Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hardline

    senior tag

    válasz wetomi #38831 üzenetére

    Telenortól Vodafone irányba volt egy számhordozási kérelmem. A megadott napon a telenor elutasította a számhordozást azzal az indokkal, hogy a telefonszámom nem tartozik a telenorhoz. (Vodafone-nál kérdeztem, hogy mit látnak: A Telenor visszautasította, mert nem szerepel a számom az adatbázisban)
    Futottam két kört mindkét szolgáltatónál, adatot egyeztettünk.
    Ezt követően újra benyújtottam a kérelmet. Ekkor gond nélkül megtörtént a számhordozás.
    Írtam a Telenornak ez ügyben, hogy a szerződési feltételeikben leírtak alapján fizessenek kötbért, amire válaszként azt kaptam, hogy megvizsgálták a panaszolt hordozási folyamatot, de hibát nem találtak, így nem fizetnek. Valamint a levél szerint csak a második hordozási kísérletet ismerik el (ami sikeres volt). Az első mintha nem is létezne...
    Nem is akartam foglalkozni az egész kötbéres dologgal, mert gondoltam, hogy a nagy szolgáltató majd ír amit akar, és úgysem fizet... De azért bosszantó az egész.
    Azóta beléptem flottába, tehát volt még egy számhordozásom (vissza a Telenorhoz), gond nélkül.

Új hozzászólás Aktív témák