilyen baja
2. Rögtön pontosan eltalálta mi a baj.lehet, hogy jó szerelő és ezért találta el azonnal, de nem tudom ki találta volna ki ezt pont elsőre... Én már tuti anyáztam volna neki a telefonba...
#4531) csongi Ha nagyon meghajtom a gépet, mindig a vészleállítóval állítom le. Sok motorostól hallottam ezt, hogy érdemes "meghajtás" után így leállítani, mivel akkor még tud forogni a hűtőventi. oké, hogy a vízpumpa már nem forgatja tovább a vizet, de ki tudja...
(#4532) Grillo: ah szar úgyis cserélni kell. Kis tűhegynyi lyukat bele. hátha tud anynit szuszogni amennyi elég neki.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Köszi a tippet. Motoroázis oldalán azt írja, hogy motor takarók 2 termék, majd a részletek linkre kattintva: nincs termék. Ők nem nyertek, tovább keresek. De köszi a tippet akkor nem adom (még) fel, hogy gyári legyen. 5000Ft lenne a rászánt összeg alapból, de a 6000 még belefér
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Na ez meg a másik, ami miatt nem akarok drága ponyvát... Nem tudom, hogy a kedves környékbeliek hogyan reagálnának rá... Nagyon köcsögök tudnak lenni, a kocsimat egyszer le is öntötték sárral, elég keményen...
Arra gondoltam, hogy kicsit átalakítom, a lakatnak tetetek bele egy gyűrűt, és a lánc mellé átfűzöm rajta. Tegnap este megrendeltem az elemeket a riasztós lakatba (kemény 48Ft/db, de csak netes boltban lehet kapni). Szóval ha valaki hozzányúl menni fog a sziréna. És konkrétan leszarom, ha bárki álmát megzavarja.
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen