Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
válasz ForRedGlory #56095 üzenetére
Én már olyat is hallottam, hogy adott üzletben megtagadták a sim kártya cserét, még pénzért se voltak hajlandóak az ügyféllel foglalkozni...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
legenda
válasz ForRedGlory #56095 üzenetére
szerinted igen, szerintem is, és ha nem is általánosítok, akkor is fordulnak elő esetek, amikor az ügyintézők hibájából a leírtak ellenére is kiszámlázásra kerül.
jó lenne, ha minden ügyintéző képben lenne mindennel, vagy ha képben is van, nem próbálna meg bizonyos dolgokat lepasszolni, de nem annyira ritka az ellenkezője...
a magam részéről nagyon is toleráns vagyok ilyen szempontból, ha van is negatív tapasztalatom t-s ügyintézéssel, összességében sokkal több jót tudok elmondani, mint rosszat.
innen a fórumról is több t-s illetékes írt privátot nem egyszer, több alkalommal is segítség gyanánt úgy, hogy nem kértem, ami külön plusz pont, szóval nem keresem én direkt a hibalehetőséget, de azért égnek áll néha a hajam néhány ügyintéző tudásával és hozzáállásával kapcsolatban...
tituláltak már engem t-s dolgozónak itt a fórumon - pedig nem voltam és nem is vagyok az -, mert bátorkodtam leírni, hogy egyáltalán nincs igaza az előfizetőnek, behivatkoztam az ászf vonatkozó részét alátámasztásul, aztán kaptam az áldást, hogy miért védem a szolgáltatót, biztos dolgozója meg bérence vagyok.
az ügyfelek oldalán is van tudatlanság, félreértés, trükközés...stb. bőven, de nem összehasonlítható, mert nekik nem ez a munkájuk, akiknek viszont az, azok lehetőség szerint a kapcsolódó szabályozás szerint járjanak el, és ebben az is benne van, hogy kiszűrjék a problémás ügyfeleket és megfelelő mederbe tereljék a dolgokat, akár az ügyfél kárára is, ha épp nem neki van igaza, de másik szélsőséget kerüljék, amikor például saját anyagi érdekeltségük okán problémát okoznak az előfizetőknek.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz ForRedGlory #56207 üzenetére
Köszi, szuper. Figyelni fogok erre, hogy ha lemondjuk, akkor a másik is le legyen mondva.
-
Zoty4
őstag
válasz ForRedGlory #56225 üzenetére
Koszi, akkor bemegyek egy Tbe, ugyis vissza kell vinnem egy settopboxot is
-
St3ven
addikt
válasz ForRedGlory #56229 üzenetére
Miért lenne hülye kérdés?
Azt a kártyát nem akarom másra használni, így felesleges cipelnem magammal egy másik készülékben. Viszont olcsón tudok róla sms-t küldeni, így arról tenném ezt meg, ha nem baj.
joelke HU:
Azt kipróbáltam, de nem marad bejelentkezve a böngészőben, így kellene hozzá fizikailag is a másik kártya.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
s3nsitivity
addikt
válasz ForRedGlory #56283 üzenetére
Egy témában többször se?
Az már aztán igen.
Amúgy nem győzködök én senkit csak leírtam a véleményem, észrevételem." Widespread acceptance of an idea is not proof of it's validity " (Robert Langdon)
-
club1
veterán
válasz ForRedGlory #56460 üzenetére
A stílus egy dolog, de ha így van és megreklamálta, igaza van.
-
addikt
válasz ForRedGlory #56463 üzenetére
rass jova 11.000 Ft-ot sajat hataskorben meltanybol. Nem fog menni.
Tehát tízezerig megteheti....
Jó szerencsét!
-
djculture
félisten
válasz ForRedGlory #56462 üzenetére
Ja meg hátha benézi az ügyfél és csipőből kifizeti évekig a nem jogos díjakat is (nem egyszer olvasható a neten ilyen történet)
-
club1
veterán
válasz ForRedGlory #56462 üzenetére
Azért a többség itt nem hülye.
Ha van két külön csomagod, egy alacsonyabb és egy magasabb havidíjas, azonos bennük a percdíj és teljes egészében lebeszélhető a havidíj, az alacsonyabb havidíjú csomag még nem lesz kedvezményes a magasabb havidíjú csomaghoz képest csak akkor, ha valaki havi 60 percnél kevesebbet beszél. Minden egyéb esetben csak a szolgáltató jár jobban (csökkenti a költségét). -
Soulfly842
addikt
válasz ForRedGlory #56463 üzenetére
Tőlem hívhatod akár pr-nak is, de szőrszálhasogatásba nem megyek bele. A konxtust mindenhol ki lehet forgatni, de ez egy fórum, s bocsi, ha nem írtam le úgy, hogy bármit meg lehet csinálni, ami a szabályzási környezet megenged és ami az általános szerződési feltételelben foglaltak mentén kivitelezhető. Nyögvenyelősen, támadóan, kereshetünk kákán is csomót - de nincs értelme.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
Topikgazda
válasz ForRedGlory #56582 üzenetére
Egy kártyás vásárlás pontosan beazonosítható tranzakciós számmal rendelkezik.
De valóban nem visszautalás történik hanem tranzakció visszaforgatás.
Paypal visszaforgatás általában max. 1 hét alatt visszakerül a számlára OTPnél.
Tehát ha a telekom valóban visszaforgatta az összeget akkor 1 hét alatt vissza kéne érnie..[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
Topikgazda
válasz ForRedGlory #56584 üzenetére
"...mivel a Telekom nem lát számlaszámot csak a kártya utolsó pár számjegyét."
Erre szólt a válasz.
NEM csak pár számjegyet, hanem tranzakciós számot is tud a Telekom. -
dptrsk
Topikgazda
válasz ForRedGlory #56594 üzenetére
Én arra szerettem volna rávilágítani, hogy ha a Telekom megmondja a tranzakciószámot, akkor a bank is meg tudja mondani, hogy hol tart a visszaforgatás.
Azaz kideríthető, hogy épp hol van a pénz. -
Something_
őstag
válasz ForRedGlory #56732 üzenetére
12.000 + 3.000 (Öcsém az én számlámon van, fun-nal)
Kerekítettem, pontos kellene?
-
Something_
őstag
válasz ForRedGlory #56734 üzenetére
11.495.
Tuti nem beszélek 242 percet t-mobile-on kívül, ezért zavar ez az egész. Bonyolult call meter-en kívül van valami alkalmazás amit be lehet állítani, hogy számolja a megkezdett perceket?
-
Something_
őstag
válasz ForRedGlory #56736 üzenetére
A legjobb az az, hogy akikkel beszélni szoktam, azok 90%-a t-mobile-os.
Na mindegy, köszi az infót, majd lesz valahogy
-
Zeki
nagyúr
válasz ForRedGlory #56838 üzenetére
Én azt nem értem, hogy van egy Általános Szerződési feltételek, ott leírva mindenféle tarifa, amiket a júzer hívni tud.
Hogy tudna külföldi emeltdíjast hívni? Arra nincs tarifa. A szolgáltatónak el kell utasítania ennek kifizetését a másik szolgáltató felé. -
Bailey
senior tag
válasz ForRedGlory #56885 üzenetére
Köszi!
Glaci-nak is.
-
polonic
félisten
válasz ForRedGlory #56941 üzenetére
Értem. Köszi a választ!
És az baj, ha mondjuk a telefon fóliája nincs meg, amiben a dobozban volt? Ezen kívül természetesen minden megvan.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz ForRedGlory #56943 üzenetére
Oké.
Mármint, ha postán küldöm. Gondolom. Holnap leadom az Allee-ban lévő T-pontban akkor így.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz ForRedGlory #56993 üzenetére
Akkor úgy kérdezem, hogy a központba visszaérkezés között és a számla visszatörlése között telik el idő?
-
Tibee86
veterán
válasz ForRedGlory #57038 üzenetére
Nem volt ilyen opció, hogy kérek vagy sem, de akkor várok. Reméltem van a boltban és el tudok menni érte a hétvégén.
glaci: Köszi, tényleg van, csak másik emailben kerestem. Ott is van, hogy a várható időpont 23. délután. Köszi!!
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz ForRedGlory #57031 üzenetére
Köszi a választ!
Díjcsomagot is szeretnénk váltani Domino-ról előfizetésesre. Ezt teljesen mindegy, hogy az üzletben vagy online, a készülék megrendelésével egyidejűleg tesszük meg?
[ Szerkesztve ]
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
#41133696
törölt tag
válasz ForRedGlory #57097 üzenetére
-
#41133696
törölt tag
válasz ForRedGlory #57102 üzenetére
Egy másik topicban pont azt mondta az egyik fórumozó, hogy az ingyenes előfizetéseket nem sokba nézi
Aki ilyen finnyás, hogy az előfizetéshez járó nagyon kedvezményes telefon nem kell neki, elpostázhatja nekem, állom a szállítás költségét !
Az elmúlt majdnem 16 évben, én még mindig szolgáltatótól vásároltam készüléket
[ Szerkesztve ]
-
n@p@lm
őstag
válasz ForRedGlory #57102 üzenetére
na ez a válasz pont jó így!
az ingyen utánad vágják az már elég régen volt sajnos.
azok sajnos még mindig hálófüggők!
most ezzel nem lenne baj ha a szolgáltatások ára nem lennének kiugróan magasak (......). -
n@p@lm
őstag
válasz ForRedGlory #57131 üzenetére
szerintem tévedsz, a telekom (és az alma) nem állhat a törvények felett!
más nem el kell állni a szerződéstől.szerk. mondjuk ez a FaceTime érdekes lehet (akár kivételként is megállhatja a helyét), de ha például recseg a hangszóró akkor biza csere!
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz ForRedGlory #57137 üzenetére
Igazad van. Egyszer volt egy panaszom garis ügyintézéssel kapcsolatban. Kaptam egy választ, hogy elnézést kérnek és igazam van, de a jövőben is úgy kéne csinálni (ahogy egyébként ellentétes a fogyasztóvédelmi szabályokkal).
-
szabogabor10
veterán
válasz ForRedGlory #57137 üzenetére
Azért fasza, hogy az Apple mondja meg, mit csináljanak az üzletek, szarva a helyi törvényekre...ezt is érdemes lenne megvizsgálni, és egy sok tíz milliárdos büntit kiszabni rájuk. Megérdemelnék már. Nehogy már törvények felett álljanak azért...
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
Onderon
senior tag
válasz ForRedGlory #57094 üzenetére
Nem gondolom pofátlanságnak. Régi előfizető vagyok, Platina szintű vagyok, több előfizetés van a nevemen, T-home előfizetés is van a nevemen, össze van azzal is vonva, nekem az nem kedvezmény, hogy bár a havidíjam 2500Ft-tal olcsóbb, a telefon közben 148.000Ft, 59.000Ft helyett. Azért sem gondolom pofátlanságnak, mert maga a csomag alapáron középkategóriás, de azáltal, hogy a hűségemet "jutalmazák" alsó kategóriás lesz és rosszabbul járok. Én ezt így baromságnak látom. És nem a havi 2500Ft-on van a hangsúly. Viszont, ha van rá lehetőségem, hogy kihasználjak egy kedvezményt, akkor azt kihasználom. De ugyanakkor rosszabbul is járok, jelen esetben több, mint 2x annyiba kerül számomra egy készülék. Nem tudom érthető e a dilemma. Engem csak az bosszant, hogy valaki, aki nem hűséges, nem régi előfizető és nincs több előfizetés sem a nevén, jobban jár, mint én. Szerintem fordítva kellene ennek lennie.
Apple témához: mindenki tudja, hogy az iPhone 5 nem volt túl jó széria, elég sok baj van velük. Én ma hoztam el a 7. (hetedik) iPhone 5-öm garanciális cserében. Lassan már könyvet adhatnék ki, annyi Munkalapom és Jegyzőkönyvem van. Nem csaltam, nem rontottam el direkt a telefonokat, egyszerűen így alakult. Minden egyes cserénél újraindult az 1 év garanciám. Most is. Szó nélkül. Nem mondom el melyik plázában azt mondta a T-Pontos srác, hogy vigyem nyugodtan, nekik ez nem kerül semmibe. Mondjatok még egy ilyen gyártót, ahol gyakorlatilag javítás helyett egy új készüléket kapsz, újrainduló 1 év garanciával. Higgyétek el, ha kicserélhetné a Telekom a telefont 3 napon belül, megtenné, mert nekik csak egyszerűbb lenne, mint küldözgetni ide-oda. Nekik nem kerül szinte semmibe, nem buknak rajta, nincs okuk/nem érdekük nem segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
ZeneÁdi
csendes tag
válasz ForRedGlory #57131 üzenetére
Kedves ForRedGlory,
Nem véletlenül írtam oda a jókívánságokat a végére.....
Szívesen elküldöm neked az fogyasztóvédelem jogerős határozatát, ahol arra is kitérnek, hogy a Telekom NEM hivatkozhat többletköltségre, tehát nem érdekel senkit, hogy az Apple mit enged és mit nem enged, mivel a Telekomtól vásároltam a telefont és nem az Apple-tól. Ebben az esetben Ők a felelősek és kötelesek AZONNAL kicserélni a készüléket. Hogy azután az Apple-el hogyan intézik, az már az ő dolguk.
Az Apple nem all a törvény fölött, tehát NEM szabhatja meg, hogy mit enged meg és mit nem, amíg az adott jogállamban van egy érvényes JOGSZABÁLY, ami tisztán SZABÁLYOZZA, hogy mit lehet és mit nem.
P.S. amúgy érintettnek érezted magad az utolsó mondatomban, amelyikben a Telekom bérenceinek üzentem, vagy miért kívánsz hasonlókat?!
[ Szerkesztve ]
-
ZeneÁdi
csendes tag
válasz ForRedGlory #57134 üzenetére
Igen, és pont ezért lett megállapítva a jogerős Fogyasztóvédelmi határozatban, hogy súlyos jogszabálysértést követtek el és pont ezért lett kiszabva a 150k-s bírság is.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz ForRedGlory #57467 üzenetére
Bocsánat, nem néztem utána, hanem fejből írtam... itt linkelték s next m esetében, 3000 a havi kötbér.
bocsánat a téves infóért.egy kérdésem akadna ehhez, ha 29/30 napot volt aktív egy 2 év hűséges next s, akkor nincs kötbér? Vagy 2900ft?
-
Dj.Kütyü
aktív tag
válasz ForRedGlory #57524 üzenetére
De azok nem hüségidösek amit ök adnak?Vagy akkor amit vettem,annak a hüségét fizetem?Amit adnak azt meg eladhatom?
-
Aaron14
őstag
válasz ForRedGlory #57804 üzenetére
Igen, ez számomra teljesen egyértelmű, de nekem már ez is fura volt. Egyébként ez hanghívásokra, SMS-ekre és vásárlásokra is érvényes ez a kedvezmény?
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
br.rak
őstag
válasz ForRedGlory #57823 üzenetére
Ok köszi, akkor keresek egy helyet ami vasárnap is nyitva van és feltöltöm még ma.
-
killzone1987
senior tag
válasz ForRedGlory #57845 üzenetére
Csakhogy még mindig nem tiszta ez nekem...
Nem a készülék részletét és az előfizetést akarom megszűntetni,hanem a tarifacsomagra vállalt hűséget akarom egyoldalúan megváltoztatni,azaz kissebb összegűre...
Na de ha ennyire ragaszkodnak,h mindent a nyakamba varnak,akkor viszont decemberben lejár a 2 éves előfizetési kötelezettségem a telekom felé,és így a nemrégiben megkötött next m hűségidőnek is hatályát kell veszítenie...
Jól gondolom? -
Zeki
nagyúr
válasz ForRedGlory #57848 üzenetére
Naja, egy 16 ezres havidíjas előfizuhoz olcsóbban adnak telót, mint egy 3ezreshez.
Érdekes lenne ha csak úgy lehetne lejjebb váltani. -
killzone1987
senior tag
válasz ForRedGlory #57848 üzenetére
Na viszont most te értel félre,meg is mondom miért.
A telót részletre NEM a NEXT-M tarifacsomaggal hoztam ki!
Köze sincs hozzá!
Egy LG G2 havi 2.990 Ft-ért,teljesen új előfizetéssel,és 5490 ft-os tarifacsomaggal hoztam ki annó!
Így használtam 1 évig az 5490 ft-os csomaggal!
Aztán jött az,h szükségem van a minden irányba való ingyen telefonálásra,okból kifolyólag...
Befáradtam a telekomba,és külön én kértem egy olyan csomagot,amivel minden irányba dílymentesen telefonálhatok.
Tehát a telóhoz köze sincs a next m tarifacsomagnak,mert nem azzal hoztam ki,és rá 1 évre kértem azt,h legyen a next-m a tarifacsomagom...
Ebben az esetben hogyan járnak el?[ Szerkesztve ]
-
killzone1987
senior tag
válasz ForRedGlory #57861 üzenetére
Na,így a végére megértettük egymást!
Akkor majd befáradok fizukor a telekomba,és szembesülök az igazi tényekkel,de egy biztos,legalább tudom azt,h a telóval nem nyaggatnak,h ugyanmár fizessem azt is ki egyben.
A kötbér az kétesélyes a csomiban eltöltött hónapok * 3.000-rel az meg tutkó.
KÖSZÖNÖM a türelmet,és a segítséget!
Sziasztok! -
Vardar
tag
válasz ForRedGlory #57854 üzenetére
Köszönöm
-
Soulfly842
addikt
válasz ForRedGlory #57861 üzenetére
3990
(#57858) pietrasko
Csak teljes hónapokra kell. Amikor tört hónap volt arra nem számolnak időarányost sem.
[ Szerkesztve ]
-
vwpolopg
őstag
válasz ForRedGlory #58131 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
Annyira alapos indokom nincs, csak zavar, hogy 2.-án lett aktiválva a kártya és 14.-e a hónapforduló... azt gondoltam az nap lesz amikor a kártyát beaktiválták... Szóval marad így
-
dokee78
félisten
válasz ForRedGlory #58127 üzenetére
Fizetés nem lenne gond.
Az a gond szerintük tartozás van,szerintünk nincs.Volt már ilyenre példa,akkor is volt herce hurca.
-
Prien
addikt
válasz ForRedGlory #58309 üzenetére
Ha még a t-pontokban is rácsodálkoznak erre az ott dolgozók, én bármit el tudok képzelni a szolgáltatás-értékesítő háttércsoportról...
Anno még a telenorral futottam pár kört ügyészi szinten ilyen egyoldalú módosítások miatt, bár nem mondom,hogy miattam, de mivel sokan voltunk és nagy felháborodás volt belőle, a telenor vissza állította az eredeti állapotot fél évvel később!A kevés is több a semminél.
-
club1
veterán
válasz ForRedGlory #58309 üzenetére
Tarifára aláírt hűség a tarifa megszüntetésével rendes felmondással megszűnik. Ez fix. Bonyolítja a helyzetet a készülékhűség vagy nem tarifára kötött hűségszerződés, ilyenkor viszont a döntés joga NEM a felmondó oldalán van. Azaz rendes felmondással felmondott tarifa helyett bármi egyebet KELL felajánlania a szolgáltatónak, nem válogathat a neki bármilyen okból kedvezőbb tarifacsomagok között, hiszen a felmondást saját érdekből és nem rendkívüli módon kezdeményezte.
-
marositech
aktív tag
válasz ForRedGlory #58307 üzenetére
Ez egy megtörtént esemény.
Megjelenik és? Elolvassa? Hát bezony nem fogok én leüllni vele egy asztalon és felolvastatni...Prien: Bááárcsak blöff lenne...de sajnos nem. Szerintem is törvénytelen. De majd radi8tor1 vagy akárki összeverbuvál egy sereget és nekimegyünk...vagy nem.
Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)
-
Ákinard
aktív tag
válasz ForRedGlory #58361 üzenetére
Köszi a választ, és neked is vwpolopg!
Más:
El vagyok szomorodva, ha egy ilyen komoly cégnél mint a T megengedheti magának az ügyintéző a "Mondom mégegyszer" szófordulatot egy ügyféllel szemben... Pedig nem vagyok totál hülye, csak szegénykém egyszer azt mondta, hogy az ATK-s előfizetésem után nem jár pont, utána meg azt, hogy az ATK is a főkártyára gyűjt. Amikor mondtam, hogy az egy tabletben van, és online így nem tudom beváltani a pontjaimat, a megoldási javaslata az "És én ezzel mit tudok tenni?" volt...
Illetve jobb helyeken nem a "végeztünk"-kel bocsátják útjára az ügyfelet, ha már befizette a befizetendőt, hanem a "Tudok még valamiben segíteni esetleg?"-gel...Lassan a T is oda kerül nálam mint az OTP: Szerencsére nem sokat kell járnom személyesen kirendeltségbe. Lehet órákig várakozni, és ha ügyintézőhöz kerül az ember abban sincs köszönet :-(
Remélem a diákigazolvány bemutatás témában egy értelmesebbet sorsol majd a gép.
-
Doggy dog
senior tag
válasz ForRedGlory #58380 üzenetére
És mit-hogy javasolsz?Kicsit fárasztó ezért járkálni,már voltam vagy 3szor.És ugye semmit nem kaptunk arról,hogy ezt mi elkezdtük intézni,nem vagyunk védve.Online felületen ennek van nyoma valahol?
raziel01: és hova/mit írjunk,hogy valamit ténylegesen intézzünk,mert eddig annyink van,hogy egy hölgy "intézi,utánajár".Megígérte visszahív,de nem történt meg...
[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- Asszociációs játék. :)
- Telekom mobilszolgáltatások
- BestBuy ruhás topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Formula-1
- Robotporszívók
- Linux felhasználók OFF topikja
- További aktív témák...
- Eladó Konfig! I5-9400F 512GB SSD 16GB DDR4 RX580 8GB!
- Acer Aspire A715-71G új akkuval - i5-7300HQ, 16GB, 1050Ti 4GB, 256GB SSD
- iPhone 16 Pro 128 GB / 256 GB GB / 1év Apple garancia
- Microsoft Surface Laptop Go: i5-1035G1/8GB RAM/256GB SS/12"4 Touch/WIN10 Pro
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen