-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
A 2.0dci, amennyi van a közelemben, mindenkinek ilyen....
Akkor a közeledben lévőké, egytől-egyig javításra szorul, köztük a tied is. Én, évente lecseréltetem a váltóolajat, (ami egyesek szerint hülyeség, hát nem az, mert egyrészt félóra alatt megvan és kb xadoval együtt 20 ezer/év ló...sz, ha tényleg emiatt ilyen frankón működik még mindig) pedig pályán nagyon nem kell váltogatni, de ahogy Forceberg is írta az elmúlt extrém hidegekben is szinte magától ugrik/ugrott simán és könnyedén minden fokozatba. Amúgy egyre jobban utálok váltani
Egyébként a sas 1 hete lépte át 400 ezret, illetve már most 405k van benne, a bakokat és a gané futóművet leszámítva, vagyis cserélve, amit kell, minden gyári. Kettős, lánc, kuplung, solenoid meg mittomén még csak a hangját sem hallatja...Pedig, és ezt már sokszor leírtam, nálam rúgva van, szinte mindig.
A múltkor sajnos telibe kaptam 170 körül egy csurit , ennél a sebességnél az már sajnos üt, nem is kicsit. Akkorát koppant, hogy biztos voltam benne, hogy valami sérült, de a rendszámtáblával találtam el szerencsétlen, ami be is horpadt és szinte felkenődött rá. : -( Ezek a kis madarak buták, berepülnek a pályára (követve a vezért) és az egyik általában pórul jár. Egy varjúnál ilyen soha nem lesz, nem hiába az egyik legokosabb madár. Sózóval, próbáltam egyengetni, de még rosszabb lett, szóval azt majd cserélnem kell, mert nagyon hülyén áll és mutat.
Ha lesz időm rá majd elugrok az egyik kormányablakhoz. 12k valamennyi lesz a cseréje, ha minden igaz.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Steven #57256 üzenetére
A hideg meg hó miatt volt ez, mert a pálya ugyan tök száraz volt, de mellette még teli havas volt minden.
Ilyenkor meg ezek a szerencsétlenek, nyilván az élelem és/vagy már megolvadt víz miatt kijönnek a száraz útra, illetve az út szélén tanyáznak, aztán mikor megy arra az autó, akkor hirtelen nem tudják eldönteni, hogy merre és berepülnek. 90-100 körül kivédhető lett volna, de 170 körül nem fogok kormányt rántani satu fékkel.
Sajnálom, sajnáltam nagyon, mert nagy állatbarát vagyok, de nyilván ebből ő semmit nem érezhetett szerencsére. Ez van. Nagyon régen, több, mint 20 éve egyszer elütöttem egy kutyát, mert a tejföl ködben átszaladt előttem, de tényleg csak annyit láttam, hogy épp az orromig, szóval ott sem tudtam mit csinálni, de azóta semmi ilyesmi nem volt.
Mint írtam, figyeljétek meg a varjú(ka)t, az mennyire kicseszett okos már. Elképesztő mennyire "átlátják". -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #57272 üzenetére
Servfaces lett rá rakva. Meg az ablakokra is került (mittomén már milyen) bevonat. Egyik hétfőn leraktam, pénteken kaptam vissza. Alapos tisztítás, a legutolsó kis karc eltüntetése, kerámia rétegek felvitele, polírozás és szárítás, ami egy helyiségben körbe spéci lámpákkal állt a vas. Majd a végén megint polírozták. És igen, így ráment 5 nap Az unokahúgom (aki német), barinőjének férje, ők csinálták, kedvezménnyel, de így is ott hagytam 600 ojrót, 1000 helyett.
Csak ép az autó most úgy néz ki, és ezt a képek sem adják vissza, hogy tényleg a napba lehet nézni, de az autóra nem, mert elképesztő lett látványra. Meg van egy olyan papírom, hogy 5 évig bármikor visszavihetem, ha esetleg úgy érzem vesztett a fényéből. 5 év múlva volvo-ban akarok ülni, mert egyszerűen gyűlölöm a lagesz 3 futóművét. Nagyon frankó autó, de ezt nem magyar utakra tervezték. Érdekes azért, hogy a Talisman 19-ces kerekkel is szinte már-már billegős hajó ehhez képest, mikor azzal megyek.
Nem értem ezt mi a lófütyiért kellett ennyire brutális keményre hangolni, ráadásul valami már megint hupog, persze sima betonon, ami alap lenne 2018-ban, ott siklik, mint annak a rendje, de hát itthon egyszerűen amíg ki nem érek városból, inkább le sem írom, hogy miket szoktam közben ordibálni erre az egész "rendszerre".
Nonszensz az egész...Hétfőn viszem kideríteni, hogy megint melyik alkatrész lehet az, aminek nem tetszett ez a frankó magyar üt. Lengéscsillapítóra tippelek, de akkor nem bírták sokáig, majd kiderül..
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #57299 üzenetére
A laguna 3 2.0dci-nek, és ezt nem először hallom már mástól is, de az omw premium konkrétan gyilok. Régóta nem tankoltam már direkt azért, mert szinte már-már csörömpöl tőle a motor, de a napokban úgy alakult, hogy muszáj volt beállnom (talán változott valami alapon), hát nem ...nem egész 1 órán belül már éreztem is, hogy hangos, morgós, nem is úgy megy. Valamiért nagyon háklis a motorom erre a fostalicska üzemanyagra. Mint írtam, több laguna 3 tulaj panaszkodott már erre. Szerencsére, pont emiatt "csak" 5 ezerért nyomtam bele, utána alig vártam, hogy tele lökhessem a shell vpower-rel.
El is múlt és 200km múlva már szinte benzines csöndességű lett. Az én autóm nagyon megérzi, számomra az omw (magyarországi) prémiuma egy ócska gané, de azt a legdrágábban adják. Ha viszont érzésre nálad semmit nem változik, akkor azt tankolsz, amit csak akarsz.
Nálam végleg kiestek és nem tudom, hogy mit kevernek, ha egyáltalán kevernek valamit az üzemanyagukba, amitől premium lesz, de ettől inkább hányingere lesz a motornak, meg nekem is.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Rendeltem már én is innen. Minden rendben volt.
Bár régebben írtam, hogy szinte majdnem mindig az AUTODOC-tól rendeltem mindent. Mindig, minden frankón megjött, profi csomagolás, számla, etc...ahogy kell.
Viszont, a legutóbbi rendeléskor az egyik alkatrész valószínűleg selejt volt, mert 1 hónap után bemondta az unalmast.
Na, akkor derült ki, hogy bár fentiek alapján tényleg frankó minden, kivéve egyet. Az Isten mentsen meg bárkit az elcseszett és a végletekig xarrá bonyolított garanciás ügyintézéstől. Nyilván, azért van ez így kitalálva, hogy beleunj, vagy én nem is tudom. Nálam is ez történt, benyeltem (szerencsére csak) egy 10 ezres alkatrészt és lecseréltem egy jóra, amit itthon 13 ezer volt.Levelezgetés ide-oda, az autó legapróbb porcikájának megnevezése (ki szerelte, minek szerelte, mikor szerelte, hol, kw, lóerő, tömeg a tkm tudja milyen értelmetlen dolgok még) nem ám egy sima alvázkód, ami alapján szinte mindent megtudhatnának azonnal, nem... küldenek egy nyomtatványt, ami kb egyenlő, ha nem rosszabb, mint egy koccanásos biztosító papír kitöltése, de ott üközésről van szó bammeg, itt meg egy (sima) cseréről.
A végén megírtam neki, hogy a garanciás ügyintézésükről mit gondolok, utána felhívott egy markentinges csaj Pesti telszámról, angolul beszélt, nekem szinte a második anyanyelvem, mert a feleségem Kanadai, de én magyar vagyok, akkor próbálják meg úgy intézni, hogy ebben az országban nem sokan beszélnek más nyelven.
Szóval, azt nem tette zsebre és megmondtam neki, amerre csak járok, pont emiatt nem fogom senkinek sem ajánlani ez a "céget". Magyarországon legalább ez jól működik. A legtöbb alkatrészt áruló cég nem kérdez, mint ez sem, amiről kérdeztél. Ha valami nem stimmel, küldi a futárt és csere, vagy pénz vissza.
Egyébként autodoc, akatrész24, meg alkatrészonline24 meg ezek mind mind egy cég, csak sok weblappal...
Bár az én legfőbb kedvencem itthon a Kauffer és talán még a Kovács, Parajdi és a Zsu is...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz xuldar #57413 üzenetére
Én írtam, de azt jó félreértelmezted és én sem tudtam, hogy így működik, csak utána érdeklődtem, mert furcsállottam, hogy a vizes ablakot, ahogy eddig is a motor beindítása után egyből letörölte, most meg nem. hát miért is nem töröl már? Ekkor a kijelzője szerint 0 fok volt.
Tehát. 0 fok és alatt, ha be van kapcsolva automatára a törlés és beindítom az autót, nem fog törölni, mert van rajta egy ilyen védelem, hogy esetleg havazott, ónos eső, valaki ráhugyozott etc... és az ráfogyott/megfagyott a törlőkkel együtt, emiatt leéghet a motor.
Ha elindulsz, akkor azonnal törölni fog, mert a "rendszer nyugtázta", hogy a szélvédőt és a törlőket is megtisztítottad, ha meg nem, akkor így jártál.... :-)
A te eseted teljesen más, menet közben nincs olyan, hogy hőmérsékletfüggően melózók, vagy sem...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egyetértek, Eleve xar az egész törlési procedúra, nevezzük így.
De nálam ötöt töröl, plusz egy hatodikat, amivel általában, inkább gyakrabban összecseszi a már valóban 2-3 törlés után a tiszta szélvédőt. Ebből az első, de néha a második még száraz szélvédőn fut, már ha az előttem lévő legalább annyira nem cseszte össze vízzel, latyakkal a szélvédőt, hogy ne szárazon induljon a tisztítás és legalább emiatt ne kopjon idő előtt a lapát. A hat törlés miatt, én általában a negyedik törlésig tolom rá az ablakmosót, tehát egyfolytában, mert így azt egynek számolja és marad annyi víz rajta, hogy megérje ennyit törölnie.
Egyáltalán miért kell a spricka előtt törölni? - kérdésem inkább ahhoz a rönüs bal...izé fékhez szól, aki a sok másik ökörség helyett ilyet is beletervezett ebbe a frankó autóba.
De olvastam, hogy van valami "bigyó", ami megakadályozza, hogy a mosólötty visszafolyjon a tartályba és így előbb indul, vagy egyszerre legalább a törléssel a tisztítás. Be kellene végre telepíteni.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #57419 üzenetére
Na, ez az a "bigyó", csak közben nem olvastalak.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #57472 üzenetére
Elméletileg az 1 liter is belefér kategória még, már nem is tudom hol olvastam annó. Gyakorlatilag ez egy oltári nagy baromság. Nálam semennyi olajveszteség nincs, pedig 400 ezer km felett vagyok. Kb ennyit számít a km és a valós törődés egy autónál. Na meg az sem mindegy, hogy milyen olaj van benne. Némelyiket "elfogyasztja", vagy a turbónál, vagy környékén kiköpködi...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz AttyVin #57518 üzenetére
Londonban, 5 éve vezettem majd 1 hónapon át, komolyan fostam tőle, hogy a "csere" miatt valami nem lesz kóser. Ráadásul bérelt autó, hát nagyon nem kellene itt "koccanni" (mondogattam magamnak), de aztán sem a jobb oldali kormány, sem a baloldali sáv nem zavart meg. Szinte pillanatok alatt (muszájból) megtanulja az agy.
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz blasi20 #57599 üzenetére
Hátha nem lenne gyenge a motor, azt javasolnám, hogy tölts rá egy kis olajat, mert a rönók nagyon szeretnek olajban "úszni, mondom ezt úgy, hogy több, mint 400 ezer van a lagunában és fel van tuningolva is. Tehát az enyém valami kicseszettül (és én is utálom hallgatni) nem szereti, ha a gyári 6.6 liter olaj nincs benne. Volt példa rá nem egyszer, hogy 1-3 rubrikát is csökken, ha olyan olaj kerül(t) bele, amit (el)fogyasztgatott, akkor ennél jobban kerepelt. A másik meg az volt, ha gané minőségű üzemanyagot kap, konkrétan még ennél is jobban hányinger hangja lesz. De az ereje mindig toppon volt.
Szóval, ha gyenge is, akkor ott valami más lesz, kb amiket írt Robibá... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Pl itt van ez a videó, amit hallottam Lagunákat mindnek így járt alapon a motorja hidegen és melegen is.
Tehát ez a "megszokott", de be lehet fogni a "pofáját" és szereti is.
A motul, vagy LM4400-as olajokkal teljesen feltöltve (de persze előtte teljesen leengedve az olajat, ami minimum 3, de inkább több óra szükségeltetik, hogy teljesen kifolyjon), majd utána betöltve 6.4 liter (6.6 gyári) olaj plusz majd 2 deci verylube turbo és ennek a borzasztó dízel hangnak simán "lőttek".
Csökken az alapjárati remegés (is), de azt a zseléssel lehet megszüntetni teljesen és bent az utastérben is már-már benzines érzete támad az emberfiának! (csak tipp) xD[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #57615 üzenetére
Pontosan melyik hangra kell figyelni a videó alapján, ami miatt ez csúnyán szól, hány másodpercnél kell fülelni?
Csak azért kérdezem, mert a fentebb linkelt laguna3 videóban is, ugye alapból kerepel az rendesen, és ez a megszokott 2.0dci alap dízel hang, de nálam jóval csendesebb.
--------------Tegnap nagyon örültem, a gps.t közrefogó bose fekete lakk díszcsíkokat a kislányaim frankó széjjel barmolták. Azt hitték rajztábla, amivel ne mis lenne gond, de összevissza karcolták, emiatt megy festésre, addig vissza kellett raknom a gyári szürkéket. Szóval, a napi cselekedet megvolt. [sóhajt]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #57625 üzenetére
Oké, mindjárt beröffentem, aztán megpróbálok valami értelmes (hallható) videót csinálni belőle.
A VT-t meg most használtam először, de a következő olaj a már megvett és polcra rakott 8Liter Xado luxury drive lesz.
Abba nem rakok VT-t. Mert minek. Van benne stage1 rev. alapból.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #57633 üzenetére
XADO 5W-30 C4
-------------
Most itt a dízel hangot, kb úgy kell meghallgatni, vagy hallani, hogy jóval tompább, mint a megszokott, nem az az "éles" kerepelő hang, ami szinte alap ezeknél, beülve meg alapjáraton szinte semmi hang nincs.
Ha odalépek neki, az is inkább ilyen finom, nem az a darálós, morgós...Na, biztos értitek.. Igazából a telefon is erősít rajta, mint a valós, hallani kellene élőben.Többre nem volt időm, kint és bentre... (és nem tudom miért, de én nem függőlegesen tartottam ezt az elcseszett S9-et, mégis így vette fel, ezért sorry...)
[ Szerkesztve ]
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #57645 üzenetére
Én is onnan (ZSU) rendeltem.
De a kérdésedre válaszolva, én még nem olvastam, hogy a xado-t hamisítanák.-----------------
(#57642) polonic
Ha nem külföldön tankolok, akkor shell és mol premium egymás után 50-50% arányban és úgy vettem észre, meg persze hallom is, hogy azt eléggé szereti motor. Általában negyed tank környékén szoktam tankolni rá, 20-20 litert és akkor lényegében tele is van.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #57678 üzenetére
A ferdén kopottnál a féknyereg esetleg nem sérült, és/ vagy a dugattyú működik rendesen?
Egyébként nálam a textar leszerepelt, néhány hónapja írtam is róla. Nekem nyikorogtak, mint valami sivalkodós ribancok. Bár a nyikorgás meg pont az ellenkezője, szóval nem koptak.Lehet a tied meg valami puhább széria volt még. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #57728 üzenetére
Nekem széria volt ez a guminyomás mérő/mutató, ha van egy kis gond rögtön hibára vág frankó f...ág funkció és lehet rohangálni a diag után, de kitelepítettem a fenébe. Ahogy írod, csak a macera van vele.
Ha valaki érzi az autót, azt is megérzi, hogy mikor kell guminyomást ellenőrizni.
Nem is értem, hogy Mycso-nak miért kellett ez, hiszen lényegében majd mindenki szidta/szidja, biztos túl nyugodtak a napjai. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz eTrade #57740 üzenetére
Hát ott (is) gyártják a xado-t. [link] Minden xado termékemre made in ukrain van írva, ha más lenne az volna a hamisítvány. A xado hivatalosról sem kapsz olyat, amire usa lenne vésve.
Nálam nincs olyan, hogy placebó. Ami rossz azt rögtön érezni és azt még jobban, ami nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz eTrade #57740 üzenetére
Még annyit, hogy már írtam, nálam nem átlagos az autó használata, ahol lehet ott rúgva van, emiatt pl az elf sxr konkrétan 3-4000km bír, utána mintha kicserélték volna a motort egy traktorra. Ezeket az LM és a motul röhögve teljesíti, mármint azt a 10-max12 ezer km, amikor olajat cserélek. De, ha tatásan vezetnék se raknám bele az elf-et. Minden gyár a saját olaját kényszeríti rá a tulajra, függetlenül attól, hogy lecserélés után avval is tud szépen járni, de a fentebb írt km-ig maximum.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz eTrade #57745 üzenetére
Dehogy sértettél meg, csak annyit írtam, hogy van fülem és persze érzékem, hogy egy motor mikor jár szépen.
A Motul+VT páros nagyon "ízlik" neki. Most majd kiderül, hogy a Xado "luxus" olaja tényleg még jobb-e?
Illetve április végén, addig szerencsére alig kell mennem bárhova is. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz eTrade #57748 üzenetére
Én errre csak annyit tudok írni, hogy a megmaradt vt-t az öcsém beleöntötte a tizenvalahány éves citroen c3, ami már szinte szét akart esni olyan rondán járt a motor. Erre totál meglepődve tapasztaltuk, hogy olyan csönbe lett 20km megtétele után, hogy csak lestünk. Azóta meg még jobb lett az elmondása szerint, hogy ment vele 1000km-t.
Hozzáteszem, kb ugyanennyire, ha nem jobban voltam előtte szkeptikus. A PM-et meg láttad
Majd kiderül mit tud a luxury drive, a netet olvasva ódákat zengenek róla.---------
Forceberg cimbi!
Az a tesztet nagyon várom!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #32577792 #57749 üzenetére
Adalék: ez megint érdekes kérdés. Az a gyártó, amelyik nem készít adalékot, az tuti azt mondja, hogy attól pocsék lesz minden. De ha azt veszem, hogy több minőségi szintű olajat gyártanak, mivel is érik el, hogy az egyik mezei, a másik prémium lesz? Adalékkal?
Azt hiszem mindent leírtál. Ha egy olaj, vagy adaléktól, ami nem elf szebben, simábban, csendesebben jár a motor és előbb "felkínálja" a nyomatékot, meg úgy minden jobb, akkor a gyártó az ajánlását bekaphatja.
Konkrétan, akkor azt szereti jobban, és nem azt amit a rönyó fejleszt.
Pl a Shell premium olajától azt hittem kidöglik a gép, egy német-oda vissza út után már cseréltem is le, az üzemanyagukat meg imádja. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #57754 üzenetére
Akkor mond hangosan, hogy melyik? Mert nekem azt írja a gépkönyv. Enyémben nincs gyárilag az az el....ott részecskepénzlehúzosizé..
szerk:
Aszongya, hogy 744 az enyém...
Engine M9R 740,742,744,746,748,754,802,806,808,845,849
Capacity : FilterCap 0,4 liter
: LubeCap 6,6 literUse : Normal
Intervals : Change 30000 km/ 12 months
Products : Evolution 900 SXR 5W-40Use : Severe
Intervals : Change 15000 km/ 6 months
Products : Evolution 900 SXR 5W-40[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Hát, inkább kihagynám a sok tesztelgetést.
Most a xado, ha az nem lesz jobb, mint a motul, akkor maradok motul-on.
-----------
Még szerencse, hogy itthon alig kell vezetnem a városban, tudtam, hogy a ma főleg gáz lesz és talán jó lenne ha autóba ülés előtt meginnék 1 liter thorazine-t, de erre nem számítottam.
Kb 2 óra alatt majdnem a diliházba kerültem ennyi sügér, vezetni nem tudó, azt sem tudom, hogy mit csináljak a körfogalomhoz érve és a zöld hullámban nem tudok haladni, mert mind a két sávban 40 körül cammognak idiótáktól etc..., emiatt a harmadiknál már pirosat kapok. Hogy a csába tudták megtanítani a szocialista rendszerben nálunk, akkor még (60km/h volt a városi max, vagy pl az osztrák és német vezetőknek, hogy B+ azt tartsad, vagy ha nem megy, megy, akkor feltétlen menj a külsőbe, mert akkor elkerülhető lesz a dugó kialakulása? Áhh komolyan, de hát tudjátok ti is...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Geri19831208 #57808 üzenetére
Ha projektoros, akkor vegyél bele pl ilyet. A rendőr emiatt nem fog kirángatni a forgalomból, de műszakira ajánlatos visszarakni a semmire nem jó égőket.
Én ilyet raktam be, illetve hasonlót, a szembejővőket nem vakítja, hanem kapsz egy "nyugodt, de nagyon messzire világító fényt" és azt is elfelejted, hogy van az autóban reflektor.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Amikor szüzen kiraktad a felniket, ott tényleg frankón néztek ki, de az autón nekem ez nagyon furcsán mutat, de ez szubjektív, tehát csak véleményem írom le, ha neked tetszik, az a lényeg!
Szóval, vagy a kép készült rossz helyből, bár nem hiszem, vagy tényleg túl vékonyak a küllők a kasznihoz és a gumikhoz képest. Tehát, nekem vagy sűrűbbnek kellene lennie, vagy hasonlónak, mint a képen, amit villámgyorsba "festettem" ki.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #57859 üzenetére
És tényleg
Egyébként a "vastag" öt, vagy hatágú optikailag is "csal" és emiatt nagyobbá teszi a kerekeket és látványosabbá,.
Elég megnézni a képet, egyszerűen nem "jön át", hogy 18-cas kerekek lennének rajta.
Egyébként erre a gépre (lagesz3) a 20-as is simán felmegy és azzal már tényleg döbbentésen néz ki.
Egy haver Nissan terepjárójáról egyszer átraktuk az enyémre csak próbaképp az hatágúját, már nem emlékszem milyen típus volt, de baromi drága kerekeit. De csak a bal elsőre csakhogy, hogy áll rajta.Valami brutálisan nézett ki, de most nem találok róla képet, csak egy ilyen kicsit, amit a lagesz fórumra raktam ki nick képnek. Szóval ezek 20-as felnik, pirelli 30-cas gumikkal és még mindig volt egy kis hely.
Sajnos ezekkel a felnikkel, az így is nagyon keményre hangolt futómű pár ezer kilométer után kinyiffanna és a komfort, mint olyan egyáltalán nem létezne, szinte semennyire, döcögne ha kell, ha nem mindenhol. :/ Pedig simán felraknék ekkorát.Majd próbálok róla normális méretű képet keresni...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Válassz felnit az autódra, aztán nézd is meg, hogy fog mutatni rajta, akár 360 fokban is...
(ez pl egy "húszas brock"...)[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Vigyázhatok én az autóra, mikor ennyi sügér balfasz van az utakon! Most lett nem kis pénz ráköltve a kerámiára, meg minden legapróbb karc eltüntetésere. Nem hiszem el. Reggel ez várt! Az autó eléggé poros, mert 500 méterre egy nagy ki...ott épület felújítása folyik, de látható mi történt...Áhhh
Mondjuk otthagyta a szélvédőn a cetlit, de szerintem csak azért, mert be van kamerázva az egész utca. és biztos vagyok benne, hogy különben lelépett volna...
Mennyi lehet a kár? Behorpadva nincs az ajtó szerencsére, és bár nem látszik, de a tükröm hátul szét volt nyílva az alsó sarka, de összepattintható azt próbáltam. Motorosan működik, ebből egy picit a kis indexlámpabura is kapott, mert az is megvan húzva.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #57888 üzenetére
Sajnos több helyen is fémig "lement" róla a festés.
A kilincs, tükör, ajtó. A nagy "folt" középen eltüntethető. Most várás van, hogy keressen majd a kárszakértő, addig nem tudok csinálni vele semmit. :/
Új hozzászólás Aktív témák
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- OLED TV topic
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest