- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #60563 üzenetére
Köszi, akkor jól csináltam. Nem hogy tövig volt csavarva, hanem kb alig volt rátekerve. Szerintem ez egyszer már volt tákolva, és nem fejezték be. Alapból már a bowdent kézzel lehetett kb 5-6mm-t oda-vissza lötyögtetni szabadon, hogy a konzol nem mozdult.
A betéten még rajta van 80+% hús bőven. Jobban aggaszt, hogy a Brembo tárcsa hátul viszont nagyon fogy. Már a belső oldalakon kézzel érezhető perem van 15e km után. Betét nem ér a tárcsához kiengedett féknél, a hézagoló, amit a bringa tárcsafékének a beállításához használtam mindig is, befért. Lehet kéne egy puhább betét mielőtt megeszi a tárcsát.Van fék, most fogja mint a fene, de a kézifékes tolatásból megfordulást nem próbálnám
Mikor anno kérdeztem, amikor a hátsó tárcsát, és betétet cserélték, és már akkor fura volt, hogy a kézifék nem fog olyan erősen mint más autóknál akkor leszereltek azzal, hogy ez csak rögzítőfék, az a dolga, hogy ne engedje elgurulni az autót, azt pedig megvan. Oda sem viszem többet. Nekem kb 10 perces művelet volt beállítani a csavart, egy tapasztalt szervizesnek jó ha 5."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Hobby elektronika
- Spórolós topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorolaj és szűrő topik
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs