-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
wwhy
veterán
válasz MadMancs #64523 üzenetére
Én nem vagyok áruló! NEM árulom el! Nincs az az adat- és hangcsomag, amiért elárulnám!
/nagyon meleg van :-/Aweriot: a hordozásod még mindig nem zajlott le, vagy már boldog Vodás vagy
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
baloghgabor
aktív tag
válasz MadMancs #64530 üzenetére
Meg sem próbálom már megnézni, mi fogyott, amíg nem tiszta a helyzet, mert csak azon is mérgelődnék. Szerencsére az otthoni homenet legföljebb picit lassabb lesz, mert az még nem tud elfogyni, csak lassul, akkor majd észreveszem.
Az előfizetés meg flottás, ami nekem altalaban nekem megfelelő (ha már ezt kaptam a sok vacakolásért. Telefonálni meg már nagyon utálok, bárkinek is.
Az meg most külön csoda, hogy Mórahalmon nem feküdt le a hálózat ezekben az órákban. Mórahalom lakossága ~6ezer fő, dugig a fürdő, valamint zajlik az országos polgárőr nap, kicsit többen vagyunk, mint az átlagos lakosság, egy helyen, erre 'normálisan' megy a net, a TETRA is műkodik, pedig rengeteg társszerv foglal mindent (persze ehhez Vodafone nem sokat ad).
(igen, ez nálunk már normális) 🤭
bégé
-
baloghgabor
aktív tag
válasz MadMancs #64534 üzenetére
Azért a XXI. században kell három SIM, hogy normálisan lehessen telefont használni?! 🤨
Mondjuk felénk meg sokszor még 2g sincsen. Erre a levélre nem válaszolt a Vodafone hónapok óta. A GPS hazai forgalmazója volt olyan korrekt, mint a Vodafone soha ez életben. Az email megírása után egy órával jelentkeztek, és fél napig tesztelték a készüléket a távolból. Nos, gyorsan kiderült, hogy szegény Cica van olyan pofátlan, hogy olyan helyeken is csavarog, ahol semmilyen térerő nincsen, vagy éppen borzalmasan sz@r! Mondjuk ezt én is tapasztaltam sajnos sokszor. Szinte heti szinten akadok bele migránsokba, amikor is játszani kell a telefonnal, hogy tudjak már segítséget kérni. Jó, van akármilyen hálózaton is a 112, de valahogy az esetek nagy részében borzalmasan körülményes és időt rabló dolog, néha pedig értelmetlen. Ha azt a számot hívom, aki tudja ki vagyok, kb. hol vagyok, perceken belül jönnek is. Míg a 112 fel sem fogja ennyi idő alatt a történéseket. De hát ha Vodafone térerőt lepkehálóval sem esélyes találni, akkor bizony gáz van.
Szóval, azt hiszem lenne még mit csiszolni a rendszerükön.bégé
-
félisten
válasz MadMancs #64572 üzenetére
Nem cáfoltam valós dolgot és nem írtam, hogy nem dolgoznak semmit. Ez amit írtál nem igaz.
Tudom, hogy nem szándékos, de ami szar az szar. Hogy miért, az szerintem kutyát nem érdekli, mivel a technikai feltételek adottak ahhoz, hogy ilyesmi ne forduljon elő. Szóval ezt nettó ők cseszték el.
Nekem sem veled van bajom, nincs ebben semmi személyes.
-
Somatom
veterán
válasz MadMancs #64570 üzenetére
A Vodának halvány lila fogalma sincs arról, hogy hogyan kapartam össze a RED havidíját. Én befizetem, ő nyújtja a szolgáltatást. Ennyit kell tudjunk egymásról. A Voda magasról szart a problémáimra, amikor blokkolta a roamingomat. Nekem miért kéne tolerálnom a rendszerátállási nyavajáit?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Leslie1966
senior tag
válasz MadMancs #64596 üzenetére
A szerződésem nekem is készen van, le is töltöttem mind a hármat. Csak azt nem tudom miért van három, mikor egy számom van ? Mindegyik szerződésen más az új gondolom eSIM a kártya száma.
Garmin Fènix 7X Solar, Samsung Galaxy S24 Ultra 512 GB, Samsung Galaxy Note 20 Ultra, Samsung Watch 3, Huawei Watch GT 2,
-
Leslie1966
senior tag
válasz MadMancs #64596 üzenetére
Az új szerződés nekem is elkészült online, le is töltöttem, mégsem történt meg az eSIM-re váltás ! Próbáljam meg mégagyszer a 2500-as kifizetését ? Nem akarom magamat tovább szívatni.
[ Szerkesztve ]
Garmin Fènix 7X Solar, Samsung Galaxy S24 Ultra 512 GB, Samsung Galaxy Note 20 Ultra, Samsung Watch 3, Huawei Watch GT 2,
-
Boond
addikt
válasz MadMancs #64527 üzenetére
Igen csak pár nap miatt is háborogtak az emberek... mert most nyár, van... ha nem lenne akkor más miatt... Igazából sehogy sem lehet jó csinálni, mindig lesznek elégedetlenkedők... más kérdés, hogy azért, 1 hónap lassan, az tényleg nem semmi... mondjuk még akkro is marad kb 30 nap az adategyeztetésig...
Viszont nekem nincs panaszom, pont tudtam élni, használni a későbbi 5gb-ot... ami msot is van... a korábbi 5 és 1 gb-al, nem sokat kezdtem...
telefont feltölteni tudtam (rendelkezésre állási idő miatt).
A többit meg meg várom türelmesen, nem olyan sürgős
Arra leszek kiváncsi, ha 22-ig sem lesz kész, akkor újabb adat jön?Ez igazából azoknak macera, aki új ügyfél/számot hordozna, és hasonlók. Valószínüleg a nagy többség, az "elvan".
Az viszont valószínüleg sokkal több embernél kiverte volna a biztosítékot, ha egyáltalán semmilyen mobilos szolgáltatás nem lett volna néhány napig se telefon se egyéb. Nekem mondjuk ez is kevésbé gond... aki meg akar így vagy úgy úgyis eltud érni...
De a kommunikációt tényleg elcseszték... viszont volt egy folyamat ábra, hogy ez is csak egy lépcső fok, tehát további ütemek várhatóak, még ha kisebb dolgok is.
"Az, hogy fogalmam sincsen hogy állok a net felhasználásával, vagy a perceimmel, igazán ne is érdekeljen."
Percekre reagálva, a 171 vagy hasonló, ha előfizető vagy, nem mondja meg hol állsz? Net esetén pedig a fontos, vagy érdeklő dolgokat megnézni... fontossági sorrend, ha más nem... + nálam telefon írja, gondolom nálad is a felhasznált adatmennyisége,t az viszonyítási alap lehetne."Ha azt a számot hívom, aki tudja ki vagyok, kb. hol vagyok, perceken belül jönnek is. Míg a 112 fel sem fogja ennyi idő alatt a történéseket. De hát ha Vodafone térerőt lepkehálóval sem esélyes találni, akkor bizony gáz van. "
Múlt héten a környéken használtam netet/vodát, a legtöbb esetben volt 4g(vagy H/+) Hívni kb mindig tudtam... max akit hívtam telekom nem volt mindig elérhető.Így gondolom arrafelé is változó.Volt viszont ahol még a gps készülék is elvesztette rövid időre a jelet. de net ettől még volt.
Viszont nem is csodálkoznék azon, ha vhol a pusztában ne lenne épp net, vagy bármi... nekem is volt ahol 1-2 csík jó ha volt... bár az lehet ettől teljesen független. Határ közelében meg szintén annyira nem lepődőm meg... jelszintek is változhatnak belföldi, és külföldi... talán van erre vmi jogszabály is.Vagy kényszeríteni, hogy hazain maradjon? vagy az nem megoldás?
#64544) pinnacle
Szerintem későbbiekre még mindig nem vonatkozik a +5 net... max ha lesz hosszakitás megint."Rohadt szemét vodafon,hívnak nem érnek el,én hivok ki irja nincs hállózati kapcsoltlat"
ilyen nálam is van, és nem kell a pusztában lenni hozzá... csak olyan helyen ahol kevésbé jó a térerő.. .ablakhoz szoktam rakni mert ha nem előfordul, hogy nincs térerő... -bár gondolom ez nem nyugat megViszont az is érdekes, hogy 1. és 2. kártya is másképp viselkedik. ugyan abban a telefonban térerő tekintetében...
#64569) Lauda
Látom szarkazmus nem ment át...engem is vádoltak már ezzel, még sem vagyok a cég embere, sem közel sem távolról. Pusztán nincs problémám a céggel, vagy ha volt az pozitívan zárult. így miért cseszegessem őket "feleslegesen" ?"Nem nem hibátlan voda, pl kommunikációt nagyon csúnyán elszúrta, hálózattal se vagyok maradéktalanul megelégedve. "
Valószínüleg egyik sem hibátlan... vmelyiknél ez a gond vmelyiknál az, ma ennél, holnap után annál."Én csak tényeket írtam egész eddig. A tények pedig tények, részrehajlás nélkül."
És ki mondja meg mi a tény? - Áh a független tényellenőrök pl fb-n Mai világban már a tényeknek sem feltétlenül lehet hinni... -
vakt
csendes tag
válasz MadMancs #64572 üzenetére
szerintem ez történt:
https://www.hwsw.hu/hirek/63611/emag-marketplace-piacter-ecommerce-online-kereskedelem-gvh-kkv-hazai-termek.html"10-ből 9, vagy inkább 100-ból 99 eset, Vodafone-tól függetlenül, hogy az IT átállásokkal/rendszerfrissítésekkel nem készülnek el időn belül.
Tapasztalatom szerint most zajlik az amúgy is gyenge lábakon álló koncepcióra épült új rendszer olyan szintű kendácsolása ("a különböző rendszerelemek finomhangolása miatt maximum 48 órán át"), ami megalapozza a totális káoszt.
Manapság viszont ez a cél. Egy idő után a felhasználók beletörődnek, hogy megfordul a szolgáltatás iránya, hogy jogos panaszaikkal ők dolgoznak a szolgáltató helyett, eltartva többek között a léhűtő panaszkezelő csoportot is, munkát, azaz pénzkilapátolási lehetőséget adva az egész IT-nak és sleppjének. Persze a felhasználó ezért kompenzációt, munkabért nem kap, örüljön, hogy a szolgáltató abban a kegyben részesíti, hogy nála lehet ügyfél.
Teszik a felhasználók mindezt nem önszántukból, hanem mert használni szeretnének olyan dolgokat, amik nélkül nehéz ma létezni: mobiltelefon, internet, bankszámla, ... A szolgáltatók meg röhögnek magukban, minőségbiztosítás helyett választva a fenti stratégiát. Lesújtó elmarasztalás/büntetés a felügyeleti szervek részéről sincs, de ha van is, akkor is jelképes. Pl. egy ekkora cég 1 millió EUR alatt nem nagyon érzi meg.
Aztán jönnek az egynapos közel totális leállások és a (meg)vezetők ekkor válnak hőssé, mert megoldották a problémát. Ekkor már indokolt a bónusz a "hozzáállásukért/szakértelmükért". Hisz egy hőst ne vonjunk már felelősségre, hogyan is juthattunk el egyáltalán idáig.
Aztán kezdődik az egész elölről, mindig csak rosszabb irányok felé tartva."
-illetve-
"Bármelyik hazai nagy bank/telkó cég ugyanezt produkálná és produkálja is.
Az IT fejlesztések nagy része empirikusan, de annál nagyobb arccal történik. Egy feladat készre lesz jelentve, ha valahol, valamikor, valami, valahogyan végbe ment. Ha nem így lenne, addig megy az ész nélküli próbálkozás, míg történik valami. Legfeljebb csak "finomhangolni" kell.
A huligánok viszont nem tesznek ellene, hiszen jól jön a minimálbér többszöröse a fenti "munkavégzésért", természetesen felelősségvállalás nélkül.
Vicc, hogy egy IT állásinterjún elővesznek, mert nem tudsz integrálni, de ők összeadni se tudnak, 10-es számkörben is csak hibával.
Sokszor egy piaci kofába több logika szorult, mint az IT iparban tevékenykedő több százezer HUF + áfa napidíjú(!) (meg)szakértők jelentős hányadába.
A nagy finomhangolások közepette, azért feltenném a kérdést, hogy adataink a Vodánál biztonságban vannak? Ott nem volt malőr? Mert hogy papíron minden rendben volt és rendben lesz, az biztos." -
Leslie1966
senior tag
válasz MadMancs #64824 üzenetére
A QR beolvasás megvolt, kódot beírtam-ott az üzletben-háromszor, ezért tiltott le kártya a PUK kóddal már nem foglalkozott, új fizikai SIM-et készített. Ennyi. Ha majd lesz energiám újra bemenni, akkor végigzongorázom egyszer. Miskolcon nincs valakinek ismerőse a Vodafone központi kirendeltségén ? Lehet ott kellet volna hozzáfogni, nem az Auchanban.
[ Szerkesztve ]
Garmin Fènix 7X Solar, Samsung Galaxy S24 Ultra 512 GB, Samsung Galaxy Note 20 Ultra, Samsung Watch 3, Huawei Watch GT 2,
-
-
Leslie1966
senior tag
válasz MadMancs #64866 üzenetére
Kártyás vagyok, és úgy lehet ahogy mondod, én is pontosan így gondolom. Majd később nekifutok még egyszer, de ez már sok volt. Jegelem a dolgot egyelőre.
Garmin Fènix 7X Solar, Samsung Galaxy S24 Ultra 512 GB, Samsung Galaxy Note 20 Ultra, Samsung Watch 3, Huawei Watch GT 2,
-
Somatom
veterán
válasz MadMancs #64908 üzenetére
Az megvan símán, mert a Vodás hotspotot adó telóimat csak Svájcban veszem ki repcsi módból, ami havonta max. hat nap használatot jelent. Itthon meg két hétig lógatom a hálón.
EU -ban az EQ flottásat használom, ami Telenoros. Az meg nem szól érte.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Boond
addikt
válasz MadMancs #64921 üzenetére
Engem már előbb leügynököztek... de a nick miatt nem is izgat különösebben
Utána olvastam, hogy téged, és másokat is, akinek kicsit is eltér a véleménye a "gyújtsuk fel az egészet" től kb .
"Nyilván semmi, hiszen egy mobilszolgáltató működése ezzel le is van fedve."
Gyakorlati oldalát tekintve igen. Ha fordítva lenne, akkor lenne nagy felháborodás. Az, hogy ügyeket nem tudsz intézni, az csak egy kis kellemetlenség.De ha ügyeket tudnál intézni, de semmi nem működne, ezen kívül... akkor az előfizetők kb 100%-át érintené, és még az sem lenne boldog, aki ügyeket akar intézni, sikeres, de semmit nem ér vele...
- Most is van 1-2 ilyen ügyfél akinek beragadt a kártyája, de a többségnél ez müködik normálisan. + még netet is kapni. Nekem semmi panaszom nem lehet rá. Főleg, hogy egy korábbi bejelentést, sem annyival intéztek el, hogy "megoldottuk", hanem még kaptam mellé jóváírást is.
#64925) asdf_
"Sokra mész vele, amikor megnézed, azt mondja, nyitva, majd bemész és ott közlik, hogy pénzt tudsz felvenni, befizetni is"
Nekem ennyi elég#64925) asdf_
Regisztrált
2007-06-29 13:23, azaz 5168 napja - aktív tagPusztán 14 éve van itt regisztrálva. Simán belenézhetett volna a topicba bármikor az elmúlt 1 hónapba, vagy 1,5-2 hónapba. Gondolom az oldalt látogatta ezen idő alatt. Én is időről időre belenézek ebbe abba, hátha van vmi hír újdonság... még ha nem is érint közvetlenül...
-
Somatom
veterán
válasz MadMancs #65079 üzenetére
A fenét. Sohasem fizettem súlyadót, mert úgysem tudták kiküldeni. Aztán lett címem, bementem az önkorihoz. Azt hittem hogy most fejem vétetik. Milla fölötti tételre számítottam, de kiderült, hogy csak pártízezret kell fizetnem, mert pár jármű közben lekerült a nevemről, a négy évnél régebbi, behajtatlan tartozások pedig elévültek. Szóval, sokszázezret spóroltam ahhoz képest, hogy rendesen fizettem volna a súlyadót.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Gubu0101
veterán
válasz MadMancs #65120 üzenetére
Nekem a ho elejen zart szamla meg jott,viszont a telefon reszlet mar csuszik,amit 23.-an meg szoktam kapni Es meg mindig korlatlan roaming netem van,orulok ennek az atallasnak
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
mickemoto
őstag
válasz MadMancs #65195 üzenetére
A 10 GB-os viszont most sikerült. ( HAVI10GBE ) a 1270-re.
Vicc az egész my voda app, tegnap este azért sem akart már beengedni mert frissítésr kért, ma végre tudtam frissíteni erre ugyan az a fos használhatatlan mint eddig. Mi az csudát frissített akkor?[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz MadMancs #65284 üzenetére
Azért van benne valami...
3g-nél várni kell a betöltésre... 4g-nél már normálisan kb mint pc-n lehet netezni, 5g-nél már gondolom még több opció, szolgáltatás, egyéb szoba jöhetne. Akarva, akaratlanul változhatnak idővel a felhasználói szokások...
Mondjuk én azt vettem észre, hogy azért nem fogy olyan gyorsan az adat, megnéztem pár videó yt-ről, és alig fogyott. + némi net megosztás stb... Viszont a tvgo az talán jobban fogyasztja, mert nincs optimalizálva... Weboldalak, yt az gondolom jobban van a mobilhoz igazítva...
-
Boond
addikt
válasz MadMancs #65290 üzenetére
Viszont ha gyorsabb, több eszközt elbír, lehet többen használják. Vagy több felé osztják. Plussz nem csak mobil, lehet az laptop, Pc, vagy tablet is, ami megy mobil nettel. Lényegében ahogy írtad, mindegyiknél volt egy kis váltás, ugrás, változás... ha rendesen beindul az 5g lehet ott is lesz.
-
Adams84
tag
válasz MadMancs #65436 üzenetére
Sajnos nálam sem működött megfelelően az eSIM (iOS rendszeren), ezért pár nap után vissza is váltottam fizikai SIM-re.
Rendszeresen eldobta a netet (teljesen!), ha magához tért, akkor 3G-n maradt órákig, nem váltott át 4G-re.
A hívások kapcsán egyedül az volt zavaró, hogy 3G kapcsolattal nem működik a 4G hanghívás, ami minőségbeli visszalépést jelent.
Telefon soft és hard reset, hálózati beállítások alaphelyzetbe állítása sem segített. Az oprendszer legújabb verziója fut a telón.
A Voda szerint náluk minden rendben, de én ezt egyre kevésbé hiszem. Főleg, hogy ezek szerint másokat is érint ez a probléma …
Azt valószínűsítem, hogy ez a fejlesztés is gyorsan össze lett csapva és félig-meddig “éles tesztüzemben” működik. -
Boond
addikt
válasz MadMancs #65436 üzenetére
Erre mondták a telekom topicban, hogy ugyan az új androidos tv-re lehet váltani, de aki jót akar magának, az pár hónapot még várjon vele... mert sok hiba, és egyéb dolog előjöhet az "éles tesztben".
"Sajnos nálam sem működött megfelelően az eSIM (iOS rendszeren), ezért pár nap után vissza is váltottam fizikai SIM-re."
Ennyit a zöldebb projektről
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Automata kávégépek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Projektor topic
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Hardcore café
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...