Új hozzászólás Aktív témák
-
InfiniteReality
őstag
válasz ro_bert17 #5299 üzenetére
A PSBL listán (ami valamiféle blacklista) rajta van Y cég email címe. Ezért nem küldi el a levelet.
Elsősorban a DNS rekordokat kell rendbetenni. Ez a tool részletesen elmagyarázza hol a hiba és mi az (egy valamirevaló rendszergazda pedig tud angolul és megérti ezt). Az Internetes kommunikációban (és az emailezésben) az egyik legfontosabb dolog a DNS megfelelősége és ez nagyon-nagyon sok cégnél rossz. Itt kell elkezdeni. Ha ez rendben van, utána lehet vizsgálni tovább hol a hiba, ha még mindig vannak fennakadások a levelezésben.
A DNS rekordokat az tudja piszkálni aki hozzáfér. Ha a cég rendszergazdája, akkor ő, ha nem, akkor a szolgáltató.
A reverse DNS rekordokat az Internet szolgáltató szokta adni, míg a normál DNS rekordok (a többi) lehet hogy máshol van.http://logout.hu/cikk/samsung_led_tv_tudastar_d_szeria/alapok.html
-
gaborbol
őstag
válasz ro_bert17 #5299 üzenetére
Tovabbra sem ertem.
X ceg kuld levelet Y cegnek, teljesen mindegy, hogy van e SPF recordja, revers dns-e, szerepel-e blacklisten a kulso IP-je Y cegnek, attol a levelnek meg be kell mennie Y-hoz Ezek mind a kuldore vonatkoznak.
Ha X-nek nincs SPF recordja, revers dns-e, szerepel blacklisten a kulso IP cimuk akkor nagy valoszinuseggel Y nem fogja fogadni a bejovo leveleket.
It le tudod ellenorizni X recordjait:
intodns.comIt meg X kulso ip cimet,hogy listan van e vagy nincs:
MXtoolboxrevers dns meg x-re: nsookup mail.xcegdomain.com
visszajon az ipvel.Nslookup ip, es ha visszajon mint "mail.xcegdomain.com" akkor van ha visszajon mint valami ISP akkor nincs.
Y ceget kell megkeresni, hogy miert nem kapjak meg X leveleit es kesz.
[ Szerkesztve ]