- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Diablo IV
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Marvel Snap
- [SoP] God of War Ragnarök - Szeptemberben jön a PC-s kiadás
- Call of Duty: Mobile
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- World of Tanks - MMO
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
válasz gooool #51118 üzenetére
Egy kérdésem volna még:
Fel lett újítva a kormányművem, mert eresztette az olajat és volt benne némi gányolás, illetve volt egy rossz állapotú cső is már rajta.
Minden oké lett, csak azóta baromi nagy a kormány holtjátéka, ami rohadt zavaró, főleg hogy előtte fél centit se tudtam mozdítani a kormányt, most meg jó 2 centit lötyög. Nem kell mondani, hogy sokat ront a pontosságán a kormányzásnak és amúgy sem túl megnyugtató.
Mi okozhatja ezt? És meg lehet-e szüntetni egyszerűen?Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
CriticalHit
őstag
válasz gooool #51986 üzenetére
Köszi a segítséget mindenkinek!
Ha az akku adta meg magát, akkor nem sötétnek kéne maradnia a műszerfal kijelzőknek is? Illetve a töltő (Ring) akkor is jelezhet teljesen feltöltött állapotot?Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
-
xuldar
őstag
válasz gooool #54329 üzenetére
Arra azért figyeljünk, hogy a kártyában lévő kulcs nem fog stimmelni a zárhoz, és ha zárlatos lesz az aksi, vagy csutkára merül, nem biztos, hogy ki fogod tudni nyitni az ajtót. Gondolom, a bontott ajtóhoz nincs meg az eredeti kártyában lévő kulcs...
De ha hülyeséget mondtam, szóljatokAzért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gooool #55018 üzenetére
Szerintem meg...
Soha ne azt nézd mennyi km van benne, hanem, hogy mennyire törődtek vele bizonyíthatóan.
Egy 300 ezres simán lenyomhat egy 100 alattit, ha mindig időben cseréltek rajta mindent és főleg pályán használták, mint az 50-100 ezres, amit főleg városban használtak és nagy ívben letojták, hogy az autó legalább friss olajért könyörgött.
Én állítom, hogy az én 286 ezret futott Lagunám, konkrétan új, de mindenben. Mindig idő előtt cserélve lett rajta minden. Olyan erős, hogy felszakítja maga mögött az aszfaltot és ráadásul dízelhez képest, tök kussban van.
Ami zavar, azt fentebb írtam, le akarom cserélni a hűtővizet, amit nyáron cseréltek, de valahogy akkor alszom nyugodtan, ha ezt (is) én csinálom.
Épp ma jöttek meg a TRW lengőkarok, mert én szilentekkel baszkurálni nem fogok, ezekben meg gyárilag benne vannak. És, ha a csere kész, akkor elől-hátul szinte új a futómű. Igaz, vagy 300 ezerbe van, de most úgy gurul, mint az álom. -
#32577792
törölt tag
válasz gooool #55406 üzenetére
Ezt nem tudom megmondani, hogy meddig bírja. Én ezt 8 évre terveztem legalább.
Az én mentalitásomnak megfelel az 1.5-ös, chipelve, anélkül túrázáshoz lepakolva már nem.
Nézz szét kinti, flottás autók között, leinformálhatóak, szervizeltek, ez is az volt. Az L2 -m is az volt, franciából, az L3 meg belga. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gooool #55403 üzenetére
2010 előttit nézzek, mert nincs DPF
Ez nem így van és ezt már kitárgyaltuk.
2010-es ben is van/volt még FAP nélküli és 2008-2009-esben is van/volt már FAP-os, tehát a kinézett autó, ha az 2008-as egyáltalán nem biztos, hogy euro4-es (még). Erre mindenképp kérdezz rá, ha nincs feltüntetve.
Most is azt mondom, hogy ne a km-rel törődj, hanem a bizonyítható számlák, könyv etc..., hogy az előtte lévő tulaj gondos gazdája volt, tehát cserélt mindig, mindent időben.
Egy főleg városban autókázott "női tulaj", aki csak 50-100 ezret rakott bele, de tojt is a szervizelésre, hát azt nagy ívben kerüld.
Azt, hogy Renault mi alapján dobálta ki a FAP és a nem FAP-os verziólat, "600 féle" motorkóddal, ami lényegében szinte ugyanaz (itt-ott apró eltérésekkel, vagy még az sem volt) szerintem ők maguk sem tudják.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #55530 üzenetére
Én ettől egyszerűen zokogok, gyönyörű. A grandcoupé viszi a pálmát nálam.
Nem tudom miért, de annyira betaláltak vele nálam a renault mérnökök, hogy jaj.Az álltalad észlelt "hibát" meg én nem vettem észre.
Igaz nekem hosszú a lábam én kopp hátra küldöm az ülést, de nem volt kellemetlen helyen, egyik kezelőszerv se.
De jó lenne egy ilyet vezetni
Bár a mostanival sincs semmi bajom kopp-kopp.Ez meg úgy is csak ábránd, hogy majd 5 millát kocsira költsek.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
eTrade
tag
válasz gooool #55532 üzenetére
Nagyon ott van a szeren, gyönyörű és gyors kis kocsi.
Szerintem az Alpine A110 szebb mint a Porsche Cayman: Alpine vs Porsche -
#32577792
törölt tag
válasz gooool #55712 üzenetére
Ilyenkor RH-tól kell kérni igazolást, amit Ők mondanak, azzal kell(ett, régebben tuti) a változtatást kérni a forgalmiban. Nekem anno a vizsgabázis adta ki a RH igazolás alapján, ha jól emlékszem. De ha még előtte tuti a dolog, én biztos csak ennek alapján venném meg.
rob210: A spirálrugó cserénél kell vagy célszerű mást is cserélni? Toronycsapágy pl.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gooool #55718 üzenetére
Nekem is 110kw (150le) van a forgalmiban, szerintem ez az elfogadott valamiért ebben az agyament országban.
Az enyém, KT0K, 744-es motorral, amit szintén 131 lóerősként hoz mindenhol. A KT0K a kombit jelöli, viszont a motor meg úgy az egész egy az egyben ugyanaz, mint a 150le. Bármit rendelek, mindig hozza mindegyiket, hogy ugyanaz való bele. itt semmi másról nincs szó, mint maga szoftver...
Most akkor mégis FAP-osat vettél?[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gooool #55720 üzenetére
Erre még akartam válaszolni.
Az eldugott szervótartály miatt csak tőlem már eleget csuklott már a "kitalálója", egyszerűen nonszensz, hogy a retekbe tervezhette oda bárki is. Ráadásul gyárilag átlátszó, speciálisan ide készült, nagy teljesítményű hidraulika olaj van benne. Hiába van ott a min-max jelzés nem fogod látni, ha még ez az olaj lesz benne.
A fejed nem fér a kerékjárati ívbe, hogy bele tudj nézni. Marad a tükör, mobillal belefilmezel, illetve beledugod az ujjad.
De nem is ez a gond, hanem emiatt, autó felemel, (bal oldal) kereket leszed, kerékjárat védőlemezt lebont és akkor majd meglátod. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gooool #55898 üzenetére
Fasza! Teszik.
És, hogy megy egyébként a 130 ló?
Hátsó kerékcsapágyra tippelek nagy százalékában.Ha az csak is féktárcsával már gyárilag egybeépítettet vegyél és akkor azt már mind a két oldalon kell cserélni meg akkor már új fékbetétek. Minimum...60K.
SNR KF 155.90U vegyél bele, az a gyári is. Én is olyanra cseréltem, szinte siklik...Az viszont tényleg igaz, hogy a korábbiakhoz képest elképesztő mértékben kemény a futómű, pedig csak 16-os gumik vannak rajta, de így is pattogok, el nem tudom képzelni nyáron 17-essel milyen lesz
Ezt az autót nem ebbe az országba és az elbaszott útjaira tervezték, hanem főleg pályára, jó minőségű kanyargós utakon verhetetlen. Inkább le sem írom, hogy Mánfa és Pécs(re) között felfelé a kanyarokban, hogy szoktam menni vele, egyszerűen, mintha zsinóron húznák.Persze ismerem, mint a tenyerem a Mecseket.
[ Szerkesztve ]
-
Sanyo77
tag
válasz gooool #55898 üzenetére
Gratula a verdához, sok balesetmentes kilométert!
Nekem is volt búgó hang, előröl hallottam én is, jobb elsőt kellett cserélni (50 ezer darabja, munkadíjjal).
Utánna kb fél évvel sokkal gyengébb búgó hang csak 105-110 km/h között, de hátulról. Megnézettem a gumikat szálszakadtak-e, azt mondták nem, de cseréljem meg az az első kerekeket a hátsóval. Ez oldotta meg a problémát. Érdemes ezzel kezdeni, ha továbbra is ugyanolyan hangot ad ki, akkor csapágy lesz.
-
Tomi0703
őstag
válasz gooool #57550 üzenetére
Pedig a hirdetésbe 5*108-at ír a csávó. Már le is beszéltem vele, hogy megveszem. De ha nem jó a kettesre akkor nem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest