-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
válasz Bogyó bá' #94935 üzenetére
Online platform, telekom alkalmazás esetén másnál is volt most hiba tegnap, tegnap előtt (sikeres automatikus, vagy jelszavas beléptetést követően pár mp-vel hibaüzenettel kidobott sokakat)
Ünnepek alatt nem szokta úgy zargatni a telekom sem az ügyfeleket a következő felszólítási lépésekkel, s most tömegesen kaptak felszólítókat, ill. indultak korlátozások. Erős a gyanúm, hogy extrém forgalom is generálhatja ezt, mert egy ilyen folyamatban az össz-ügyfélszám szignifikáns része érintett Mo-nNyugalom, menni fog rövidesen
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Bogyó bá' #94941 üzenetére
Azért írtam az alkalmazást is, mivel több ügyfél készüléken is láttam - típustól függetlenül (S7, huawei), hogy sikeres belépés után technikai hibával kidobta.
Ez nem a csí'ke függvénye szerintem most
Az nem lehetséges, hogy - annak ellenére, hogy nem akarta elfogadni - túl sokszor próbáltad, túl rövid idő alatt?
Mert ha igen, akkor 24 órára zárolja a logint a rendszer... Lehet egy napos pauzát tartanék az ügyben, ha meg van ennek is az esélye.
(#94942) Szólista
Bármikor lehet csökkenteni (az egyes törlesztők összegét nem, de ha hamarabb befizeted pl. postai közvetlen számlabefizető pontokon, akkor a darabszámot mindenképpen ) Máshogy, más úton-módon nincs rá opció Csak olyat lehet, h. többet fizetsz érte, ha növeled pl. az extrákat, a forgalmat, vagy ha veszel még valamit mellé, de az aláírt szerződést nem írja semmi felül
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Bogyó bá' #94945 üzenetére
Akkor egy jótanács Tedd le a telefont menj arrébb, s ha ösztönsen próbálnád egyszer is akkor ülj még arrébb
Én 24 óráig biztosan hagynám a fenébe! - szerintem biztonsági okokból tuti fix, h. zárolt a rendszer
1777-es számon vagy a *111# -es USSD kóddal a kedvezmények menüben letudod checkolni a Domino Most-ot (ne a díjcsomagok menüpont alatt keresd! mert nem díjcsomag, hanem egy kedvezmény, egy kapcsolódó opció).
Ehhez nem kell jelszó
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz John_Deere #94929 üzenetére
Az első sms ált. annyit jelent, hogy a telekomtól felvették kiszállításra (központi áruraktárról elindult az eszköz - az sms nem egyértelmű), de ezután még - beérkezést követően - a területi depóból kiszórják az üzletbe
Nyugalom, türelem
az nap reggel, amikor kiviszik az üzletbe kapni fogsz még egy sms-t a GLS kiszállításról
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Bogyó bá' #94952 üzenetére
.. és hogy a szupermarketek miért nem osztogatnak alapvető élelmiszereket, ha valaki jelzi, hogy ő rászorulna, avagy örülne neki...
Csúnya világ ez, biztos adnának mindenhol mindent szeretetből is -de nem kérjük
Bocsi, hogy egy kicsit banalizáltam a kérdést
(#94953) John_Deere
Ööö... A gambrinus közbe kérted a telót?
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Bogyó bá' #95023 üzenetére
Akkor ott valamit rosszul csináltak avagy elvesztek a cikkszámok megfelelő rengetegében
990-ért létezik jelenleg csak számhordozás,40 perc lebeszélhetőséggel és 500 MB internettel. (ettől eltér a Brand váltás (pl. blue mobil--->telekom domino))
(#95002) balint82
Kicsit eltévedtünk
Az elmúlt hét évben a karácsonyi promóciók mindig jan. közepéig tartottak a Telekomnál.
(#95032) Lackooo84
A 10 E alatti termékekre kivétel nélkül fél év van csak, kivétel, ha a gyártói garancia máshogy nyilatkozik...
Nyilván, ha valamit kicserélnek garanciában, akkor arra újraindul a garancia is (a csereigazolás bemutatása mellett), de itt valami fogalmi zavar van... 1 év jótállás és +2 év szavatosság? Ezt nem gondolod te se komolyan, hogy mondjuk egy olyan fülesre, amire a gyártó évet ad, arra további két év szavatosság jár?
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Lackooo84 #95040 üzenetére
A telekom nem termékszavatosságot ad a készülékekre pl., hanem az egy év teljeskörű jótálláson felül +egy évet a telefonra. Így két év jótállás van rá, fogalmilag nem klappolnak itt a dolgok. Egy Huawei telefonnál a gyártó ad - regisztráció esetén - kiegszítve három évre...
Tartozékokból -mivel ennek a kontextusában beszéltél erről - hirtelen a plantronics eszközök, ill. a Panasonic vezetékes telefonok jutnak eszembe, amire két év jótállás van. Fogalmilag kicsit össze vannak keverve a dolgok és én nem értelmezési gondokról beszélek, hanem tényekről.
De okafogyott ez a vita. Ne menjünk inkább bele
De mi itt jótállásról beszéltünk.
A (I)gyártót (/I)a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.
Persze, el lehet küldeni a gyártónak, ha bizonyítottan a termék, mint olyan hibás...
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz SUPREME7 #95058 üzenetére
A Telekom ezzel sosem vacakolt, a normál teljes árát veszi alapul, s nem a kedvezményezetett. Viszont az adott termékek ára, értékesítéskori TELJES ára a mérvadó tartozékok esetében. A jótállási időket nem színezi át a termékek sokasága...
A musiz Group termékekkel pl. nem xaroznak, ált. helyszíni cserések (JBL, Harman, stb-stb) - ezek készletről.
De ha egy másik gyártó ezt nem adja feltételként egy 10E alatti termékre, akkor itt a Telekomnak is elszámolási kötelezettsége van, hogy mi alapján cseréli, hiszen erre nincs semmilyen alapja.
#95059) T_chris
Az se ma vót'
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz SUPREME7 #95061 üzenetére
Az nem a használt börzénél volt? Értelek, akkor csak kupon, meg használt börze...
Szerintem azért is, mert az egyes gyártók egyedi jótállási paraméterei ezt felül írhatják (pl. egy Plantronics termék)
(#95058) SUPREME7
Ha már Telemax, a telemaxot úgy érzem, h az elmúlt 4 évben brutálisan sokat fejlődött, ezerszer összetettebb és komplexebb lett, de a régi nívó mély nyomokat hagyott az emberekben
De ha pl. a Sony márkaszervizére, a Concorde-ra gondolok... Oda fotóznék bármit, ha én küldenék pl és elküldeni se nagyon merném nekik
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Nem minden termékkategória tartozik ebbe bele a ptk szerint.
Ezen halmazon belül elkülöníthető a termékek azon köre, melyet tartós fogyasztásra terveztek, Korm. rendeletben meghatározott kategóriába tartozik (pl. műszaki cikk, jármű, hangszer, bútor, gyermekgondozási cikk, óra-ékszer, sporteszköz, valamint ezek tartozékai és alkatrészei), vételára 10.000 Ft feletti (szőrmésbőrből készült ruházati terméknél 50.000,-Ft felett), és fogyasztói szerződés keretében új termékként értékesítették. Ezekre ugyanis jogszabály által előírt egy év kötelező jótállás is biztosítandó.
Forrás:
[link]Egy tok pl. viszont nem tartós fogyasztásra tervezett a kormány rendelet szerint pl. ezért is bonyolultabb, mert műszaki cikként nem feltétlenül értelmezhető a rendeltetését tekintve.
Termékkategóriák kontextusában lehet ezt értelmezni az idevágó kormányrendelettel szinkronban
(#95064) zapikanka
Hasonló áron, mint amit tavaly fizették (igaz volt egy internetes Áfa változás) kapsz 2 GB internetet, amiben a facebook, Instagram, Waze korlátlanul használható (videólejátszások nincsenek benne) és ha vállalsz egy év díjcsomag hűségidőt, akkor 3 hónapig kapsz -2000 Ft havidíj kedvezményt.
Ez a készülékvásárálst nem zárja ki, utólag bármikor átválthatsz készülék kedvezményre, de onnantól (ha a három hónapon belül vagy) nem kapod a havidíj kedvezményt, mert a készülékkedvezménnyel kiváltod azt.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Pro és kontra... a Telekomnál a felbontott termék már használtnak minősül és itt szépen becsomagolt ez a papíros is
A Muzix termékek kiemelt termékek a jótállás kezelésének tekintetében.
De ha pl azon írnak egy évet, akkor az bizony egy év, a telekom ezzel nem xarozik A számla meg önmagában elégséges a jótállás érvényesítéséhez, tehát ezt prezentálva kell a garanciális csereigényt is kezdeményezni. - kolléga is ez alapján cseréli a kiírt jótállásnak megfelelően.
-
Soulfly842
addikt
Újraindult az adategyeztetés. Néhány ügyfélnek már kiküldték, fokról-fokra küldik ki az sms-eket.
Egy a lényeg:
Telekom.hu/adategyeztetes
Ellenőrző kóddal belépve pedig kiírja, hogy a hívott számmal már történt adategyztetés, aminek a lejárata pl. 2018.06.12. de alatta a további adatok megadásával már meg lehet csinálni az új, idei adategyeztetést.
-
Soulfly842
addikt
válasz Cilindrik #95195 üzenetére
Ha arany, vagy platinakártyás vagy és nem voltak korlátozások szla elmaradás miatt, akkor nem lesz gond. Személyes ügyintézés lehet, hogy preferáltabb Telekom saját üzletben (ha nagyobb értékű eszközök voltak, akkor biztosan!)
(#95203) mouzrr
Csak a hűségidőt törlik róla, s a készüléket. Lezárt díjcsomagra már nem fognak visszaváltani - legfeljebb 30 napos reklamáció keretein belül kezelhetik méltányosságból.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Nem iphone esetleg?
Az iphone-ok sűrűn meghülyülnek ország váltás után (a mintavétel száma részemről nagy, ami alapján ezt a kijelentést teszem )
Ezeknél az szokott segíteni, hogy a telefon beállításaiban van egy ilyen opció:
Teljes hálózati visszaállítás
Ez a telefonokról adatokat nem töröl, de utána helyreáll a hálózat, s a mobilnet.
-
Soulfly842
addikt
Az összes, a Telekom rendszerén keresztül vásárolt sim kártya (nem quickes), automatikusan aktiválásra kerül! Ezeknek a névre történő regisztráció eleve automatikusan lezajlik (nem az a kérdés, hogy milyen egyedi statátuszban van, hanem, hogy mennyi lehet maximálisan a neveden).
Deaktiválással értelemszerűen csökken a kártyák száma is...
Minek neked ennyi? Mit spekulálsz velük?
-
Soulfly842
addikt
válasz _Moriarty_ #95277 üzenetére
Ezer sebből vérzik ez. Főleg, hogy nem quick kártyáról volt szó
-
Soulfly842
addikt
Ez egy egyedi időszak volt. A gyártó maga végzi el eszerint a megrendelő igényére a függetlenítést egy-egy készüléknél;és igen ők is hasonló metódus szerint mint az átlag halandó
-
Soulfly842
addikt
válasz radi8tor #95400 üzenetére
Mind a kettő gondolat egy bődületes butaság. A Telekomot ne keverjük össze egy sufni mobillal, vagy alja Webshopokkal. Egyedi raktárkészletre kerülnek ezek automatikusan (a visszavételezés folyamata csak így működik) s ezeket újként, vagy kamusallangba beetetve - raktárkészleten kibontotként sem értékesítik... Ami ügyfélnél volt az már speciálisan, az eredeti raktárkészlettől elkülönítettként van virtuálisan is kezelve.
-
Soulfly842
addikt
Olyan tényleg előfordulhat. Ténylegesen csak mutatás szintjéig, de a kollégák ezeket a helyén kezelik, sim kártya nem kerülhet bele, be kapcsolni, beaktiválni nem aktiválják be csak az értékesítés során. A legtöbb ügyfél nem érzékeny erre, mert egy megbízható helyen vásárol és ha bármi probléma van - a látott és ez alapján kiválasztott, aktivált termékkel - 72 órán belül (indokolt esetben) cseréljük típus-azonosra. Ha az ügyfél kéri, hogy ha lehet bontatlant (elenyésző százalék) biztosítsunk neki, akkor megfelelő készlet esetén ennek eleget is szoktak tenni.
Nagy ereje van a vizualitásnak, s a kollégáknak sem érdekük az, hogy bármilyen kellemetlen helyzetet generáljanak a saját készletükkel kapcsolatban.
A fenti esethez kapcsolódva (WS-es vásárlás) tényleg bonyolult a történet, mert az üzletben akkor kell alapvetően cserélni 72 órán belül, ha a készülékkel bármilyen probléma van (ez felülírja viszont a távol lévő felek közötti szerződéskötés során biztosított 14 napon belüli elállás lehetőségét is, mert az új készülék már üzletben került kicserélésre). Itt viszont, ha jól értem, akkor a készülékkel nem volt baj, csak a csomagolásnak volt esztétikai sérülése/esztétikai csorba esett rajta Bocsi a mosolyért, nyilván én se örülnék egy hasonló helyzetben.
Az ilyen security-s ellenőrző címkéket is szerintem szigorúan kezelik. Lehet a gyártótól is így érkezett be, s éppen ezért ellenőrizték a készüléket is. Ilyen esetben ezek kőkemény szabályrendszerben rögzített környezetben kezelik. Hihetetlen átvilágítás és belső ellenőrzés van ezekre a termékkezelésekre is (szerintem relatíve nem sok helyen van olyan szintű mint a Telekomnál).
Bár hozzáteszem, hogy láttam már olyan Iphone készülékeket is, ami gyári csomagból kibontva mindegyik modell (egy egész doboznyi) olaj szerű szenyeződéssel volt, vagy egy karcolással mindegyik doboz, mindegyik darabján kb. ugyanott Soha nem felejtem el az Xperia Arc-ot (akkor nyitottam ki az elsőt), s néztem, h. jééé, ez ilyen szétnyithatós? (konkrétan az egész telefon szét volt nyílva), vagy amikor egy régebbi fémházas alcatelnél szinte bele volt olvadva a telefon a dobozba (ezek mind-mind bontatlan darabok voltak)
Szóval még a legbonyolultabb, leghermetikusabb ellenőrzött és pontosan kezelt közegben is megeshet sok-sok-sok ezerből 1-1 ilyen eset.
(#95407) iberico
Minden - brutális - szelekció és visszaellenőrző metódus ellenére (kiemelten foglalkozik a Telekom az ügyfélelégedettség mérésekkel) ember és ember között is van különbség, mint bármilyen platformon. Sűrűn elkövetjük azt a hibát, hogy ebből általánosságokat kovácsolunk, de az biztos az elmondottak alapján, hogy tényleg voltak itt aggályos történések Beszélhetnék itt arról, hogy az ügyfelezésnek milyen szépségei vannak és hogy milyen széles palettán mozog az, amivel találkoznak a kollégák és milyen érzelmi kiélezettséget generál ez mondjuk 12 órában - de ez természetesen nem mentség. Minden ügyfélt ugyanazzal az őszinte korrektséggel kell fogadni, mintha minden percben új nap virradna
A kifinomultságbeli nüanszok most elvesztek ebben a történetben. Ezért elnézésed kérem a nevében is
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Átolvastam azért a játékszabályokat
Ami újdonság lehet, hogy az alábbi készülékeken is már hivatalosan támogatott a VoLTE
J5 2016
J3-J5 2017
S6 Edge+A3-A5 széria (2016,2017)
Hua Mate 10 Pro
Hua P10 Pro
LG G6Természetesen feltétel a Telekomos op.rendszer megléte is a telefonon.
-
Soulfly842
addikt
egy mobil S díjcsomag 500 MB nettel 2990 Ft, 2 GB nettel 4090 Ft.
(80 perc + net, de a 80 percen túl a percdíjak drágábbak lesznek - nézz rá egy számlaképre, h. mennyit beszéltetek, de azt se felejtsd el, hogy ott másodperc alapú, lakosságinál perc alapú - ezek minimálisan torzíthatják a képet)(a legmagasabb havidíjúra nem jár havidíjkedvezmény, de a többi kártyára 20% lemegy a havidíjból)
Ebben 80 perc van, de a 2 GB hez viszont jár a korlátlan facebook, instagram, Waze (videólejátszás nincs benne, facebooknál az automatikus videolejátszást le kell lőni).
Emellé egy családi mobil opció 190ft/szám.
Hátránya: egy néven legalább két előfizetés, más nevén nem lehetnek előfizetések, flottás nem vonható be
Családbarát opc. a hívásátirányítást kizárja.
Előnye: Domino kártyák is bevonhatóak (ezek már lehetnek más néven is).Én már a demo időszakok óta használom a VoLTE-t... volt egy rövid időszak (1-2 hét, meg egyszer 1-2 nap), amikor a hívások nem minden esetben épültek fel elsőre, de ezt leszámítva brutális a különbség, ég és föld a hívások felépülési ideje, s mivel sokat beszélek headsetről, s ha valamit meg kell néznem a mobilon neten közben, akkor nem mellékes a 4G sem egy rövid hívásban. Én szeretem, s azt az időszakot leszámítva ég és föld a különbség.
(#95421) lugosi
Milyen készülék és hol vásároltad?
Ha nem Telekomos, s mégis megy rajta a VoLTE, akkor az amiatt is lehet, hogy az adott készülék ill. szotver-változat nincs rendesen a magyar hálózatra optimizálva.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz troland26 #95441 üzenetére
Bizony ám, továbbra is lehet... apple watch-t pl 20 hónapra is akár.
Most is van sok érdekesség, dji drónoktól a JBL Boomboxon át a az okosórákig minden (hűség nélkül, részletre)
1 mobil előfizetőnek legfeljebb egy tartozék részlete, arany vagy platina kiemeltségi szint esetén.
-
Soulfly842
addikt
válasz ricshard444 #95738 üzenetére
Hát, ahogy mondani szokták: Te írtad alá a szerződést és jogilag a felelősség is a tiéd, hogy fizetve lesz. Sok mindent nem tudsz ezzel kezdeni.
Annyit tudtok még csinálni, hogy kifizetitek a telefont és akkor átlehet íratni az ő kártyát a nevére (aktív hűségidő alatt is át lehet így). Így megkapja a számot és nem kell letiltanod
-
Soulfly842
addikt
válasz atosan #95938 üzenetére
Az két teljesen egymástól független ügyfél.
Magánszemélyként és jogi személyként teljesen más minden adat.
Az egyik esetben székhelyet, nyilvántartási számot, adószámot vizsgálnak, a másik esetben a magánszemély adatait.
Elsőnek át kell íratnod a jogi személyről magánszemélyre, addig felejtős a számhordozás is (élből visszadobja a számhordozási adminisztrációs rendszer).
-
Soulfly842
addikt
Elindult a Samsung Galaxy S9 és S9+ Előrendelése
[link] -
Soulfly842
addikt
válasz r3dsnake #96254 üzenetére
ezerévente egyszer talán egy trollface részemről is elfér
Legalábbis, amíg lesz Telenor, addig valószínűleg biztos nem!
Az elkeseredett lépésük, ami ilyen csomagokat generált - ez is csak arról szólt, hogy nem tudnak igazán nyereségesen működni, s kellő piacot szerezni. Mindezek mögött is látni kell az okot és az okozatot. Sok minden változni fog rövid időn belül a piacon. Egy biztos: leszne csúnya pofára esések is, új tendenciák is, de a piac és a valós tények sok mindent eldöntenek majd.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Nordik #96265 üzenetére
Tavalyi évben kész káoszt szült a szabályzás és rövid ideje volt a szolgáltatóknak az adategyeztetések lebonyolítására. Idén szerintem okosabban akarják kivitelezni, s hogy az ügyfeleknek is kényelmesebb legyen próbálják elkerülni azt, hogy mindenkinek egyszerre, rövid idő alatt kelljen kiviteleznie ezt...
Fokról fokra küldik ki a tájékoztató sms-eket a kapcsolódó határidőkkel. Ha nem kaptál még akkor nem kértél még le semmiről.
-
Soulfly842
addikt
Azt elrontották/ rosszul kezelték. - de ilyet nem lehet kérni/nem lehet adni!
990 és ez nem a kártya díja, hanem az induló egyenlegé (40 perc + 500 MB internet).
Minden más domino kártya üzletben (80 perc és 1 GB internet) 1990 Ft-ba kerül. Ilyet kell igénybe venni:
- Havidíjasról dominóra váltásnál
- Brand váltásnál is (Blue/mol ---> telekom). -
Soulfly842
addikt
válasz Indian74 #96399 üzenetére
Akkor a tényeket kihámozom neked.
183480 a kisker akciós árlista szerinti ára.
A normál kisker árlista szerinti ára:
183480/0,7=261 114
A jelenleg érvényben lévő kisker árlista
A 261 114 Ft-hoz képest alatta lévőt nézhetsz, vagy legfeljebb +5000 Ft (efelé sehogy sem tudnak menni! - alatta lévőt persze választhatsz).
Ha beleférsz a keretbe, akkor közvetlenül cserélik. A hűségidő nem változik és az új készülékre természetesen új garancia is lesz.
Egy valamit viszont nem értek Miért is kellene leoltani őket? Eszerint cserélni fogják/cserélniük kell. Lehet volt valamilyen kommunikációs zavar a háttérben.
Partner üzlet vagy Telekom saját üzlet?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai