-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stereodead
csendes tag
Nem annyira motoros, sokkal inkább jogi kérdés, de biztos ismerős lesz valakinek a probléma.
Szóval még jó egy éve vettem egy működésképtelen motort, és akkor hirtelen jött gondok miatt sem időm sem pénzem nem volt helyrerakni. Mostanra sikerült megcsinálni úgy, hogy átmenjen a műszakin, nekem meg anno okmányirodában azt mondták, hogy csak akkor tudom átíratni ha megvan a műszaki.
Most viszont egy ismerősöm azt mondta, hogy mivel egy évig nem írattam át valami horribilis büntetést kell fizetnem majd. Viszont erről anno az okmányirodában egy szót sem szóltak!
Mi a helyzet tehát egy olyan motorral amit megvettem egy éve, és eddig nem volt átíratva? (TU-x 125-ről van szó egyébként) Mennyi lesz ténylegesen a büntetés, illetve meg lehet-e ezt úszni valahogy?
Előre is köszönöm a válaszokat!
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Eddig egy 50-es robogóval közlekedtem a belvárosban, de jó lenne valami amire fel tudom magam mögé pakolni az asszonyt is, meg kicsit több a vége mint 55km/h. Ezért gondolkodom a B125-ös jogosítvány megszerzésén.
Mi a tapasztalat, mennyibe kerül ez mostanság a gyakorlatban, illetve hova érdemes menni Budapesten? Megköszönném ha valaki ajánlana egy iskolát ezt illetően, lehetőleg délpest környékén.
Illetve ha van bármi más jótanács, akkor hallgatom. B jogosítványom van közel egy éve, azóta egy 50-es robogót nyúzok viszonylag rendszeresen. Nagyobb illetve váltós motoron tapasztalatom nincs.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Kellene nekem nyárra valami motoros cipő, lehetőleg olyan amiben sétálni is lehet, viszont azért megfelelő védelmet nyújt. Ezt most találtam, van valakinek tapasztalata vele? Esetleg más, hasonló jellegű motoroscipőt tudnátok ajánlani?
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Térdvédőt illetően mi a konszenzus? Melyiket érdemes venni? Valami olcsóbb, kemény típust preferálnék.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Megírtam a posztot a kismotoros topikba is, de azt hiszem itt is elfér, elvégre a motor méretének itt nincs sok jelentősége, és szeretném a ti véleményeteket is hallani.
Múlt csütörtökön volt egy kisebb balesetem.
Gurulok úgy 50-nel a Teréz körúton a Nyugati pályaudvar irányába 50cc-s Honda Today robogómon. A kereszteződésnél áll egy autó, kerülném jobbról de egyszercsak úgy dönt a sofőr hogy index vagy bármiféle jelzés nélkül befordul jobbra. Rámarkolok a fékekre, félrerántom a kormányt de így is súroltam, annyira hogy a térdem bevertem, a robogó oldalát meghúztam és az idom is eltört egy ponton. Még fel sem fogtam mi történt amikor látom hogy megindul az autó tovább. Visszagurulok mellé megkérdezni, hogy hallott-e már az irányjelzésről, mire elkezdi magyarázni hogy ő erre nem ér rá, sietnie kell.
Mondom hogy azon túl hogy csak a reflexeim meg a kurvanagy mázlim mentett meg egy komoly sérüléstől a robogómat is összetörte. Mire elkezd kurvaanyázni és kiránt a tárcájából egy ötszázast (azaz ötszáz forintot) azzal, hogy tessék bazmeg ittvan.
Megkérdezem, hogy ezt komolyan gondolja-e, mire "akkor jelents fel baszdmeg!" felkiáltással beletapos a gázba és elhúz.
A rendszámot felírtam, és elvileg a térfigyelő kamera is látta az esetet. Ti tennétek feljelentést? Ha megteszem mire számíthatok? Hogy szokott az ilyesmi zajlani? Ez volt az első olyan balesetem amelynek nem én voltam az egyetlen résztvevője.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Április 14-én iratkoztam be a Gyorsjogsi autósiskolába B125-re. Jeleztem nekik, hogy ha lehet én már most mennék kresz vizsgára, mert tudom az anyagot és sürgős is a dolog.
Most, tehát több mint két hét múlva kaptam tőlük időpontot, május 27-ére.
Tehát ennyit a Gyorsjogsi autósiskoláról. Nem értem mire utalhat a nevük.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
válasz Daywalker #49469 üzenetére
Pont a gyorsaság miatt az online tanfolyamot választottam, ami annyit jelent, hogy egy online felületen megcsinálhatom a vizsgát ahányszor akarom, tehát elméleti óráim nincsenek is. De egyébként sem használom ezt a rendszert, mert még amikor a B-s jogsit csináltam azzal együtt tanultam az A-t is.
Érthető, hogy mindenki tavasszal akar vizsgázni (főleg motorra), de az akkor is túlzás számomra, hogy másfél hónap mire kapok egy időpontot, hogy egy húszperces kreszvizsgát megcsinálhassak.
Igazából az elméleti és a gyakorlati tudás is megvan már régóta, mégis hónapokba fog telni mire megkapom a jogosítványt, ami igazolja, hogy tényleg tudom azt amit.
[ Szerkesztve ]
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Van egy piros Honda cg 125-öm, mattfeketét szeretnék belőle. Mi az ajánlott eljárás? Festés/fényezés vagy matricázás/fóliázás? Vagy essek neki simán egy festékszóróval (nem baj ha kicsit ratbikeos lesz).
Mik az előnyei-hátrányai annak ha nem festetem hanem fóliázom? Autóknál úgy látom népszerű most az ilyesmi, de fóliázott motort még nem nagyon láttam.
Azon túl pedig ha majd később el akarom adni, vissza tudom állítani az eredeti állapotot? Tehát ez a fólia eltávolítható könnyedén, úgy, hogy az eredeti festés/fényezés ne sérüljön?
Na meg mik a nagyjából árak? Rágugliztam a témára, de sehol nem láttam árat kiírva, mindenhol csak egyedi árajánlatot lehet kérni.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Gumik tekintetében mi az ami ár/érték arányban a legjobb? Honda CG 125-re kellene, mert a hátsó gumi szét van repedezve már, az első pedig nylon. Sava gumikról pl mi a vélemény?
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Honda cg 125-re kellene új gumikat vennem. Az alábbiakat néztem ki eddig:
MICHELIN Pilot Street Front 2, 75 - 18 42P TL/TT - 11.673 Ft
MICHELIN Pilot Street Rear 90/90 - 18 57P TL/TT Reinf - 15.173 FtMETZELER ME 22 Perfect Front/Rear 2.75 - 18 M/C 48P Reinf. - 10.740 Ft
METZELER ME 22 Perfect Rear 90/90 - 18 M/C 57P Reinf. - 10.750 FtSAVA MC7 2, 75-18 MC7 TL/TT 42P - 9.325 Ft
SAVA MC7 90/90-18 MC7 TL/TT 51R - 9.794 FtIgazából a Michelin és a Metzeler között vacilálok. Megéri a Michelin azt a csekély pluszköltséget? Utcára kell amúgy, főleg belvárosi rohangászásra, meg időnként túrára.
Felmerült még a Continental Contigo, az első kerék 8ezer forint, viszont a hátsó valamiért lényegesen drágább, 23ezer. Nem értem mi indokolja ezt az árkülönbséget, mikor más gumiknál az első és a hátsó gumi ára nagyjából megegyezik.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
válasz bigdady #51977 üzenetére
Van értelme, de nem sok. A motorbalesetek túlnyomó többségénél az első (azaz a legerőteljesebb ütés) a sisak arcrészét éri. Van egy haverom aki nyitott sisakkal nyomta, egyszer volt olyan, hogy kifordultak elé, ő lerepült a motorról és arccal érkezett az autóba. Ha jól emlékszem több hónapig a tejbegríz volt a legszilárdabb étel amit meg tudott enni.
Na meg érdemes azt is fejben tartani, hogy egy rendes fogpótlás foganként úgy 200.000Ft. Ennek meg a negyedéért is kapsz már kurvajó egészarcos sisakot.
Emellett amúgy nekem is nagyon tetszenek a nyitott sisakok, de az egyszerűen egy tény, hogy sokkal kevésbé biztonságos, mint a zárt, állrésszel ellátott sisak. A nem fixen rögzített állrész meg nyilvánvalóan sokkal kevésbé ellenálló, mint az olyan ami egyben van a sisakkal.
Amúgy ezt meg érdemes elolvasni: The Hurt Report: Statisztikák motorbaleseteket illetően.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
válasz Ádám16 #51989 üzenetére
Én meglehetősen zöldfülű vagyok itt a többiekhez képest, de az elmúlt pár hónapban én is ezt a témát bújtam elég erőteljesen.
Én a fogyasztás miatt csak négyüteműeket néztem. A következő motorok voltak azok amikből van is a magyar piacon, és merték is ajánlani olyan emberek is, akik értenek hozzá.
Yamaha YBR
Honda CG
Honda CBRÉn végül egy Honda CG-t vettem. A három gép közül ez volt a legkevésbé szimpatikus, de ez is egy elég megbízható, jó gép hírében áll. Mindazonáltal szerintem muszáj lesz egy kisebb összeget hozzácsapnod még a tervezetthez, mert ahogy néztem ezek közül a jobb állapotban lévő gépek olyan 250.000-350.000 között mozognak.
Lévén 4ütemű 125-ös motorok ne várj tőlük sokat, de ha ez az első (mint ahogy nekem is) akkor tanulni pont jó lesz. Meg ha úgy esik erre még fel tudsz dobni magad mögé egy barátot/barátnőt is, és két emberrel is bírnak egy stabil 80-90km/h-s utazó sebességet tartani. Persze emelkedőn már nagyon más a helyzet.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Mi a véleményetek a motorozás közbeni zenehallgatásról? Régebben mindig zenét hallgattam bringázás közben, és jó volt, de nem vagyok biztos benne, hogy ezt motorozás közben is bevállaljam. Bár igaz, hogy ritkán van olyan, hogy a hangból értesülök valamiféle veszélyhelyzetről.
Szóval ti mit gondoltok erről?
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Körkérdés: A motor akkumulátoráról működtetett plusz ledek okozhatnak-e bármiféle problémát, és ha igen milyet? Több embert is megkérdeztem és mind azt mondták hogy nem lehet belőle baj, egyikük szerint azonban az ilyesmi tönkreteheti akár a feszültségszabályzót vagy magát az akkumulátort is.
Mi az igazság?
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Budapest területén (lehetőleg délen) tudtok hosszú egyenes forgalomtól elzárt utakat? Olyan is jó ami nincs elzárva teljesen, de csekély rajta a forgalom. Hova szoktatok ti kijárni kipróbálni olyan dolgokat amiket forgalomban inkább nem kellene?
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Most pénteken megvolt a második olyan balesetem ahol szabálytalanul és irányjelzés nélkül kifordultak elém. Tanúm egyiknél sem volt, illetve térfigyelő sem látta az esetet, szóval maradt az ő szava az enyém ellen.
Kezd elegem lenni abból, hogy mások hülyesége miatt nem csak megsérülök, te tízezreket költök javításra, szóval úgy döntöttem veszek egy kamerát ami mindig a motoron lesz és forogni fog. Mit javasoltok ilyen célra? Ezt konkrétan erre a célra venném, szóval nem baj ha nem túl jó a képminőség, csak bírja az akkumulátor és ne legyen túl drága. Mindkét balesetem olyan volt, hogy ha van egy kamera a sisakomon vagy a kormányon akkor egyértelmű lett volna, hogy nem én vagyok a vétkes.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
válasz -Mosquito- #57366 üzenetére
Hívtam. A helyszínelők szerint egyértelmű, hogy az autós volt a vétkes, de nem sok jót remélek, tekintve, hogy nekik van tíz tanújuk, nekem meg egy sem. Szép népes roma család farolt be 50-es tempónál előttem a kocsibejáróba úgy, hogy előtte egy másodperccel előztek meg. Előtte még kurvaanyáztak is kicsit, gondolom azért, mert irritálta őket, hogy 50-es táblánál csak 50-nel mentem.
Attól tartok, hogy a rengeteg tanújukkal meg fogják győzni a rendőrséget arról, hogy valójában az történt, hogy ők jóval előttem voltak, szép szabályosan indexeltek és lassan befordultak, a hülye motoros (én) meg nem figyelt meg húzta neki mint az állat, és ezért ment beléjük.
Na ez az ami ellen segített volna a kamera.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
válasz -Mosquito- #57368 üzenetére
Egész konkrétan rámhúzták a kormányt, az autó kb 2 méterrel lehetett előttem amikor befordult jobbra, 45fokos szögben volt amikor belementem. Rátapostam illetve ráhúztam mindkét fékre de 50-es tempónál lehetetlen ekkora távolság alatt megállni.
50-nel mentem, de az itt lényegtelen is. Olyan távolságból és olyan hirtelen fordult be elém, hogy ha irányjelzett volna, akkor sem láthatom, illetve le is lassított hirtelen, lévén kocsibejáróba állt be. Tehát kielőzött majd befarolt elém.
Kamerával is elcsaphatnak, max vissza tudod nezni a felvételt
Ja, meg a rendőr is, és akkor egyértelmű lesz, hogy nem én voltam a hibás. Volt már egy hasonló ügyem, akkor a robogómat törték össze, és az autós lelépett azzal hogy "jelents fel baszdmeg!"
Feljelentettem rendszám alapján, soha semmi nem lett az ügyből, járhattam rendőrségre feleslegesen, meg szórhattam a tízezreseket a szerelőre hogy rakja helyre a gépet. Ha a saját hülyeségemből töröm össze a gépet akkor oké, kifizetem, de más hülyeségére fizettem már eleget.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
válasz PoLizei #57370 üzenetére
Az autón látszik ahol végigkarcoltam, a motoron is sok dolog sérült, illetve látszik ahol a kormány vége és a kuplungkar végigszántotta az aszfaltot. Viszont guminyomok nincsenek, legalábbis nem voltak láthatóak.
Mindenesetre a helyszínelők azt mondták nem kell aggódnom. Nekem büntetlen előéletem van és sosem okoztam balesetet, az autós brigádot pedig jól ismerik a rendőrök, mert a fél család börtönben ül, és a maradék is gyakran tűnik fel a rendőrségen. Ez persze önmagában nem bizonyít semmit, de azért beszédes információ.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Most tettem le a jogositványt nagymotorra és tavasszra tervbe van egy gs500 megvétele. Viszont pont ez az a tipus amit még soha nem volt alkalmam kiprobálni. Tudtok esetleg olyan helyet ahonnan tudok gs500-at bérelni? Elgurulgatnék vele egy napot hogy el tudjam dönteni mennyire jön be, viszont nem találtam eddig olyan helyet ahonnan tudnék kölcsönözni.
A rutint cb600zal kezdtem és nagyon meg akartam szeretni, de nem sikerült. Ellenben a yamaha fz6 külsőre nem jött be, irányitásra viszont az volt a tuti.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Kormányra rögzithető kézzsák pro és kontra? Egy ismerősöm télen is futárkodik de ő például nem hajlandó használni, mert zavarja, hogy be van dugva a keze valahova. Nekem viszont hiába a dupla kesztyű, hosszabb utak alkalmával erősen elfagy a kezem. A jó téli kesztyűk meg húszezertől kezdődnek. Szóval ti mit gondoltok a kézzsákról, illetve ha ajánljátok, akkor melyiket?
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Ti mit használtok a téli hónapokban az arc és a nyak melegen tartására? Símaszkokat nézegettem és az alábbiak szimpatikusak eddig:
Takefive símaszk Polyester92%+Spandex8% 2200.- huf
Polar feece símaszk Polár 5000.- huf
Wintuk acrylic símaszk Acrylic 3000.- huf
Egyáltalán melyik a legjobb anyag ilyesmihez ha motorozáshoz akarja használni az ember? Próbáltam utánanézni ezeknek az anyagoknak, de arról nem nagyon találtam infót, hogy mennyire állják a szelet. Lehet indokolt, hogy példáult az Alpinestars kifejezetten motorozáshoz gyártott téli símaszkja 12ezer forintba kerül, vagy az se tud többet mint ezek?
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Motorosok egymást közt ugye tegeződnek. Namármost ez érvényes a motorosrendőrre is?
Továbbá érvényes a 80 éves babettás öregúrra? Kicsit furán érezném magam igy huszonéves fejjel ha letegezném a bácsit.
Mi a szabály?
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Motoros videoklipet forgatunk és van pár jelenet ahol hátulról vesszük a motort. Ezekhez a jelenetekhez le akarjuk szedni a rendszámtáblát. Mindezt közúton, de hajnali órákban (3-4) amikor minimális a forgalom. Ha megállit esetleg a rendőr biztos, hogy büntetés lesz ebből? Akkor is ha minden papir rendben és nálam van a rendszámtábla?
Vagy mi lenne a normális módja ennek? Lehet ilyesmire engedélyt kérni? Vagy egyszerüen elmondom hogy forgatunk, még 10 perc es visszakerül a tabla meg minden és megértik?
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Mire van szükségem, ha az egész telet motorral akarom kihúzni? Téli kesztyü van, de mar most látom hogy önmagában kevés lesz, ma veszek kézzsákot. Felsőruházat egyelőre elég mert fel tudok venni nagyonsok réteget. Simaszk és sál van. Jelenleg deréktól lefelé van megfagyás.
Aláöltöző nadrágokkal kapcsolatban kinek van tapasztalata? Ez például milyen?
Shox Warmax motoros thermo nadrág
Egy ilyennel és egy ráhúzott farmerral tényleg el lehet motorozgatni nulla fokokban? Mi ennek az előnye-hátránya egy thermobéléses cordura nadrággal szemben, illetve mivel tud kevesebbet mint mondjuk a kétszer-háromszor ilyen drága aláöltöző nadrágok?
Hozzátenném van a Decathlonban vásárolt egyszerü, olcso sinadragom, ami koraösszel jo is volt, de 10 fok alatt nem ér semmit sem.
[ Szerkesztve ]
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
válasz V.Stryker #59145 üzenetére
Nekem a motor az egyetlen jarmuvem, BKVzni meg nem vagyok hajlando mert barhova megyek 3x annyi ido odajutni. Foleg munkaba jarasra hasznalnam a telen, az napi 2x30 perc 60-80-as tempóval. Honda cg 125-tel. Plexi nincs, sem egyéb szélvédelem.
Ha ez az aláöltöző nadrág nem ér semmit, akkor mi az ajánlott? Annyiféle motoros ruha van, és sokszor egyáltalán nem egyértelmü, hogy mi indokolja az árkülönbséget. Van két nadrág amit windstopperes, thermo nadrágként hirdetnek, és az egyik 7ezer a másik meg 25. Nemértem.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Jelentem a kézzsák nálam elég jól vizsgázott. Nemrég vettem a shoxban egy télikesztyüt és azzal is javult a helyzet, de hajnalban amikor 0-5C van abban is lefagyott a kezem elég hamar. Viszont a teherautóponyvából készült kézzsákkkal együtt lényegesen később kezdett el fázni a kezem és akkor is csak simán fázott, de már nem fájt. 4500hufért én eléggé meg vagyok vele elégedve.
Már csak térdre kellene valamit találni, mert azt gyilkolja még széjjel a menetszél. Neoprén térdvédő, vagy nevezzek be egy thermobéléses cordurára? Ill. a futár motorosboltban mutattak 15k-ért alsó-felső aláöltözőt. Windstopper meg minden, ránézésre nem volt rossz, de ugye a lényeg csak használat után derül ki.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
válasz dellfanboy #59196 üzenetére
Egy honda cg125 hajtok most, de sokat már nem akarok költeni rá, mert tavasszal eladom.
Xaels nadrágra konkrét javaslatot tudnál adni? Te milyet viselsz, hol vetted, és mennyire vagy megelégedve vele?
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Ha kiköltözök Berlinbe (egyelöre par honaprol van csak szo, de majd kiderül) és vinném magammal a motoromat is, akkor mi dolgom lesz ott vele? Gondolom biztositast kell ujat kotni helyben, de azon kivül mi? Illetve ha motorral akarok ingazni BP es Berlin között akkor magyar es nemet paprok is kellenek? Hogy müködik ez manapság? Hol találhatok erről bővebben infókat?
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Valószínűleg le lett már rágva a téma alaposan, szóval ha csak linkeltek egy kapcsolódó posztot az is jó.
Motoros félcipők. Van olyan ami jó? Érdemes egyáltalán ezekben gondolkozni, vagy csak csizma? Szeretnék valamit nyárra ami nem teljes robotzsaru szerelés, esetleg pár métert sétálni is lehet benne, de nyújt olyan védelmet hogy nem érzem magam meztelennek benne.
Illetve ha nem jó akkor mi az ajánlott? Főleg városi motorozáshoz és túrázáshoz venném egy Kawasaki ER-5-höz.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
válasz Something_ #68385 üzenetére
Jó és azt is elárulod hogy mi volt rajtad? Bár a motorból ítélve pár árkategóriával drágább csizmád lehetett, mint amit én tervezek venni.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Első nagymotornak (Honda cg 125-ről váltanék) 500 ezer forint alatt mi jöhet szóba? Eddig gs500-akat és Kawasaki er5-öket néztem. Ezekből van bőven kínálat 500 ezer forint alatt, más típusokkal viszont nem nagyon találkoztam, vagy csak egy-egy darabbal.
Az elvárásaim nagyjából annyiban merülnek ki, hogy legyen benne legalább 40 lóerő, motor legyen (szóval nem robogó) és valami utcai-sport jellegű, tehát nem chopper vagy enduro pl.
Továbbá valami olyat szeretnék amit legalább 2 évig tudok majd hajtani úgy, hogy nem esik széjjel. További előny ha nem drága hozzá az alkatrész és nem is lehetetlen a beszerzése. Szóval a szépség meg a különlegesség másodlagos dolgok, a fő szempont az, hogy legyen egy nagy motorom amit tudok hajtani 1-2 évig úgy, hogy nem kell kéthavonta szervizbe tologatni.
[ Szerkesztve ]
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
-
stereodead
csendes tag
Kawasaki ER5-re, utcára milyen gumit ajánlanátok? Dunloppal vettem de már rommá vannak kopva, úgyhogy kellene rá új.
[ Szerkesztve ]
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Korábban feltettem már a kérdést, hogy milyen gumit ajánlotok Kawasaki ER-5-re, és többen is a Michelin Pilot Roadot és Pilot streetet említettétek, kiemelve, hogy a 3-as 4-es széria az igazán jó. Én viszont
110/70R17+130/70R17-as méretben csak az első szériából találok. Van egyáltalán ebben a méretben pilot road 3-4? Vagy ne is törődjek ezzel mert teljesen jó a Pilot street 1 is?fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Sisakvásárláshoz van valami guide?
Vennék egy újat, a jelenlegi sisakom (HJC CS-14) pedig megtartanám az utasnak. ER-5-öm van most, szóval 160 felett nem fogok menni vele, de 140-nél többet se szoktam huzamosabb ideig. 50-nél többet nem nagyon szeretnék költeni rá. Tudtok ajánlani konkrét zárt sisakot ezek alapján?
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Szeretnék venni tavaszra valami rendes motoroscsizmát, mert eddig egy sima martens bakancsban nyomtam és csak a szerencsének köszönhetem, hogy egyik esésemnél sem törtem szanaszét a lábfejem.
Egy kawasaki ER-5-öt hajtok most, ahhoz kellene valami lábbeli. Egy ismerősömnek ilyen O'neal csizmája van és csak jót mondott róla, illetve az ára is elég baráti. Viszont ő egy DRZ-hez használja, kérdés, hogy én a kawasakihoz tudnám-e rendesen használni, vagy jobban járnék-e valami más típusú csizmával?
40-50ezret szánnék rá.
Előre is kösz a tippeket!
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Forcefield protektoringekkel van valakinek tapasztalata? Két éve motorozok, felül csak egy protektor nélküli bőrdzseki véd, és volt már pár balesetem, de mindet megúsztam minimális sérülésekkel, viszont előbb utóbb mindenkinek elfogy a szerencséje, szóval úgy döntöttem ideje beruházni valami védelemre felülre is.
Azért gondolkozom protektoringen, mert ezt tudnám hordani télen-nyáron, illetve a rendes protektoros bőrdzsekik nagyon drágák.
Szóval jelenleg ezeket nézegetem:
Forcefield Pro Protektoros ing 70.000 ft
Forcefield Pro Protektoros ing+gerincvédő fekete 85.000 ft
Visel valaki ilyet? Mi a különbség a kettő között, mennyire tartós és kényelmes?
Ezeken kívül ezzel szemeztem még, de lehet, hogy jobb lenne nem kihagyni a váll és könyökprotektorokat.
előre is kösz a feedbacket
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Bőrdzsekik között keresgélek, és találtam egy ilyet: Plus Racing MISANO motoros bőrkabát
Azt hittem 100ezer huf alatt nem fogok találni váll-könyék és gerinc-protektoros bőrdzsekit, szóval kicsit gyanakvó vagyok most. Miben tud ez kevesebbet mint egy 100ezer forintos bőrdzseki?
[ Szerkesztve ]
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Egyszer elcsúsztam az Er5-tel és rádőlt a lábamra a motor, akkor gondolkodtam el azon hogy kellene venni a egy rendes csizmát. Nagyon lassan mentem, úgyhogy tényleg csak rádőlt, de így is napokig fájt a bokám.
50ezer alatt keresgélek, de nem tudom sport vagy túracsizmát vegyek. Utcai motorozáshoz használnám, és szoktam túrázni is, nem árt, ha lehet járni is a csizmában, viszont nem tudom mennyivel ad kevesebb védelmet egy túracsizma mint egy sportcsizma. Mivel járok jobban? Illetve tud valaki konkrét típust ajánlani? Eléggé el vagyok veszve a rengeteg márka és típus között.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Letört a kuplung- és a fékkar vége is az ER5-ön, illetve el is van kopva mindkettő elég erősen, ezért gondolkoztam el azon hogy lecserélem. Van valakinek tapasztalata ezeket a karokat illetően? 5ezer forintért a két kar már szinte gyanúsan olcsó.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
Motorozáshoz milyen fülhallgatót tudnátok ajánlani? Szeretek közben zenét hallgatni, de a mostani fülhallgatómmal kínszenvedés. Egyrészt mivel kiáll a fülemből ha felveszem a sisakot sokszor elmozdul, ráadásul baromira nyomja a fülem mert műanyag, egy óra után már konkrétan fáj. Szóval kellene valami spéci füles külön erre a célra.
fgsfds!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- 3D nyomtatott versenypályák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest