Új hozzászólás Aktív témák

  • könnygázóra

    tag

    válasz mukibuci #8532 üzenetére

    Ismételten be kell hogy lássam, hogy igazad van. Csak és kizárólag a vodafone tehet arról, hogy te vettél egy kártyafüggetlen telefont és az fos. Legközelebb talán ausztriában kellene az osztrák szolgáltatónál telefont venni, mert az ha lemerül is cserélik

    Akkor a Te kedvedért lassabban gépelem, hogy megértsd. A W910-es egy olyan
    készülék, amivel nagyon sok gond van. A legtöbb szolgáltató (érthető okoból)
    már régen kivette a kínálatából a modellt. Ellenben kedves jó kenyéradó céged
    szépen listában tartja, sőt azzal a módszerrel, hogy messze legnagyobb különbséget
    képezi ennél a modellnél a Vitamaxi és az előfizetéses ár között, továbbá olcsóbban
    adja, mint más gyengébb tudású készüléket, tolja a vevőket annak megvásárlása felé.

    Nem ezt, mondja, hogy t. uraim, ezzel a készülékkel gondok vannak, ezért inkább
    nem forgalmazom, hanem vevő-manipulálással, elsősorban hűségszerződéssel
    próbálja meg eladni azokat, mivel a hűséget aláírt ügyfél akkor sem tud semmit
    sem csinálni, ha rossz a készülék, vagy restartolja magát folyamatosan. Szépen
    elhúzzuk az egy évet szervizelgetéssel, aztán meg nem is értjük, mi a gondja az
    ügyfélnek. Hogy csináltak-e már ilyet? Ugyan, dehogy... a Philips Fizz-nél sem
    ez volt a helyzet.....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

Új hozzászólás Aktív témák