Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • polimorf

    tag

    válasz Rendo84 #31252 üzenetére

    Hondánál az ülés alatt.

    Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

  • Daywalker

    addikt

    válasz Rendo84 #31252 üzenetére

    Kawasakinál meg sehol. Netről össze lehet vadászni.

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

  • DigitXT

    félisten

    válasz Rendo84 #34219 üzenetére

    Főként a zárszerkezet, s ebből következőleg az ár. A Monokey platni sokkal
    masszívabb képről.:D Amúgy én sem tudom pontosan, nekem Monolock van.

    Szerk: beleolvastam ebbe, és máris okosodtam: a monokey platnit, és így a
    dobozt oldalra is fel lehet szerelni, míg a monolock csak vízszintben állhat...

    [ Szerkesztve ]

  • Ferdzsoo

    addikt

    válasz Rendo84 #34224 üzenetére

    Az óra csal, minden gépjármű órája csal, 2-4%-ot legalább. És mindig felfele. Ez szabályozás, hogy kiküszöböljék a szerkezet pontatlanságát, és ne tudják félrevezetni a vezetőt. :K

    "It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

  • DigitXT

    félisten

    válasz Rendo84 #34227 üzenetére

    EZ a "csalás" viszont teljesen szándékos, ami a legfontosabb: %-os!
    Szóval nem fixen 10-est "csal". Pláne nem 50-nél. Egy tipikus autós
    "óra 50-nel" olyan GPS 45-46 körül halad. Ha valakinek GPS pontos
    az órája, érezheti úgy, hogy ez még kevés, mert ő menne többet is...
    Egy normális előzéshez viszont a különbség kevés! Szóval valamikor
    szabályt fogsz* szegni, ha ilyen autós megy előtted (ha "óra 40-nel",
    az már tényleg tötymörgős, azért Bp-en belül ebből kevesebb van).:D

    *: ha 20-as sebességkülönbséggel előzöd, akkor az előzés során.:K

    Más kérdés, hogy a trafi sem fog GPS 50-nél lelőni. Na ezért szoktak
    egyesek kicsivel lendületesebben közlekedni, mert úgyis belefér. Ami
    igaz is, de ha elég sokan gondolják így, akkor "bajba kerülhet" az óra
    szerint szabályos vezető is! Hiába ő a szabályos... Ha mindenki más
    szabálytalankodik, akkor biztonságosabb felvenni AZT a ritmust. Egy
    "mozgó akadály" senkinek sem jó. Aki kerülgeti annak sem, s annak
    sem, aki az akadály...:DDD Mondjuk ezt akár észre se szokta venni, ha
    olyan klasszikus idős, vasárnapi vezető, aki mereven bámul előre, stb.

  • LustaDick123

    tag

    válasz Rendo84 #80871 üzenetére

    A nyáron az osztrákoknál voltam (a cseh pályát nem ismerem).

    A jegyet ismerős hozta, az állójegy volt 100€, ez kb. mindenhol annyi lehet, maximum esetleg elővétel miatt olcsóbb. A futam előtt kb. két héttel derült ki, hogy megyünk, a booking.com-on már csak 70 kilométerre volt szállás, minden tele volt.

    A pályát könnyű megtalálni, jól szerveznek, terelnek az osztrákok, de nagyon meg kell nézni, hogy hova szeretnétek menni és hol parkoltok le, mert nagy távolságok (+ kordonos terelések, lezárások) és szintkülönbségek (hegyoldalban van a pálya) vannak. Volt körben ingyenes kisvonat (gumikerekes, mint a nyaralóhelyeken), de ez 5 másodperc alatt telik meg, erre nem számítanék. Érdemes időben érkezni, mert a közeli parkolók hamar megtelnek, azokat a helyeket is körberakják hamar székekkel, ahonnan jól lehet látni. Esős időben a parkolók (szántóföldek, legelők) nehezen parkolhatóak.

    A fűben fetrengős helyek a pálya legmagasabb pontján vannak (kb. a 2-3 kanyar közötti C szektor, http://f1destinations.com/wp-content/uploads/2016/06/red-bull-ring-parking-and-facilities-map-905x1024.jpg), főleg lelátós ülőhelyek vannak. Polifoamot, kempingszéket, nap/esernyőt, kaját, italt, naptejet vigyetek. Az árak kb. mint itthon egy F1 futam alatt + tömeg és sor.
    Mi a D lelátó mellett ültünk, sokat lehetett belátni, volt előttünk kivetítő is. A kocsit a jobb felső sarokban lévő parkolóban hagytuk, gyalog az út kb. 2km, 30perc biztos van a tömegben, végig kaptató.

    A pálya körül van rengeteg kemping (domboldal körbekerít, toitoi), ezeket külön színekkel és matricákkal jelzik és szűrik a forgalmat, egész nap megy a tuctuc és a buli.

    Vannak motoros parkolók is, sokszor ruhatárral is. Az oldaltámasz alá műanyag lapot adnak, hogy ne süllyedjenek el a motorok.

    A rajongói cuccokat motoros boltokban lehet venni (pl. www.vr46.it), de a helyszínen is találtok bőven. Az egész pálya körben egy nagy zsibvásár, kb. annyi VR46 bolt van, mint az összes többi együtt. Az árak is kb. *1.5-2 a többi versenyzőhöz képest, pl. egy baseball sapka 30-35€ ha Rossitól veszed. Az egész lelátó fekete-sárga, kb. 90%-a a lelátónak Rossi egyenruhában feszít.

  • LustaDick123

    tag

    válasz Rendo84 #81048 üzenetére

    Hogy jobban értsd túrtam neked pár képet is. Nyisd meg a térképet, hogy tudd követni: http://f1destinations.com/wp-content/uploads/2016/06/red-bull-ring-parking-and-facilities-map-905x1024.jpg

    Mint írtam rengeteg ereklyeárus van körbe a pályán, volt több nagy Rossi-store is. Ez éppen a célegyenes épülete mögötti rész.

    Kb. ennyit látsz a felső részen lévő állóhelyekről (C rész a térkép tetején). Mint látod nem ti lesztek egyedül Rossi szurkolók. :-)
    Ide nem jönnék, mert itt baromi gyorsan, teli gázon mennek a motorok miután a célegyenes utáni egyenesben felértek a hegyre, kb. pillanatokra látod a motorokat.
    A kivetítőtől jobbra az a kis fehér folt a parkoló autók a lap alján lévő S36 autópálya túloldalán (és még azon is túl).

    Mi a D tribün "feletti" részen ültünk, kb. ennyit láttunk.

    A jobb felső sarokban lévő parkolótól kb. az alábbi úton kellett felmenni: https://goo.gl/maps/CqFaAnismGC2
    Ez egy keskeny út, amin tódul fel-le a tömeg, autók araszolnak, kisvonat jön stb. kalkuláljátok bele felfelé vezető az utat bőven az időbe.

    A domborzatot jól mutatja az alábbi kép, ez éppen a jobb felső sarokban lévő "pink camping" a felfelé vezető út mentén. A lakóbusz teteje feletti osztrák zászló már a pálya célegyenesre fordító festése (műholdon látszik). Jól érzékelteti a kép a szintkülönbségeket.

    Én úgy vagyok ezzel a versenyre járással, hogy egyszer jó, de másodszorra már meggondolom. Nem sok mindent látsz, messze ülsz, mindig valaki óbégat körülötted és vagy tűz a nap vagy hideg van és szakad az eső. Egyszer meg kell nézni, egyszer meg kell látni, hogy a TV mennyire nem adja vissza a tempó és a hangokat, de ha a verseny élvezni is szeretnéd, akkor TV és hideg sör. :))

Új hozzászólás Aktív témák