Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    addikt

    válasz mexel #31612 üzenetére

    Értem, hát sajnos a Telenor ilyen, a Telekomnál egy telefonhívásba került és 1 hét után utalták a túlfizetést, úgy, hogy meg volt szüntetve a szám.

    Én a helyedbe bemennék egy Telenor boltba(NEM partnerhez) és kérném, hogy helyben fizessék ki, ha nem tudja akkor hívjon valakit aki tudja, ne üljön a Te pénzeden a Telenor. Beszéljék meg a központtal, ha ilyen bénák, hogy egy túlfizetést sem tudnak kifizetni. Én biztos addig nem jönnék el, amíg meg nem oldják. Ők vannak érted, nem fordítva...

    A számhordozást pedig az NMHHnak jelentsd, mert egy vessző nem indokolja a "az előfizető nem azonosítható egyértelműen" pontot, tehát fizessen csak ezért is a Telenor.

  • zoli62

    addikt

    válasz mexel #31612 üzenetére

    Az egyedi igénykezelési csoportnak tudnál írni, ha lenne email elérhetőségük, de sajnos nincs. Persze normál postai levélben is nyújthatsz be kérvényt. Más kérdés, hogy bírálják el mert az egyedi igénykezelési csoport foglalkozik szinte minden ilyen üggyel, és csökkent már az ügyintézés színvonala. Talán tényleg az Astoria-nál vagy más, hozzád közelebb levő területi kirendeltségen személyesen jobban el tudod intézni. Sajnos a számhordozásnál elég körülményesek, és a túlfizetés visszautalása sokkal körülményesebb, mint a T-Mobile-nál, függetlenül attól, hogy még előfizető valaki vagy nem.Ebből a szempontból még a Vodafone is előrébb tart, mint a Telenor, ezt személyes tapasztalatból is mondom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák