Új hozzászólás Aktív témák

  • katt777

    félisten

    válasz HSM #21869 üzenetére

    Hogy mi terhel CPU-t? Pl. ha a DX11-es AA-t nem tudják leprogramozni, és a proci kezd el élsimítást számolgatni, ilyesmi.

    Nem "nem létező" hardverre kellene játékot írni, de ugye, akkor miért vennének a userek új hardvert? :DDD És nem úgy kellene kiadni, hogy évekig patch-elgessék, mire jó lesz.
    Én graf. szempontjából az Oblivion-t szeretem, 4 éves játék, és simán kifektetnék vele egy mai csúcs VGA-t, annyi optimalizációs lehetőség van a motorban. Én azért olyan játékkal játszom szívesen, amelyben minden rendesen le van programozva.

    Az a baj az AMD-nél, hogy a régi szériákra sem optimalizálnak mindent, utána meg szándékosan avultatják a hardvert, de ez nem csak a VGA-iknál áll fenn.

    Én DX9-10.1 benchmarkot is futtattam HD4870-en, egyik sem akadt, VGA miatt lassult picit, de a híd alatt, azaz driver hiba v. VGA limit volt, szaggatás sehol sem.

    Sehol nem állítottam, hogy rád értettem a melldöntögetést, nem tudom, miért vetted magadra. :U Én arra gondoltam, amikor olyan teszteket látok, hogy 4-4.5GHz-re húznak i7-eket egy-egy játék "kihajtásához".

    Ne feledd, hogy nem pont azt mondtam, amit idéztél, hanem többször is kifejtettem, hogy az i7 "megfelelő grafikai beállítások mellett alapon kihajt minden játékot akár 5870-el is". Ebből nyilvánvalóan következik, hogy ha a játék nem tud (mert nincs optimalizálva, vagy bele sem tették), vagy a user nem állít be megfelelően magas grafikai beállításokat (felbontás, összetettség), akkor a fenti megállapítás nem áll fent. (Ezt többX is hangsúlyoztam. :(( ) Azaz nincs benne semmi hazugság, annál inkább megtévesztő egy félmondat kiragadása, aztán arra hivatkozni. :B

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

Új hozzászólás Aktív témák