-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
tsteve
senior tag
válasz mano660 #107658 üzenetére
dettó... nálam sem látszik most a havidíjas, csak a 3 db domino.. sőt.. a havidíjas számlákat sem látom már... pár napja még minden OK volt...
érdekes valóban... nem engedi újracsatolni sem, mert már -szerinte- fel van csatolva. semmilyen trükkel nem tudom láthatóvá tenni a havidíjast.. most romlott el nálam is a napokban[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz mano660 #107656 üzenetére
Köszi, úgy néz ki, ez megoldotta. De akkor tegnap miért mondták az ügyfélszolgálaton, hogy nincs bekapcsolva semmilyen átirányítás? Illetve próbáltam a Telekom oldalán szereplő #21#-et is, de az nem oldotta meg. Tök jó, hogy egy ilyen problémát nem lehet azonnal megoldani a szolgáltató segítségével...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
4Grider
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
válasz mano660 #108038 üzenetére
Ha elolvasod és megpróbálod értelmezni ezt a törvényi helyet, akkor rájössz, hogy miért írtam, amit írtam.
"A szolgáltató a szerződés újabb feltöltés nélküli megszűnésekor az előfizető – az Eht. 143. § (2) bekezdése szerinti elévülési időn belül előterjesztett – kérésére elszámol."
A számhordozás nem újabb feltöltés nélküli megszűnés (értsd: lejár a kártya rendelkezésre állási ideje feltöltés hiányában), hanem előfizetői rendes felmondás (értsd: rendelkezésre állási időn belül történt határidőre történő felmondás). -
seger
addikt
válasz mano660 #112321 üzenetére
Kérvényezheti a blue-nál. A T nem tud mit kezdeni a másik szolgáltotó kártyáján maradt pénzel. Ha a Blue nem adja vissza, akkor az a pénz elvész. (Amennyiben feltöltős)
Ha havidíjas, akkor meg nincs miről beszélni. Blue lezárja a számlát, majd az ügyfél megkapja és befizeti.
T-nél meg a nulláról kezdődik minden, csak a hozott telefonszámmal... -
Tamás2310
csendes tag
-
-
SV21
tag
válasz mano660 #137840 üzenetére
Én is ma reggel nyolc előtt jeleztem chaten, de mindenkit érintő technikai hiba van, melynek javításán akkor már dolgoztak, de a javítás időpontját nem tudták megmondani nyilván.
Válaszból arra következtettem, hogy javítás után "kárpótolják" a népet, gondolom ahogy múltkor is tették.
Nem kértek semmi számot/azonosítót. Vagy csak ezzel akartak lerázniIgaz, a múltkori ilyen esetnél azt mondták szintén chaten, nem lesz lehetőség utólag bekapcsolni, csak majd következő szerdán, sorry... Ehhez képest beszélgetés lezárását követően már fent is volt az opció az alkalmazásban
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Gitáros topic
- Politika
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...