-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #11341 üzenetére
hát nem vagyok egy köridőbajnok, sőt... inkább azt mondanám hogy a kanyarsebességem és a dőlésszögem az elvárásaimnak megfelelőek, de gyors egyáltalán nem vagyok
a gumiról a kép egy 40+-os kecsóring napon készültek. ugyanilyen időben kakucson teljesen tiszta, egyenletes kopást produkál a motor, a kecskeméti pálya elég érdes míg kakucs sokkal simább - arról nem is beszélve hogy Ali_G szerint túl kemény volt a gumi kecsón, és kis nyomásjátékkal sokkal kevésbé fogyna a hátsó gumim.. annyit meg azért nem megyek hogy ezzel tudjak kísérletezni, majd jövőre
a tartalék felni/gumi párost is átgondolom. szerintem egy gumiszettet még elfogyasztok ezután a klasszikus módon, aztán meglátjuk
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #11345 üzenetére
látod ez is lehet egy ok, kakucsot jobban ismerem
viszont szerintem kecskemét akkor is sokkal durvább aszfaltozású, ráadásul sokkal többen is használják adott idő alatt -> sokkal több gumi marad rajta amit fel tud szedni utána az enyém, mert szerintem ez nem mind a sajátom..bár kakucson már lekoptattam, szóval ellenőrizni sem tudom, de biztos járok még kecskeméten
(#11348) doc az munka... magyarul életében nem volt még vele rendes szervizben, és a fórumokat sem ismeri hírből.. jó hogy nem vettél tőle motort, ki tudja mit kókányolt rajta az évek során :\
(#11349) lujo10: azért ennek nem sok köze a motorosokhoz, a kollégád csak simán önzetlen ember, kevés az ilyen de létezik
én például kurvaélet, hogy a kollégáimnak egy szendvicset nem adnék ajándékba, de hát meg is dolgoztak keményen az ellenszenvért[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #11351 üzenetére
mivel nem tudom mi a jó nyomás, ez is elképzelhető, nem volt alkalmam sokat kísérletezni vele. az viszont biztos hogy kakucson is ugyanilyen nyomással mentem és gyönyörűen kopott a gumi, semmi ilyesmi agresszió nem volt benne csak kecskeméten, szóval szerintem nem a nyomáson múlik.
vagy kecskemétre tök más nyomás kell, tudja a fene!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Shkiz0 #11359 üzenetére
lassan 1000 forintért már le se hajolnak az emberek, neked meg spéci cucc kell és sajnálsz rá 3000 Ft-ot?
csak akkor akarod megvenni ha valaki posta nélkül oda tudja adni kétezerért, és akkor spóroltál kétezret? nem mintha én szarnám a pénzt vagy nem becsülném meg, de baszki ma már el sem lehet várni hogy ezerötért bárki egyáltalán köszönjön neked ha belépsz valahova.. a múltkor 1 alátétet rendeltem a hondánál, az volt 1500, és kiderült hogy mégsem kell.. puffogtam egyet és ennyi, elraktam a fiók mélyére a többi szarom közé..szóval nem értem, van is, kell is, de 4200-ért drága, inkább verje le a festéket?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
nekem tank alá való magas távtartó alátét kellett, mert elhagytam az egyiket láma módon..
megkérdeztem a Karasnát: nekik nincs elfekvőben sem
megkérdeztem a Furioso szervizt: adtak egyet de az kb 1 mm-rel rövidebb volt, de legalább ingyér volt
megkérdeztem a Takober szervizt: adtak egyet de az meg hosszabb volt 1 mm-rel, az is ingyér volt mert egy nagy nagy bödönből túrták elő aminek fekete lyuk volt az aljaitt lett tele a gyíkom, és megrendeltem a Karasnában, megjött, kifizettem.
robogok le, mondom ha már itt vagyok tegyük be, adjatok egy imbuszkulcsot hogy kiszedjem a rövidet és berakjam a jót.. mondom az akkori szervizvezetőnek hogy látod, erre még rá tudok tekerni egy egész fordulatot és szétnyomja a gumialátétet, szar az egész.. mondom rá tudok tekerni.. de mégsem, WTF?
és kiderült, hogy amit nem hagytam el az alá szorulhatott be valami ami miatt a másik rövidnek tűnt, de az előző 6000-res szerviznél amikor a légszűrőt cserélték már össze tudták rakni jól... nem is tudtam róla hogy a probléma magától megszűnt, de rendeltem egy alátétet drágáért amit utána nem tudtam beépítenina ez az igazi szopás
(#11366) yodamastah: el tudom hinni, második-harmadik kecskeméten már kevésbé volt ilyen a gumi, de azért kakucson az igazi.. lehet csak szokni kéne a pályát
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Shkiz0 #11371 üzenetére
de aki kínálta nagyon messze volt?
lehetetlen megállapodni az eladóval, hogy ha nem jó vegye szépen vissza? az ebayen szerintem még nagyobb a látatlanság meg a kockázat, hogy nem lesz jó, csak hát ott már bejáratott visszáru meg panaszkezelés van, kevés a kockázat..ha én adok el valamit, az a minimum hogy megbeszéljük: a vevőnek erre van szüksége, és ha mégsem jó, visszaveszem. nálam ez alap, kár hogy neked negatív tapasztalatod van ilyen téren.. ha valaki ezt nem vállalja szóba se kell állni vele, főleg ha állítja hogy jó de közben mégsem...
akit én írtam próbáltad már? nekem sajna nincs jobb ötletem...
sportmotor vonatkozó fórum? a cbr fórumba mindig beírják ha van bontásra motor, sokszor csak egy telszámmal, nulla infóval... a xelvisemhez én sem találtam csomagtartó zárszerkezetet, a gyári valami 40k volt, így maradt a jó erős ülés-odabaszás-lendületből megoldás, mivel 3 évig nem láttam bontóban ilyen vasat sehol... azért a gixxer egyszerűbb kéne legyen![ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #11446 üzenetére
nézd, 200 lóerős motorral is lehet normálisan közlekedni, és 20 lóerővel is szépen bele lehet olvadni a tájba...
ha még nem motoroztál, akkor te sem tudhatod pontosan hogy viselkedsz rajta. a meghaláshoz elég egy figyelmetlenség, egy rossz nap amikor mindent leszarsz és csak azon a 100 méteren húzol nyélgázt, elesel és ennyi... szóval ez nem ilyen fehéren fekete témakör.
én is normálisnak tartom magam, de túlzás lenne azt állítani hogy szent vagyok. ezek a motorok nagyon mennek, nem mérhető autóhoz!múltkor voltam motoros tréningen. az egyik oktató 8 órán keresztül mondta az igét a védőruházatról, kreszről, motorozási technikáról, balesetmegelőzésről..
aztán együtt mentünk haza pestre, 130-150-es utazóval, városban 2-3 sávos úton 100 felett. ő ment elől, teljes biztonságban tudtunk motorozni, de én például ennél lassabban szoktam közlekedni általában, belőle meg nem néztem ki hogy civilben ilyen.0-100 sprint 3 másodperc, 0-200 10 másodperc. ezt kell tudni tiszteletben tartani, és akkor nem lesz baj még úgy sem, ha néha fürgébben mész. a kresz betartásával ugyanúgy felborulsz ha hülye vagy, nem a kresz véd meg a balesettől!
mai bölcsesség off!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #11446 üzenetére
ó igen, és első motornál nem biztos hogy tisztában vagy még vele, pontosan mit szeretnél.
én fejidomos naked motorbuzi voltam amikor elkezdtem motorozni, Honda VT250F-em volt, de tetszett az SV650, a Yamaha Diversion.. 1 év után tisztult le a kép hogy igazából az idomos szupersport motorok tetszenek, és utána olyat vettem, de ez az első években még nem volt tiszta.. nem biztos hogy elsőnek drága óriásvasat kell venni, csomó pénz elúszik rajta feleslegesen...neked kell tudni
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
arra értettem a csomó pénzt amúgy, hogy átírás, biztosítás, fogyasztás, perec utáni költségek stb - és 1-2 éven belül rájön hogy nem is az ezerkettes bandit neki való gép..
például egy sv650 szerintem univerzálisabb, kevésbé túrás de sportosabb - könnyebb egy ilyennel kezdeni és eldönteni utána hogy jó ez, megtartja, vagy inkább túrásabbat vesz, vagy sportosabbat.. ha egyből túragépet vesz, ez az opció ugrik ugye..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #11481 üzenetére
ezek mind külföldről behozott gépek, óvatosan!
nekem az újabb Fazer jobban tetszik, de nem tudom mi a konkrét különbség a faceliften túl...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #11538 üzenetére
lehet ilyet fogok venni, eddig tetszik.. korszerű, kurva jó
bár a sportattack2 sem többkomponensű, mégis megoldották valami varázslattal a változó keménységet, sajnos nem látok a marketing mögé ezért fontos a tapasztalatmajd megkérdezlek benneteket tavasszal ki hány kilóméternél jár a gumikkal, hátha az segít dönteni
(#11541) vendingo : láncot időszakos szerviznél szemre kell vételezni (mondjuk minden második, harmadik 6000 km-nél) és ha valami baj van cserélni kell. ezt a szerelő látni fogja.
nekem 55000km van a motorban, lánc még nem volt cserélve, feszítő többször is... 20000km-t mentem csörögve-zörögve, semmi baja nem lett, baromi igénytelen alkatrész (és baromi nagy kárt csinál ha elszakad)világítás: nem vagyok a Xenon ellen, de nem is tennék a sajátomba... én emelt fényerejű izzót használok, láthatóan jobb vele az eredmény de azért csoda nem történik ezzel sem.. elsőnek megér egy próbát!
ha úgy is gyér, lehet próbálni xenonnal, de akkor boríték nélkül nincs műszaki vizsgád..nekem most Osram Silverstar H7 van benne, jobb mint egy mezei izzó!
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #11548 üzenetére
jó kérdés, valószínű nem véletlenül van benne a lencse, összevissza fog világítani..
kivéve ha a lencse is utólag, "tuning" gyanánt lett beletéve, de akkor az meg barkácsolás és nincs helye ott...valaki megmondhatná mi a gyári megoldás a motorodban, előbb azt kéne helyrehozni és utána xenonozni. asszem egyébként a xenon is lehet projektoros, a lényeg hogy jól legyen beállítva és ne vakíts el senkit vele, de lássál többet!
nem mellesleg van direkt motoros Xenon is, azt lehet szólóban is venni, és kisebbet az inverterei mint az autósé... jól körül kell nézni mert sok a fos, gagyi utánzat...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #11551 üzenetére
a progresszív konyhanyelven, hogy nem egyenletesen van feltekerve a rugó, hanem az egyik felén sűrűbb a másikon szellősebb, aminek az eredménye az hogy kis terhelésnél komfortosabb, csapatásnál pedig a komfortos rész összeül és elkezd dolgozni a keményebb rész.
így nem kell lemondanod sem a kényelemről, sem a sportosságról, de tökéletes értelemszerűen egyik helyen sem lesz.remélem tudok segíteni a sok szakszerűtlen hozzászólásommal és nem mondok hülyeséget, majd a szakik kijavítanak, de így legalább mindenki érti majd miről van szó
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Archer #11560 üzenetére
alapvető bökcsesség hogy érdemes egy kis pénzt félrerakni..
szar egész szezonban a garázsban nézegetni a vasat pénzhiány miatt...a daytona jó motor, vezettem már olyat, tetszett. de a 600f után utcára nem kéne, túl sportos. pályamotornak venném, durva lenne!
gsxr-hez minden van és olcsó, igénytelen motorok (a szó jó értelmében), sokan tudják szerelni is.. de ha daytona kell, miről beszélünk? vegyél egy szépet és jót, vigyázz rá és nem lesz gond, szeretni fogod.. jó szerelő kell nem márkaszerviz, itt vagy más fórumokon csak kisegítenek ha baj van.. hameg ez elriaszt, ott a többiNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #11608 üzenetére
mindegyik sisak ami forgalomba kerül tudja a kötelező védelmet, plusz minusz szórással egyik másik hasonlóan véd, persze van különbség de elenyésző.
a drágább sisakok amivel többet tudnak az a kényelem, design, súly, anyaghasználat, szél / zajvédelem, márkanév, minőség.. ezért pengetsz pénzt egy bizonyos szint felett már csak, nem a védelemért..
az első olcsó sisak megvétele után jön rá az ember hogy igazából nem ártana valami jobb.. ha olyat esel hogy a fejed szétmegy, akkor tök mindegy milyen sisak volt rajtad mert olyan tempónál a tested sem védi meg a protektor és meghaltál :\
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #11630 üzenetére
ez egy elég ördögi kör.. a tesztnek úgy van értelme ha pártatlan, ha kiderül h nem az mehet a levesbe az egész, a gyártó meg nyilván azt akarja hogy az övé jól szerepeljen..
valószínű van akkora presztizse a tesztoldalnak hogy fix díjat kérnek a gyártótól 1-1 tesztre, cserébe pedig kulturált véleményt mondanak róla (pl a nagyon szart ki sem rakják inkább), de nem hiszem hogy ferdítenének.. én még naivan hiszek ilyenekben, pedig én is magyar vagyok
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
válasz atom87 #11784 üzenetére
volt már téma itt is. nem is olyan rég - érdemes visszaolvasni
a magam részéről heti rendszerességgel be szoktam fújogatni, de csak azt a részt ami éppen kilóg álló helyzetben, illetve ha esik az eső utána mindig fújom ugyanezzel a módszerrel..
takarítani soha nem szoktam, szervizben néha kiszedik az első lánckeréknél felgyülemlett dzsuvát, de kb ennyi részemről a "gondoskodás"..
lehet igénytelenül hangzik, de nem találtam meg a sok szakértő vélemény között azt ami hitelesen követendő példa lehetne a láncot illetően, ezt az "eljárást" is egy szerelőtől hallottam.. mivel a motoromat mindig megjavította, adok a szavára, és könnyen tudom követni ezt a módszert
és nem mellesleg így sem kopik el hamarabb a láncom...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #11787 üzenetére
én mire kiállok a kertből általában 35-40 fokos, ekkor szoktam indulni.. amikor már hűvösebb van van hogy meg sem várom amíg egyáltalán kiírja hány fokos (a többieknek mondom hogy a cbr600f 35 foktól kezdi el írni a hőmérsékletet, előtte nem) és elindulok, de 60 fok alatt kis terheléssel közlekedek, erre nagyon odafigyelek!
melegíteni klasszikus értelemben véve soha nem szoktam, annyi a bajom hogy amíg megy a szívató és pörög 3-4000 körül a motor, addig néha nehéz berakni egyesbe, bántja a fülem.. de mivel csomószor simán beveszi, sosem csináltam belőle lelki problémát - 5ből 4szer simán hang nélkül veszi a fokozatot, 1szer 1szer viszont jó nagyokat kerreg, ennyi bajom szokott lenni..melegíteni elvileg nem kell.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #11793 üzenetére
most én is pólóban nyomom, igaz csak városban és nem megyek 60-nál többet.. ha elesek ez is fájni fog, de városon kívül biztosan nem mennék védőfelszerelés nélkül... "csak" 100-zal elesni azért elég demotiváló, az már elég szép tempó.. igazából így kabát nélkül én az 50-et is soknak tartom, de hát mindenkinek el kell esnie először ahhoz hogy rájöjjön nem halhatatlan.. nekem ez a városi araszolgatás a max, ami belefér védőcucc nélkül, de tudom hogy ez sem követendő példa.. hiába vagy geci óvatos ha átmegy rajtad a távolsági busz (és
arról nem is beszélek már, hogy 200 körüli tempónál teljesen mindegy milyen felszerelésed van, közúton isteni szerencse kell hozzá hogy eséskor ne haljál meg.. lámpaoszlop, buszmegálló, padka, szalagkorlát, erdő, fák és még sorolhatnám mennyi mindenbe bele lehet épülni, az ellen meg semmit se ér a legjobb felszerelés sem...)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #11804 üzenetére
defekt, láncszakadás, vadveszély.. 100-nál ha elesel semmi nem marad belőled védőfelszerelés nélkül hidd el. nem papolni akarok, mindenkinek annyit ér a testi épsége amennyire fontosnak tartja, nekem van 1 saját véleményem erről és senkit se akarok meggyőzni arról hogy az jó. ebbe a városi szarakodás még belefér, robogótempóban öltözzön be a halál 40 fokban.
(#11803) Daywalker: azért van 1 határ a biztonság/komfort arányában.. én hosszú nadrágot mindig veszek fel, szóval a lábam nem fog megégni csak úgy, de tényleg kánikulában nekem kínszenvedés a fullos öltözet.. most a lakásban 35 fok van otthon, mire felöltözöm 2x leizzadok, irodába nem menő büdösen megérkezni... ha csak arra gondolnék állandóan hogy ha nem öltözöm be valami baj fog történni, azzal a lendülettel abba is hagyhatnám a motorozást mert veszélyes.. inkább az a kérdés ki mekkora kockázatot vállal be. én baromira félek az eséstől (vagyis nem félek tőle,csak nem motoron akarok megdögleni. megfontoltan, biztonságosan vezetek, hidegen hagy a KRESZ, gyorsan megyek de nem gyorsabban a saját tudásomnál, stb.. nehéz átadni ezt, én inkább a 10 év balesetmentes közlekedéssel szoktam alátámasztani az elméletemet)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #11809 üzenetére
most péntek? sajna biztos nem tudok elszabadulni most, max szombat/vasárnap de gondolom az nem téma (meg hétvégén van dolgom is, nem másznék most le kecskemétre, inkább kakucs).. viszont ha lesz valami nagyobb szabású PH-s megmozdulás több főre, igyekszem ott lenni
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #11818 üzenetére
most ugye a kawa napra akarsz "edzeni", így a hétvége nem játszik, jól emlékszem?
mert terveztem most hétvégén egy kakucsi kiruccanást, egyik nap kajakozni megyek, másik nap motoroznék, de kecskemét túl messze, és a hétköznap sem jó!meddig tart ez a lime party?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #11822 üzenetére
csak próbálom építeni a "francia autók elektronikája rossz", az "olasz autók állandóan lerobbannak" filozófiát, amit olyan sok okos helyen lehet olvasni
motorra vetítve a "kawák 20000 km után szétmennek", a "ducati többet van szervizben mint úton" és a hasonló okosságok után ennyi fika ide is kijár
a 600F-nél az eddigi kedvencem hogy, idézem:
"Van egy Honda cbr 600f1 street f motorom...és az a helyzet hogy az olajhűtő mindig folyt és bepipultam leszedtem...erre megszorult nekem a paripa... indítható,nincs baja forog már!A kérdésem az lenne hogy nagyon fontos az olajhűtés neki?Mert 1 kis picike 1 soros szarja van....Szóval szerintetek nincs baja vagy nem lesz baja neki?Visszakötöm a hűtőt mindenképpen!Milyen lesz ezután?Mert hallottam ha 1 Japán megszorul 1 et még bír"érted, a japán motorok 1 szorulást megbírnak 'ázz!
témához: a kawák nekem annyira nem jönnek be, vagyis az újak.. inkább valami régebbi, például Z750, na az bitang gép! de ha már új, egy hatszázast lapra tennék szívesen a ringen
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11824 üzenetére
jaja, a régi hondámban is majdnem kicseréltük a fesszabályzót, mert "ezekben állandóan tönkremegy"..
aztán rámértünk, és kiderült hogy a generátor nem tölt.. mert nem volt összedugva a kábel, szétcsúszott
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11837 üzenetére
se időm, se műhelyem, se szerszámom sincs, a szakértelemről nem is beszélve... nem tudok a leeresztett olajjal mit kezdeni, nincs gyertyakulcsom vagy olajszűrő leszedőm, sőt a múltkor akadt valami problem és az olajcseréhez le kellett venni az oldalidomot.. nekem erre ránézésre ráment volna 2 órám, így meg fizettem az olajcseréért fél óra munkadíjat... inkább elmotorozom azt az időt, vagy dolgozom és keresek pénzt amit utána oda tudok adni a szerelőnek..
fékhez elvből nem nyúlnék, abból csak 1 van a motoron. a számláról és a szervizkönyv pecsétről még nem is beszéltem, amiket szépen elrakok és gyűjtök.. szelephézag ellenőrzés? azt se tudom hol keressem a motoromon, lol...szerintem nem ciki ha valaki ezekhez nem ért. értek máshoz helyette, én el tudom fogadni ha valaki tőlem kér tanácsot én pedig tudok mástól elfogadni segítséget ha szükségem van rá.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #11847 üzenetére
sosem kopnának ki. mindig lesz olyan aki igénytelen munkát végez addig amíg nem basszák tarkón érte. ha meglenne a tarkónbaszás, ritkábban futnál bele ilyesmibe, de akkor is lenne gány meló bőven..
olyan ez mint a bűnözés. ha lenne itthon közbiztonság, nem kéne állandóan a hátad mögé lesni az utcán, de akkor is megtörténhet hogy jön valaki aki kirabol.. csak nem ezen kattognál fényes nappal az utcán, de attól még a jelenség van és nem lehet kiirtani, sosem fog megszűnni!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11863 üzenetére
az.
akkor ezek szerint ti itt most a nem iridiumosról tárgyaltok az évenkénti / 10ezrenkénti cserével...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz #25954560 #11866 üzenetére
de a szélsőséges eseteket nem lehet kikoptatni sem, erre céloztam!
norvégiában is van mészárlás, bankrablás, lopás.. csak ritkán.. itthon sokszor, meg kókány meló is sokszor van. hogy ezek kikopjanak évtizedeknek kell eltelni (pontosabban a mentalitás az emberekkel együtt kell, hogy kihaljon, az meg nem 2 perc. ahogy a 100000 ft-os piroson áthajtástól sem fog változni a közlekedési morál itthon)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #11875 üzenetére
nem tudom közúton milyen necces szitu történhet amiből menekülni kell előre..
állandóan ezzel a példával jössz, de szerintem ez csak állat módjára közlekedve, minden szabályt áthágva történhet meg csapatás közben, semmibe véve a kreszt és veszélyeztetve másokat.én hatszázas sportmotorral visszaváltás nélkül lenyomok egy egész napos túrát számtalan előzéssel, nem éppen betartva a sebességhatárokat de nem is 200 feletti tempóban. olyan tempóban amiben biztonságban érzem magam, és előzni is csak akkor szoktam amikor biztonságos. nekem úgy jön át amiről te beszélsz, hogy abban vakmerőség és túlvállalás is van bőven, amiből olykor menekülni kell ha neccessé válik valami... nekem érdekes módon sosincsenek necces szituációim, de nem is keverem össze a közutat a versenypályával, és magamat sem keverem össze rossival...
(#11878) vendingo: mondjuk a szerpentinen biztos kell váltogatni, nyilván kényelmesebb nagyobb motorral, ebben nincs tapasztalatom mert még nem jártam igazi szerpentinen. de ha a 90 lóerős, 1165 kilós, 190Nm nyomatékú autóm 2 személlyel, megpakolva 1000 kilóméter szerbia-montenegró hegyen völgyön át elég volt, akkor elképzelni nem tudom hogy egy 200 kilós 110 lóerős sportmotor mire nem elég 1 személlyel.. lehet forgatni kell, 'sztán?
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11882 üzenetére
hát különbözőek vagyunk
6000 felett ritkán közlekedem a motorral ez van.. ez hatodikban 110-es utazó, de egyesben is tudja 15000-nél, ezért nem is értem hogy hova mi a fasznak ennél több utcára? soha senki nem tudott még nekem ésszerű magyarázatot adni az ezres motorok értelmének, egy dolgot kivéve: kényelmes mert nem kell váltogatni. ezt el tudom fogadni szemrebbenés nélkül, oké, vegye aki akarja, tankolja meg, fizesse az adót utána, meg vegye rá drágán a gumit ha ez jólesik, semmi kifogásom.
engem a hatszázas motorok lefitymálása zavar, mert gyenge, meg váltogatni kell meg szét kell pörgetni.. egyesben tudja az autópályatempót 4 sec alatt, mit kell ezen pörgetni, meg hol kevés?nyilván ezres motor után lepkefing alul a hatszázas, de egy 250-eshez képest meg sokkal erősebb.. az ezres motornál meg már csak az 1300-as erősebb, szóval végülis nézőpont kérdése mit mihez viszonyítunk..
múltkor ültem egy 125-ös új yamaha r125-ön vagy mi a gyász volt a neve, idei kiadás. na az gyenge nem csak alul felül, hanem mindenhol. vagy autóba ülni motor után, na az is gyenge, de hogy a hatszáz kevés, ezt nem bírom felfogni.lehet kéne mennem egy ezressel, hogy "megvilágosodjak?" biztos szórakoztató hogy erős meg minden, de szerintem ez olyan mint az ájfón, 5 percnél tovább nem hiszem hogy lekötne.. de mondjuk én közlekedem a motorral, pályán meg lehet neki húzni.. mind1, akkor sem értem ezt
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #11880 üzenetére
értem a példát, de az előre menekülés csak 1 megoldás a szituációra. szerintem ilyen helyzetben több megoldás is van.
alapvetően én sosem a tömeg tempójában megyek, hanem gyorsabban - főleg több sávos úton, így sosem húzzák rám a kormányt mert sosem haladok senki mellett. ez is a legkisebb ellenállás elve, vagy ha úgy tetszik akkor én úgy közlekedem hogy "láthatatlan" vagyok.. vagyis tudom hogy senki sem lát és senki sem hall engem. nem haladok autók mellett, nem fékezek nagyokat hogy ne üssenek el, nem megyek szűk főúton 150-nel mert nem látnak és ha kihajtanak elém meghaltam.. ha elsőbbségem van, akkor is figyelem a sofőröket, hogy észrevettek-e, ilyenek...az ezres motor csak más eszközöket nyújt egy adott szituációra. nézőpont kérdése, szerintem nem jobb eszközöket, hanem másokat..
ha autókhoz akarom hasonlítani, 50 lóerő elvisz a-ból b-be, nem túl szórakoztató. egy 200+ lóerős már szórakoztató.
na ezt a faktort szerintem 250köbcenti felett minden motor tudja nyújtani. a 600 és 1000 között nincs olyan űr mint egy spark meg egy imreza sti között. erre gondolok én.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én éjjelente nem szoktam motorozni, ha este szabadidőm van inkább gépezek.. városban úgy általában szeretek menni, főleg forgalomban - nekem pont az jön be hogy tudok haladni amíg mások szopnak a dugóban
általában közlekedem a motorral, és az A-ból B-be való eljutást színezem ki egy kis kerülővel, általában a rövidebb helyett a hosszabb úton megyek.. az éjjeli egyesben csapatást én se nagyon értem..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #11928 üzenetére
sokmindentől függ ez.
nekem farmerban például megfájdul a seggem, bőrruhában soha.nekem a vállaimmal vannak gondjaim, kondim nulla és sportmotoron nekem az kezd el először elfáradni és fájni, főleg hátizsákban.. persze mondták már hogy biztos szarul ülök rajta meg szarul tartom magam, de csak simán csíra vagyok fizikailag, ezen a jó testtartás sem segít. de pont ma fogok menni megint úszni, hogy történjen valami
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen