-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberFriend
tag
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a Massdrop küld külön számlát és garanciajegyet a fejhallgatóhoz? Egyáltalán, hogyan zajlik a garanciális ügyintézés?
-
CyberFriend
tag
válasz preludium975 #79509 üzenetére
Az ír is nyekereg.
-
CyberFriend
tag
válasz schawo #88560 üzenetére
Ebből a keretből inkább kiegészíteném a HD650-et egy Feliks Echo-val, amit a Nomono-ban akár meg is hallgathatnál. Ez a kombó szerintem lázba hozna.
[ Szerkesztve ]
-
CyberFriend
tag
válasz chrisnagy13 #88564 üzenetére
Igen. Szerintem a HD650 egy jó OTL-lel tud igazán kiteljesedni.
-
CyberFriend
tag
válasz letoltobeze #90409 üzenetére
+1 a 2m-es kábelre, én is azt rendelném.
-
CyberFriend
tag
válasz Ba cy lus #95493 üzenetére
Például a Beyerdynamic-nál szerintem rendben van, volt az árazás. Hallgatok Amiron Home és T1 2nd fejeseket, illetve volt hogy kiegészültek egy DT 880 600-zal. Jól tetten érhető ebben a sorban az a különbség - még ha az Amiron egy kicsit ki is lóg a karaktere miatt -, amiért és amennyivel drágább egyik a másiknál. Az Amiront azért emeltem ki, mert a hangzásvilágukat tekintve a T1 és a DT vannak inkább rokonságban. Egyáltalán nem érzem túlzónak a T1 kb. ötszörös árát a DT 880-hoz képest, mert annyival jobban jeleskedik minden területen és emellett még az Amiron-nál is kényelmesebb. Szinte biztos vagyok benne, hogy vakon tízből-tízszer a T1-et választanád ki, mint tökösebben, felnőttesebben, nagyobb felbontásban stb. zenélő fejest. Most a T1 3rd-öt ne vegyük ide, mint most kapható T1 verziót, mert azt nem hallottam, nem tudom megítélni. Nem tudom, hogy mennyire van pariban a 2nd-del, amit korábban hasonló áron árultak.
Az viszont, hogy éppen melyik a fülednek, agyadnak hosszabb távon is kellemesebben zenélő, az már más kérdés. Ezt azért írtam, mert van, hogy nem vagy kíváncsi annyi információra, az fáraszt, idegesít. Van ilyen. Ilyenkor szoktam elővenni az Amiron-t, mert az pihentet, például egy fárasztó nap végén kellemes tud lenni. Viszont amikor koncerteket nézek, hallgatok, akkor meg a T1 van porondon, hogy ne csak a kép legyen ilyen-olyan HD. Szóval a kevesebb néha több.
Egyébként meg ezt az egész árazósdit talán úgy is levezethetnénk, hogy minden főbb jellemzője (magas-közép-mély tartományok, térleképezés, kényelem stb.) egy fejhallgatónak fél- vagy egyszeres szorzót jelentene ide-oda és így már nagyjából ki is jöhetne a matek. Na de honnan jön ide és honnan megy oda és változik ezzel a szorzó? Valószínűleg minden gyártónak van egy saját origója, de hogy mehet ez egymás viszonylatában? Ne vegyétek komolyan, csak bedobtam valamit, hátha megihlet valakit.
-
CyberFriend
tag
válasz Ba cy lus #95503 üzenetére
Tudom, hogy megosztóak a Beyer fejesei is, de ha a 600-asok elé egy jó, csöves OTL erősítőt raksz be, akkor egy másik világba engednek bepillantani. Addig csattoghatnak, visíthatnak, szúrhatnak, elfordulhat tőlük a gazdájuk. Lehetnek idegesítőek, zabolátlanok, ezért a csővel meg kell őket szelídíteni, folyékonyabbá, hallgathatóbbá tenni az előadásukat. Ennek persze semmi köze a magas hangzáshűséghez, de a szórakoztatáshoz annál inkább.
Érdekes, de a nyugissága, melegsége ellenére, izgalmasabbnak tartom az Amiron-t a Hifiman Sundara fejesnél. Talán említhetők egy szinten. A Sundara gyorsasága példás, nagyon jó volt vele AC/DC - Live at River Plate-et ilyen szempontból hallgatni, de nekem lapos, kicsit rideg, hideg volt az előadása. Az én egyszerű hideg - langyos, közepes - meleg koordináta rendszeremben inkább a hideg, érdektelenebb oldalra került. Na jó, egy kicsit közepes, de mégis olyan flat volt az egész. Mondom ezt úgy, hogy bkercso S100A erősítőjével is hallgattam, és az nem kicsit tolta meg alulról a fejest, adott neki többlet dinamikát. Most felmerül, hogy persze, mert egy 40k-s erősítővel hallgattad a 100 akárhány k-s Sundarát. Meg kell hallgatni, aztán csodálkozni, mert DIY vonalon azért vannak csodák, de ezt te tudod is. Neked inkább a Hifiman, nekem a Beyer. Így kerek .
-
CyberFriend
tag
válasz OPiiPO #95507 üzenetére
Az Amiron békén hagy, a T1 nem ereszt. Azt venni észre, hogy a T1 belenyomja a zenét a fejedbe és nem enged attól elkalandozni, elvárja a figyelmet. Egy kicsit nyomulós, míg az Amiron simulós, mértékkel jelen lévő. Az Amiron mellett olvashatsz, meccset nézhetsz, különösebben nem véteti észre magát, csak arra figyel, hogy kellemes legyen, jól érezd magad vele. A T1 is kellemes tud lenni már megszelídítve, de ezt önző módon teszi. Nálam ennek a kellemességnek az ára egy Feliks Elise erősítő volt. Ezzel értettem meg, hogy miért zavar sokakat a T1, és mitől tud igazán kiteljesedni. Csővel egészen más. Ahogy contaxg is írta, nehéz kiszolgálni, és nemcsak a figyelmet, hanem a csövet is kéri.
A hangzásuk beyeresen hasonló, de mégis más. Az Amiron kicsit V szerű, mert a közepe egy picit lágyra van hangolva és ezért az az ember érzete, hogy hátrébb van. Egyébként nem, csak a tónusa más. Talán ezért is pihentető, meg azért is, mert a magasat szépen adja, de az moderálva van. A mély tartományt először többnek halljuk (talán a lágyabb közép miatt is), nem túlzóan, csak éppen annyira, hogy melengesse, kényeztesse a fülünket. Van egy érdekes egyensúly a fejesben, amitől olyan kellemes hallgatni. És talán ez az egyensúly az, amitől több műfajhoz is szerethető, illetve több forráshoz is jól illeszthető. Azért a csövet ez is kedveli.
A T1 2nd mindenben határozottabb, főleg a magas tartományban, és ezzel kell kezdeni valamit. Míg az Amiron-ban kissé visszafogták a magasakat, a T1-ben neked kell lerendezni. Amíg ezt nem teszed meg, addig bizony szúrhat, csattoghat. Kiváló teszt dal erre Kari Bremnes – Norwegian Mood albumának első, A Lover In Berlin című száma. No, amikor ezt úgy hallod, hogy helyén vannak a dolgok, nem bántanak a magas hangok, akkor elkönyvelheted, hogy egy igen nagy lépést tettél a fejes teljes befogadás felé. Addig csak nyomozod a harmóniát. Ez csak egy példa a sok közül, nekem ez, másnak más a mumus dala. Rendezett magassal teljesen kiegyensúlyozottnak hallom a fejest. Az átlátszóság, a felbontás, a térérzet is kiváló, valamint a középtartomány határozottsága is rátesz arra, hogy leköt a hallgatása. Külön kiemelném a mélyeket azért, mert a T1 több rétegét is megmutatja ennek a tartománynak, kiterjedtnek, dúsnak hangzik. Egyébként ez a réteges megszólalás – természetesen összeállva egy egésszé – jellemzője a T1-nek, nagyon informatív tud lenni.
Mindkét fejes nagyon kényelmes, hasonló súlyúak, órákig hallgathatók. Kábeleik oda-vissza használhatók, és a T1 kábelével az Amiron egy kicsit jobban is szól. Kellett egy kis idő, pénz mire rájöttem, hogy mit is akarok. Jól kiszolgál ez a két, szerintem kissé alulértékelt fejes. Ezt azért írom, mert míg egy Sundara (nem elvitatva érdemeit, de szerintem az Amiron lezenéli) egy-két napon belül elkel az aprón, addig egy Amrion hetekig képes keresni a gazdáját úgy, hogy a használt áruk szinte azonos. Persze a piac diktál.
-
CyberFriend
tag
válasz Polllen #95515 üzenetére
A HD600-at javasolnám inkább. Nemrég harmadszor vettem egyet. A korábbiakat eladtam, a pénzt másba tettem, de valahogy mindig vissza-visszatérek hozzá. Volt, hogy egyszerre volt itthon HD580 Precision, HD600, HD650 és HD660S. Jól ismerem őket, előttük egy 58X-szel kezdtem a szennhejzerezést.
Többen unalmasnak tartják, de szerintem inkább nyugalmas, és lehet neked most pont erre lenne szükséged. Nem hallottam, csak olvastam, hogy a Starting-nak kövérebb, bővérűbb az előadásmódja. Magni 3-mam volt, nagyjából betudom lőni a pluszt is, nem gondolom, hogy gyökeresen más lenne. A Starting szerintem vinne egy kis egészséges élénkséget a HD600-ba, amit a Magni transzparenciája, semlegessége hagyna érvényesülni. És jön a mély kérdése. Szerintem a 6XX (650) sok lenne ebben, míg a 600 mélye pont elég volna. Mert ugyan a 600 nem megy le olyan mélyre, de ha kicsaljuk belőle szerintem minőségibb, megfoghatóbb, artikuláltabb ebben a tartományban. Nem sok, de ami van az szerintem jobb, mint a 650 mélye, főleg akusztikus zenéhez. Mert ezért térek vissza hozzá időről-időre. Sok akusztikust is hallgatok (pl. a Stockfisch-Records előadóit) és a 600, a maga egyszerű kiegyensúlyozottságával adja ki nekem legjobban ezt az egyébként szintén egyszerű stílust.
-
CyberFriend
tag
válasz bitrograde #96698 üzenetére
Aranyos ez a zsák, de úgy látom, hogy kicsit sprőd lehet az anyaga. Melyik kábelüket, és melyik fejeshez vetted meg?
-
CyberFriend
tag
válasz bitrograde #96704 üzenetére
Bár a gyári kábelével is nagyszerű, de szintén egy Forza Claire Hybrid-del hallgatom már egy ideje a Quad Era-1-et. Hasonló a véleményem, javított a hangzásán.
-
CyberFriend
tag
válasz bajnokpityu #98136 üzenetére
Sennheiser RS 100, 110, 115, 117, 119, 120 fejesekre való.
-
CyberFriend
tag
válasz letoltobeze #98184 üzenetére
A jó öreg Sennheiser HD 600 maradna.
-
CyberFriend
tag
válasz Rockstone #98752 üzenetére
Jól gondolkodsz, valamint "lényeges előrelépést" is a HD 660-tól kapnál. A keret is megvan rá, és a hozzá adott gyári, szimmetrikus kábellel tudnád jobban élvezni, kihasználni a Q3-mat is, fejest is. Érdemes körülnézni, mert használtan 100-130 (állapot, garancia függő) között, vagy akár olcsóbban is, jó állapotban megvehető. A megmaradót pedig az alávalókba fektethetnéd, ha hiányérzeted lenne, vagy belevágnál komolyabban és egy asztali rendszert tennél a fejes alá.
-
CyberFriend
tag
válasz fericske #98828 üzenetére
+1 A Sennheiser 600-asok hangzásvilágát szeretőknek jó választás az Audeze LCD-2 - 2C, ha feljebb lépéssel szeretnének planár fejesre váltani. A Sennik után beszippantó, nagyszabású, karakteres az LCD kettes hangzás, olyan, mintha a HD600, 650 főleg, 660S lenne benne összegyúrva egy Harley Davidson karburátoros motorral. Persze már akkor érezni, hogy valami más fog következni, amikor "belebújsz" az LCD-be.
-
CyberFriend
tag
válasz bitrograde #98835 üzenetére
Mivel erősítetted?
-
CyberFriend
tag
válasz bitrograde #98846 üzenetére
Az RME-vel akár jó is lehetett volna, de a DAC topikban meg írtad, hogy nem jött be a HD650, 660S hangzása, így hát a 2C sem indulhatott nálad nagy reményekkel. 650 után sokan szeretik a 2 - 2C-t, előrelépésnek élik meg (naná). Szerintem az OTL a magas feszültségével megfojtja a planár fejeseket (még az LCD 70 Ohm-ja is kevés). Lapos, egysíkú, dinamikátlan lesz a hangzásuk. Úgyhogy azzal meg esélytelen lett volna megszerettetnie magát. Egyébként egy jó szilárdtest erősítőről, például egy Lehmannaudio Linear-ról (Audeze oldalán is ajánlott) szárnyalnak az LCD-k. Persze számít a lánc erősítő előtti része is, mert ha nem jó az input, akkor oda az output.
-
CyberFriend
tag
válasz Gzula[HUN] #100932 üzenetére
régi
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutató Beyerdynamic DT880 Bass Mod
- Hír Eszement zajszűrő koncepció a Panasonictól
- Hír Üvegborítású high-end fejhallgató a Sennheisertől
- Hír Hamarosan érkezik a kézzel készített high-end fejhallgató Japánból
- Hír Abszolút prémium high end fejhallgatót villantott a Grado
- Blogbejegyzés Gyémántokkal "kipitykézett" Focal fejhallgató 30 millióért
- Hír Korrektnek tűnő fejhallgatóval jelentkezik az Onkyo
- Hír Fa fejhallgatóval próbálkozik a JVC