Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xbox Series X|S
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Diablo IV
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5 Pro teszt
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Nintendo Switch
- Máris elérhetőek a WarCraft sorozat első két részének remaster kiadásai
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
orion1025
őstag
Üdv Tagok!
Adott egy 2002-es Twingo, aminek a hibáival most van időm foglalkozni. Úgy vettem, hogy nem zár be a központi zár a kulcson való gomb nyomkodásra, csak a piros led működik rajta. Ha a vezető oldali ajtó manuálisan be van zárva, akkor sem történik semmi, mezei trabantként kell használni. Ellenben ha a kocsival elindulok, pár méter után hallani, hogy automatikusan bezár, így elég wtf kategória. Az olvasólámpa melletti ajtózár gombra szintén nem reagál semmit, így fogalmam sincs, hogy a kulcs rossz, vagy a kocsin belül valami.
Az egyik ajtónyitás érzékelő nem működik, folyamatosan világít a szofita izzó, ezért ki is van véve jelenleg, mert nem sikerült csere darabot szereznem még, lövésem sincs, hogy ez számíthat-e a történetben. A csomagtér ajtós érzékelő az jó, előbbivel a napokban akarok egy ideiglenes mókolós próbát tenni, hátha ott a gond.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
válasz rob210 #87519 üzenetére
Jól láttam, hogy van ezekben komfort elektronika? Kerestem képet az említett beltér világítás/ajtózár gombos panelről, azon én nem látok semmilyen vevőt, így nem azt vezérelheti a kulcsos rádiós zárás, hanem a komfort modulban lehet a vevő.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
válasz rob210 #87522 üzenetére
Ma monyiztam vele, a kürtöt sikerült működésre bírnom, az ajtónyitás érzékelőket megcsináltam, az olvasólámpát szintúgy, illetve a mellette lévő ajtózás gombját is, az most frankón működik. Szétszedtem a vezetőoldali ajtót, kiszedtem a zárat és a "patront", de nem értem. Távirányítóval nem zár még mindig, a kulcsos zárás fogalmam sincs, hogy gyárilag működik-e, mert csak két kábel megy a vezérlőhöz. Az utólagos kp. zátnál a vezető oldali patronhoz több kábel megy, ezért a kulcsos zárás is működik azoknál, itt fogalmam sincs, hogy gyárilag van-e ilyen, és ha igen, miképp érzékeli azon a két kábelen. Lehet nem is tudja ezt az opciót a kocsi, így feleslegesen bíbelődtem vele, ellenben a távirányítós történet még mindig halott, fogalmam sincs miért. Elemet cseréltem benne, próbáltam Clio-s módon újra tanítani, de nulla eredménnyel jártam.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
Újra kérdeznék. Sokszor belefutottam már a keresgéléseim során, hogy elem csere után is tanítani kell a kulcsnak a kp. zárat. Twingo mk1 az alany, a régebbi variánsokban van egy infra a belső kp. zár gomba mellett, ezzel lehet szinkronizálni. Az enyém viszont rádiós, ehhez nem találtam okosságot még mindig. Ma addig baxtattam, hogy sikerült működésre bírnom a törött kulcsot is, elindul már ezzel is a kocsi, nem tiltja le az immo indítás után, tehát kulcs másolás sztorno szerencsére. Ez a rohadt záras történet nem akar sikerülni sehogy, az agyvérzés kerülget már...
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
válasz Kronos3000 #87558 üzenetére
Én ennyiért nem adnám el, jó anyámnak is Dália van, igazi igénytelen valami, nem akkora durrantás kicserélni egy radiátort annak, aki már csinált ilyet. Én igaz eddig is Golf-os voltam, meg leszek is, a Twingo csak egy szükség autó, de ilyen radiátor cseréért eljöttek hozzám Bécs mellől másfél éve, illetve fűtésbox szivacsozást is csináltam, mindezért kértem 15e pénzt, a radiátort a srác hozta. Hátha van ilyen a közeledben, aki tud segíteni benne.
[ Szerkesztve ]
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
válasz gabor9991 #87561 üzenetére
Azért az sem nagy durrantás, pláne egy ilyen fapados kocsinál, mint a Dália, Clio. Én az első fűtésbox felújításom a parkolóban csináltam, na az már mutatvány, mire beraktam mindent hátra a kocsiba, később már volt garázs, meg hely is. Jó anyának is mahináltam eleget a Rötyóján, már azért ismerem, nem különösebben nehezebb ezt megvalósítani, tök egy tucat megoldás, nincs buktató. A Golf kormányműve ráadásul robbantott csavaros, nincs feje, olyan mint egy szegecs, azt ki is kell szedni, fejen pörögve, bebújva, lehetetlen pózokba.
A Twingo is hamarosan sorra fog kerülni, ott is bombázás a szervó beépítés miatt, meg akkor fűtésbox felújítás.
Ez nekem négy óra dízel Gófnál, és akkor még tetű lassú is vagyok, a benzines gyorsabb, annál három óra a rekordom:
[ Szerkesztve ]
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
válasz rob210 #87567 üzenetére
Nem a Thalia tart ennyi ideig, hanem arra céloztam, hogy ez nem akkora durranás. Nekem nulla motor szétszedéssi ismerettel, egy hengerfej csere hét óra alatt meg volt a saját kocsinkon, olajcserével karöltve, holott egyáltalán nem érdekelnek a kocsik, pusztán muszáj, meg pár embernek segítettem már, főleg az említett fűtésbox szivacsozás/cserében.
Azt mellékesen jegyzem meg, hogy én nem emberi ütemben dolgozok, mindent extra tempóval csinálok, mert nekem ez a normál ütemem.
[ Szerkesztve ]
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
Üdv újra!
Kikészít a franszoá éticsiga Twingo, így újra kérdeznék. Pénteken az eddig működő távirányítós kp. zár (rádiós, nem infrás) reggel még működött, délután már nem. A kocsihoz két kulcs van, az egyik törött házzal, hiányosan került hozzánk, ebben sem immo chip, sem transzponder tekercs nem volt, illetve az immo tiltotta folyton. A másik, működő kulcs nem csinált semmit a kp. zárral már akkor sem.
A helyzet akkor az volt, hogy vettem egy tekercset a "törött" kulcshoz, ráraktam, majd mellé rakva a másik kulcs immo chipjét, néha működött az autó indítása, néha nem, de a kp. zár továbbra is kakukk volt. Majd idővel addig basztattam, míg mostanáig a törött kulcsos alaplappal vígan ment a kocsi is, illetve zárás is.
Hétvégén újra csere-bere, mindent mindennel, új elemet is vettem, egyszer jó lett a nem használt kulccsal a zárás, de az indítás nem sikerült vele, folyton tiltott az immo. Kivettem az elemet a kulcsból, újra visszarak, utána többet megint nem ment a zárás, illetve a kocsi is hol tiltja, hol nem. Érthetetlen már az egész, azt sem tudom, hogy most anno valaki kiütötte a motorvezérlőt, de valami anomália van, vagy érintetlen ilyen téren, de szintén a vezérlő szarakszik. Járt már esetleg valaki hasonlóan? Gyanakodtam a chipre is, de mivel működött addig a pár nyitás/zárás periódusig, míg ki nem vettem az elemet, így azt talán el tudom vetni a hibák sorából.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest