-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Na ez az ez most egy 1.6 16V clió II-es?
Mert a K4MA700 oké, de amit ő írt.
Olyan motorkódot én még nem láttam Clio II-ben.
Azaz ott valami nem oké.K7J az mi mert clio II-ben K9K700. van de az diesel.
Van E7J700 de az meg a régi 8V-s motorok eggyike azzal nem szerelték a clio II-est[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Megane2000
aktív tag
-
AMD Power
titán
És jó nagy is lett!
Az elődjénél 15 centiméterrel hosszabb (4,85 m), hattal szélesebb (1,87 m), másféllel magasabb(1,46 m) méter tengelytávja 2,81 méter, másfél centiméterrel nagyobb, mint a harmadik generációs Lagunáé.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Lacy6
senior tag
A gyári az gyalázatosan szól ha a pionierrel hasonlítom össze.Amúgy már azon meglepődtem, hogy kb 3- szor nehezebb a pioneer mint a gyári. Mélyet nem sokat adok rá, mert arra ott a mélyláda.
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Az a baj, hogy eleve csak "kis" hangszórókat tudsz berakni a gyári helyére is.
Ezek csak "szebben" fognak szólni és erősebben, de sok mélyet nem lehet tőlük elvárni már csak a méretük miatt sem.
A mélynyomó ideális a mély hangokhoz, de a szerintem az igazi valami nagyobb hangszóró lenne, csak nálam nincs helye egyenlőre. (A közép hangokat hiányolom egy kicsit.) Kalaptartóba tudnák beépíteni ovál hangszórót, de ahhoz szét kellene darabolnom amit még nem tudom h bevállalok-e.
Valakinek nincs ötlete?[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
-
AthlonXP
őstag
Annyira nehéz hozzáférni, hogy azt se látni, milyen csatlakozója van, meg hova megy a vezeték, nemhogy a színét!
De miért nem mindegy a színe?
Ráadásul lehet kapni a jeladót vezetékkel és anélkül is. Vezetékkel együtt szeretnénk majd cserélni, de nem tudni még, hova csatlakozik a jeladótól távolabbi vége. -
tresh
addikt
Hmm azt hittem drágább
(#38906) Pecc: Lemförder ,febi se arról híres pl most én swag csapágyakkal szívtam be de kiszedve érdekes volt a belső csapágyon volt swag jelölés a külsőn semmi...szóval ha te veszed meg előtte bontsd ki mindig a csomagot és csekkold hogy tuti minden rendbe van e.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Az De azert meg is jo erzes beleulni es tudni hogy ez bizony muszakilag mar ott van majdnem mikor a gyartosorol lejott. Mar csak az esztetikara kell gyurnom de az csak jovore, mert az is kb 200-300ezer lesz
Ghandi: mar nem szamolom mennyit koltottem ra pedig semmi komolyabb baja nem volt pusztan az en hulyesegem hogy mindent rendbe teszek/tettem rajta. Egyszer ha unatkozok majd meg irom hogy 2ev alatt miket csinaltam meg rajta
[ Szerkesztve ]
-
birozoli7800
senior tag
Köszönöm a segítséget!
Egy kérdésem még lenne. Idővel le szeretném majd cserélni a gyári cd lejátszót benne valami minőségibbre. Lehet találni olyan fejegységet amit tudok majd vezérelni a kormány mögötti karral, valamint ami kommunikál a műszerfal tetején található kijelzővel?
-
rob210
Topikgazda
Ha rázz és erőtlen a motor, akkor valamelyik hengered nem megy ezt jól érzed.
Ez két dolog miatt lehet.
Egyik a benzin másik a szikra.
Ha a trafók állításod szerint jók a gyertyák nem kormosak, akkor valamelyik injektorod jobb esetben eltömődött, rossz esetben meghalt.De ha az alapjáratod jó az érdekes jelenség.
Renault power
-
Megane2000
aktív tag
Az a baj hogy mikor vettem a kocsit akkor volt rajta valami csúnya küszöb, azt leszedtem, de a matrica az istenért nem akar lejönni semmilyen szerrel. Legalább 15 féle szert próbáltam.. Így jobb híján most veszek rá egy szép küszöböt! Remélem a posta költségét le tudom alkudni
-
rob210
Topikgazda
Ha megcserélted a trafókat és ugyan az a hiba akkor ez injektor lesz.
A trafócserét hogy csináltad?
Lecsatlakoztattad, és összecserélgetted őket vagy felrúgtad a gyújtási sorrendet?
A műszerfalon visszajelző nem ég?Mert ha injektor hiba van akkor a befecskendezési hibát kéne jeleznie diag nélkül is.
Azt már az alizé is tudja nem fedcomp függő.Renault power
-
tresh
addikt
-
-
Laraxior
titán
Megvan, 8500HUF köszi
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Pecc
őstag
Elkészült a kocsim. Két kipufogószelep volt a hibás a 4-es hengerben, mint kiderült a váltó felől kezdi számolni a renault a hengereket. Egyúttal szelepszár szimeringek az összes csere, 2 szelep, HF tömítés, HF síkolás, vezérműszíj + görgők+vízpumpa csere, fagyálló, vezérműtengely szimering 2db csere, olaj. Plusz 14db vezeték újraszigetelése köztük a gyújtáskábeleké is. Szép összeg így karácsony előtt.
Na ezt nem azért írtam le, hogy ha valaki olvassa, és egy henger nem megy egyből szelep baj van és hengerfej le, ez az én tapasztalatom. Az nem derült ki mitől éghetett el csak az a kettő.
Azóta minden ok, kivéve az alapjárati motort, mert az elkezdett szórakozni[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
és lehet tudni, hogy mennyibe fájt? mert nekem is, ha a szerelőnek rendbe jön a csuklója, akkor szét lessz durrantva a motor, hengerfej le, ugyanígy minden csere rajta, vezérlés már itt figyel mellettem, fagyálló és vízpumpa is, nekem még egy adagoló és porlasztó átnézés jön hozzá!
de a hengerfej témánál ugyanez lesz, kivéve a szelepeket!
-
diablo1984
veterán
én útálok várni, már 2 hete be sem lett indítva a gépsas, csak áll a garázsban, mert a vizet nyomja magából kifelé, a múltkor bepróbáltam egy másik kiegyenlítő sapkát, az semmit sem engedett ki, de olyan nyomás lett a rendszerben, hogy azóta a régi sapkával is még szarabb! így a szerelő rehabilitációjára várok, már legszivesebben én is szétkapnám a kocsit, csak haladna már a dolog! meg fúrja az oldalamat a kíváncsiság, hogy vajon tényleg hengerfej tömítés gond lesz-e a dologban.....(valszeg indításkor a fehér füst az az állásnál a hengerbe beszivárgó fagyálló és gázolaj keveréke, valszeg ezért sem annyira faja az indulása, vagyis ez és az adagoló is közre játszik! minden esetre fel kell kötni a gatyát, így meg a lassan érkező tél miatt lehet a kasztnimunka is tavaszra tolódik át, mert most a motor belehomorít a költségvetésbe....
-
diablo1984
veterán
ja, ha az lenne, foggal szedném már lefelé a hengerfej csavarokat(mert nincs hozzá belső-torx fejű kulcsom, bár már egy készletet kinéztem magamnak, mert ezen a motoron minden csavar ilyen), de szerencsére az asszony kis toyotája működik normálisan(made in
japanfrance), azzal el lehet szaladgálni, de jó volna ha már a lagunára is lehetne számítani, mert évi 43ezer ft-ért(bizti+teljesítmény adó, hogy mást ne is számoljak) jó volna ha mutatna is valami, nem csak rohadna egy csomóban.......
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest