Új hozzászólás Aktív témák

  • zoleebrox

    csendes tag

    válasz HoaryFox #34982 üzenetére

    Szintén flottás előfizum van, engem azzal küldtek el e-mailben, hogy a 4G/LTE jelenleg csak RED és GO+ előfizetésekkel vehető igénybe:

    Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy jelen elektronikus levelünk keltekor a 4G szolgáltatásunk a GO+ és Red tarifacsomagokkal érhetőek el, azonban arról nem rendelkezünk információval, hogy flottás tarifacsomaggal mikortól érhető el a szolgáltatás.
    Szíves megértését köszönjük!

    Akkor most mi van? Vagy a telefonos ügyfélszolgálaton nem tudják és ad-hoc bekapcsolják?
    Vodafone üzletben két hónapja meg azt ondták hogy nem függ az előfizetéstől, biztos régi a kártyám, adtak másikat, de persze azzal sem ment.
    Szal azt mondjátok hivjam az ügyfélszolgálatot hátha szerencsém lesz?

Új hozzászólás Aktív témák