-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
még egy értelmező kérdés, csak hogy jól értem-e. amikor kiállították a számlát akkor kaptál erről egy értesítőt, hogy "kedves ügyfelünk e-számlád érkezett blablabla" plusz esetleg "számlád egyszerű és gyors befizetéséhez stb. stb."
ezen kívül kaptál-e olyan sms-t, hogy "tisztelt ügyfelünk, szeretnénk felhívni a figyelmét hogy könyvelésünk szerint xyz aonosítójú előfizetésén 1234 Ft fizetési elmaradása van stb. blablabla."-e?
-
-
DeFranco
nagyúr
sziasztok, segítsetek nekem eligazodni egy kérdésben, az ügyintézővel nem tudtam zöld ágra vergődni
flotta net special "megtartós" tarifában vagyok, mostanában járt le a szerződésem, felkerestem a vodafone-t hogy hosszabbítsunk.
a hosszabbítás változatlan feltételekkel történt, viszont miközben az ügyintéző felsorolta a feltételeket, azt is mondta, hogy az EU-ban történő hívások számlázása 76 Ft/perc díjon történik.
erre rákérdeztem, mert úgy emlékeztem, hogy ez eddig a hazai díjszabással történt, és a csomagban foglalt percek ott is lebeszélhetőek voltak, ő állította hogy ez nem volt így az "aktuális" szerződésemben sem.
amikor felvetettem, hogy tudtommal erre van EU-s jogszabály is, akkor azzal indokolta a percdíjat, hogy a csomagom "flottás" így arra ez nem érvényes.
kinek van igaza ebben a kérdésben és hol tudnám megnézni hogy nekem pontosan hogyan, milyen percdíjon számlázzák az EU-ba illetve az EU-ban indított hívásokat?
úgy érzem itt valaki valamit nagyon kavar, de a weboldalon nem igazodok el a telefonos ügyfélszolgálat meg láthatóan nincs képben (legalább is az akivel beszéltem).
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz #72445440 #55316 üzenetére
mivel ez teljesen a vodafone-hoz köthető flotta (nem valami
végescéges (szerk), harmadik fél által szervezett, stb. hanem a saját maguk által felajánlott saját, ügyfélmegtartó csomag, amihez így nincs is kapcsolattartó) így úgy gondolom hogy a kérdés ebben a topicban releváns, szerintem lesz itt olyan aki tud segíteni az értelmezésben.reszerk: a szerződésben erről nincs semmi, itt van előttem a régi és az új is kinyomtatva. az lehet hogy valaminek a hiányát kellene felismernem vagy az ászf-ben van erről információ, de ezt már úgy gondolom jogosan kérdezem.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz #72445440 #55318 üzenetére
Én nyilván csak úgy nézek meg bármit is, ha pontosan megnevezed, milyen csomag ez és milyen ASZF és melléklet hatályos a szerződés szerint,
Flotta net special (e-pack) cu
ÁSZF nincs külön megjelölve.
Beírhatod ide, de szerintem a flottás topikban hatékonyabb segítséget kapnál.
Elég hatékony segítséget szoktam itt is kapni egy-két valóban képben levő, rég óta rezidens tagtól.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz DevKiller #55570 üzenetére
nálunk pl. papíron van térerő, de folyamatosan szakadozik, nagyon gyenge a hangminőség telefonálás közben, ha az ablaknál állok akkor kb ok.
mindeközben pl. mobilnet teljesen ok, más mobilhálózat szintén.
ide is kellene minibázis, de szubjektív okokból nem kértem eddig.
-
DeFranco
nagyúr
Sziasztok,
Pár hónappal ezelőtt beszéltem egy vodás üzletkötővel, abban maradtunk, hogy később visszatérünk az ajánlatra, amit egyeztettünk, megadta a számát, amin el tudom érni közvetlenül (név, telefon megvan).
Most hívtam volna vissza de csak egy automata fogadott, aki bemondta, hogy az üzletkötői csoportot hívtam, ami 9-től 19-ig elérhető (9:40-kor telefonáltam), majd bontotta a vonalat.
Mi a jelenlegi gyakorlat? Várjak egy visszahívásra, vagy már nem elérhető a szám, vagy nem lehet elérni az üzletkötőket a korábban megadott számon?
Ha utóbbi, akkor mi a megoldás, hogy fel tudjam vele venni a kapcsolatot?
Tudtok ebben segíteni?
-
DeFranco
nagyúr
válasz viktorhu #68541 üzenetére
Eleve "megtartós" flottában (flotta net special) vagyok ebbe szeretnék családtagot bevonni (feltöltőkártyásból kellene váltani nála) egy másik xy special csomagba, amit anno így lehetőség szintjén leegyeztettünk de nem fixáltuk (nyilván, hiszen ezért keresem) közben jött a vodánál is a váltás, lehalás, elhúzódott.
a lényeg, hogy ilyen speciális esettel nem tudom "kintről beesve" random ügyfélszolgálatos mennyire tud foglalkozni, de persze ez lesz az út, ha a telefonos elérhetőség nem működik.
-
DeFranco
nagyúr
válasz #08176384 #68587 üzenetére
nálam most valamiért felvették (tegnap három órán keresztül hallgattam a fürelizt) de közölték, hogy rendszerleállás van, nem látnak semmit, próbáljam óránként.
tekintettel arra, hogy banki szolgáltatások is állnak, george is beleállt a földbe, szerintem ez lehet nem a voda sara most, lehet valami szerver vagy authentikációs szolgáltatás halt le országosan
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
Sziasztok!
A vodás otthoni szolgáltatások topicban már feltettem ezt a kérdést, ott nem jelentkezett senki hogy belefutott volna az alábbiakba, ezért átjöttem ide, hátha itt van valakinek hasonló tapasztalata:
Valaki le tudja írni, hogy mi a szósz van most az egyesített (mobil+vezetékes) MyVodafone fiókokkal a gyakorlatban, mi az ami tapasztalható az átállás után? Arra vagyok kíváncsi, hogy az én problémám mennyire egyedi vagy általános.
Van mobilos és otthoni előfizetésem is a vodánál, külön kötöttem őket, függetlenek egymástól. Amikor volt az átállás az új rendszerre, arról kaptam értesítést, hogy most már egyben látom a számlákat és a szolgáltatásokat egy felületen, minden happy.
Ehhez képest nem tudtam sem telefonszámmal sem emaillel belépni a MyVodafone felületre, állandóan adategyeztetést kért, amit nem fogadott el. Idő közben jött egy általánosan kiküldött (nem csak nekem) email is a Vodától, hogy ennek adateltérés lehet az oka, fáradjunk be a fiókba egyeztetni, etc.
Befáradtam, megnézte, valami el volt írva, térjek meg békével, a csoda a hatóerejét pár nap alatt fejti ki, közben már lejárt számlák, bukott epack kedvezmény, stb.Vártam egy hetet, még mindig nem tudtam belépni, weben addig sem, appban pedig ezek után nem, nem engedett be sehogy sem.
Visszamentem tegnap kedvesemberrel beszélgetni, jaj hát az nem úgy megy, az app eleve rossz, azzal ne is próbálkozzak, és az a baj hogy a két előfizetésem adatai maradéktalanul egyeznek, ezért nem tudja hova kell beengedjen (WTF???), írjuk át az emailt az otthoni előfizetésnél és lesz jóvilág, ha kérek jelszóemlékeztetőt...
Most valóban be tudok lépni a külön-külön jelszóval a mobil és az otthoni fiókomba is, azonban szüpríz szüpríz nem lettek összevonva, és nem merem visszaváltoztatni sem az
emailt, mert félek megint nem fog beengedni.Hogy kellene ennek működni a gyakorlatban? Nem a papírformára vagyok kíváncsi, hanem arra, ami most az userek gyakorlati tapasztalata.
-
DeFranco
nagyúr
Szia, tudom, nálad ment, ezt a visszajelzést köszönöm is, de jó lenne több tapasztalatot is látni, főleg akkor ha a problémám nem egyedi.
Azért is kérdezek itt, mert gyanítom, hogy lehet a "megtartós flotta" lehet a probléma oka, olyan meg az itteni tagok közül talán nagyobb eséllyel lehet valakinek, akár vezetékes előfizetés mellett.
-
DeFranco
nagyúr
Sziasztok,
A vowifi opciónál mi az oka annak, hogy csak bizonyos androidos készülékeken elérhető? Van ennek valami reális oka, vagy csak lépcsőzetesen vezetik be a szolgáltatást?
Poco X3 tulajként nagyon várnám már, mert a lakásban a térerő a csapnivalónál is rosszabb, már szinte fel sem veszem ha otthon vagyok és hívnak, mert minek...
-
DeFranco
nagyúr
válasz mucsgyver70 #80276 üzenetére
Köszi!
Hol érdemes utánaolvasni? Ha itt a topicban akkor milyen keresőkifejezéssel (vowifire nem sok találat van)?
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest