-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Burt1793 #19764 üzenetére
Viszont egy 300-assal már el lehet menni nagyobb távra, nem kell a lakókocsi...
BLOG:
Javítgattam tegnap pár hibát: leszakadt egy kábel, egy másik meg törött volt...Viszont bekötésre kerültek a visszajelzőim! Világításra ugye gyárilag volt rajta, de azt anno átalakítottam indexvisszajelzővé, szóval most lett rajta újra: ez triviális... Venti működés visszajelző szintén pipa: sosem volt rajta, de azért jópofa!
(Tesztelni is sikerült, mert mire beérek a céghez pont be szokott kapcsolni a venti.)
A legviccesebb viszont a akku LED-je: az sem volt rajta gyárilag, sőt! Igen ám, de akkor mi hajtsa meg? Ha 12V-ot kap, világít: juhú! Kéne vmi logika, ami kapcsolja.
Logikus válasz: UTCOMP! Hiszen tudja figyelni az akkufeszt, sőt, már korábban is be volt állítva a riasztás túltöltés esetére (14.8V-nál becsipog): sima liba? Ja nem! Nem lehet egyszerűen megoldani, mert nincs ilyen 12V-os kimenete... Egye fene: 5V hajtja a relét, az kapcsolja a LED-et, ezen ne múljon... Igen ám, de nem lehet ezt a kimenetet akkufesz alapján vezérelni. Itt kezdett a dolog kicsit bosszantani...
Olajnyomás, hőfok, meg sebesség alapján tud kapcsolni... De akkufesz?! Felejtős! Viszont csak van benne egy akkufesszel kapcsolatos megoldás! Letiltja az 5V-os kimenetet, ha az akkufesz egy adott érték alatt van - mivel ebből arra következtet, hogy nem jár a motor, tehát nem baj, ha nincs olajnyomás. Ez már felhasználható!
Logika: a LED mindig világít, kivéve, ha az UTCOMP 5V kimenete aktív (5 lábú relé fordított bekötésével megy), az 5V-os kimenet meg alapból mindig aktív, ha a jármű sebessége ">-1"-nél (mindig teljesülő feltétel), viszont tilt, ha adott fesz nincs meg.
Voila! Tökéletesen kapcsolgatja a LED-et. És én mondom meg, milyen fesznél.
Tök jól néz ki: a gyújtás ráadásakor a LED felvillan (kvázi mutatja, hogy működik), majd ugye szépen sötét marad, ha alapból megvan a 12.4V (hasraütöttem, de ez átállítható). Menet közben meg, ha ez alá esik a mért fesz, az már régen rossz... És igen: sajnos előfordul.
Venti + xenon, és az alapjárati szolid töltés esete... Amúgy abban reménykedem, hogy az új fesszab valamennyit ezen is* segíteni fog. *: meg mondjuk nem volna hülyeség, ha világítás nélkül nem szaladna el 15V-ig.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Bestbuy játékok
- NieR: Automata™
- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ubuntu Linux
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- No Voice in the Galaxy
- További aktív témák...
- Superior XC 859 29" M MTB vadonatúj kerékpár eladó
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Arozzi Vernazza Soft Fabric Gamer Szék - Világos Szürke
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep