Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
válasz Flowtation #19026 üzenetére
Én rövidre zártam az új laptopokkal felmerülő kérdéseket, a kollégáknak megadtam a következő e-mail címet, és mosom kezeim: helpdesk@edumail.hu
Le van írva több helyen is, hogy nem lehet belenyúlni, mókolni rajta, stb., csak user szinten. Én se tudok vele mit kezdeni, a Tanker-es se tud vele mit kezdeni, a helpdesk telefonszámát megszüntették, így csak e-mail-en keresztül lehet velük kommunikálni. Ha írsz egy mailt, akkor beregisztráltatnak egy Ticketing rendszerbe, és utána azon keresztül lehet a problémát menedzselni. De ezt a tanár is meg tudja tenni, sőt, a feladata is, hogy tegye meg - szintén a sokszor elküldött több tucat oldalas doksikban van benne.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
magellan2600
tag
válasz Flowtation #19026 üzenetére
Nekünk az egyik laptopot így küldték, nem kapcsolt be. Később küldtek emailben egy pdf doksit a garanciális hibajavítás menetéről, nyomtatványokkal együtt, ezt ki kellett tölteni, majd a KLIKK-hez bevinni a laptopot, az illetékes kapcsolattartónak. Neki kellett mindent odaadni, a többit ő rendezte. Azóta már visszakerült a gép működőképes állapotban.