Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mexel

    veterán

    válasz dptrsk #31611 üzenetére

    Csak nem én akarok fizetni, hanem ők tartoznak. Megy a levél az NMHH-nak is ismét mejd mert mivel azt mondták hogy személyesen intézzem be is mentem gy boltba. Ott egy óra alatt nem voltak képesek megoldást találni, mert már nem vagyok ügyfél így nem tudják rögzíteni a számlaszámot amire kellene utalni. Írásban nem lehet, mert ott meg a jelszóval nem tudom azonosítani magam, mert már nem vagyok ügyfél. Plusz még ezen kívül küldtek számlát olyan időszakról amikor nem vagyok ügyfél, de szerintük az rendben van mert 1 napig az voltam még és az egész hónapot fizetni kell. De csak azért voltam még 1 napot, mert ők 2 nappal eltolták a számhordozást arra hivatkozva hogy vagy egy perjel nem jó, vagy egy vessző. ( 2 helyen kettő dolgot mondtak pedig előtte bementünk adategyeztetésre hogy ilyen ne legyen)
    MAgyarul jár nemkem pénz, csak éppen nincs mód megadni a számlaszámot. Jelszót megadni sem lehet mert nem engedi a gépük. A telefonos küld a boltba, a boltból a telefonoshoz vagy onlin, és körbe és körbe.
    Idióta lehúzós szar szemét cég mindegyik, szinte mindnél találkoztam már ilyesmivel. Amíg meg kell kötni egy szerződést, vagy aláírni addig minden jó, de a legkisebb problémánál csődöt mond minden.
    A 1220 pedig nem foglalkozik a dologgal mert nincs jelszó, illetve ami van azt nem fogadja el a rendszer ( szerintem azért mert nem vagyok már ügyfél)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák