-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Uram nyáron cseréltem, tehát ebben tudok neked tapasztalatok alapján beszélni.
Az a kuplung ne gyó
Milyen van a dieseledben bowdenes?
Mert ha bowdenes érdemes lenne megnézni nincs-e túlhúzva szarul beakasztva etc etc.Új kuplunngal nem hogy tapsni nem kell hanem ráteszed a lábad és már bent is van a tűzfalnál.
Amikor engeded fel akkor meg mint ha nem is pedálon állnál olyan vaj puhán jön fel és egyszercsak megjelenik a hajtás.
Én azt mondom, hogy nekem 1000km megtétele után állt be a mostani helyzetbe, ami teljesen ok.
De az első perctől fogva szépen dolgozott nem úgy mint a tiéd, ilyet még nem is hallottam, hogy úgy be kéne nyomni a pedált.Biztos bele való kuplung tárcsát vettél? Mert nekem is 4 féle van és abból kellett kiszöszmötölni, hogy melyik való a 764es motorkódúhoz.
Renault power
-
mycso: En nyaron csereltettem bontott valtot, kuplungot, kinyomoval. Szinten bontott kuplungtarcsa kerult be, is igy nagyon furcsa volt az elso par kilometer: iszonyatosan konnyu volt a kuplung, szinte semmi ellenallasa nem volt, es nagyon lent fogott nekem is. Es ha eppencsak ratettem a labam a pedalra, akkor mar csuszott a kuplung
Utana mentunk nyaralni a kocsival, szoval volt hasznalva rendesen, igy kellett ugy ket het kb. hogy bealljon normalisan.Azota ott fog ahol regen, es kemenyen, ahogy regen. Szoval ne aggodjal, legyel turelmes... vagy vezess sokat
-
rob210
Topikgazda
Nézd én azt mondom, de a hidros kuplungba be kell magam ásni, hogy az nem is lesz jó.
Szerintem azt a kuplungot át kell nézni, mert valami szarul lett összerakva.
De holnapra megpróbálok utána járni mi lehet a bibi.
Vagy talán benéz ide mágus neki is biztos lesz egy két ötlete.Renault power
-
mycso: En pedig nagyon orultem neki, mert a regi kuplunggal akkor jottam ra eloszor, hogy vacak, amikor a hatarnal sorban alltam es fel-egy km/h-val gurulgattam a sorban, nagyon rossz volt, hogy ali par centimeteren fogott a kuplung. Tehat kb. nyit-zar volt a lehetoseg, alig lehetett csusztatni. Meg nehez is volt nyomni a pedalt.
Nekem nagyon furcsa volt beulni az uj (bontott) kuplungos kocsiba, de tetszett, hogy konnyu volt a pedal, meg hogy a teljes tartomanyban lehetett hasznalni. De mondom: par het es beallt (nekem is kb. 1000-1500km).
En szerintem semmi baja nincs.De majd kerdezd meg MMA87-et, mert anno O is ezeket mondta, nekem ezert nem ert varatlanul, amikor kicsereltek a kuplungot.
-
just
aktív tag
Ne aggódj, nekem is ilyen volt, még mutatta is a szerelő hogy alig tudta berángatni sebességbe. Mondta hogy szerinte majd összekopik. Igaza lett. Beállt olyanra mint régen volt. (én is úgy gondoltam hogy mindegyik sebesség, nem csak 1-2, csak rosszul fogalmaztam
)
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
-
just
aktív tag
Izzítás alatt azt érted hogy benyomod a startot és aztán megszakítod még egy gombnyomással mielőtt indítózna?
Jó dolog egy a gombnyomásos indítás, de jobb lett volna mondjuk ha valamilyen kombinációval te is tudod lépésről lépésre indítani mint a kulcsosokat.[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
Laraxior
titán
ez a furi nekem is, hogy a rádió maradt, meg mi ez, hogy nem jelezte, hogy mennyi benzin van benne.
Anno a Peugeotomnál találkoztam ilyennel, hogy alig volt benne valami, dobtam bele kb 4-5 litert
De meg se moccant a jelzö...mondom mi a rosseb. Dobtam bele mégegyszer ennyit, aztán akkor ugrott egy nagyot a jelzö.
Jövö héten azért rádobatom laptopra a szerelömnél, mert baromira érdekes, jövö hétvégén meg pont menni akarok kirándulni, úgyhogy nem kellene rakoncátlankodni, pont tegnap este elmélkedtem, hogy végre pöcc a szekér, már csak két gumi kell elöre, akkor kicserélem a jeladókat is, mert azok már megvannak, és kész, végre nem kell szerelöhöz mászkálni, majd esetlegesen valamikor a motortartó bakokat, de az ráérös, a lényegi dolgok teljesen készen vannak (váltó, vezérlés, futómű)
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
rob210
Topikgazda
Na ezt kár is volt mondanod.
Ismerősöm vett két ugyan olyan ford escortot, utolsó szériás 1.6-ost.
Ő eljár 7 literrel, a párja 10est ver bele.
A múltkor kiakadt a csaj, hogy persze mert ő a szarabbikat kapta.
Felvállalta a srác a cserét, és mily érdekes utána is 7 illetve 10liter lett a fogyasztás.
A srác azóta gyengén szívja a neje vérét.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nekem ugyan az egyes van de már ez sem szedhető szét.
Én konkrétan kivettem a lámpatestet mivel nekem 3 perc kiszedni szépen szappanos vízzel üvegmosó kefével kimostam, aztán kifújtam kompresszorral, hogy száraz legyen és visszaraktam.
1 óra alatt kész voltam a két lámpával és klasszisokkal jobb a fénye éjszaka.Renault power
-
just
aktív tag
Tudom hogy kérdezted régebben, azért érdeklődtem hátha találtál rá megoldást. Talán a projektort lehetne kivenni hátulról és ott a kis lyukon ami befér.. Biztos van valami cég vagy aki otthon foglalkozik ilyesmivel. Majd szétnézek carstylingom, múltkor láttam ott valakit aki vetítőlencsésből csinál projektoros lámpát.
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
Jobbos+ vagy balos+ kell?
72Ah-ás jobbost tudok 16.000.- 24 hó garanciával 640 es indítóval.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
FerNandor
őstag
Hát kibővítettem az összeget 1,2-ről 1,3millióra és egyből megláttam, mondom, bazz....
Neked milyen kártya kopott? A lagunáé festett barna, nekem a megane kártyája nem volt kopott csak a gombokon nem látszódott már igazán a piktogramm.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Akna nem jó, mondtam, hogy meg kell emelni minden képpen.
Hiszen a koppanás akkor jön amikor tehermentesedik a futómű. (gödör bucka után, már ha jól értem)
Meg kell emelni a kocsit minden képen és úgy megmozgatni a kereket fel le jobbra balra kormányt kitekerve jobbra balra úgy is fel le.
Hiszen akkor tudod elérni ugyan azt az állapotot amit menet közben tapasztalsz.De én továbbra is tartom, hogy torony csapágy lesz, ez nem gömbfej, annak más tulajdonsága is lenne, mint úttartás, vagy kormány remegés.
Lengéscsillapító is lehet, de amíg a toroncsapágy nincs kizárva az lenne az első gyanúsítottam.
Renault power
-
Savanya
addikt
-
Sly189
senior tag
Én még nem bontottam le a kocsit annyira hogy lássam, de talán az izzócserénél láttam hogy fém van jelenleg is benne 20 000km óta, és valami stekkere is van, szóval valószínűleg nekem is vízérzékelős.
( kivétel ha nem a diszkóvilágítás van a motortérbe és arról megy
)
DCI kollega a másik forumon ezt írta nekem :
",gázolajszűrőből csak delphi hdf 907 ha nem vizérzékelős,ha igen akkor hdf 917 vagy 937-ES ÉVENTE!!!
Üzemanyagban pedig csak ÖMV MAX MOTION DIESEL!!!" -
mycso
Topikgazda
Már nincs szerk.
Vagy 2-3 éve egyik kollégám a kb. 2éves Jetta-ját vitte el márkaszervizbe, mert hogy garancia, meg bla-bla, meg az a jó. BENZINES!!! Egy ilyen kötelező szervizre (olaj, szűrők, átnézés) ott hagyott közel 60K!!!-t.
Egy jó 6-os szorzóval dolgoztak a srácok.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Josi
aktív tag
Márkaszervízben az olaj drága.
Más mundkadíja van a 0-4 és a 4 év feletti autóknál (legalábbis itt nálunk)
Sajnos a garancia miatt kötelező oda vinni, és többnyire ezzel vissza is élnek a szervizek.A számlán a 11.567 ft-os tételt nem sikerült megfejtenem.
mi lehet az?
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
giigz
veterán
De értem, csak megint az van, hogy nem arra válaszoltok, amit írtam.
Ezzel mi a gond?
"Mindenki tudja, hogy autopalyara nem az 1.2 vagy 1.6 szivobenzin valo, de ha nincs tobb penz vetelarra, fenntartani, akkor ilyen kis motorkkal is evekig el lehet kozlekedni palyan biztonsagosan, masok feltartasa nelkul, a kocsi tonkretetele nelkul."
-
Sly189
senior tag
Mindenkinek mást jelent az autópályázás. Akinek csak annyi a célja hogy 120-130 al eldöcögjön A-B be, szerintem mindegy milyen kocsival megy, lényeg hogy ha csatt van, akkor fogjon valamit a kaszni.
Érdekes, mikor a 4000ccm közel 300 pacis Merga volt a seggem alatt én sem mentem 130 nál többet. Na jó, németbe 250 tiltásig
-
toldy
őstag
szia,
Egyelőre én sem jutottam vele semmire, keresgélek érzékelőt, ebay/bontó. Most hétvégén lesz rá időm szét akarom szetni megnézni/pucolni. Arra gondoltam még hogy volt kb egy hét amikor ilyen -10-13 fokok voltak és akkor a meló hely parkolójában voltak a hidegben hajtogatva a tükreim, hogy nem akkor tört meg valami. Szerintem holnap lesz rá kis időm, délután nekrugaszkodom.Az élet nem habostorta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó