Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dt451

    csendes tag

    Az alábbi problémába futottam bele... Otthoni Net előfizetéshez rendeltem TV készüléket.... 2 év, hűség, részletfizetés. Ez 2023 október 2. reggel történt. Meg is lepődtem, mert a kiszállítás várható időpontját már 3.-ára jelezte a rendszer. :C Harmadikán estefelé, miután se futár, sem sms nem érkezett, ránéztem a rendelésre. Csomagolás alatt státuszban volt... Ellenőriztem a webshopban a készletet is, hátha esetleg közben elfogyhatott.... De elvben raktáron jelezte, és jelezi a weblap jelenleg is. Másnap (október 4.) felhívtam a 1414-et. "Vanda" jelezte, hogy látja a folyamatban lévő megrendelést... Várjam az sms-t. Vártam. Délután semmi... Koraeste semmi. :F Október 5., telefon újra... Átverekedtem magam "Vandán".... egy emberi ügyintézőig, aki tájékoztatott, hogy épp éves leltár van, és valószínűleg amiatt nem került még átadásra a futárszolgálat részére. Hétfőn, azaz október 9.- én, ha lezárult a leltár, majd átadják, kedden elvileg hozza a futárszolgálat. :)) Közben a szomszédom pénteken,- október 6.-án azaz a leltár alatt...,- rendelt egy ugyanilyen készüléket, ugyanúgy mint én. Hétfő dél körül telefonáltam újra, mert nem jött se sms, se a státusz nem változott. Azt mondták, majd délután kerülnek átadásra a cuccok, valószínűleg koraeste jöhet sms. Még örültem is, hogy minden rendben van, ugyanaz a futár hozza mindkettőnknek. Estefelé beszéltem a szomszéddal... Neki jött sms, nekem nem. Weboldalon a státusz változatlan. "Csomagolás alatt"... :(( Kedden reggel ugyanez. Délelőtt applikáció ban, chaten, illetve a Facebookon érdeklődtem... Utóbbi eredményeképp kaptam egy hibajegy számot. (Korábban miért nem?) Délután a szomszéd megkapta a csomagot, én meg beállítottam neki a TV-t... Az enyém változatlanul "csomagolják"... :W Több telefon, chat session eredménye: Nem tudják mikorra javítják ki a hibát a státuszban, de addig kiszámlázott állapotban, a raktárban van a készülék, és vár, hogy átadják a futárszolgálat részére. Jelezték az illetékesnek, informatikusnak, stb... Többet nem tudnak tenni... Várjak... Hátha egyszercsak megjavul a hiba. Annak okát nem ismerik, megoldani nem tudják, nem jogosultak, de sürgetik az illetékeseket. A hiba észlelése, jelzése utáni 7 nappal idegességemben írtam a weboldalon lévő hibabejelentő űrlapon is. A 9. napon azt a választ kaptam, hogy az utóbbi két napban kerültek bejelentésre ezek a beragadt rendelések, és 3 nap kel, hogy manuálisan tovább görgessék őket... Ezek szerint a chates bejelentések, telefonok, ügyfélszolgálatos ügyintézések hiábavalók voltak? :O Az hiba űrlapon történt jelzése óta ez elvileg a harmadik nap. Közben tegnap este a webshopban karbantartás volt. Reménykedtem, hogy változik a státusz, és talán ideér végre a készülék. Ma még mindig "Csomagolas alatt"... A rendelés óta 11. Nap telt el, a várható kiszállítás időpontja óta 10... Hétvégén gyanítom senki nem fog ezen melózni... Azaz ha valami csoda történik esetleg hétfőn, talán keddi napon lehet TV-m. A kommunikált , Telekom által vállalt szállítási határidő után 14-15 nappal... A legidegesítőbb, hogy az ügyfélszolgálat csak alibi! A folyamatra nem lát rá,- csak amennyire én ügyfélként, - nem férnek hozzá semmihez, és nem tudnak érdemben belenyúlni semmibe, sőt azt sem látják, hogy egyáltalán az elvileg illetékes osztályon megnézte-e valaki a hibajegyet. :F Egyszerű üzenetrögzítőként működnek. :W Nem tudom elhinni, hogy ennyi idő alatt, senkinek nem volt arra ideje, érkezése, hogy felülírja a nyilvánvalóan hibas státuszt, és tovább görgessék a folyamatban az elvben a raktárban álló cuccot... :U

  • dt451

    csendes tag

    válasz AnonymusX #136506 üzenetére

    Visszaolvasgattamna Telekom fórumokon... Vannak rémtörténetek évekre visszamenőleg. :U Baromira dühítő, és látszik, hogy megvannak a "lerázós" scriptek... Csak azt nem értem, miért.... Sikerült ezidő alatt többször ugyanazzal az ügyfélszolgálatossal beszélnem. Hajlamos vagyok hinni neki, hogy nem látnak érdemben bele a folyamatba, és nem tudnak belenyúlni... csak hibajegyet felvenni. Ha meg felfelé erőlködnek, amiatt csak morognak rájuk. Viszont az is látszik, hogy többen kb. falból nyugtatják az ügyfelet, aztán inkább fel sem adminisztrálják a hibát, hatha más gondja lesz később. :((( Márpedig ha ez egy rendszeres probléma, kellene lennie erre egy bevált megoldásnak, protokollnak... Csak gyanítom nem kellemes a vele járó meló, és emiatt próbálják megúszni... :))

  • dt451

    csendes tag

    válasz AnonymusX #136509 üzenetére

    10. napja könyörgök... Azóta semmi eredmény... A hibát ismerik, nem egyedi, évekre visszamenőleg előfordul. A weboldalon leadott hibajelelentésre érkezett a hivatalos válasz alapján, elvileg 3 nap megoldaniuk, manuálisan. Csak valahogy nem sikerül hozzálátniuk már 10 napja... Ebből 8 munkanap... Es az IT részlegre mutogatnak... Mert amúgy a készülék a raktárban, már 10 napja, nekem kiszámlázva, útra készen várja, hogy a GLS-nek átadják. Csak hát a beragadt fals státusz miatt nem tudják... Majd ha az informatikusok kijavítják a hibát... :W Én még olyan logisztikai rendszert nem láttam, ahol egy ilyen beragadt státuszt ennyi idő alatt egy ezzel foglalkozó informatikus nem tudna megoldani, vagy egy logisztikai ügyintéző nem tudott volna felülbírálni, és elindítani a csomagot. Kereskedelemben dolgozom...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák