Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz Viktor0610 #74803 üzenetére

    Asztali gépen ez lenne az, ami a te képeden van és akkor ezek szerint egyik sem ügyfélszintű?

    Meg közen megtaláltam, ezt írta az adategyeztetésnél a kódra, amikor kérte,
    Adj egy 4 számjegyű jelszót a telefonszámodhoz. Ha ügyintézel, mindig ezt fogjuk kérdezni tőled a beazonosításhoz.

    tehát jól meg van fogalmazva, sosem tudjuk meg, milyen kódot értenek alatta, merugye:

    Ügyfélszintű jelszó: 4 számjegyből áll, amely a neveden lévő összes telefonszám beazonosítására szolgál. Egyszerre érvényes Számlás, Kártyás, Új Generációs Kártyás, illetve hang- és internet-alapú előfizetésekre is. Telenor azonosítód és Ügyfélszintű jelszavad ismeretében az összes neveden lévő előfizetéssel kapcsolatban tudsz intézkedni.

    Kártyaszintű jelszó: 4 számjegyből áll és egy konkrét hívószám beazonosítására szolgál. (2012. május 29-e előtt megadott jelszó esetén több számból és betűből is állhat.) Amennyiben csak a Kártyaszintű jelszavadat ismered, akkor csak az adott telefonszámmal kapcsolatban tudsz intézkedni.

    Ha az egyik ötjegyű lenne, máris mindenkinek könnyebb lenne az élete, mert lenne benne logika és milliónyi félreértést zárna azonnal rövidre. :U

Új hozzászólás Aktív témák