-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
válasz vasi89 #35999 üzenetére
Számlahatáridő+3-4nap(türelmi idő felszólításig)+30nap(felszólítás)(+30nap(ismételt felszólítás)) körülbelül, 60 nap nemfizetés után biztos a készüléket is tiltják, 30 nap után szerintem még csak a SIMet tiltják.
Azért kérnek nagy előleget, mert régen az volt a "divat", hogy utcán felbéreltek (fillérekért) hajléktalanokat, ők bementek kihozták 20ezres díjcsomagra, 0ft-ra a telefont, majd az első havi számlát sem fizették. Ezeket a szolgáltató sehogy nem tudja behajtani... Így, hogy van előleg, már nem akkora "buli" a kereskedőnek.
-
MODERÁTOR
-
xmaas
őstag
válasz vasi89 #35999 üzenetére
Elolegtol fuggetlenul le tiltjak a keszuleket egyertelmuen egy ido utan mivel hogy adosagod van felejuk amig nincs teljesen kifizetve a keszulek .
Szerinted 30-60-80 ezer forint eloleg utan kene hagyjak hogy csak ugy hasznalj egy kitudja milyen draga keszuleket mert ok hulyek es benzint ittak?
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
Xero
nagyúr
válasz vasi89 #36888 üzenetére
Arra gondoltam, hogy a rendelkezésre álló 150e-t egy összegben befizeted egy 6S-re pl és a fennmaradó 100e körüli összeget kamatmentesen kifizeted 1-2 (vagy több hónap) alatt, így egy lényegesen értékállóbb készüléket kapsz arányaiban. 150e-ért, sőt 100-120e-ért is az én szemszögemből pénzkidobás egy 5S.
-
MODERÁTOR
válasz vasi89 #36913 üzenetére
vasi89:
Csak abban az esetben, ha ezt külön kérted, és a Telenor azt engedélyezte.flash-:
Gondolom, az új, olcsóbb "Plusz x MB/GB" csomagod van. Ezek így működnek. Válassz nagyobb netet vagy vegyél plusz adatot.Somatom:
Nem tudok bármilyen korlátról a csomagokat sebességét illetően.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
addikt
válasz vasi89 #37257 üzenetére
Ez érdekes, mostanában 6 ismerősöm akikkel együtt besokalltunk a Telenor egyoldalú szerződésmódosítására, átmentünk a Vodához.
Sehova nem kellett mászkálni, egyedi kapcsolattartó intézett mindent,számlák alapján pontosan kiszámolva adott ajánlatot,de nem ám úgy mint a Telekom(merthogy hárman onnan is kértek ajánlatot),szinte semmi információ alapján odadobtak több díjcsomagot,válasszák ki számolják ki maguknak.(persze a kapcsolási díjat elfelejtették közölni.)A készülékek ára is kedvezőbb volt,nem tudom miről beszélsz,hogy jóval drágább.
Ja, és nincs keretszerződés!!
A Telenornál 3 év alatt 3 un. kapcsolattartóm volt,akiket többnyire nem lehetett elérni.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz vasi89 #37268 üzenetére
Nem neked kellett volna végignézni,hanem az oldalon levő kontakt keresőbe,keresni egy üzletkötőt,vagy az ott található elérhetőségre írni,és megkerestek volna,ahogyan engem is megkerestek.
Számlát kért az "üzletkötő" és az alapján állította össze a javaslatát.
Pontosan kimutatva,mennyit fogok fizetni.
A többieknél is így intéztek mindent, nekik 3-4-5 számuk volt.
A Vodánál nem kell,hogy 20-30 számod legyen akkor is külön kapcsolattartód lesz ha 3 számod van.Mindenesetre az első tapasztalataim igen pozitívak voltak,pontos precíz tájékoztatást kaptam minden tekintetben.
A Telenor ügyintézés-ügyfélkezelés fényévekre van tőlük.
Ja és nincs náluk semmiféle egyéb díj,csak amiért adnak is valamit.n@p@lm
Ráadásul igen idegesítő reklám,kifejezetten bosszantó zenével,az egérarcú fejhallgatós lánnyal az élen.
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
dptrsk
addikt
válasz vasi89 #37282 üzenetére
Ez egy fórum, van n tag, akik olvassák ezt a topikot, k felhasználó elégedetlen a Telenor szolgáltatásával(de pl valami miatt kötelező használnia a Telenor szolgáltatásait).
Ha ír valaki, aki nem ismeri a Telenort, azért ír, hogy megismerje, s jelenleg a k fórumtag csakis a Telenor hozzáállása miatt jelentősen több, mint az elégedett tábor, ezért jön hamar a válasz, hogy milyen jobb alternatíva van esetleg.Ha beírnál egy készülék topikjába, hogy kinézted ezt és ezt a tartozékot, ha az a tartozék gagyi ott is jönne egyből a válasz, hogy nehogy megvedd, inkább vedd az xy terméket. Ha naponta 10en megkérdezik 10szer lesz leírva, hogy ez a valami semmit sem ér vedd az xy-t. Illetve az, hogy miért nem használják a keresőt. Itt is ez megy jelenleg valaki kérdez és jön egyből az alternatív ajánlás. Itt is ha használnák a keresőt a kérdezők kevesebb negatív irás és kevesebb kritika lenne a negatív írásokra.
-
#71835392
törölt tag
válasz vasi89 #37465 üzenetére
Hát amennyi pénzért, meg amilyen feltételekkel dolgoztatják ezek a cégek az ügyfélszolgálatosokat, ne csodáld, hogy csak ilyen kvalitású embereket kapnak. A viszonteladóknál meg még ennél is szarabb a helyzet.
Általános probléma, hogy azt hiszik, ha odarakják a plázacicát mer jól néz ki, az majd helyettesíti a szakértelmet... -
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
Littoral
aktív tag
válasz vasi89 #41352 üzenetére
Én nem tapasztaltam ezt. Ettől függetlenül el tudom képzelni, hogy az online értékesítés és pl. a számláknak a tüzép-telepen való befizetésének erőltetése mellett a boltra még maradó 3000 forintos feltöltések és a műanyag tokok eladása, szolgáltatások megrendelése nem hozta a tervet.
Bár lehet, hogy itt is egy hiper-szuper digitális Telenor-üzlet lesz, azért rámolták ki a berendezést. Ebben mondjuk nem nagyon bízok. -
MODERÁTOR
-
4Grider
nagyúr
válasz vasi89 #62151 üzenetére
Szerintem a leírásban benne van a kérdésedre az összes válasz:
A telenor.hu-n megrendelt, igénybevételi díjat utólag fizető, tarifahűséggel kötött (számlás) és feltöltőkártyás előfizetéssel vásárolt mobiltelefonokat és táblagépeket az előfizetés aktiválástól számított 14 naptári napon belül leadhatod a Telenor Értékesítési Pontokon, és ez után a készüléket azonos vagy – amennyiben az érték különbözetet a cserekészülék átvételekor megfizeted – magasabb vételárral rendelkező mobiltelefonra vagy táblagépre cserélheted. A csere keretében pénzvisszafizetést nem lehet érvényesíteni, és alacsonyabb értékű készülékre történő cserére sincs lehetőség. Részletvétellel történt vásárlás esetén a csereérték a készülék teljes vételára. A cseregarancia a telenor.hu netshopon keresztül vásárlásra jogosult lakossági és az üzleti előfizetőkre egyaránt érvényes.Cseregaranciát készülékenként egyszer, valamint – egy előfizető nevén lévő több előfizetés esetén – előfizetőnként évente kizárólag egy alkalommal lehet kérni. Amennyiben például egy időben vagy 1 éven belül 2 készüléket vásárolsz, a cseregaranciát csak az egyik készülékre tudod érvényesíteni.
A cseregarancia érvényesítésére akkor van lehetőség, amennyiben a terméket gyári csomagolásában, a rövid ideig tartó rendeltetésszerű használattal szükségszerűen együtt járó elhasználódás nyomait leszámítva sértetlenül (pl. mechanikai sérülés – karc, törés stb. – és beázás nyomai a készüléken nem találhatók), működőképes állapotban, az eredeti blokkal vagy számlával együtt átadod a Telenor Értékesítési Pont munkatársának.
A cseregaranciával akkor tudsz élni, ha a cserére vonatkozó igényedet az előfizetés aktiválástól számított 14 napos határidőn belül bejelented számunkra.
Az Értékesítési Ponton munkatársaink a készülék állapotát a helyszínen szemrevételezéssel ellenőrzik, és amennyiben minden szükséges feltétel teljesül (és a személyes ügyintézés időpontjáig nem telt el a 14 napos határidő), a cseréről egyidejűleg intézkedik.
Amennyiben a készülék nem sértetlen állapotú, akkor a készülék cseréjét nem tudjuk teljesíteni. A szavatossági, jótállási kötelezettség alá tartozó hiba javítására az általános szabályok szerint kerül sor. A sérült készülék cseréjére díjköteles javítást megrendelése esetén nincs lehetőség.
-
4Grider
nagyúr
válasz vasi89 #62172 üzenetére
Igen, a lényeg kimaradt. Ezt cseregarancia során nem fogják cserélni. Erre is vonatkozik egy rész ui. a feltételek között, amit viszont nem írtam meg, mert elfelejtetted leírni az okot. Ez a rész:
A szavatossági/jótállási kötelezettség alá tartozó hiba javítására az általános szabályok alapján kerül sor.[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
-
bopeti98
őstag
válasz vasi89 #74833 üzenetére
Nem azt tiltja, hogy 1 év hűséggel nem lehet olcsóbb, mint hűségidő nélkül, hanem azt írják elő hogy a hűségidő lejárta után a szolgáltatás havidíja, illetve egyéb feltételei nem lehetnek hátrányosabbak, mint amikor még hűségidő alatt voltál.
Szóval nincs semmi kiskapu. Ha úgy lenne, ahogy te írtad, nem lenne értelme az 1 év hűségidőnek. -
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- LEGO klub
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- YouTube
- E-book olvasók
- További aktív témák...