Új hozzászólás Aktív témák

  • lesaux

    veterán

    Sziasztok!
    Két-három napja rendeltem egy mobilt, ma egy másikat, mindkettő átvehető az Europarkban. Odamentem, másodszorra ideadta a hölgy a megfelelő sorszámot, sorra kerültem, majd jöttek a kérdések. Biztos-e, hogy ide kértem a telefonokat? Mikor rendeltem meg őket. Stb. Aztán csak kiderült, hogy nem működik a Webshop, nem tudják ideadni a készülékeket, később kell próbálkozni. Feltettem még egy kérdést SIM-cserével kapcsolatban, arra válaszolt a kolléganő, majd elkezdte a mobilját nyomkodni, mintegy jelezve, hogy ezt a sessiont lezártnak tekinti.
    Hát így.
    Aki ismer, az elhiszi, hogy nem emeltem fel a hangom, nem voltam goromba, hiszen benne van a pakliban, hogy az informatikai háttér megvadul. Majd arra megyek holnap is, nem nagy gond. Az ügyfélszolgálatok teljesítménye már inkább aggaszt. Majdnem minden szolgáltatásunk T-s, nekem, a szüleimnek, a tesómnak, tévé, internet, mobil, de még az áram és a földgáz is. A család valamennyi tagja t-mobile-os, a gyerekek T-s telefont kaptak, ez magától értetődő.
    Mostanában viszont az online ügyfélszolgálat úgy szar, ahogy van, és akkor még túldicsértem. A telefonos ügyfélszolgálatot kétszer kell hívni, hogy a második helyrehozza és jóváírja, amit az első elrontott. De hogy személyesen sem lehet ügyet intézni, az elkeserítő. Hosszú távon ez nem sok jót ígér.

Új hozzászólás Aktív témák