-
GAMEPOD.hu
Kérdés előtt kérjük olvasd el az alábbi összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
xtremist
senior tag
Egy gnx thq-t vehet hozzá, és van 3 gázkarja meg 8 plusz gomb. Ha pedig a pár évvel elzelőtti saját magamnak adhatnék tanácsot, azt mondanám, hogy használjam inkább a gladiator evo-t gázkar nélkül míg össze nem gyűlik a pénz egy plusz gázkarra, minthogy elszórjam a pénzt ilyen szemetekre mint pl x52pro. Amit azért vettem a gladiator helyett mert egy "komoly" gázkar jár hozzá. Csak a kapcsolók meg sliderek fele zsír új korától nem volt rajta használható a jitter miatt, és a minősége olyan volt hogy legszívesebben a kukába kib@sztam volna, annyit tudtam tenni, hogy eledtam 3 hónaposan harmad áron. A warthog meg annyiba kerül, mint a gladiator+a gázkarja, és emellett a warthog sem egy problémamentes termék.
-
xtremist
senior tag
válasz xtremist #1948 üzenetére
Abban teljesen igazad van, hogy nem ebben az árkategóriában gondolkozott eredetileg. Viszont a saját és jó néhány más ember tapasztalata alapján mondom, hogy van olyan helyzet, hogy inkább semmit, mint egy szart. Ez érvényes quad-ra, páraelszívóra, villáskulcsra, és pl joystickra. Érthetetlen és szégyenletes, hogy olcsóbb kategóriában nem tudnak normális minőséget gyártani egyszerű kivitelben, de ez a thrustmaster logitech vonal arra jó, hogy megutálja tőle az ember a repülést, vagy elmenjen a kedve, mert azt hiszi hogy azért nem megy jól, mert béna hozzá.
-
xtremist
senior tag
válasz xtremist #1949 üzenetére
Még egy felvetés, kíváncsi vagyok a véleményekre. Ha vesz az ember egy fentebb említett gagyi olcsó hotast, és rájön hogy mégsem neki való a műfaj, nagyon max féláron el tudja adni használtan, hirdetik itt a t16000m szetteket 25000 ért hónapokig. Ami vkb cuccot eddig h.a.-n hirdettek, majdnem új áron volt mind feltéve, és 2-3 napon belül elvittek mindent, mert a minősége, tartóssága és a garanciális háttér miatt tudják hogy meg szabad venni. Melyikkel jár jobban az ember?
-
xtremist
senior tag
válasz xtremist #1950 üzenetére
Az összes logitech thrustmaster joy nevére ha rákeres az ember, tele van olyan találatokkal hogy gumiszalag mod, mágnes mod, ilyen mod, olyan mod, 15-ödik féle kenőanyag a csúszkákra, ez csak annyit mutat, hogy a felhasználók elégedetlenek, és küszködnek hogy használhatóvá tegyék a terméket, aminek alap állapotában használhatónak kéne lennie.
[ Szerkesztve ]
-
xtremist
senior tag
válasz Csabi1984 #1952 üzenetére
Na ezek azok a tulajdonságok, ahol nagyon előjön a különbség a csapágyazott forgáspont meg a nagy felbontású hall jeladó miatt. Egyébként nem vitatkozásnak szántam az egészet, tudom hogy nem abban a kategóriában ajánlottam,mint amit kérdeztél. Annyi keserű tapasztalat meg kidobott pénz áll mögöttem ezek miatt, hogy mindenképp el akartam mondani, de attól még ez mindig csak az én véleményem. Dcs world-ben meg il2 ben van kb 2500 órám, meg kb 2500 dollárom, úgyhogy valamennyire megalapozott ez a vélemény.
-
xtremist
senior tag
Szerintem sem kell yoke-ot meg 8 gázkaros szettet venni azért, mert repülsz olyan géppel amin az van gyárilag. A stick meg teljesen univerzális, és hat switchek nélkül elég nehéz bármilyen szimulátorban a fejmozgást irányítani, aki meg most kezdi, az nem fog rögtön trackirt meg hasonlókat venni. Tizen valahány évig szimulátoroztam külön gázkar nélkül. A minőség viszont elsődleges kérdés.
-
xtremist
senior tag
Amelyik gladiator árkategória, azon van 1 db. A gladiatoron meg van 4. És ahogy te is mondtad, a yoke helyett jó a joystick, a joystick helyett nem jó a yoke. Vagy ha a praktikus oldalát nézzük: mennyi helyet foglal egy asztalon a yoke? Vagy ha használtan el akarja mégis adni, akkor melyiket veszik meg hamarabb?
[ Szerkesztve ]
-
xtremist
senior tag
válasz xtremist #1971 üzenetére
Ezen felül ha ha van hat switch egy yoke-on, egy harci repülőszimulátoron akkor is sokkal nehezebben használható, mert ha elfordítod a kormányt, akkor a hat switch helyzete sokkal többet fordul, mint a joystick-é. Az egyetlen komoly gyakorlati oka az igazi repülőkön a yoke használatának annyi, hogy az egyik pilóta vészhelyzetben könnyebben át tudja venni az irányítást a másiktól. Talán emiatt van, hogy utasszállítókon jóval ritkábban használják mint régebben, együléses gépeken (főleg ha katonai) szinte soha.
-
xtremist
senior tag
válasz xtremist #1972 üzenetére
A virpil ajánlást meg azért nem értem kezdőnek, mert a nem fapad grippel 350 euro, és alapszintű gázkar funkció sincs rajta, szóval ahhoz mindenképp rögtön kell valami gázkart venni. A gladiator evo meg 180 euro, és van gázkar rajta, még ha kicsi is, de ki lehet vele próbálni hogy bejön e egyáltalán a műfaj.
[ Szerkesztve ]
-
xtremist
senior tag
Nekem japán piacos verzió volt, és az új korától rossz volt. A joysticknek borzalmas dead zone volt középen, azt mágnes moddal kijavítottam, meg a központi rugót kivettem, lett helyette gumiszalag mod, a gázkaron egyetlen csúszka vagy tekerő sem volt használható, a csúszkákon a jitter miatt, a tekerők meg volt hogy egy irányba tekerve oda vissza rángatták azt amihez hozzá voltak rendelve. Pl zoom in out. A gázkar kijelzőjének a háttérvilágítása random kapcsolgatott ki be. Mindezt 3 különböző gépnél, bármelyik usb portnál, pedig nem hiszem hogy egy Be Quiet dark power pro 1200 tápnál meg egy MSI x570S Tomahawk max alaplapnál kellene jobb hogy az usb energiaellátás zavartalan legyen. Vettem külön áramforrású usb hubot 20000 ft-ért, mert azt mondták hogy volt akinek attól volt baja. Hát ennek nem...
-
xtremist
senior tag
A gimbal meg a kar tövének a törése elég gyakori probléma náluk. Hátha végre összeszedi magát valamelyik komolyabb gyártó és lesz végre a középkategóriában egy vkb vagy virpil minőségű, de nem full fém meg f16 larp gázkar 300 dollárokért. Ígéretek meg tervek vannak, csak az elmélet meg a gyakorlat ugyebár...
-
xtremist
senior tag
Rosszul tagoltam a mondatot, azt akartam mondani, hogy ne legyen 300 dollár. Inkább legyen jó minőségű műanyag mint fém, ne legyen konkrét típus másolata hanem inkább univerzális, de legyen olcsóbb. Még az x52-n is (nekem) fölöslegesen sok funkció volt, attól többet ne tudjon, de legyen egy fokkal "modernebb" mint pl a gnx modul. És ha ezt az adott gyártó beillesztené a saját alsó közép kategóriájába, egységes stílussal kinézettel, akkor szerintem elég sokan vevők lennének rá.
-
xtremist
senior tag
Ha most veszel egy X52-est, közel sem azt a minőséget kapod mint régen. Az omron áthelyezte a mikrokapcsolók, potméterek meg jeladók gyártását kínába, azóta mélyrepülésben van az ilyen alkatrészeket használó termékek megbízhatósága, minőségi konzisztenciája. Ezt megerősíthetik a profi egérhasználók, orvosi műszer-javítók, vagy az autó-motorszerelők is. Vagy ha megnézed redditen a joystick rovat összefoglalóját, akkor a pár ezer felhasználó által létrejött konszenzus szintén ez. Van barátom aki 2006 óta használja az x52-esét mindenféle probléma nélkül, miatta vettem én is olyat, az enyém d.o.a. volt, csak én erőlködtem hogy helyrehozzam a hibáit, pedig csak vissza kellett volna küldeni hogy helyezzék fel valahova. 35 éves japán motorok potméteres szervói működnek megölhetetlenül, a 2006 utániakban meg garanciában cseréltem vagy 50-et. Az meg, hogy a mai magyar átlagkereset mellett luxuscikk lett egy eszköz a hobbidhoz, az nem joystick gyártók hibája, és szintén nem indokolja hogy szobizmusnak nevezd, ha valaki ilyet használ. Aki használt egy 40000 ft-os meg egy 100000 ft-os joyt, az utána biztos hogy nem fogja azt mondani hogy csak sznobizmusból szeretné a 100000 ft-osat megtartani.
-
xtremist
senior tag
válasz alvarezlopez #2007 üzenetére
Nekem van egy gladiator evo +gnx thq, és nagyon jó minőség, semmi gagyi nincs benne. Ha veszel hozzá egy SEM modult, akkor magában is használható. A z tengely a gripben van. Trim állításra nagyon jó a base-ben levő tekerőkerék. Várd meg míg lesz kosmosima grip, (abból is a premium) semmi nincs útban rajta és ha később kell a sok hat switch, akkor bánni fogod hogy a ww2 grippel vetted meg. Ha épp nem elérhető, hamar pótolni szokták.
[ Szerkesztve ]
-
xtremist
senior tag
válasz alvarezlopez #2009 üzenetére
Amúgy trimmelni is jó a kosmosima premium hüvelykujjra eső hat switch-e, és megmarad a tekerő másra.
-
xtremist
senior tag
válasz cintula187 #2019 üzenetére
Felejtsd el a wd40-et, gépzsírt és társait, a viszkozitásuk sem megfelelő, és az összetételük sem barátja a műanyagoknak. Szilikonzsír, abból is lehetőleg NyoGel, ezt a sima szilikonzsírt azonnal kinyomja magából mert a viszkozitása kb 0.
-
xtremist
senior tag
válasz cintula187 #2021 üzenetére
Ez is jó lehet, ha sűrűbb kellene írj rám.
-
xtremist
senior tag
A pro- nál tapasztaltam hogy win11 re csak úgy lehet a drivert felrakni ha kicsomagolod a telepítőt, simán elindítva nem. Driver nélkül nem ment a mini joystick meg a csúszka, de amúgy is használhatatlanok voltak annyira zajos volt a jelük. Ja, meg nem engedte a kijelző fényerejét beállítani. Lehet hogy a simánál is ez lesz.
-
xtremist
senior tag
Csak annyira ingadozó a minőségük, hogy könnyen lehet hogy kidobott pénz lesz. Én vettem újat, a funkciók jelentős része használhatatlan volt, minden trükköt kipróbáltam, nem segítettek. Ha érdekel leírom részletesen de annyi a lényeg hogy azt a pénzt inkább nyomtam volna egy hajléktalan kezébe hogy igya el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- További aktív témák...