-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
TODI1111
addikt
válasz FattyDove #97202 üzenetére
"A tervek szerint a március végéig tartó tesztidőszak során "
"A tesztidőszak sikeres lezárulta után a VoWiFi szolgáltatás nyilvánosan elérhetővé válik, "
Március vége elmúlt a tesztidőszak végetért. A kérdés továbbra is az, hogy melyik pénteken indul a szolgáltatás?[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
válasz sfdrakex #97811 üzenetére
Persze minden lehetséges. Szerinted ez így rendben van? Akit nem érintenek ezek a dolgok, gondolom téged sem, azok sokkal könnyebben dolgozzák fel ezeket a dolgokat. A személyes ismerettségi körömben már hárman panaszkodtak ugyan erre.
" Az nem lehet, hogy folyamatosan egyre többen használnak mobilnetet, főleg ahol nincs rendes vezetékes."
Megértem ezt is persze, de akkor ne vállalják, hogy tudják biztosítani a szolgáltatást a hűségidő alatt. Illetve ha nem akkor vagy ne fizettessenek kötbért felmondás esetén vagy adjanak kedvezményt arra az időszakra amikor "használhatatlan" a szolgáltatás. -
TODI1111
addikt
válasz 4Grider #97816 üzenetére
"Az megoldás lenne, ha nem lehetne hűségszerződéssel kihozni előfizetést és eszközöket, mert bármikor bedugulhat?"
Igen, például ez jó megoldás lehetne. Az eszköznek például lehetne bérleti díja. Így elkerülhető lenne, hogy kifizettessék ugyan azt a díjat 6-7 és 0,3 Mbit. esetén is. Valószínűleg a fórumtárs sem azért panaszkodott, mert 1-1 alkalommal ilyen hanem azért mert rendszeresen. -
TODI1111
addikt
válasz sfdrakex #97820 üzenetére
Nálunk van vezetékes szolgáltató és azt is használom csak együttérzek az érintett ügyfelekkel. Itt inkább az a probléma, hogy egy helyhez kötött szolgáltatást sem tudnak megfelelően biztosítani. A telefonnal használt mobil net miatt nem is szóltam sosem, mert azt tudomásul veszi az ember, hogy a helyzetéhez képest lehet, hogy 100 méterrel arrébb már rosszabb.
-
TODI1111
addikt
válasz 4Grider #97827 üzenetére
"Megírod végre, hogy milyen routert, milyen frekvenciákon használsz?"
Ez miért annyira lényeges? Tényleg nem kötöszködésképpen kérdezem hanem mint laikus. A próbaidő alatt is ugyan azt az eszközt használta, ugyan azzal a frekvenciával és ugyan ott mint most. Szerintem nem attól esett a sebesség a tizedére. -
TODI1111
addikt
-
TODI1111
addikt
válasz 4Grider #97956 üzenetére
A kérdezőtől idézek.
"A Telenornál régebben úgy volt, hogy a 22. hónaptól lehetett cserélni az árlistás telókra."
Amit linkeltem pedig ez is szerepel.
"Lépj be a fiókodba!
A kiválasztott mobil termékoldalán lépj be a Yettel fiókodba, ha még nincs, regisztrálj email címmel! Belépve láthatod, hogy van-e jogosultságod a készülékcserére, ill. a készülékcsere költségeit is megnézheted. "[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
válasz Balanna #99164 üzenetére
Nálam ez éppen tegnap fordult elő. (szintén S23U)
Az ügyfélszolgálatot hívtam (1220) otthonról (Szeged) és a beszélgetés közben panaszkodott a hölgy, hogy nagyon darabos a beszédem. Néhány mondatot meg is kellett ismételnem mert nem értette. A készülék térereje folyamatosan 3-4 pálcikát (4G) mutatott és HD hívást jelzett. A készülékben egy darab Yettel e-sim van használatban.[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
A ne zavarjanak üzemmóddal (én is használom) az a baj, hogy a hívások és értesítések befutnak a készülkre csak nem kap az ember róla a beállított ideig értesítést.
" hová irányítsam, hogy ne jöjjenek be hívások?"
Na most ha ő szabadságon van és sokszor keresik akkor a hívónak mindig kicseng a készülék. Nem fog tudatosulni, hogy ő most nem elérhető és ne strapálja magát hanem még szidják is, hogy mennyire g..i amiért még csak vissza sem hívja őket pedig be van kapsolva mert kicseng a készüléke. -
TODI1111
addikt
válasz Viktor0610 #99353 üzenetére
Lehet idevágó téma is. Például ha be lehet kapcsolni a hangpostát úgy, hogy július 5-től július 13-ig (csak egy példa dátum) minden hívás hangpostára menjen és utánna pedig visszaáljon kikapcsolt szolgáltatásra akkor neki az lenne a legjobb megoldás. Ez viszont gondolom szolgáltató specifikus.
[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
Szolgáltatás megrendelésénél (otthon net+tv) mennyi ideig tart amíg visszahívnak?
-
TODI1111
addikt
Nem nekem kell. Egy ismerősöm kérdezte, hogy tudom-e mennyit kell várni a visszahívásra. (Nem mindenkinek a közelében van Yettel üzlet )
-
TODI1111
addikt
Kérdéseket szeretne feltenni és ezért nem szeretne külön autókázni. Amennyiben minden kérdésére "megfelelő" választ kap csak akkor menne be üzletbe. Erre van, illetve erre jó a visszahívás.
-
TODI1111
addikt
Összefutottam egy ismerösömmel és csak megkérdezte tudom-e, hogy mennyi ideig tart mig visszahívják. Nem beszéltünk arról, hogy miket szeretne kérdezni. Nálunk Digi optikán jön a net meg a tv ezért úgysem tudtam volna érdemben válaszolni a yettel otthoni net és tv kérdésekre.
-
TODI1111
addikt
Online készülék rendelésről ami 19-én lett leadva és 26-a lett szállításra megjelölve, arról nem kellett volna már értesítést kapni? Összekészítésről vagy, hogy átadták szállításra? Esetleg 2024-ben minden értesítés nélkül küldik a csomagot?
-
TODI1111
addikt
válasz donjohnson #109136 üzenetére
Telefonszám kereső alapján Yetteles Ügyfélszolgálat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs