-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz 75kokoko75 #80385 üzenetére
Beülsz a csomagtartóba és rugózól vele. Ha rossz a hangja, akkor baj van/lesz. De vigyázz, mert én is sejtettem h gond lehet vele, beültem megrugóztattam, de még hangja sem volt akkor épp. Majd másnap az első úthibán leszakadt.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz 75kokoko75 #80387 üzenetére
Behúzott kéziféknel kisebb lejtőn para hangja volt. Amúgy néha még mindig van, szóval lehet nem is volt hozzá köze . Dobfék ki lett tisztítva, jól is fog, műszakin is hibátlan volt a hátsó fék/kézi, szóval nem tudom mi okozza.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz 75kokoko75 #80390 üzenetére
Számoltam vele, hogy cserélni kell majd, 18 év és 240k km. 5-6 évig még biztos jó lesz a felújított is, tovább meg nem hinném, hogy megtartanám. Egyébként a régi híddal már eléggé be volt ülve.
-
lsebestyen
addikt
válasz Criminal017 #80635 üzenetére
Ez már DPF szűrős, nem? Abba 5W30 kéne. Amiben még nincs DPF szűrő abba való az 5W40. Nem számít amúgy, persze szűrő is legyen cserélve.
-
lsebestyen
addikt
válasz salieri. #81040 üzenetére
TC lekérdezőben azt írja, hogy van káradat, érdemes utánakérdezni, persze lehet, hogy csak valami apróság volt.
-
lsebestyen
addikt
válasz CriticalHit #81123 üzenetére
@gyfaszt kapok ettől, offtopikos autóval is jártam hasonlóan. Direkt kértem, sőt még lapra is leírtam, hogy 5W40-et tegyen bele. Mikor el lett hozva a verda, kijelentette, hogy 10W40 került bele, mert sok km van már az autóban. Főleg, hogy azzal az autóval nagyon sokat mennek rövidtávokat, pont fontos lenne, hogy a hidegoldali viszkozitása hígabb legyen. 10W40-ből amúgy nincsenek is nagyon jó olajak, zsiguliba való.szerk.: 2008-as az már DPF szűrős, nem? Abba meg alapból 5W30 kéne.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Ez 2 olajcserével ezelőtt volt, azóta 5W40 ment bele és még kisebb mértékben is fogyasztotta az olajat (excelben vezetve van minden, olajfogyasztás is - egyébként minimális). Főleg, hogy az a motor tipikusan magas fordulaton eszegeti az olajat, semmi nem magyarázza a 10W-t. Ellenben amikor hidegen jár, akkor jobban kopik.
molnarpeter: igaz, total olajválasztóban clio-ból van még DPF nélküli verzió is, ami lefedi a 2008-at.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz kisgyerek85 #81177 üzenetére
Szerintem egy vesszőt kihagyott Robi a kyb után.
-
lsebestyen
addikt
válasz molnarpeter #81322 üzenetére
Ha már rendesen pakolás... 50km, ebből 40km az M4-en, annyiban jó volt, hogy az M4 egyelőre tüköraszfalt. Eredetileg az Octival mentem volna, de az tartósbérlettel a szervizben van ~470kg járdalap, egyetlen fura zajt nem produkált, bár a városban inkább 35-40-nel mentem a fos utak miatt.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
-
lsebestyen
addikt
Hali,
A képen látható patentokat keresem, de vagy rosszul keresem, vagy sehol nem kapni ilyet. Megane 1ph2-re kéne, a jobb oldali A oszlop takaró műanyaghoz. Az enyémen szét vannak törve.
-
lsebestyen
addikt
válasz sesomaru1989 #81598 üzenetére
Hali, köszi, ez megvolt már, nem találtam. Amúgy nem is az a legfőbb baj, hogy eltört, hanem ami a kábelvezető része lenne az van letörve, ezért valamelyik okos a patenthez nyomorította be a kábelt, ami ezért kitágult. Menet közben persze zörög az egész, meg ugye nincs is a helyén.
-
lsebestyen
addikt
Estét.
Ma észrevettem, hogy üres a kiegyenlítőtartály...de múlt héten még szinten volt. Megane 1ph2, 1.6-os. Van valami tipikus okozó? Felülről átnézve nem látok nagyon szivárgást . Holnap megyek vele egy kisebb karikát, amíg a víz bemelegszik, aztán csekkolom menés után mi a helyzet.
-
lsebestyen
addikt
válasz rob210 #81873 üzenetére
Nem vágom mi van. Még aznap feltöltöttem 4dl fagyállóval, azóta ugyanott van. Mentem vele tempósabban is, fűtést is rányomtam. Létezik, hogy a kupak nem volt ráhúzva rendesen és elpárolgott? Amúgy is terveztem lecserélni a tartályt, mert eléggé el van öregedve, milyen márkát érdemes belőle?
-
lsebestyen
addikt
válasz janos1988 #82020 üzenetére
1.: azért mert a szervó hidraulikus, a szervót szíj hajtja
2.: passz, nem a generátornak van hangja esetleg? De az is lehet, hogy kifúj valóban a kipufogó és azt hallod.
3.: kipufogó szokott lógni középtájt M1-nél, flexicsövet, kipufogótartókat kéne csekkolni. Nem fúj ki?
4.: nincsen fagyálló szaga? Fűtőradiátor is ereszthet, de az is lehet, hogy annyira tele van retekkel a szélvédőnél, a levélrács alatt, hogy átbukik már a víz. Levélrács alatt ki kell takarítani, mert frankó elektromos galibákat is okozhat.[ Szerkesztve ]
-
-
lsebestyen
addikt
A vicc az, hogy ez lenne érte a normális ár, 13 évesen 360k+ km-rel, egy dízel autónak...Csak hát baromira elszálltak az árak. L-es rendszám, kb 2008-ban jöttek ki az L-es rendszámok, szerintem ez újonnan Mo-n üzembe helyezett.
szerk.: ilyen dízel autókat szerintem úgy érdemes venni, hogy vinni kell magaddal valakit, aki diaggal rá tud nézni + tudja értelmezni az adatokat. Az értékekből elég jól be lehet lőni, hogy mennyire van foson.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz IMIIKE1998 #82453 üzenetére
Mennyit mennél vele évente, hogy ennyire számít a fogyasztás? Régi autónál amúgy az első években nem a fogyasztásra fog elmenni a sok lóvé, hanem a kihulló csontvázakra.
-
lsebestyen
addikt
Én a Proexes srácoknál csináltattam a 17. kerületben, szép munkát végeztek. 35k volt amúgy, de nálam középen meg is volt ereszkedve a kipufogó. Kicsit macerás, mert egyben van a katalizátorral, ezért ott vágni kell a csövet, illetve nagyon fent van, közel a tűzfalhoz a flexibilis (de a bölcsőt nem hinném h le kéne hozzá szedni), szóval nem igazán otthon megcsinálós.
-
lsebestyen
addikt
Amúgy kicseréltem a kiegyenlítőtartályt, mikor keresgéltem tartályt, akkor rákerestem a gyárira, és francia használt bontós oldalakon a régi undorítóan belül koszos 18-20 éves tartályokat árulják 10 eur és felette.
-
lsebestyen
addikt
válasz sesomaru1989 #82731 üzenetére
Ponyvával az a baj, h összekarcolja a fényezést.
-
lsebestyen
addikt
válasz Gali199qd #82783 üzenetére
Szia, kulcslyuk szervizt tudom ajánlani ha Bp. opció, szerintem fognak tudni segíteni.
-
lsebestyen
addikt
Hali
A képen látható csatlakozó mit tud? Amire becsatlakozik cső, az a motorblokkban végződik. Körülötte elég olajsaras volt (és a csati is), most letakarítottam, hogy lássam folyik-e még. Bár annyira vészes nem lehet, mert már így vettem 2 éve, csak most volt hozzá kedvem kipucolni a környékét.
M1ph2 1.6 16v
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MIUI / HyperOS topik
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen